علت تأخیر در انتشار آلبوم جدید «محسن چاوشی» مشخص شد

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

آلبومی که همانند اثر قبلی این خواننده باز هم با حواشی گوناگونی همراه بود و ظاهراً قرار است با نام «بی نام» و به تهیه‌کنندگی «هادی حسینی» به بازار عرضه شود. در اطلاعیه تیم تهیه و تولید آلبوم بی نام آمده است:
«ای که گفتی مرو اندر پی خوبان زمانه
ما کجاییم در این بحر تفکر تو کجایی
 
تیم تهیه و تولید آلبوم «بی‌نام» با احترام به مخاطبین فهیم آثار محسن چاوشی و مردم عزیز ایران با توجه به ‌مسائل پیش‌آمده طی روزهای اخیر، تصمیم گرفت انتشار آلبوم را به زمان و احوال بهتری موکول کند. نیازی به تکرار و یادآوری نیست که محسن چاوشی برای طرفداران و مخاطبین خود همیشه عشق و احترام فراوان قائل بوده و به‌احترام و خواست شما قطعه‌ی «بحر تفکر» به آلبوم اضافه شده است.
 
اخبار و اطلاعات مربوط به آلبوم و زمان دقیق انتشار به زودی صرفاً از طریق مجاری رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.»


 
پیش از این از آلبوم جدید محسن چاوشی با نام «قمارباز» یاد می‌شد ولی برخی حاشیه‌ها در روند صدور مجوزهای این قطعه باعث شد تا چاوشی تصمیم به انتشار پروژه جدیدش با عنوان بی نام بگیرد. اتفاقی که تقریباً مشابه آن برای آلبوم ابراهیم هم رخ داد اما به هرحال آن مجموعه هم با تغییرات مختصری سال گذشته به بازار عرضه شد.

منبع: 
سایت «موسیقی ما»







 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: