آدرس

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

 

 

توو خیابون وایساده بودم که یه دختره اومد از من پرسید :ببخشید ساختمان پارسیان کجاست ؟

بهش گفتم :اون ساختمون بلنده رو میبینی اونطرف خیابون .اون ساختمون پارسیان هستش .

دختره گفت :یعنی باید برم اونطرفه خیابون ؟.

من:نه نمیخاد تو بری اونطرفه خیابون .میخای ساختمونو بگیم بیاد اینطرف ؟!!!.

دختره :خفه شو بیشعور ....یعنی من بی عقل هستم ؟!!!منو مسخره میکنی ؟.

من :تو دیگه به مسخره کردن احتیاج نداری .تو خدادادی مسخره بدنیا اومدی ..

توو همین جرو بحثا با این دختره بودم که یه دختره دیگه از راه رسید
از من پرسید :ببخشید آقا مستقیم کدوم طرفه ؟

من :یه ذره برو جلوتر بپیچ سمت راست .... همونجاست .

دختره:خیلی ممنون :|









 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: