عنــــصــــر شـــــــیــــک

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

‏بنده شخصا نه تنها از گل خوردن و باختن استقلال خوشحال میشم و لذت می برم,بلکه میخوام سر به تنشون نباشه :)))
کایوت

نویسنده : Mostafa بازدید : 3137 تاریخ : دو شنبه 2 اسفند 1395برچسب:,استقلال,استقلالی,استقلال السودان,استقلال لبنان,استقلال المغرب,استقلال جوان,استقلال سوريا,استقلال الجزائر,استقلال خوزستان,استقلال افغانستان,استقلالی های معروف,استقلالی ام,استقلالی های کیسه کش,استقلالی های سینما,استقلالی های فیسبوک,استقلالی کیسه کش,استقلالی ترین پسر دنیا,استقلالی متعصب,استقلالی های ابیز,استقلال السودان من داخل البرلمان,استقلال السودان عن مصر,استقلال السودان عن بريطانيا,استقلال السودان عام 1956,استقلال السودان- شعر,استقلال السودان يوتيوب,استقلال السودان ويكيبيديا,استقلال السودان داخل البرلمان,استقلال السودان من بريطانيا,استقلال لبنان شعر,استقلال لبنان قلعة راشيا,استقلال لبنان عن فرنسا,استقلال لبنان قصيدة,استقلال لبنان سنة 1943,استقلال لبنان 1946,إستقلال لبنان 22 تشرين الثاني,استقلال لبنان من الانتداب الفرنسي,استقلال لبنان ويكيبيديا,استقلال المغرب من الاستعمار الفرنسي,استقلال المغرب 1956,استقلال المغرب واستكمال وحدته الترابية,استقلال المغرب عن فرنسا,استقلال المغرب من فرنسا,استقلال المغرب واستكمال الوحدة الترابية,استقلال المغرب Pdf,استقلال المغرب ويكيبيديا,استقلال المغرب و المسيرة الخضراء,استقلال جوان 10 شهریور,استقلال جوان ویکی,استقلال جوان امروز,استقلال جوان روزنامه,استقلال جوان ورزشی,استقلال جوان آنلاین,استقلال جوان لنجان,استقلال جوان کاشان,استقلال جوانان,استقلال سوريا من الاستعمار الفرنسي,استقلال سوريا من العثمانيين,استقلال سوريا ولبنان,استقلال سوريا 1920,استقلال سوريا عن الاحتلال الفرنسي,استقلال سوريا عام,استقلال سوريا ويكيبيديا,استقلال سوريا من الانتداب الفرنسي,استقلال سوريا ولبنان والاردن,استقلال الجزائر 5 جويلية,استقلال الجزائر عن الدولة العثمانية,استقلال الجزائر من فرنسا,استقلال الجزائر من الاستعمار الفرنسي,استقلال الجزائر بحث,استقلال الجزائر سنة,استقلال الجزائر تاريخ,استقلال الجزائر Pdf,استقلال الجزائر عام 1962,استقلال خوزستان پرسپولیس,استقلال خوزستان و پرسپولیس,استقلال خوزستان ورزش3,استقلال خوزستان لیگ برتری شد,استقلال خوزستان مس کرمان,استقلال خوزستان ویکی پدیا,استقلال خوزستان و مس کرمان,استقلال خوزستان راه اهن,استقلال خوزستان مس,استقلال افغانستان از ایران,استقلال افغانستان مبارک,استقلال افغانستان و جاپان,استقلال افغانستان 1919,استقلال افغانستان شعر,استقلال افغانستان از ايران,استقلال افغانستان Pdf,استقلال افغانستان 28 اسد,استقلال افغانستان از انگلستان, ادامه مطلب

 

 

Twitter_logo_16_by_9_thumb

 

توییت کردن

توییتر مجموعه‌ای از توییت‌های کوتاه در مورد مسائل مختلف می‌باشد. با اینکه بیشتر کاربران برای توییت کردن عضو توییتر می‌شوند اما این امکان برای کاربران فراهم است که لینک های مربوط به مقالات و صفحات اینترنت را به اشتراک بگذارند.

محدودیت توییت‌ها تا 140حرف می‌باشد؛ بدین معنی که باید توییت خود را مختصر و در عین حال قابل‌فهم برای کاربران بنویسید. با ورود به شبکه توییتر می‌توانید توییت‌های دیگر کاربران را بخوانید اما اگر بخواهید توییت کنید باید یک حساب کاربری رایگان ایجاد نمایید. توییت‌های عمومی هستند و همه‌ می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند.

هر کاربر توییتر که بخواهد می‌تواند شما را فالو کند و نمی‌توانید جلوی این اتفاق را بگیرید. فالو کردن شما بدین معنی است که تمام توییت‌های شما را در صفحه‌ی Timeline خود خواهد داشت. متقابلا شما نیز می‌توانید هرکس را که می‌خواهید را فالو کنید و تمام توییت‌هایش را در اختیار داشته باشید.

 

جست‌و جو و Trends

توییتر محل بسیار خوبی برای پیدا کردن افراد هم‌فکر و هم سلیقه خود می‌باشد.

برای پیدا کردن افراد، کافیست نام آنان را در نوار جست‌و جو تایپ کنید. نتیجه‌ها به دو دسته افراد و توییت‌ها تقسیم می‌شوند و شما می‌توانید به کمک عکس پروفایل و بیوگرافی کوتاهشان می‌توانید آنان را شناسایی نمایید.  همانطور که گفتیم، به کمک نوار جست‌و جو می‌توانید توییت مورد نظرتان را نیز پیدا کنید؛ توییتر در هر توییت KeyWordها را نیز قرار می‌دهد تا پیدا کردن آن‌ها مشکل نباشد.

trends

 شروع کار در توییتر با ثبت نام

ثبت نام در توییتر بسیار راحت می‌باشد؛ ابتدا وارد سایت www.twitter.com و یا اپلیکیشن توییتر شوید و در بخش Sign Up اطلاعاتی از قبیل نام، نام کاربری، ایمیل و همچنین رمز‌عبور را در آن وارد نمایید. پس از دریافت ایمیل حاوی لینک فعالسازی که باید روی آن کلیک نمایید و یا پس از وارد کردن شماره تلفن همراه  کدی  به شما ارسال میشود که باید آن را وارد اپلیکیشن توییتر نمایید تا مراحل ثبت نام شما رسما به اتمام برسد.
تبریک می‌گوییم شما هم‌اکنون یک کاربر توییتر می‌باشید.

download

 

پس از ثبت نام میتوانید شروع کنید به فالو کردن آشنایان و دوستان وافراد مورد علاقه خود و ...
پس از آن نوبت به فالو کردن صفحه‌های مربوط به وب‌سایت‌های مورد علاقه‌ می‌رسد. توییتر نیز در لیستی به شما کاربرانی را جهت فالو کردن معرفی می‌کند.البته فالو کردن لیست پیشنهادی توییتر اجباری نیست و میتوانید با زدن قسمت Skip از فالو کردن آنها صرف نظر کنید.

dowfnload


. چگونه در توییتر عکس آپلود کنیم؟

مرحله اول برای قرار دادن عکس در توییتر، ثبت نام کردن در آن می‌باشد که در بخش اول به صورت کامل آن را برای شما عزیزان شرح دادیم. سپس بر روی گزینه‌ی Tweet Now کلیک نمایید. این گزینه‌ی بالای صفحه و پایین عبارت Whats Happening قرار گرفته است. سپس بر روی دکمه‌ی دوربین که در پایین و سمت چپ آن قرار گرفته است کلیک کنید.

سپس یک پنجره باز خواهد شد که در این قسمت باید عکس مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آن کلیک نمایید.

download

در ادامه تصویر مورد نظرتان را در پنجره توییت خواهید دید. در این قسمت می‌توانید یک متن نیز برای همراهی با عکس خود قرار دهید و در پایان بر روی گزینه‌ی Tweet Now کلیک کنید تا تصویر مورد نظر به صورت یک لینک در صفحه‌ی توییتر شما قرار گیرد.


download (2)

 

 نحوه‌ی زمان‌بندی توییت‌ها در توییتر

یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که در توییتر قرار دارد، امکان زمان‌بندی و تعیین زمان انتشار یک توییت می‌باشد؛ بدین صورت که می‌توانید یک توییت را در ساعت ۶ بنویسید و انتشار آن را روی ساعت ۱۰ تنظیم کنید تا به صورت اتوماتیک منتشر شود. در ادامه نحوه‌ی انجام این کار را به شما عزیزان می‌آموزیم.

زمان‌بندی پست‌ها در واقع در خود توییتر قرار ندارد و برای این کار باید از وب‌سایت BufferApp.com استفاده نمایید. این سایت فقط از شبکه توییتر پشتیبانی نمی‌کند و سرویس‌های همچون فیس‌بوک و LinkedIn را نیز شامل می‌شود.

پس ابتدا به کمک مرورگر کروم و یا فایرفاکس به آدرس BufferApp.com مراجعه کنید؛ البته مرورگر اکسپلورر نیز قابل استفاده است اما در کروم و فایرفاکس قابلیت‌های بیشتری وجود دارد. سپس بر روی سرویس مورد نظر خود کلیک و در آن وارد شوید

schedule-tweets-buffer-1

پس از ورود به اکانت، از طرف توییتر از شما اجازه استفاده از این برنامه خواسته می‌شود و همچنین باید ایمیل خود را جهت ارتباط آن با شما وارد کنید. ایمیل خود را وارد کرده و بر روی گزینه‌ی Get Started کلیک نمایید.

schedule-tweets-buffer-2_thumb

همچنین برای کاربران کروم و فایرفاکس یک افزونه‌ی کاربردی نیز طراحی شده است که در سایت بافر اپ قرار گرفته است. پیشنهاد می‌کنیم حتما این افزونه را بر روی مروگر خود نصب نمایید.

schedule-tweets-buffer-3_thumb

این سایت محدودیتی برای تعداد سرویس‌های شما ندارد و می‌توانید همزمان با هر سه سرویس فیس‌بوک، توییتر و LinkedIn وارد شوید. با این کار هر پست تنها با یک کلیک بر روی هر سه شبکه اجتماعی منتشر خواهد شد؛ این خود یکی از قابلیت‌های عالی BufferApp می‌باشد.

schedule-tweets-buffer-4_thumb

بخش schedule را انتخاب کرده و بر روی گزینه‌ی Time Zone کلیک نمایید. با انتخاب یک شهر می‌توانید موقعیت زمانی مورد نظر را انتخاب کنید. خوشبختانه تمامی موقعیت‌های زمانی در این لیست قرار گرفته‌اند. به کمک این بخش می‌تواند پست‌ها را در زمان های مورد نظر منتشر کرد.

schedule-tweets-buffer-6

سپس می‌توانید مشخص کنید که پست‌هایتان در چه ساعتی بر روی فیس‌بوک، LinkedIn و یا توییر منتشر شود؛ دقت کنید که دوستان و آشنایان شما بیشتر چه ساعاتی به اکانت توییتر خود سر می‌زنند و همان محدوده زمانی را برای انتشار پست‌هایتان انتخاب نمایید.

schedule-tweets-buffer-7

حالا می‌خواهیم کمی در اینترنت بگردیم! به هنگام وب‌گردی در فضای مجازی می‌توانید با انتخاب آیکون BufferApp، لینک مربوطه را به سرعت در شبکه‌های اجتماعی مورد نظرتان منتشر کنید. همچنین می‌توانید یک متن را به همراه فایل ضمیمه در کنار آن قرار دهید.

schedule-tweets-buffer-9

در وب‌سایت Bufferapp نیز می‌توانید لیست تمامی مطالب منتشرشده و همچنین مطالب در صف انتشار را در اختیار داشته باشید. در بخش Tomorrow می‌توانید ببینید چه مطالبی قرار است به زودی در شبکه اجتماعی منتشر شوند. همچنین در بخش تنظیمات، امکان استفاده از سرویس کوتاه‌کننده لینک نیز وجود دارد؛ پیشنهاد می‌کنیم حتما به آن سر بزنید.

schedule-tweets-buffer-11

 

* آموزش قدرتمند کردن رمزعبور توییتر
* آموزش اضافه کردن عکس کاور
* آموزش ریپورت مطالب Spam در توییتر

 

آموزش نکاتی پیرامون ساخت رمز عبور قدرتمند در توییتر

استفاده از برنامه‌های پیرامون مدیریت پسوورها همانند Keypass در امنیت پسوورد کمک آنچنانی به کاربران نمی‌کند و عملا هکرها به راحتی می‌توانند وارد اکانت هرکس که بخواهند شوند. اما چه نکاتی موجب جلوگیری از ورود این هکرها می‌شود؟ آیا راهی برای مقابله با آنان وجود دارد؟

در ساخت پسوورد از عباراتی همچون 12345، Letmein، QWERTU، 00000 و password خودداری کنید؛ تعداد زیادی از کاربران این کار را انجام می‌دهند اما این کار راه را برای هکرها هموار می‌سازد. همچنین از عباراتی که به راحتی می‌توان آن‌ها را حدس زد خودداری کنید؛ از جمله این عبارات تاریخ تولد و یا شماره تلفن می‌باشند. مثلا فردی به نام Fred Blogged نباید از عباراتی همچون Fred و Blogged در پسوورد خود استفاده نماید.

از نام و اطلاعات همسر، والدین، فرزندان، حیوان خانگی و هرآنچه که در فضای مجازی قابل دسترسی می‌باشد نیز خودداری نمایید. حتی برخی از کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که هیچ کلمه‌ی انگلیسی و یا نام مکانی نباید در پسوورد قرار گیرد. همچنین باید پسوورد شما حداقل 6 الی 8 کلمه بوده و از لغات غیر همگن انگلیسی که اصولا کنار هم نمی‌آیند استفاده نمایید؛ برای مثال پسوورد KalEw2038.

آموزش قرار دادن عکس کاور در توییتر

کاور در پشت عکس اصلی پروفایل کاربر نمایش داده می‌شود و اندازه آن نیز بزرگ‌تر می‌باشد. قرار دادن عکس کاور برای پروفایل توییتر بسیار ساده می‌باشد و زیبایی صفحه‌ی پروفایل را نیز افزایش می‌دهد. برای این کار به مراحل زیر توجه نمایید:

برای این کار در صفحه اصلی توییتر و بالای صفحه سمت راست بر روی گزینه‌ی Edit Profile کلیک کنید سپس در بخش جدید که باز می‌شود تنظیمات مربوط به پروفایل از قبیل تغییر عکس اصلی پروفایل، عکس کاور (Header)، نام اصلی و همچنین اطلاعات شخصی وجود دارد. برای تغییر عکس کاور بر روی گزینه‌ی Header کلیک نمایید. اندازه‌ی پیشنهادی توییتر برای عکس کاور 500*1500 می‌باشد و حداکثر حجم آن باید 5 مگابایت باشد.

به محض آپلود عکس، تغییرات مربوطه در صفحه‌ی پروفایل شما عزیزان اعمال خواهد شد.

Twitter

نحوه ریپورت کردن مطالب Spam در توییتر

اما ممکن است یک سری از توییت‌های خاص در شبکه‌ی توییتر شما را از آن زده کنند. این توییت‌ها ممکن است تبلیغاتی و یا از طرف فرد خاصی باشند. برای رهایی از شر توییت‌های مورد نظر کافیست بر روی گزینه‌ی بیشتر در کنار هر توییت (آیکونی با 3 نقطه) کلیک کنیم و سپس گزینه‌ی Block or report را انتخاب نمایید. پس از این کار، پنجره‌ای مطابق شکل زیر باز می‌شود که در بالای آن با تیک زدن می‌توانید کل اکانت مربوطه را بلاک کرده و دیگر توویت‌های آن را مشاهده نکنید. همچنین در پاین باید دلیل اسپم کردن توییت را تیک‌دار کنید.سپس بر روی گزینه‌ی قرمز رنگ block کلیک نمایید.

1

بلاک کردن افراد در برنامه‌ی مخصوص پلتفرم‌های اندروید، ویندوزفون و ios نیز به همین شکل می‌باشد؛ ابتدا بر روی گزینه‌ی بیشتر در توییت مورد نظر کلیک کرده و سپس برنامه دلیل بلاک کردن را از شما خواهد پرسید.

 

 

 

اما چگونه خوانندگان و کاربران را در توییتر به خود جذب کنیم؟

در دنیای امروز توییتر یک فناوری طلایی و بسیار کارآمد می‌باشد؛ این شبکه برای شرکت‌ها، افراد مشهور، خبرنگاران و همچنین افراد معمولی یک مکان متفاوت و پرکاربرد می‌باشد. افراد می‌دانند که داشتن یک صفحه‌ی توییتر برای بیزینس خود چقدر مورد نیاز و پر استفاده می‌باشد و ممکن است نداشتن یک صفحه توییتر از نظر برخی از خریداران غیرحرفه‌ای به نظر بیاید. همچنین افراد مشهور (Celebrities) نیز به کمک این شبکه می‌توانند لحظه به لحظه با هواداران خود در تماس باشند و اخبار و وضعیت خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارند.

 

اما آیا برای یک صاحب سایت و یا شرکت فقط ساختن یک صفحه‌ی توییتر کافیست؟ آیا با اینکار دیگر نیاز به انجام هیچ فعالیتی وجود ندارد؟ در این بخش و در چند مرحله مختلف نحوه‌ی محبوب و پرکاربر کردن صفحه‌ی توییتر خود را آموزش خواهیم داد.

 

نکته اول: بدون عضویت نیز می‌توان در توییتر به خواندن توییت‌های کاربران پرداخت. با این حال این سرویس رایگان است و ساخت اکانت کاربری در آن واقعا ضروری می‌باشد. پس از عضویت در توییتر کاربران به راحتی می‌توانند صفحه ی شما را پیدا کنند. ابتدا به آدرس توییتر مراجعه کرده و در بخش Register (ثبت نام) نوارها را پر کنید؛ سعی کنید از یک نام کامل و درست استفاده کنید چرا که کاربران قرار است شما را پیدا کنند.

 

نکته دوم: سعی کنید در توییتر فعال شوید و در بخش‌های مختلف به بحث با کاربران بپردازید؛ همچنین در بخش‌های مختلف نام سایت خود، ایمیل و از همه مهمتر آدرس پروفایل توییتر مربوط به خود و یا شرکت خود را به اشتراک بگذارید تا کاربران با شما آشنا شوند. این مرحله یکی از مهمترین گام‌ها برای پیشرفت کار خود در توییتر به شمار می‌آید.

 

نکته سوم: خبرهای صفحه‌ی توییتر (Feed) خود را افزایش دهید. اگر از وردپرس، اندروید و هر وسیله ای استفاده می‌کنید سعی کنید به کمک همه‌ی آن‌ها به توییتر متصل باشید و همچنین به کمک ویجت‌های مربوط به توییتر به نوشتن در آن بپردازید. مطمئنا یک صفحه‌ی خالی از هرگونه توییت برای شما و کاربران توییتر جذابیتی نخواهد داشت. پس سومین مرحله مربوط به پر بار بورد اکانت و صفحه‌ی کاربری توییتر می‌باشد.

 

نکته چهارم: ترجیحا" درتوییت ها از از نوشتن مداوم نام کاربری خودپرهیز نمایید.

 

نکته پنجم:  شما تنها عضو صفحه‌ی توییتر نیستید و افراد دیگری نیز در آن فعالیت می‌کنند حتما قوانین و حد و مرزهایی در زمینه‌ی توییت‌ها و نحوه‌ی قرار دادن آن ها در صفحه مشخص نمایید.

 

نکته آخراگر توییت غیر معقول و بدی در صفحه گذاشته شود، پاک کردن آن کافی نیست؛ چرا که ممکن است افراد زیادی آن را دیده باشند و حتی به آن پاسخ داده باشند. پیشنهاد می‌کنیم در این شرایط به سرعت توییتی مبنی بر عذرخواهی و توضیح در مورد توییت مربوطه نوشته و آن را در صفحه منتشر نمایید.

 

نویسنده : Mostafa بازدید : 3277 تاریخ : جمعه 30 بهمن 1395برچسب:,طوفان توییتری,طوفان توییتری چیست,آموزش استفاده از توییتر,آموزش کامل استفاده از توییتر,آموزش استفاده از توييتر,آموزش استفاده از Twitter,آموزش استفاده از سایت توییتر,آموزش تصویری استفاده از توییتر,آموزش طریقه استفاده از Twitter در تلفن همراه,آموزش استفاده از امکانات سایت ,ترفند توییتر,ترفند های توییترTwitter,توییت چیست,ری توییت چیست؟,توییت دک چیست,توييت چيست,توییتری,توییتریعنی چه,توییترین موزیک,اصطلاحات توییتری,جملات توییتری,مطالب توئیتری,انقلاب توییتری,جوک توییتری,ازدواج توییتری,جوک خفن توییتری,اولین ازدواج توییتری در ایران,توییتر,توییتر برای اندروید,توییتر فارسی,توییتر چیست,توییتر روحانی,توییتر برای کامپیوتر,توییتر ترانه علیدوستی,توییتر محمود صادقی,توییتر هیچکس,توییتر خامنه ای,توییتر برای اندروید بدون فیلتر,توییتر برای اندروید 2,3,دانلود تویتر برای اندروید 4,برنامه تویتر برای اندروید 2,توییتر اندروید فارسروید,اپ توییتر برای اندروید,دانلود توییتر برای اندروید 2,نصب توییتر برای اندروید,دانلود تویتر برای اندروید 2,3,تویتر فارسی تلگرام,تویتر فارسی ثبت نام,تویتر فارسی وزارت خارجه امریکا,توییتر فارسی صفحه اصلی,تویتر فارسی چیست,تویتر فارسی راه اندازی شد,تویتر فارسی اندروید,توييتر فارسی,توییتر فارسی ایران,توییتر دکتر روحانی,توییتر رسمی روحانی,توييتر روحاني,صفحه توییتر روحانی,آدرس توییتر روحانی,حساب توییتر روحانی,اکانت توییتر روحانی,توییتر رسمی حسن روحانی,دانلود تویتر برای کامپیوتر,برنامه توییتر برای کامپیوتر,توییتر کامپیوتر,دانلود برنامه تویتر برای کامپیوتر,دانلود رایگان توییتر برای کامپیوتر,دانلود نرم افزار توییتر برای کامپیوتر,دانلود فیلتر شکن توئیتر برای کامپیوتر,دانلود برنامه ی توییتر برای کامپیوتر,Twitter هیچکس,آدرس توییتر هیچکس,توییتر سروش هیچکس,صفحه توییتر هیچکس,توییتر علی خامنه ای,توییتر سید علی خامنه ای,توییتر فارسی,تویتر فارسی تلگرام,تویتر فارسی ثبت نام,تویتر فارسی وزارت خارجه امریکا,توییتر فارسی صفحه اصلی,تویتر فارسی چیست,تویتر فارسی راه اندازی شد,تویتر فارسی اندروید,توييتر فارسی,توییتر فارسی ایران,کانال توییتر فارسی,کانال توییتر,Twitter Farsi,Twitter Farsi Telegram,Twitter Farsi Iran,Twitter Farsi News,Twitter Farsi Usa,Twitter Farsi1,Twitter Farsi Seguire,Farsight Twitter,Farsi Twitter,ir,Far Side Twitter,Twitter Come Farsi Seguire,Twitter Non Farsi Seguire,Twitter Come Farsi Seguire Dai Vip,Twitter Come Non Farsi Seguire,Far Side Cartoons Twitter,Gary Larson Far Side Twitter,The Far Side Comics Twitter,Persian Twitter,Persian Twitter Amanda Bynes,Persianpastry Twitter,Twitter Persian Princess,Twitter Persian Farrah,Twitter Persian Girl Problems,Twitter Persian Language,Twitter Persian Gulf,Bbc Persian Twitter,Persian Barbie Twitter,Paniz Persianpastry Twitter,کاربرد توییتر,کاربردهای توییتر,کاربرد هشتگ در تویتر,کاربرد توییتر چیستTwitter Persian,Twitter Persianla27,Twitter Persianfarrah,Twitter Persiannyc27,Persianpastry Twitter,Twitter Persian Princess,Twitter Persianhotbook,Twitter Persian Girl Problems,Twitter Persianyc,Twitter Persianla,Paniz Persianpastry Twittervg,ترند,ترند السعودية,ترنديف,ترند توییتر,ترند چیست؟,ترندیول,ترند توییتر چیست؟,ترند تويتر مصر,ترند لبنان,ترند العالمي,ترند تويتر,ترند تويتر العالمي,ترند تويتر الان,ما هو ترند تويتر,كيف اعرف ترند تويتر,الترند تويتر,تويتر ترند اب,معنى ترند تويتر,معرفة ترند تويتر,ترنديف في الجامعات,ترنديف تاع بكري,ترنديف جزائري,ترنديف البنات,فديو ترنديف,فيديو ترنديف,ترنديف في الجزائر,سایت ترندیول,ترند شدن در توییتر,ترند مصر,ترند جهانی,ترند جهانی توییتر,ترند العرب,ترند العرب تويتر,الترند العربي,ترند فارسی,خبرگزاری ترند فارسی,Trend فارسی,گوگل ترند فارسی,S7562 Trend فارسی,هشتگ توییتر,هشتگ در توییتر چیست,هشتگ در تویتر,هشتگ در توییتر,هشتگ تویتر,هشتگ,هشتگ چیست,هشتگرد,هشتگ اینستاگرام,هشتگ فارسی,هشتگرد جدید,هشتگ های فارسی اینستاگرام,هشتگرد فاز 5,هشتگ تلگرام,هشتگ در تلگرام,هشتگ چیست اینستاگرام,هشتگ چیست در اینستاگرام,هشتگ در فیسبوک چیست,کاربرد هشتگ چیست؟,هشتگ در توییتر چیست,منظور از هشتگ چیست,هشتگ ها چیست,کار هشتگ چیست,هشتگ در اینستا چیست,هشتگرد کجاست,هشتگرد شهر جدید,هشتگرد دانشگاه,هشتگرد مسکن مهر,هشتگرد پیام نور,هشتگرد رستوران پسرخاله,هشتگرد نقشه,هشتگ اینستاگرام چیه,هشتگ اینستاگرام چیست,هشتگ در اینستاگرام چیست,هشتگ های اینستاگرام,هشتگ برای اینستاگرام,هشتگ معروف اینستاگرام,محدودیت هشتگ اینستاگرام,ساخت هشتگ اینستاگرام,بهترین هشتگ اینستاگرام,هشتگ فارسی وان,هشتگ های فارسی,هشتگ های معروف فارسی,هشتگرد جدید فاز 5,هشتگرد جدید کرج,هشتگرد جدید پیام نور,هشتگرد جدید ویلا,هشتگرد جدید زمین,هشتگرد جدید اپارتمان,هشتگرد جديد,مترو هشتگرد جدید,املاک هشتگرد جدید,هشتگرد فاز 5 رای دادگاه,هشتگرد فاز 5 اداره برق,زمينهاي هشتگرد فاز 5,زمينهاي هشتگرد فاز 5 اداره برق,دادگاه هشتگرد فاز 5,شهر جدید هشتگرد فاز 5,قیمت زمین هشتگرد فاز 5,وضعیت زمینهای هشتگرد فاز 5,هشتگ گذاری در تلگرام,کاربرد هشتگ در تلگرام,ایجاد هشتگ در تلگرام,استفاده از هشتگ در تلگرام,نحوه استفاده از هشتگ در تلگرام,توفان توییتری, ادامه مطلب
توییتر چیست؟ بنیان گذاران آن چه کسانی هستند؟ هدف از راه اندازی این شبکه اجتماعی چه بوده است؟ نقش توییتر در سازمان دهی انقلاب ها و اعتراضات داخلی چیست؟ آیا توییتر به ابزار جاسوسی سرویس های اطلاعاتی تبدیل شده است؟


 

 

 پس ازفیس بوک که به عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی شناخته می شود و  با افزایش کارکردهای اطلاعاتی، جاسوسی، هک و ... امروزه کاربرد اجتماعی و ارتباطی آن به کارکردی فرعی تبدیل شده است، از توییتر به عنوان دومین شبکه اجتماعی شناخته شده و پرطرفدار در جهان نام برده می شود.

توییتر نوعی سرویس شبکه اجتماعی و میکروبلاگینگ آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌دهد پست‌هایی متن محور تا 140 کاراکتر را، معروف به "توییت"، بفرستند و بخوانند. توییتر را "جک دورسی" در مارس 2006 ابداع و در ژوئیه همان سال راه‌اندازی کرد. این سرویس به سرعت محبوبیتی جهانی پیدا کرد، با بیش از 140 میلیون کاربر فعال از سال 2012، که روزانه بیش از 340 میلیون توییت پست و بیش از 6 میلیون مورد جستار می‌کنند. توییتر را "پیامک اینترنتی" توصیف کرده‌اند.

شرکت توییتر واقع در سان فرانسیسکو است و سرورها و دفاتر دیگری نیز در نیویورک دارد. سایت توییتر به عنوان یکی از ده سایت‌ پربیننده‌ جهان معرفی شده است.


 

ساختمان اداری توییتر در سانفرانسیسکو

 

 

ابداع توییتر به یک "جلسه طوفان فکری یک‌روزه" میان اعضای هیئت مدیره شرکت "پادکستینگ اودِئو" بازمی‌گردد. در آن جلسه، دورسی طرح ارتباط هر فرد با یک گروه کوچک با استفاده از یک سرویس پیام کوتاه را مطرح کرد. اسم رمز اصلی پروژه برای این سرویس "twttr" بود. طراحان در ابتدا "10985" را برای شماره پیامک انتخاب کردند اما مدتی بعد برای "استفاده و به خاطر سپاری آسان‌تر" آن را به "40404" تغییر دادند. کار بر روی این پروژه در تاریخ 21 مارس 2006، زمانی که دورسی هنگام راه‌اندازی twttr خود نخستین پیام توییتری را در ساعت 9:50 شب فرستاد، آغاز گردید.

جک دورسی بنیانگذار و طراح اصلی توییتر

جک دورسی می‌گوید: "خیلی تصادفی واژه توییتر (twitter) به ذهنمان خطور کرد که انتخاب خیلی خوبی هم بود. این واژه به معنای "زنجیره کوتاهی از اطلاعات نامرتبط "و صدای پرنده‌ است. و محصول ما هم دقیقاً همین است."

طرح ابتدایی جک دورسی برای راه اندازی توییتر

نمونه اولیه توییتر یک سرویس داخلی برای کارکنان اودئو بود. نسخه کامل در تاریخ 15 ژوئیه 2006 منتشر شد. در اکتبر 2006، بیز استون، اوان ویلیامز، دورسی و دیگر اعضای اودئو شرکت "آبویس" ((Obvious را راه‌اندازی کردند و ادئو و تمام دارایی‌هایش را ، از جمله Odeao.com و Twitter.com، از سرمایه‌گذاران و سهام‌داران آن خریدند. توییتر در آوریل 2007 به شرکتی مستقل تبدیل شد.

بیز استون و اوان ویلیامز از دیگر بنیانگذاران و مدیران توییتر

پیشرفت توییتر

پیشرفت این شرکت بسیار پرشتاب بوده است. در سال 2007 در هر 15 دقیقه 400 هزار توییت پست می‌شد. این رقم در سال 2008 به 100 میلیون رسید. در فوریه 2010، کاربران توییتر روزانه 50 میلیون توییت می‌فرستادند. تا مارس 2010، آمار application ثبت‌شده این شرکت به بیش از 70 هزار رسید. تا ژوئن 2010، روزانه حدود 65 میلیون توییت پست می‌شد، یعنی حدود 750 توییت در ثانیه. تا مارس 2011 تعداد توییت‌ها به 140 میلیون در روز رسید. به نقل از سایت compete.com توییتر در ژانویه 2009 به مقام سوم شبکه‌های اجتماعی رسید، حال آن که رتبه پیشینش مقام بیست و دوم بود.

منابع مالی توییتر

سرمایه‌ اولیه برای راه‌اندازی توییتر براساس منابع غیررسمی رقمی بین 1 تا 5 میلیون دلار بوده است. پس از راه اندازی توییتر، شماری از سازمان‌ها و نهادهای مالی، صنعتی و فناوری، رقمی در حدود 57 میلیون دلار در توییتر سرمایه‌گذاری کردند. یونیون اسکوئر ونچرز (UnionSquare Ventures)، اسپارک کپیتال (spark capital)، اینسایت ونچر پارتنرز (Insight Venture Partners) از جمله سرمایه‌گذاران در توییتر هستند.

 

 

 

ویژگی‌های توییتر

توییتر در مقایسه با دیگر شبکه های اجتماعی دسترسی به مراتب راحت تر و سریع تری دارد و کاربران توییتر در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند با ارسال توییت، آن را میلیون ها کاربر دیگر در سراسر جهان به اشتراک بگذارند.

برخی از ویژگی های توییتر:

1. توییتر به کاربران امکان می‌دهد تا در زمانی کوتاه توییت های جدید بفرستند و آخرین توییت های کاربران دیگر را نیز بخوانند.

2. هریک از پیام‌های توییتر (توییت) محدود به 140 کاراکتر است که به سرعت بر روی سایت توییتر یا تلفن های همراه قابل دریافت است.

3. کاربران می‌توانند به‌روزرسانی توییت‌ها را از طریق سایت توییتر، پیامک، RSS، ایمیل یا نرم افزار‌های کاربردی ارتباطی بفرستند و دریافت کنند.

4. امکان ارسال انبوه پیامک با اهداف سیاسی، سازماندهی اعتراضات داخلی و ایجاد آشوب در کشورهای هدف

5. امکان ایجاد هویت های مجازی برای پرمخاطب نشان دادن یک موضوع خاص با هدف القای فضای ذهنی مورد نظر به کاربران

 

 

اینفوگرافی توییتر

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

کارکردهای توییتر

سازماندهی انقلاب های توییتری

توییتر از زمان راه‌اندازی کاربردهای مختلفی داشته است. برای نمونه، در برخی از کشورها برای سازماندهی اعتراض‌های سیاسی مورد استفاده قرار گرفته است و به همین دلیل گاهی این اعتراضات را "انقلاب‌های توییتری" خوانده‌اند، از جمله انقلاب 2011 مصر،  اعتراضات بعد از انتخابات 2010-2009 ایران و ناآرامی مدنی 2009 جمهوری مولداوی. موج توییت ها و اطلاع رسانی ها درباره قیام ملت های عرب پس از آن به لیبی و بحرین نیز رسید.

در مطالعه‌ای جدید، پس از بررسی بیش از 3 میلیون توییت، چندین گیگابایت ویدئو در یوتیوب و هزاران پست وبلاگ، نقش محوری رسانه‌های اجتماعی در شکل‌گیری مباحثات سیاسی در بهار عربی آشکار شده است. برای نمونه، در طول هفته پیش از استعفای رئیس جمهور مصر حسنی مبارک کل توییت‌های مصر و دیگر نقاط جهان درباره تغییرات سیاسی در این کشور از روزی 2300 به روزی 230 هزار توییت رشد کرد. طی دو هفته پس از استعفای مبارک، به طور میانگین روزی 2400 توییت از مردم کشورهای همسایه مصر درمورد شرایط سیاسی این کشور پست شده است. در تونس نیز پس از استعفای بن علی، روزانه حدود 2200 توییت ارسال می‌شده است.

 

گرافیک پراکندگی توییت ها و چگونگی گسترش آن‌ ها در انقلاب مصر

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

در زمان ناآرامی های پس از انتخابات ایران نیز، توییتر یکی از اصلی ترین پل های ارتباطی میان سازمان دهندگان خارجی و داخلی با معترضین بود. در همین زمان، توییتر اعلام کرد طبق زمانبندی فنی این شبکه، سایت توییتر بدلیل انجام تغییرات و تعمیرات برنامه ریزی شده موقتا به مدت یک روز از دسترس خارج خواهد شد. وزارت امور خارجه آمریکا با صدور نامه ای رسمی به مدیران این شبکه، خواستار تعویق این تعمیرات و ادامه سرویس دهی به معترضان داخل ایران شد. توییتر نیز با پذیرش این درخواست، تعمیرات فنی خود را به تعویق انداخت.


 

جوان انقلابی لیبیایی پرچم این کشور را روی لوله تانک رژیم قذافی به اهتزاز در آورده است

 

توییتر و جنبش وال استریت

یکی از جنجال‌برانگیزترین این رویدادها که رسانه‌های جمعی، و به خصوص توییتر، نقش مهمی در شکل‌گیری و گسترش آن داشته‌اند جنبش اشغال وال استریت است. شروع این جنبش بازمی‌گردد به زمانی که مجله ضدمصرف‌گرایی Adbusters پیشنهاد خود را برای برپایی راهپیمایی در 17 سپتامبر در منهتن جنوبی به چاپ رسانید. و در پی این یادداشت، مخالفان از تلفن‌های همراه خود و سایت‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک و یوتیوب برای پخش این پیام در سرتاسر جهان استفاده کردند. و از آن پس، به کمک شبکه‌های اجتماعی، و به خصوص توییتر، تجمع‌های بعدی سازماندهی شدند.

 

خبررسانی در شرایط اضطراری

یکی دیگر از کاربردهای احتمالی توییتر خبررسانی در شرایط اضطراری است. البته توییتر به طور خاص برای این منظور طراحی نشده است، اما مبتکران آن که از این قابلیت توییر آگاهی داشتند از آن برای برقراری ارتباط هنگام وقوع زلزله استفاده کرده‌اند.


 

میزان توییت ها در هر دقیقه و اطلاع رسانی در مورد زلزله کالیفرنیای جنوبی

 

تبلیغ برنامه‌های تلویزیونی

از توییتر به‌طور فزاینده‌ای برای تبلیغ برنامه‌های تلویزیونی، مانند مراسم اسکار، نیز استفاده می‌شود. برخی بر این باورند که از زمان راه‌اندازی توییتر میزان تماشاچیان برخی برنامه‌های تلویزیونی افزایش یافته است. از جمله این افراد "کلوئه اسلدن"، یکی از اعضای تیم توییتر، است. او می‌گوید: "آن چه امروز شاهدش هستیم این است که توییتر گروه وسیعی از تماشاچیان را به سمت تجربه‌ای مشترک ، معمولاً در قالب یک برنامه پخش زنده، سوق می‌دهد."

 

آیا واقعاً توییتر در میزان استقبال از برنامه‌های تلویزیونی جهشی ایجاد کرده است؟

به تازگی یک رتبه‌بندی از برنامه‌های زنده تلویزیونی بر اساس حجم توییت‌هایی که همزمان با پخش برنامه درموردشان پست شده انجام گرفته است. اگر توییتر واقعاً در میزان استقبال از برنامه‌های زنده تأثیر داشته باشد، بنابراین برنامه‌هایی که بالاترین میزان بیننده را داشته باشند، باید بالاترین میزان توییت را نیز دارا باشند. و به همین ترتیب، اگر برنامه‌ای دارای حجم بالایی از توییت در طی هفته باشد، انتظار می‌رود در قسمت بعدی بینندگان بیشتری داشته باشد.

اما در کمال شگفتی، بنا بر نتایج این رتبه‌بندی، توییتر نقش چندانی در میزان استقبال بینندگان از برنامه‌های زنده نداشته است.

 

عملیات پلیس

یکی دیگر از کاربردهای فرعی توییتر این است که افسران پلیس از توییتر برای ارائه اطلاعات روزانه از جرایمی که خودشان و یا سازمانشان در حال تحقیقات درموردشان هستند استفاده می‌کنند. در مه 2011 سایت نوآورانه tweetathief راه‌اندازی شد. این سایت این امکان را به مردم می‌دهد که در مورد گمشدن نزدیکان، حیوانات خانگی و اشیاء گمشده خود توییت پست کنند تا اگر کسی اطلاعاتی از آن‌ها دارد دوباره به کمک همین سایت اطلاعاتش را در اختیار دیگران قرار دهد.

 


تهدیدی امنیتی به نام شبکه های اجتماعی

 

براساس گزارشی که شرکت نورتون، ارائه دهنده خدمات امنیت سایبری، منتشر کرده است، شبکه های اجتماعی از جمله تهدیداتی هستند که کاربران اینترنت را – به ویژه در منطقه خاورمیانه - در معرض خطر قرار داده اند.

به عقیده کارشناسان نورتون، محبوبیت شبکه های اجتماعی در منطقه خاورمیانه باعث شده است تا هکرها و سازمان های اطلاعاتی این شبکه ها را زیر نظر بگیرند.

با تحت نظر گرفتن کاربران این شبکه ها، حتی امکان نفوذ و سرقت اطلاعات گوشی های تلفن همراه هوشمندی که امکان اتصال به این شبکه ها را دارند وجود دارد.

از سوی دیگر آگاهی عمومی نسبتا پایین در مورد کارکردهای شبکه های اجتماعی که معمولا ورای کارکرد اجتماعی و دوست یابی آن است، باعث می شود بیشتر کاربران این شبکه ها دانسته یا نادانسته، قربانی جاسوسی سایبری شوند.

قرار دادن لینک های آلوده در شبکه های اجتماعی و همچنین لینک های هدایت شونده خودکار به طور اتوماتیک کاربر را به وبسایت مورد نظر هدایت می کند از جمله دیگر راه های رایج برای جاسوسی از شبکه های اجتماعی است. فراگیر شدن اشتراک گذاری لینک های جذاب در این شبکه ها، میزان انتشار لینک های آلوده را نیز افزایش داده است.

 

 

جاسوسی توییتر یا جاسوسی از توییتر؟


براساس گزارش های منتشر شده رؤسای شرکت توییتر جاسوسی از میلیون‌ها تلفن هوشمند کاربران این شبکه اجتماعی و گرفتن تمامی اطلاعات تماس کاربران را بدون اجازه آن‌ها تأیید کرده‌اند. این شرکت ادعا کرده است که از اطلاعات گردآوری‌شده برای "یافتن دوستان" استفاده می‌کنند. این سایت اطلاعات شخصی کاربران را تا 18 ماه ذخیره می‌کند.

آن‌چه موجب حیرت کاربران شده این است که این اطلاعات بسیار شخصی بدون اجازه آن‌ها از گوشی‌هایی که از طریق آن به توییتر متصل میشده اند برداشته شده است.

مرکز فرماندهی بخش نظارت امنیت داخلی آمریکا (DHS) به طور منظم ده‌ها وب سایت محبوب، از جمله فیس بوک، توییتر، ویکی لیکس و سایت‌های خبری را زیر نظر دارد.

بنا بر گزارش"‌برررسی احترام به حریم خصوصی" که DHS در نوامبر سال گذشته منتشر ساخته است، دست‌کم از ژوئن 2010، مرکز عملیات ملی DHS طرح "قابلیت شبکه‌‌ها/رسانه‌های اجتماعی" را به اجرا درآورده است که شامل نظارت منظم بر "انجمن‌ها، وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌ها و صفحات پیام است." بنا بر این اسناد دولتی، هدف از این نظارت "گردآوری اطلاعات برای آگاهی دادن در شرایط خاص و ایجاد یک تصویر عملیاتی مشترک است."

 

براساس این اسناد ادعا شده است که این نظارت به منظور کمک DHS و آژانس‌های متعددش، از جمله دستگاه اطلاعاتی دولتی و آژانس مدیریت بحران فدرال، برای اقدام در برابر حوادثی از جمله زمین‌لرزه هاییتی و کنترل امنیتی و مرزی هنگام المپیک زمستانی 2010 در ونکوور بوده است.

این مرکز عملیاتی اعلام کرده است که "اطلاعات گردآوری‌شده را بیش از پنج سال ذخیره نمی‌کند.".

برای این طرح نظارت یک فهرست پنج صفحه‌ای از وبسایت‌هایی که مرکز فرماندهی باید زیر نظر بگیرد تهیه شده است.

در کتاب سالانه پژوهش‌های اطلاعاتی، در مطالعه جدیدی از شورای پژوهش اطلاعات مدیترانه (MCIS) به استفاده از رسانه‌های اجتماعی به عنوان "پیشرفته‌ترین روش در گردآوری تاکتیکی اطلاعات با منبع آشکار " یاد شده است. جوزف فیتاناکیس، از پژوهشگران این مطالعه می‌نویسد:

" ما [در این مطالعه] شرح داده‌ایم که فیس بوک، تویتر، یوتیوب و پایگاه‌های شبکه‌های اجتماعی دیگر برای آژانس‌های اطلاعاتی در حکم کانال‌های بسیارارزشمندی برای گردآوری اطلاعات هستند. ما یافته‌های خود را بر مبنای سه مطالعه موردی جدید قرار داده‌ایم، و بر این باوریم که این مطالعات کارکرد اطلاعاتی شبکه‌های اجتماعی را برجسته می‌سازند."

اما آن چه در این مطالعه به آن اشاره‌ای نمی‌شود این است که آژانس‌های اطلاعاتی از شبکه‌های اجتماعی با مقاصد دیگری نیز استفاده می‌کنند. این مطالعه ما را بر آن می‌دارد که بپذیریم این است که شبکه‌های اجتماعی صرفاً یک ابزار گردآوری اطلاعات هستند، حال آن که بنا بر گزارش‌های متعددی، از شبکه‌های اجتماعی برای پروپاگاندا استفاده می‌شود، شامل خلق هویت‌های جعلی برای انجام عملیات پنهانی.

مطالعه MCIS تا حدودی بر مبنای "بهار عربی" صورت گرفته است که ادعا می‌شود که "دولت آمریکا را بر آن داشته تا خط مشی‌هایی را برای گردآوری اطلاعات از شبکه‌های اجتماعی ایجاد کند."

باز هم اشاره‌ای به این واقعیت نمی‌شود که دولت آمریکا از میان تبعه‌های خارجی فعالانی را آموزش می‌دهد تا اوضاع کشور زادگاهشان را بی‌ثبات کنند. "مخالفت سایبری" یکی از تاکتیک‌های مورد حمایت "خانه آزادی" وابسته به CIA است. هدف سازمان‌های غیردولتی آمریکا از آموزش فعالان بی‌ثبات کردن دشمنان سیاسی آمریکا به نام آزادی است.

 

 

پروفایل‌های جعلی و انتشار اطلاعات نادرست

به تازگی معلوم شده است که دولت آمریکا با شرکت نرم‌افزاری HBGary Federal برای طراحی نرم‌افزاری که بتواند در شبکه‌های اجتماعی پروفایل‌های جعلی متعددی بسازد قرارداد بسته است. هدف از این کار تحریف افکار عمومی با پروپاگاندا در مورد مسائل حساس است. از این روش برای یافتن افکار عمومی ای که به مذاق مقامات خوش نمی‌‌آید نیز استفاده می‌شود. سپس می‌توانند از این هویت‌های "جعلی" برای لکه‌دار کردن کمپین‌های ضد هویت‌های واقعی استفاده کرد. اما این اولین باری نیست که سازمان اطلاعات آمریکا یا شرکت‌های اطلاعاتی خصوصی فعالیت‌های کثیفشان را پشت درهای بسته پیش می‌برند.

جای شگفتی نیست که ارتش آمریکا نیز می‌خواهد از رسانه‌های اجتماعی به نفع خود استفاده کند. سال گذشته، سایت public intelligence راهنمای رسانه‌های اجتماعی نیروی هوایی آمریکا را منتشر ساخت که در آن به ده نکته اشاره شده بود، از جمله "دشمن در این فضای نبرد وارد شده است پس شما نیز باید به آن وارد شوید." نیروی هوایی نمودار زیر را برای نشان دادن تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر افکار عمومی به کار برده است.


                       راهنمای تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر افکار عمومی

                         تهیه شده در نیروی هوایی آمریکا

اسکادران ششم در پایگاه هوایی مک دیل نیز در پی طراحی نرم‌افزار ایجاد هویت آنلاین بوده است. از این نرم افزار می‌توان برای ایجاد و مدیریت پروفایل‌های جعلی در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی کرد و از طریق این پروفایل‌ها به تحریف واقعیت پرداخت و آن را به گونه‌ای جلوه داد که گویی درمورد مسائل جنجال‌برانگیز نوعی توافق وجود دارد. "پروفایل‌ها باید این طور به نظر آیند که متعلق به نقاط مختلف جهان هستند و بتوانند از طریق خدمات مرسوم آنلاین و پایگاه‌های رسانه‌های اجتماعی به تعامل بپردازند."


 

 

 

 

 

میدویدیف در حال کار کردن با توییتر

 

 

 

توییت کردن نمادین اوباما در توییتر

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

 

آیا توییتر تعبیر نظریه اورول در کتاب 1984 است؟

جورج اورول در کتاب 1984خود به تلاش دولت ها برای کوچک کردن افکار مردم برای ایجاد ثبات سیاسی و پیش بردن اهداف خود اشاره می کند. این کوچک کردن افکار را می توان با محدود کردن زبان گفتار و ابراز احساسات مختلف تعبیر کرد. تعبیر کنترل ذهن از سوی دولت ها نیز بر اساس نظر برخی از کارشناسان، در شبکه های اجتماعی قابل مشاهده است. توییتر به طور خاص، می تواند مصداق نظریه اورول در کوتاه کردن و خلاصه کردن ابراز احساسات توسط دولت ها برای بیان عقاید باشد. خلاصه کردن پیام در 140 کاراکتر، استفاده از لفظ خوب و یا بد برای توصیف و تقسیم بندی بصورت سیاه و سفید، در همین راستا قابل تعریف است. گنجاندن احساسات و علایق و نظریات در تنها 140 کاراکتر یکی از این نمونه هاست.به عقیده کارشناسان رسانه و شبکه‌های اجتماعی، محدود کردن زبان در حقیقت منجربه تخریب و نابودی آن می‌شود. زبان برای بیان بدون محدودیت افکار بوجود آمده و محدود کردن آن از نمایی دیگر محدود کردن تفکر انسان است.

توییتر نیز همانند فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی، ابتدا با هدف اشتراک‌گذاری و ارتباط اجتماعی پا به عرصه وب گذاشت. اما بررسی اجمالی روند گسترش و نقش‌آفرینی آن حاکی از تغییر اهداف این شبکه است. مهمترین نکته‌ای که به ذهن متبادر می‌شود، بانک اطلاعاتی عظیمی از کاربران است که توجه هر سرویس اطلاعاتی و امنیتی را برای پایش و جمع‌آوری اطلاعات کاربران به خود جلب می‌کند.

نکته دیگر استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان ابزاری تاثیرگذار در کشورهایی است که از نظر ساختار سیاسی هم‌سو با منافع غرب نیستند. در این صورت شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر و فیس‌بوک، از یک شبکه ارتباطی میان دوستانٰ به محلی برای سازمان‌دهی اعتراضات، انتشار اخبار - معمولا غیر واقعی و تحریف شده به نفع جریانات مورد حمایت - و نشان دادن اعتراضات مجازی تبدیل می‌شوند. حال آن که اگر در این شبکه‌ها از حرکت‌های مدنی اما بر ضد خواست کشورهای غربی حمایت شود - مانند کمپین‌های حمایت از فلسطین، جنبش وال استریت، فعالان ضد جنگ، عضویت افراد شاخص غرب‌ستیز و ... - مدیران این شبکه‌ها با همکاری کارشناسان وابسته به مقامات سیاسی، با بررسی و ارزیابی موضوعات مورد نظر، در صورت وجود احتمال اقبال عمومی کاربران، صفحه مورد نظر را از خروجی شبکه اجتماعی حذف می‌کنند.

یکی از آخرین نمونه‌های حذف اینگونه "پست" ها یا "صفحه‌" ها، حذف صفحه شیعیان انقلابی بحرین با بیش از یکصدهزار عضو در فیس‌بوک بود.  پیش از نیز صفحه مربوط به درخواست مبارزان فلسطینی در فیس‌بوک برای آغاز انتفاضه سوم نیز با فشار مقامات رژیم صهیونیستی حذف شده بود.

 

 

 

منابع و مأخذ:

 

 

http://news.xydo.com/toolbar/37766535-twitter_facebook_used_as_cia_spy_tools
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=29288
http://www.bahrainrights.org/en/node/2812
http://wownews.co.uk/technology/721-twitter-admits-spying-on-users-smartphones-and-secretly-harvesting-all-your-contacts.html
http://articles.cnn.com/2011-03-29/world/palestinian.facebook_1_facebook-page-social-media-website-incites-violence?_s=PM:WORLD



منبع: مشرق

نویسنده : Mostafa بازدید : 3642 تاریخ : جمعه 29 بهمن 1395برچسب:توئیتر,توییتر برای اندروید,توییتر فارسی,توییتر چیست,توییتر روحانی,توییتر برای کامپیوتر,توییتر ترانه علیدوستی,توییتر محمود صادقی,توییتر هیچکس,توییتر خامنه ای,توییتر برای اندروید بدون فیلتر,توییتر برای اندروید 2,3,دانلود تویتر برای اندروید 4,برنامه تویتر برای اندروید 2,توییتر اندروید فارسروید,اپ توییتر برای اندروید,دانلود توییتر برای اندروید 2,نصب توییتر برای اندروید,دانلود تویتر برای اندروید 2,3,تویتر فارسی تلگرام,تویتر فارسی ثبت نام,تویتر فارسی وزارت خارجه امریکا,توییتر فارسی صفحه اصلی,تویتر فارسی چیست,تویتر فارسی راه اندازی شد,تویتر فارسی اندروید,توييتر فارسی,توییتر فارسی ایران,توییتر دکتر روحانی,توییتر رسمی روحانی,توييتر روحاني,صفحه توییتر روحانی,آدرس توییتر روحانی,حساب توییتر روحانی,اکانت توییتر روحانی,توییتر رسمی حسن روحانی,دانلود تویتر برای کامپیوتر,برنامه توییتر برای کامپیوتر,توییتر کامپیوتر,دانلود برنامه تویتر برای کامپیوتر,دانلود رایگان توییتر برای کامپیوتر,دانلود نرم افزار توییتر برای کامپیوتر,دانلود فیلتر شکن توئیتر برای کامپیوتر,دانلود برنامه ی توییتر برای کامپیوتر,Twitter هیچکس,آدرس توییتر هیچکس,توییتر سروش هیچکس,صفحه توییتر هیچکس,توییتر علی خامنه ای,توییتر سید علی خامنه ایتوییتر,توییتر برای اندروید,توییتر فارسی,توییتر چیست,توییتر روحانی,توییتر برای کامپیوتر,توییتر ترانه علیدوستی,توییتر محمود صادقی,توییتر هیچکس,توییتر خامنه ای,توییتر برای اندروید بدون فیلتر,توییتر برای اندروید 2,3,دانلود تویتر برای اندروید 4,برنامه تویتر برای اندروید 2,توییتر اندروید فارسروید,اپ توییتر برای اندروید,دانلود توییتر برای اندروید 2,نصب توییتر برای اندروید,دانلود تویتر برای اندروید 2,3,تویتر فارسی تلگرام,تویتر فارسی ثبت نام,تویتر فارسی وزارت خارجه امریکا,توییتر فارسی صفحه اصلی,تویتر فارسی چیست,تویتر فارسی راه اندازی شد,تویتر فارسی اندروید,توييتر فارسی,توییتر فارسی ایران,توییتر دکتر روحانی,توییتر رسمی روحانی,توييتر روحاني,صفحه توییتر روحانی,آدرس توییتر روحانی,حساب توییتر روحانی,اکانت توییتر روحانی,توییتر رسمی حسن روحانی,دانلود تویتر برای کامپیوتر,برنامه توییتر برای کامپیوتر,توییتر کامپیوتر,دانلود برنامه تویتر برای کامپیوتر,دانلود رایگان توییتر برای کامپیوتر,دانلود نرم افزار توییتر برای کامپیوتر,دانلود فیلتر شکن توئیتر برای کامپیوتر,دانلود برنامه ی توییتر برای کامپیوتر,Twitter هیچکس,آدرس توییتر هیچکس,توییتر سروش هیچکس,صفحه توییتر هیچکس,توییتر علی خامنه ای,توییتر سید علی خامنه ای,آموزش توییتر,آموزش توییتر Pdf,آموزش توییتر 2013,آموزش توییتر درسنامه,آموزش توییتر به زبان فارسی,آموزش تویتر در موبایل,آموزش توییتر موبایل,آموزش توییتر اندروید,آموزش توییتر بوت استرپ,آموزش کامل توییتر Pdf,دانلود آموزش توییتر Pdf,آموزش تصویری توییتر Pdf,آموزش ثبت نام در توییتر اندروید,طوفان توییتری,طوفان توییتری چیست, ادامه مطلب

داداچ داری اشتباه میزنی!

اون سنگو بزن تو سر کسایی که حقتو خوردن و آدم حسابت نمیکنن!
.
اون بچه بالا شهری آرمانش آزادی کنار دوز دخترش بود نهایتا ، یا اینکه تو  خرج کردن پولای باباییش آزاد باشه و راحت و بدون قید و بند هرزگی کنه!
.
اون  سیاست مدار گردن کلفتی که نقش رهبر آشوب رو داشت، شهوت  قدرت و  تکبر داشت و الان باز هم سرکارشه و ککش هم نگزیده!
.
شازده پسرش هم که نقش اصلی رو تو افزایش  تحریم ها داشت الان تو وی آی پی هتل اوین داره به ریشت میخنده!
.
اون دوتا مهره اصلی هم که تو ویلاهای چند هزار متریشونحصر در قصر رو تجربه میکنن! و هر وقت دلشون خواست میرن لب ساحل جوج میزنن با نوشابه ،
وزیر بهداشت مملکتم که شده پزشک خانوادشون!
.
زن عضو ستاد فتنه شده رییس محیط زیست و با اهل خانواده مشغول تناول سفره انقلابن!
یکی از اعضای ستادتون هم که الان وزیر نفت مملکته و یکی دیگشون وزیر راهه و اون یکی وزیر رفاه!
شدن نون خور همون نظامی که تورو به خاطر جنگیدن باهاش کشیدن تو خیابون!
...
.
این وسط دقیقا به تو چی رسید؟
آرمانت چی بود؟
هدفت چی بود؟
دلیلت چی بود؟
.
گشنت بود؟
خوب چرا جونتو برا کسایی به خطر انداختی که تا خرخره خورده بودن و اصلا تو رو به حساب نمیاوردن!
.
از آقازاده گی و پارتی بازی بدت میومد؟
پس چرا گوش به فرمان بزرگترین و فاسد ترین آقازاده کشور شدی!
.
از  تحقیر خسته شده بودی؟
پس چرا برای کسایی سینه میزدی که معتقد بودن رای پایین شهری ها و روستاییا بی کیفیته؟
چرا طرفداری کسایی رو میکردی که میگفتن به فقرا وسایل جلوگیری از بارداری بدین تا نسلشون منقرض شه؟
.
.
فکر نمیکنی راهتو اشتبا رفتی؟
فکر نمیکنی برای کسایی اشک ریختی و زندگی خودت و جوونای دیگه رو به خطر انداختی که  خودشون عاملین اصلی بدبختیت بودن؟
.
فکر نمیکنی سرت کلاهی به گشادی جیب رهبرانت رفت؟
.
.

تو از جنس اون سوسول بالا شهری و سیاستمدارای سوپر میلیاردر نیستی!
تو دغدغه ت کنسرت و قر و فر نیس داداش!
دغدغه تو دلالایین که کارتو ازت گرفتن!
دغدغه تو با قشر پورشه سوار بازیگر و فوتبالیست فرق داره!
.
راهتو دوباره انتخاب کن و نذار عاملین بدبختی و شکاف طبقاتی مملکتت ازت سواری بگیرن!
.
.

پ.ن؛
تبلیغات کاری میکنه زجر دیده و مستضعف علیه خیر خواهانش شمشیر بکشه!
.
اون میلیاردر بالاییه میدونه از بچه سوسول بالاشهری آبی براش گرم گرم نمیشه و با در کردن یه ترقه خودشونو خیس میکنن و میرن اونور آب!
.
به #فقرا و زجر_کشیده ها چش دوخته و سعی میکنه جای دوست و دشمن رو براش عوض کنه!

نویسنده : Mostafa بازدید : 3423 تاریخ : پنج شنبه 9 دی 1395برچسب:,فتنه 88,فتنه 88 چه بود,فتنه 88 فیلم,فتنه 88 عکس,فتنه 88 ویکی پدیا,فتنه 88 چیست,فتنه 88 اپارات,فتنه 88 از دیدگاه رهبری,فتنه 88 مقاله,فتنه 88 در کلام رهبری,فتنة,فتنة النساء,فتنة الدهيماء,فتنة زمانها,فتنة خلق القران,فتنة الشام,فتنة المال,فتنة الدجال,فتنة القبر,فتنة القشيري,فتنه گر,فتنه گران,فتنه گران 88,فتنه گران سال 88,فتنه گران چه کسانی هستند,فتنه گران بترسند,فتنه گر کیست,فتنه گران مصطفی بادکوبه ای,فتنه گران ۸۸,فتنه گران بادکوبه ای,فتنه ٨٨,فيلم فتنه ٨٨,فتنه ي ٨٨,دائرة المعارف فتنه ٨٨,فتنه ی ٨٨,فیلم فتنه ٨٨,عوامل فتنه ٨٨,فتنه سال ٨٨,سران فتنه ٨٨,تصاوير فتنه ٨٨,فتنه از عمامه خیزد,فتنه از عمامه خیزد نی زخم,فتنه از عمامه خیزد نی ز می,فتنه از عمامه خيزد ني ز خم,شعر فتنه از عمامه خیزد,شعر فتنه از عمامه خیزد نی ز خم,فتنه چکمه پوش,فتنه چکمه پوش فریدون فروغی,فتنه چکمه پوش دانلود,فتنه چكمه پوش,فتنه چکمه پوش فروغی,داستان فتنه چکمه پوش,فیلم فتنه چکمه پوش,فيلم فتنه چكمه پوش,آلبوم فتنه چکمه پوش,دانلود آلبوم فتنه چکمه پوش,فتنه سال 88,فتنه سال 88 چه بود,فتنه سال 88 ویکی پدیا,فتنه سال 88 در تهران,فتنه سال 88 فیلم,فتنه سال 88 چیست,فتنه سال 88 ایران,فتنه سال 88 در ایران,فتنه سال 88 اپارات,عکسهای فتنه سال 88,فتنة النساء في بني اسرائيل,فتنة النساء حديث,فتنة النساء اخر الزمان,فتنة النساء محمد حسين يعقوب,فتنة النساء Mp3,فتنة النساء في اخر الزمان,فتنة النساء محمد حسان,فتنة النساء مجموعة علماء,فتنة النساء للرجال,فتنه انگیز جهان,فتنه های آخرالزمان,فتنه های آخرالزمان رائفی پور,فتنه هاي آخرالزمان,فتنه های آخرالزمان در ایران,فتنه های آخرالزمان رائفی,فتنه های آخرالزمانی,فتنه های آخرالزمان چیست,فتنه های آخرالزمانه,فتنه های آخرالزمان سرخس,فتنه های آخرالزمان از رائفی پور, ادامه مطلب

★صدالبته که کریسمس به تمام مسیحیان عزیز مبارک★


اما روی صحبتم با اون مثلا روشنفکراییه که خودشونم دقیقا نمیدونن با خودشون چندچندن.
 به قول معروف ماذافازا عزیزان؟
شما همونایی نیستین که تا یک مناسبت مذهبی میشه عیدقربان عیدفطر عیدغدیر محرم و... سریع گارد میگیری که اینا مناسبت های عرباست جشن و عزای عربا به ما ربطی نداره؟ ما آریایی هستیم؟
هه...خب الان بابات مسیحیه یا مامانت؟!
بابا باکلاس!بابا روشنفکر! بابا لاکچری! چیشد پس؟ فقط تبریک و تسلیت اعیاد و عزاداری های اسلامی خز و چیپه؟!
حاضرم قسم بخورم اگه کریسمس یکی از مناسبت های اسلامی بود سریع کمپین مبارزه با قطع درختان کاج و مبارزه با صدمه زدن به طبیعت تشکیل میدادین که ای هوار بیاین ببینین این مسلمونا دارن طبیعت رو نابود میکنن اسلام جیزه و این داستانا...
نه داداش نه آجی این رسمش نیست
به این کار شما میگن خودزنی
میگن بی هویتی و هویت گریزی
تا امثال شمارو داریم نیازی نیست نگران دشمنای برون مرزی باشیم
خلاصه اینکه خدا عاقبت مارو با امثال شماها به خیر کنه...
♥️باز هم کریسمس رو به هموطنان عزیز مسیحی تبریک میگم♥️ .

 

نویسنده : Mostafa بازدید : 3250 تاریخ : یک شنبه 5 دی 1395برچسب:,میلادی به شمسی,میلادی به شمسی C#,تقویم میلادی به شمسی 2014,تقویم میلادی به شمسی 2013,تبدیل میلادی به شمسی در اکسل,میلادی,میلادی به قمری,میلادی به انگلیسی,میلادی به هجری,میلادی ب شمسی,ماه میلادی به قمری,فرمول تبدیل میلادی به قمری,تبدیل تاریخ میلادی به قمری C#,تبدیل تاریخ میلادی به قمری در C#,تبدیل ماههای میلادی به قمری,ماه های میلادی به قمری,تبدیل سالهای میلادی به قمری,شمسی به میلادی قمری,تغییر تاریخ میلادی به قمری,ميلادي به انگليسي,ماهای میلادی به انگلیسی,تقویم میلادی به انگلیسی,معنی میلادی به انگلیسی,کلمه میلادی به انگلیسی,ماه های میلادی به انگلیسی,تبریک سال میلادی به انگلیسی,نام ماههای میلادی به انگلیسی,ماههای سال میلادی به انگلیسی,میلادی به هجری قمری,ماه میلادی به هجری,میلادی به شمسی آنلاین,میلادی به شمسی تقویم,مبدل میلادی ب شمسی,سال میلادی ب شمسی,کریسمس,کریسمس 2017,کریسمس چیست,کریسمس در ایران,کریسمس چندم دیماه است؟,کریسمس به انگلیسی,کریسمس ۲۰۱۷,کریسمس در آلمان,کریسمس 2016,کریسمس در دبی,کریسمس 2017 چه روزی است,Christmas 2017,Christmas 2017 Calendar,Christmas 2017 Bank Holidays,Christmas 2017 Countdown,کریسمس در ایران باستان,کریسمس در ایران به روایت تصویر,کریسمس در ایران چه روزی است,کریسمس در ایران 2015,عکسهای کریسمس در ایران,كريسمس در ايران,تاریخ کریسمس در ایران,جشن کریسمس در ایران,عید کریسمس در ایران,تبریک گفتن کریسمس به انگلیسی,معنی کریسمس مبارک به انگلیسی,کريسمس به انگليسي,تبریک کریسمس به انگلیسی,کریسمس مبارک به انگلیسی,شعر کریسمس به انگلیسی,تبریک کریسمس به انگلیسی با ترجمه فارسی,تبریک کریسمس به انگلیسی با ترجمه,تبریک کریسمس به انگلیسی 2014,تعطیلات کریسمس در آلمان,Christmas 2016,Christmas 2016 Calendar,Christmas 2016 Bank Holidays,Christmas 2016 Cruises,Christmas 2016 Trends,Christmas 2016 Countdown,Christmas 2016 Observed,Christmas 2016 Holidays,Christmas 2016 Calendar Australia,کریسمس در دبی 2014,کریسمس در دبی 2015,کریسمس در دبی 2013,كريسمس در دبي,جشن کریسمس در دبی,حراج کریسمس در دبی,درخت کریسمس در دبی,مراسم کریسمس در دبی,شب کریسمس در دبی,میلاد مسیح,میلاد مسیح خداوند,میلاد مسیح چه روزی است,میلاد مسیحی,میلاد مسیح مبارک,میلاد مسیح مبارک باد,میلاد مسیح چه سالی است,میلاد مسیح چه تاریخی است,میلاد مسیح چه سالی بود,میلاد مسیح ارامنه,تولد مسیح چه روزی است,تولد حضرت مسیح چه روزی است,کربلایی میلاد مسیحی,مداحی میلاد مسیحی,پیشواز میلاد مسیحی,مداح اهلبیت میلاد مسیحی,ميلاد مسيح مبارك,میلاد حضرت مسیح مبارک باد,میلاد حضرت مسیح مبارک,تولد حضرت مسیح چه تاریخی است,میلاد مسیح در چه سالی بود,سال نو میلادی,سال نو میلادی ۲۰۱۴,سال نو میلادی 2015,سال نو میلادی مبارک باد,سال نو میلادی 2014,سال نو میلادی مبارک,سال نو میلادی مبارک 2014,سال نو میلادی در ایران,سال نو میلادی در استرالیا,سال نو میلادی در دبی,سال نو میلادی 2014 مبارک,تبریک سال نو میلادی 2014,عکس سال نو میلادی 2014,آغاز سال نو میلادی 2014,زمان سال نو میلادی 2014,تصاویر سال نو میلادی 2014,تاریخ سال نو میلادی 2014,تبریک سال نو میلادی 2014 به زبان انگلیسی,سال نو ميلادي 2015,سال نو میلادی 2015 مبارک,سال نو میلادی 2015 چه روزی است,تبریک سال نو میلادی 2015,جشن سال نو میلادی 2015,آغاز سال نو میلادی 2015,عکس سال نو میلادی 2015,تاریخ سال نو میلادی 2015,ساعت سال نو میلادی 2015,سال نو میلادی مبارک باد 2015,جملات تبریک سال نو میلادی 2014,سال نو میلادی مبارک 2015,سال نو ميلادي مبارك,سال نو میلادی مبارك,سال نو میلادی بر شما مبارک,عکس سال نو میلادی مبارک,مراسم سال نو میلادی در ایران,جشن سال نو میلادی در ایران,ساعت تحویل سال نو میلادی در ایران,جشن سال نو میلادی در دبی,مراسم سال نو میلادی در دبی,سال نو میلادی دبی,سال نو میلادی 2015 در دبی, ادامه مطلب

این روزها ،هرچه بیشتر
به کربلای حسینی و عزاداری او
گیر بدهی و بهانه های واهی بیاوری و تکذیب کنی
بیشتر شهرت پیدا میکنی…
‏خوشا آنانکه باتمام اینها،مدام
زیر لب میگویند:


سلام بر حسین

پناهه آخرِ من باش، شده رویات همه چیزم
دارم ترسامو هر لحظه، توو آغوش تو میریزم
یه باور تو جهانِ من با احساسِ تو درگیره
به عمقِ باورم میرم چقدر حِسِت نفس گیره
نمیخوام دل بسوزونه کسی از بین آدمها
تو که ناجی نباشی من همون بهتر بشم تنها
همیشه درد تنهایی یه باری شد روی دوشت
توو این دنیای بی رحمی نذار کم شم از آغوشت
نذار کم شم از آغوشت
نذار کم شم از آغوشت
نذار کم شم از آغوشت

 

کنار اومد دلت هر بار با تکرارِ گناه من
چقدر عشق تو بی مرزه بازم شد جون پناهِ من
تمام توبه هایی که شکستم مونده توو یادم
یه پرسش توی ذهنم هست کِی آدم میشه این آدم
نمیخوام دل بسوزونه کسی از بین آدمها
تو که ناجی نباشی من همون بهتر بشم تنها
همیشه درد تنهایی یه باری شد روی دوشت
توو این دنیای بی رحمی نذار کم شم از آغوشت
نذار کم شم از آغوشت
نذار کم شم از آغوشت
نذار کم شم از آغوشت


 اسکل پرنده ایه که وقتی برا زمستونش  غذا ذخیره میکنه بعدا یادش میره کجا گذاشتتشون!
حتی شاید ازش بپرسی غذاتو کجا گذاشتی میگه غذاااا؟؟؟ کدوم غذا؟؟؟
 
حکایت بعضی  سبک مغزان  فضای مجازی هم همینه!!!
 
یه روز برای  شهاب مرادی سند خونه صادر میکنن و بهش فحش میدن! درحالی که خودش میگه کذبه!
.
یه روز برای  کامران نجف زاده شایعه درست میکنن که طرف اون سر دنیا روحشم ازش  خبر نداره!
.
یه روز میگن  فرزند رهبری پرورش اسب داره و میلیاردره! سندش کو؟؟؟ ننه قمرشون تو  مهمونی میگفت!
.
همین سبک مغزا برا پرونده شیش سال پیش یه نفر که هم خودش میگه کذبه و هم دستگاه قضا براش قرار منع تعقیب صادر کرده ببین چه فحاشی ها و در فشانی ها که نکردند!کافیه یه نگا به فضای مجازی بندازی!
.
همین سبک مغزا وقتی ماه پیش بهشون گفتیم چرا فقط خانواده دکتر تبریزی بین اون همه گیرنده  نذری  مسموم شدن و  فوت کردن کور و کر بودن و مشغول پست گذاشتن از  عرب ستیزی و محرم ستیزی!
..
حالا تمامی  خبرگزاری های  رسمی کشور امروز اعلام کردن آقا دکتره  اعتراف کرده خودش مسبب این جنایت بوده!
.
از اونور هم خانواده این حضرت آقا به عنوان منبع آگاه!تکذیب کردنو...!!!
به یارو گفتن شاهدت کیه؟ گفت  دمم!
.
از اسکل های  سبز و بنفش تا دیروز برای ایشون پیام تسلیت میفرستادن! حتی جناب  پزشکیان و امثالهم!
تو خبرگزاریاشون میگفتن همدردی با پزشک اصلاح طلب هوادار  شجریان!
ولی حالا میگن چرا هی بهش میگین اصلاح طلب بوده؟؟ اصلا به شجریان چه ربطی داره!!!؟؟؟
 


پ.ن؛
آی کیوی زیاد بالایی نمیخواد دو دوتا چهار تا کردن و مقایسه این چند مورد بالا...
ولی امان از روزی که دوستان  علاقه به اسکل شدن پیدا کنند!

 

 


.


.

 

آخوند همیشه که نباید فحش بخوره!
آخوند که همیشه نباید بهش بگن؛ بی سواد برو به مسجد و به احکام گفتنت برس! هرکاری  تخصص میخواد!
.
داریم آخوندهایی که انگار کاخ سفید، کلاه سفید و سیاه سرشون گذاشته نه حوزه علمیه اسلامی!
.
این قلم آخوندا از اسلام چند تا  آپشن بیشتر ندارن!
.
میتونن برا  سلبریتی ها خطبه  عقد بخونن (البته انگار خطبه عقد دائم بلد نیستن و بجاش عقد موقت میخونن! چون تا حالا کم مورد نداشتیم این قبیل عقد هایی که آخر عاقبتشون جشن  طلاق! بوده)
.
میتونن تو عروسی های مختلط که آخوندهای فحش خور اونجاها نمیرن خطبه عقد بخونن!
.
میتونن تو جشن های خودمونی البته به عنوان پدر معنوی جمعی از علیا مخدره های سر لخت خواهان  آزادی سلفی بگیرن!
.
از کربلایی که صدها ساله ازش درس  مقاومت و ذلت ناپذیری میگرفتن، درس نوین تهعامل سازنده و مذاکره بگیرن!
.
میتونن فرزند پدری باشن که سالهای سال علیه آمریکا و استکبار خونده ولی خودشون خیلی شیک و مجلسی خواهان اتمام آمریکا ستیزی باشن!
.
میتونن از صلح امام حسن با  معاویه نتیجه بگیرن باید در مشهد  کنسرت برگزار بشه!
.
میتونن سر سفره  انقلاب بشینن و وقتی که  پلو رو آوردن با پپسی آمریکایی میلش کنن!
.
.
آخوندی که این آپشن ها رو داشته باشه  محبوب هم میشه!فحش نمیخوره!
لیسانس باشه بهش میگن دکتر!
سوپر میلیاردر باشه بهش میگن نوش جونش! حتما فکر  اقتصادی داشته!
بچش  دزدی کنه میگن همش بازی حکومته!
روز عاشورا با اهالی منزل تو ویلای شاهی که علیهش مبارزه میکرده  جت اسکی بره، میگن مفسر قرآنه!
اصلااسلام شنا و سوار کاری رو توصیه کرده!
.
..


پ.ن؛
آخوندهای عزیز برای فحش نخوردن و گوگولی و محبوب بودن آپشن های فوق رو به خودتون اضافه کنید!
دلتونم با اخوی های آمریکایی صاف کنین!
.
پ.ن2؛
هر دو قسمت عکس یک شخص واحدند!
.

نویسنده : Mostafa بازدید : 4268 تاریخ : یک شنبه 16 آبان 1395برچسب:,آخوند,آخوندک,آخوند خراسانی,آخوندی,آخوندزاده,آخوند خالی بندیان,آخوند مشهدی,آخوند دختر باز,آخوند خوش صدا,آخوند دانشمند,آخوندک+عکس,آخوندک چیست,آخوندک ها,آخوندک سبز,آخوندک عملیات,آخوندک آپارات,آخوندک چوبی,آخوندک غول پیکر آفریقایی,آخوندک سنگدل,آخوند خراسانی میرزای نائینی,آخوند خراسانی شیخ فضل الله,آخوند خراسانی و میرزای نائینی,آخوند خراسانی نائینی,آخوند خراسانی Wiki,آخوند خراسانی اکبر ثبوت,آخوند خراساني+ولايت فقيه,آخوندی که گوزید,آخوندی تبار,آخوندیسم ناصر ملکی,آخوندی گیتار,آخوندی ناطق نوری,آخوندی که خواننده شد,آخوندی استیضاح,آخوندی جوک,آخوندی عباس,آخوند زاده آثار,آخوندزاده دکتر,تینا آخوندزاده,مهدی آخوندزاده,تينا آخوندزاده,محمد آخوندزاده,آخوند خالی بندیان آپارات,آخوند خالی بنديان,کلیپ آخوند خالی بندیان,دانلود کلیپ آخوند خالی بندیان,آخوند مشهدی باحال,آخوند مشهدی باحال دانلود,آخوند مشهدی اکبری,آخوند مشهدی آپارات,آخوند مشهدی در اتوبوس,آخوند مشهدی دانلود,آخوند مشهدی جدید,آخوند مشهدی کامل,آخوند مشهدی کیست؟,آخوند دختر باز هوسران,آخوندهای دختر باز,فیلم اخوند دختر باز,آخوند خوش صدا ربنا,اخوند دانشمند اپارات,اخوند دانشمندی,اخوند دانشمند سنی,زندگی نامه آخوند دانشمند,سخنرانی آخوند دانشمند,کلیپ های اخوند دانشمند,فیلم اخوند دانشمند,دانلود اخوند دانشمند,بیوگرافی اخوند دانشمند,محمد خاتمی,محمد خاتمی کجاست,محمد خاتمی ویکی,محمد خاتمی آپارات,محمد خاتمی الان کجاست,محمد خاتمی سایت,محمد خاتمی رئیس جمهور,محمد خاتمی کیست,محمد خاتمی خلبان,محمد خاتمی بروجردی,سید محمد خاتمی کجاست,سید محمد خاتمی الان کجاست,دفتر سید محمد خاتمی کجاست,سید محمد خاتمی اهل کجاست,محمد خاتمی در حال حاضر کجاست,محمد خاتمی ویکی پدیا,سید محمد خاتمی ویکی گفتاورد,سید محمد خاتمی در ویکی پدیا,سید محمد خاتمی آپارات,محمد خاتمی در آپارات,محمد خاتمی سایت رسمی,سایت محمد خاتمی رئیس جمهور سابق,محمد خاتمی رئیس جمهور سابق,محمد خاتمی رئیس جمهور سابق ایران,محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق,محمد خاتمی ریاست جمهوری,سید محمد خاتمی رئیس جمهور,سيد محمد خاتمي رئيس جمهور سابق ايران,سایت سید محمد خاتمی رئیس جمهور,سایت سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق,محمد خاتمي كيست,عروس سید محمد خاتمی کیست,زن سید محمد خاتمی کیست,فرزندان سید محمد خاتمی کیست,محمدرضا خاتمی بروجردی,سید محمد خاتمی,سید محمد خاتمی کجاست,سید محمد خاتمی ویکیپدیا,سید محمد خاتمی انتخابات 92,سید محمد خاتمی الان کجاست,سید محمد خاتمی آپارات,سید محمد خاتمی فیس بوک,سید محمد خاتمی رئیس جمهور,سید محمد خاتمی فرزندان,سید محمد خاتمی سایت,سید محمد خاتمی Wikipedia,سید محمد خاتمی و انتخابات 92,سید محمد خاتمی در اپارات,سید محمد خاتمی در فیس بوک,سيد محمد خاتمي رئيس جمهور سابق ايران,سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق,سید محمد خاتمی رئیس جمهور ایران,سید محمد خاتمی رییس جمهور پیشین,سایت سید محمد خاتمی رئیس جمهور,سایت سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق,سید محمد خاتمی رییس جمهور سابق,سید محمد خاتمی ریس جمهور,سید محمد خاتمی رییس جمهور ایران,عکس فرزندان سید محمد خاتمی,نام فرزندان سید محمد خاتمی,سید محمد خاتمی و فرزندانش,فرزندان سید محمد خاتمی کیست,همسر و فرزندان سید محمد خاتمی,سایت سید محمد خاتمی باران,سایت سيد محمد خاتمي,سایت خبری سید محمد خاتمی,سایت آقای سید محمد خاتمی,سایت حامیان سید محمد خاتمی,سایت دفتر سید محمد خاتمی,سایت اختصاصی سید محمد خاتمی,تکرار میکنم,تکرار میکنم خاتمی,تکرار میکنم محمد علیزاده,تکرار قبول میکنم,تکرار سریال قبول میکنم,تکرار فیلم قبول میکنم,تكرار قبول ميكنم,تکرار سریال قبول میکنم ازشبکه جم,تکرار سریال قبول میکنم در جم,ساعت تکرار سریال قبول میکنم,زمان تکرار سریال قبول میکنم,تکرار سریال قبول میکنم در شبکه جم,تکرار سریال هندی قبول میکنم,تکرار سریال قبول میکنم در جم تی وی,تکرار سریال قبول میکنم شبکه جم,تكرار سريال قبول ميكنم در شبكه جم,ساعت پخش تکرار سریال قبول میکنم,زمان پخش تکرار سریال قبول میکنم ازشبکه جم,ساعات تکرار سریال قبول میکنم,رفسنجانی,رفسنجانی و خامنه ای,رفسنجانی ویکی,رفسنجانی تقلید صدا,رفسنجانی هاشمی,رفسنجانی عکس,رفسنجانی سایت رسمی,رفسنجانی فائزه,رفسنجانی تقلید,رفسنجانی اموال,هاشمی رفسنجانی و خامنه ای,رفسنجانی و محمد خامنه ای,رفسنجانی خامنه ای,رفسنجانی محمد خامنه ای,هاشمی رفسنجانی و محمد خامنه ای,فاطمه هاشمی رفسنجانی ویکی پدیا,مهدی هاشمی رفسنجانی ویکیپدیا,آیت الله رفسنجانی ویکی پدیا,فائزه هاشمی رفسنجانی ویکیپدیا,رفسنجاني هاشمي,رفسنجانی هاشمی سایت,هاشمی رفسنجانی سوریه,هاشمی رفسنجانی و احمدی نژاد,هاشمی رفسنجانی وب سایت,هاشمی رفسنجانی رحیم صفوی,هاشمی رفسنجانی در امیرکبیر,هاشمی رفسنجانی در انتخابات 92,هاشمی رفسنجانی عکس,نوه رفسنجانی عکس,دختر رفسنجانی عکس,مهدی هاشمی رفسنجانی عکس,خانه هاشمی رفسنجانی عکس,عکس رفسنجانی وهمسرش,عکس رفسنجانی با خانواده,عکسای رفسنجانی,عکس رفسنجانی با همسرش,هاشمی رفسنجانی سایت رسمی,اکبر هاشمی رفسنجانی سایت رسمی,رفسنجاني فائزه,فائزه رفسنجانی کیست,عکسهای فائزه رفسنجانی,دستگیری فائزه رفسنجانی,فرزندان فائزه رفسنجانی,خانه فائزه رفسنجانی,دختره فائزه رفسنجانی,هاشمی رفسنجانی,هاشمی رفسنجانی ویکی پدیا,هاشمی رفسنجانی و خامنه ای,هاشمی رفسنجانی سوریه,هاشمی رفسنجانی و احمدی نژاد,هاشمی رفسنجانی وب سایت,هاشمی رفسنجانی رحیم صفوی,هاشمی رفسنجانی در امیرکبیر,هاشمی رفسنجانی در انتخابات 92,فاطمه هاشمی رفسنجانی ویکی پدیا,آیت الله هاشمی رفسنجانی ویکی پدیا,هاشمی رفسنجانی و محمد خامنه ای,هاشمی رفسنجانی محمد خامنه ای,هاشمی رفسنجانی+خامنه ای,نامه هاشمی رفسنجانی خامنه ای,هاشمی رفسنجانی سوریه فیلم,هاشمی رفسنجانی سوریه فایل صوتی,هاشمی رفسنجانی سوریه مازندران,هاشمي رفسنجاني سوريه,نظر هاشمی رفسنجانی سوریه,اکبر هاشمی رفسنجانی وب سایت,هاشمی رفسنجانی و رحیم صفوی,هاشمی رفسنجانی امیرکبیر,متن سخنرانی هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر,حضور هاشمی رفسنجانی در امیرکبیر,هاشمی رفسنجانی و امیرکبیر,سخنان هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر,حضور اکبر هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر,حواشی حضور هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر,حاشیه سخنرانی هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر,حاشیه های سخنرانی هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر,هاشمی رفسنجانی,هاشمی رفسنجانی ویکی پدیا,هاشمی رفسنجانی و خامنه ای,هاشمی رفسنجانی سوریه,هاشمی رفسنجانی و احمدی نژاد,هاشمی رفسنجانی وب سایت,هاشمی رفسنجانی رحیم صفوی,هاشمی رفسنجانی در امیرکبیر,هاشمی رفسنجانی در انتخابات 92,فاطمه هاشمی رفسنجانی ویکی پدیا,آیت الله هاشمی رفسنجانی ویکی پدیا,هاشمی رفسنجانی و محمد خامنه ای,هاشمی رفسنجانی محمد خامنه ای,هاشمی رفسنجانی+خامنه ای,نامه هاشمی رفسنجانی خامنه ای,هاشمی رفسنجانی سوریه فیلم,هاشمی رفسنجانی سوریه فایل صوتی,هاشمی رفسنجانی سوریه مازندران,هاشمي رفسنجاني سوريه,نظر هاشمی رفسنجانی سوریه,اکبر هاشمی رفسنجانی وب سایت,هاشمی رفسنجانی و رحیم صفوی,هاشمی رفسنجانی امیرکبیر,متن سخنرانی هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر,حضور هاشمی رفسنجانی در امیرکبیر,هاشمی رفسنجانی و امیرکبیر,سخنان هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر,حضور اکبر هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر,حواشی حضور هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر,حاشیه سخنرانی هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر,حاشیه های سخنرانی هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر,آخوند خاتمی,آخوند احمد خاتمی,آقامیری,آقامیری کیست,آقامیری روحانی,آقامیری اسیدپاشی,آقامیری حجاب,آقامیری تذهیب,آقامیری دروغ,آقامیری جدید,آقامیری ساری,آقامیری یارانه,حسن آقامیری کیست,سید حسن آقامیری کیست,حجت الاسلام آقامیری کیست,حسین آقامیری کیست,سید آقامیری کیست,سید حسین آقامیری کیست,سخنرانی آقامیری اسیدپاشی,حسن آقامیری اسیدپاشی,حجت الاسلام آقامیری اسیدپاشی,دانلود آقامیری اسیدپاشی,کلیپ اسیدپاشی آقامیری,حسن آقامیری حجاب,سید حسن آقامیری حجاب,سخنرانی آقامیری حجاب,کلیپ حجاب آقامیری,آثار تذهیب آقامیری,حسن آقامیری دروغ,سید حسن آقامیری دروغ,کلیپ دروغ آقامیری,سخنرانی آقامیری دروغ,حسن آقامیری جدید,سخنرانی آقامیری جدید,کلیپ جدید آقامیری,سیدحسن آقامیری جدید,دانلودسخنرانی جدیدسیدحسن آقامیری,سخنرانیهای جدید آقامیری,حسن آقامیری یارانه,سید حسن آقامیری یارانه,حسن آقامیری,حسن آقامیری کیست,حسن آقامیری ویکی پدیا,حسن آقامیری ویکی,حسن آقامیری بیوگرافی,حسن آقامیری اسید,حسن آقامیری آپارات,حسن آقامیری ولایت فقیه,حسن آقامیری حجاب,حسن آقامیری اسیدپاشی,بیوگرافی سید حسن آقامیری کیست,حجت الاسلام سید حسن آقامیری کیست,سید حسن آقامیر کیست,حجت الاسلام حسن آقامیری کیست,سید حسن آقامیری ویکی پدیا,سید حسن آقامیری ویکی,سید حسن آقامیری بیوگرافی,سید حسن آقامیری درباره اسیدپاشی,سید حسن آقامیری اسید,سخنرانی سید حسن آقامیری اسیدپاشی,سید حسن آقامیری و اسیدپاشی,دانلود سید حسن آقامیری اسید,سید حسن آقامیری در آپارات,سید حسن آقامیری ولایت فقیه,سید حسن آقامیری و ولایت فقیه,حسن آقامیری و ولایت فقیه,سید حسن آقامیری درباره ولایت فقیه,سخنرانی سید حسن آقامیری با موضوع ولایت فقیه,سخنرانی سید حسن آقامیری در مورد ولایت فقیه,سید حسن آقامیری حجاب,سید حسن آقامیری درباره حجاب,سخنرانی سید حسن آقامیری حجاب,سید حسن آقامیری درمورد حجاب,سید حسن آقامیری بی حجابی,سید حسن آقامیری,سید حسن آقامیری جدید,سید حسن آقامیری بیدار باش,سید حسن آقامیری کیست,سید حسن آقامیری ویکی پدیا,سید حسن آقامیری بیوگرافی,سید حسن آقامیری آپارات,سید حسن آقامیری حجاب,سید حسن آقامیری Wiki,سید حسن آقامیری ویکی,جدیدترین سخنرانی سید حسن آقامیری,دانلود سخنرانی جدید سید حسن آقامیری,سخنرانی های جدید سید حسن آقامیری,جدیدترین سخنرانی های سید حسن آقامیری,سخنان جدید سید حسن آقامیری,دانلود جدیدترین سخنرانی سید حسن آقامیری,دانلود سخنرانیهای جدید سید حسن آقامیری,سيد حسن آقاميري كيست,بیوگرافی سید حسن آقامیری کیست,حجت الاسلام سید حسن آقامیری کیست,سید حسن آقامیر کیست,سید حسن آقامیری كيست,بیوگرافی حجت الاسلام سید حسن آقامیری,سید حسن آقامیری در آپارات,آپارات سخنرانی سید حسن آقامیری,سید حسن آقامیری درباره حجاب,سید حسن آقامیری در مورد حجاب,سخنرانی سید حسن آقامیری درباره حجاب,سخنرانی سید حسن آقامیری در مورد حجاب,سید حسن آقامیری بی حجابی,سخنرانی سید حسن آقامیری حجاب,سيد حسن آقاميري ويكيپديا,انحرافات آقامیری,انحرافات سید حسن آقامیری,انحراف سید حسن آقامیری,آخوند خنده دار,اخوند خنده دار اپارات,دانلود عکس اخوند خنده دار,آخوندهای خنده دار,عکس آخوند خنده دار,فیلم اخوند خنده دار,اخوند های خنده دار,سخنرانی اخوند خنده دار,عکس آخوندهای خنده دار,دانلود کلیپ آخوند خنده دار,اخوند خنده,آخوند مشهدی خنده,کلیپ خنده اخوند,کلیپ خنده دار اخوند اپارات,حرف های خنده دار اخوند اپارات,اخوند خنده دار,عکس های آخوند خنده دار,عکس خنده دار از آخوند,عکس های خنده دار آخوندها,عکس خنده دار از آخوندها,تصاویر اخوند خنده دار,عکس خنده دار اخوند ها,کلیپ آخوند خنده دار,فیلم اخوندی خنده دار,دانلود فیلم اخوند خنده دار,فیلم خنده دار از اخوند,فیلم های خنده دار از اخوند,فیلم های خنده دار از اخوند ها,اخوند های خنده دار فیلم,کلیپ های خنده دار اخوند,حرف های خنده دار آخوند,صحبت های خنده دار اخوند,عکس های خنده دار از آخوند ها,عکس های خنده دار از آخوند,آخوند مشهدی خنده دار,سخنرانی آخوند خنده دار,سخنرانی خنده دار آخوند مشهدی,سخنرانی خنده دار اخوند ها,سخنرانی خنده دار آخوند دانشمند,دانلود سخنرانی خنده دار آخوند, ادامه مطلب

چشم و هم چشمِ من خیابانی ست ... که تو را باشکوه می سازد
که مرا مثل کاه می بیند ... که تو را مثل کوه می سازد
مثل کوهی درشت و محکم باش ... مثل فاتح نگاه خواهم کرد
آنقَدَر اَنگِ ننگ خواهم زد ... دامنت را سیاه خواهم کرد

 

روی دستان خویش می مانی ... پای این قصدِ شوم خواهی مُرد
که رکَب از تو خورده باشم ... این آرزو را به گور خواهی برد
سر بچرخان و باز جادو کن ... مالِ دنیای خر شدن هستم
بوسه ها را به جان من انداز ... مردِ این جنگِ تن به تن هستم