دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام بغض با بالاترین کیفیت

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

 

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام بغض با بالاترین کیفیت

 

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام بغض

 

Download New Music Milad Babaei – Boghz

ترانه: مریم آزادی , تنظیم : میلاد بابایی
موزیک: برگرفته از یه موزیک ترکی استانبولی , میکس و مسترینگ: علی تیرداد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید میلاد بابایی بنام بغض :

می میرم بعد تو ولی بعد تویی که وجود نداره

می میرم بعد تو دیر و زود نداره

چی بودم قبل تو چی شدم بعد تو پشت هم میبازم

اونقدر سنگی که از تو بت میسازم

می لرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم

حال تو خوبه بعد این رفتن  انگار من فقط مشکل تو بودم

می لرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم

حال تو خوبه بعد این رفتن  انگار من فقط مشکل تو بودم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام بغض

♫♫♫♫♫♫

میشکنه بغض تو بد تو باز منو قلب دل خستم و

بی تو دیدن همه توی جمع اشکم و

فکر نکن می تونم اونقدر دیوونم نمیشه می دونم

بگو راهش چیه تو رو برگردونم

می لرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم

حال تو خوبه بعد این رفتن  انگار من فقط مشکل تو بودم

می لرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم

حال تو خوبه بعد این رفتن  انگار من فقط مشکل تو بودم

می لرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم

حال تو خوبه بعد این رفتن  انگار من فقط مشکل تو بودم

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 10.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام بغض

دانلود با کیفیت 128 - 4.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام بغض

 









 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: