بلاگ ریدر http://blogreader.ir/

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی
نویسنده : Mostafa بازدید : 951 تاریخ : سه شنبه 30 دی 1393برچسب:دانلود متن زنی محمد حسین شفیعی آهنگ جدید علیرضا روزگار‎ ‎‏ پس بیا باهم در کنار هم گل زندگی بچینیم همه آپارات های فاطما گل پخش اهنگ علی جهانیان در فاطما farsroid road riot mod دانلود رایگان ریست سامسونگ 2165 با شنیدن صدای لالایی مادر چه احساسی به شمادست میدهد قسمت فهمیدن باریش ب عشق کرم ب زینب در فیلم ترکیه ای جواب تست هوش آلمان 2013 دیگر کودکان نوجوانانی ک در حماسه کربلا حاضر بودن تحقیق کنید در کلاس برای دوستانتان بخوانید, آیین فلسفه مراسم تاسوعا عاشورا در خرم آباد دانلود مداحی علیمی در دل مانده رویایت ای عشق نخستینم ازواقعات کربلا فیلم زینب کرم بند توصیفی گل در کجا برای گذرنامه ویزا میزنن دانلود فیلم دختر اصفهانی بدون شلوار چرا زندگي به يك سفر تشبيه شده است؟ دانلود فیلم شایان قلعه شاهین رونوشت آخرین قسمت سریال سیلا اخرين قسمت سحر الا سمر٢ آهنگ پس با هم در کنار هم بشینیم واتساپ جاوا بدون زیپ mums,ac,ir عزاداری عاشورا در یکان کهریز دانلود اهنگ على اکبر جوان ناکام دانلود اهنگ پس بیا باهم در کنارهم گل زندگی بچینیم تا بمیره قصه وبمونه خنده شاد باشد بشیم دانلود مداحی حسینم وای حسینم وای حسینا عربی ارامش یعنی همین کلام امیرالمومنین علیه السلام ای مالك بدان اگر مهربان باشی تورا به داشتن انگیزه های پنهان متهم میكنند، ولی مهربان باش, اگرشریف درستكارباشی فریبت میدهند ، ولی شریف ودرستكار باش , نیكیهای امروزت را فراموش میكنند، ولی نیكوكار باش , بهتری متن برای پروفایل لاین تکمیل اطلاعات مشترک ایرانسل 272 چند قسمت از سریال فاطماگل باقی مانده toorasefi پویا اسدی قاتل دختر جوان دانلودنسخه موبایل دیجی سیگنال بورس علی جهانگیری تیتراژ فاطماگل همه چیز درباره بازی farm heroes دلنوشته ای به حضرت علی اضغرع ویژه پسران ابت 3330 ali jahanian fatmagul mp3 مهدی محمودی هشترود دانلودمداحی زارمی ازمحمودکریمی اربعین دنلوداهنگهای دی جی مریم وخانومهای دیگه ahange ali jahaniyan fatma دانلوداهنگ یوسف زمانی که برای پاشایی خوانده بود صفات ثانویه در جانوران دیگر تحقیق کنید؟ آیا نینا دوبرو در فصل 6 تا آخر هست pix2pixe,ir,MusicCamp فریادزیرآب وبلاگ شخصی یک آموزگار گالری تصاویر وبلاگ نمایندگی قزوین ABDOLREZA ESMAELI ثبت فعالیتهای مدرسه حر سردنگ کمیز موسسات کارآموزی آزاد شهرستان سیرجان تبسم ناگفته های دلم رویشی نو مامایی ورودی 92 دانشگاه علوم پزشکی ایلام ***خاطرات هاچ زنبور عسل*** baran√ تنهایی هنـــــرستان حـــــــرفه ای ســـــهروردی لاهیجـــــان بسیج پیام نور زابل کتابهای موسیقی پارسی دوستان شمیم یار لياسي ريگ آباد شيرين شهر من گله ای نیست ، من و فاصله ها همزادیم, به منزلگاه فضل اله اسکندری خوش امدید ادب ریگان پرس-2014 فروش تجهیزات پزشکی معاون آموزشی دبستان عصر انقلاب کارشناسی ارشد برنامه ریزی منطقه ای قرآن فرستاده شده دوستی اخبار روز cmu غلام قمر کار گروهی دوستی ساده ی ما غیر معمولی شد ,, فروشگاه دوربین های مداربسته سالی رامسر چه خبر؟ دل شکسته به آفتاب سلامی دوباره خواهیم داد,,, گروه کامپیوتر منطقه گندمان شکوفه های سوم شاهد رها دانلود اهنگ,اخبار خوانندگان, اخبار بهزاد پکس, گالری خوانندگان علیا مخدره اعوذ بکَ من شرّ نفسی وبلاگ کلاس پنجم توحید قلم رنجه پایگاه بسیج حمزه سیدالشهدا کتابخانه عمومی امام علی (ع) کرمانشاه علمی برای زندگی روستای بهارستان از توابع شهرستان آشتیان, ادامه مطلب
این روزها شبکه‌های اجتماعی راهی دیگر بر فریاد اعتراض مسلمانان و عشاق رسول‌الله شده است، فضایی که چندی پیش در آن فریاد من عاشق مبارزه با اسرائیلم سر داده می‌شد و حالا فریاد عشق به محمد(ص) را به خود می‌بیند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دنیای مجازی با همه خوب و بدش گاهی اوقات آنقدر یکدست می شود که زیبایی این یک‌دستی بر زشتی های این فضای وسیع که حجم اطلاعات وارد شده بر آن غیر قابل کنترل است، فائق می آید.

کاریکاتوریست نقاشی موهن مجله ابدوشارلی که این روزها مورد لعن و نفرین نه تنها مسلمانان بلکه آزادی‌خواهان جهان است، شاید فکر این همه حجمه اعتراض مجازی را نمی کرد.

کافی است سری به شبکه‌های اجتماعی بزنیم تا کمپین "من عاشق محمد(ص) هستم" گواه گفته‌های نویسنده باشد.

من عاشق محمدم
از تروریسم متنفرم
توهین به پیامبران الهی را محکوم میکنم


I love Mohammad "P.B.U.H"
I hate terrorism.
I condemn insulting the holy prophets.

J'adore Muhammad.
Je suis déteste le terrorisme.
Je condamne insulte aux messagers de Dieu.

أنا أحب محمد صلی الله علیه و آله
أنا اکره الأرهاب 
أنا ادین الأهانة على الأنبیاء  کلهم

 

 

 

زمان چندانی از انتشار کاریکاتور پیامبر خاتم نگذشته بود که کاربران مسلمان شبکه های مجازی ساکت ننشسته و در نخستین اقدام ممکن تصمیم به راه‌اندازی کمپین با محتوای عشق به رسول اکرم و تنفر از تروریسم نمودند، کمپینی که در کمتر از چند ساعت جهان شمول شد و مسلمانان یک صدا اعتراض خود را از طریق در دسترس ترین امکانات موجود به گوش جهانیان رساندند چرا که اعتراض به اتفاق رخ داده توسط عموم جهانیان جز با تسخیر فضای مجازی با پست اعتراض آمیز به این حرکت موهن امکان پذیر نبوده و فرصتی بس مناسب برای نشان دادن یکپارچگی مسلمانان و دوستداران پیامبران الهی در فضای مجازی به جهانیان بود.

 

 

کاربران فضای مجازی از هر قشری در این کمپین حضور یافتند تا ثابت کنند که با هر دیدگاه و منطقی عاشق پیامبر مهربانی هستند.

تغییر عکس پروفایل ها به نام زیبای حضرت محمد (ص)، انتشار مطالب با مضمون عشق به محمد و دل‌نوشته هایی که نشان از پر بودن دل کاربران مسلمان و غیر مسلمان دارد، همه و همه می‌خواهد ثابت کند که محمد پیامبری است که قلمرو حکومتش قلبهای ماست.

در این بین کسانی بودند که برای نخستین بار دست به قلم برده و دلشکستگی خود از این اتفاق را در قالب فضای مجازی به نمایش گذاشتند تا نشان دهند قلم زدن برای محمد رسول‌الله(ص) افتخارشان است.

 

 

-    چه طاق کسری و چه کاخ الیزه، آنان که نگران ترک خوردن کاخ ستمشان باشند، برای نابودی نام محمد تلاش می‌کنند.
-    خداوند حساب این توهین را هم کرده است، مشتهای پر از خاکشان را مرتبا به سمت خورشید وجود رسول‌الله می‌پاشند مثل همان خاکستری که بر سر مبارکش ریختند. نهایتا چه شد
-    من عاشق محمدم، از تروریسم متنفرم و توهین به پیامبران الهی را محکوم می‌کنم.
-    و . . .
این پیامها و میلیون ها پیام اینچنینی به زبان‌های مختلف دنیا چند روزی است فضای مجازی را به خود اختصاص داده و روز به روز بر تعداد محکومیت‌های مجازی افزوده می شود.

 



 نکته قابل توجه دیگر در این خصوص این است که کاربران فضای مجازی که برای همه گیر شدن موضوعات مختلف یکدیگر را به چالش دعوت می‌کردند این بار در  محکومیت عمل قبیح مجله ابدوشارلی چالش را کنار گذاشته و لبیک یا رسول الله را وظیفه خود دانستند.

مدتها بود که سرزدن به شبکه‌های اجتماعی به یک عادت روزمره بدل شده بود که در بسیاری از مواقع اگر از آن غافل می‌شدیم چیز زیادی را از دست نمی دادیم اما حالا هر بار با حتی یک نیم نگاه به این فضا و با دیدن همدلی و یکپارچگی مسلمانان و عشق آزادی‌خواهان جهان به پیامبر خاتم مهربانی شوری شگرف در دل می‌یابیم که توصیف کردنی نیست.

اینکه هر کس به قدر توانش حداقل در دنیای مجازی از پیامبرش حمایت کرده است نشانگر این است که این مردم هنوز از محبت اهل بیت سیر نشده‌اند و این ادعا را در دنیای حقیقی نیز اثبات خواهند کرد.

دنیا به نام آل حسین است والسلام . . .

دختره زنگ میزنه پیتزا سفارش بده

میگه:یدونه پیتزا میخوام

یارو میگه: بنام....؟؟؟

دختر میگه:وااااای ببخشید....

 

بنام خدا یدونه پیتزا میخوام

 

دانلود کلیپ دردناک از لحظه غرق ‌شدن ‌2 دختر جوان در ‌دریاچه شورابیل

دانلود کلیپ دردناک از لحظه غرق ‌شدن ‌2 دختر جوان در ‌دریاچه شورابیل

عصر روز پنجشنبه (25 دی 1393) هفت دانشجو برای گرفتن عکس یادگاری روی سطح یخ بسته دریاچه شورابیل اردبیل می روند که به علت نازک بودن قطر یخ سطح دریاچه ، دو دانشجوی دختر و یک دانشجوی پسر داخل آب فرو می روند. دختران در حالی که دست در دست هم داشتند غرق می شوند و نمی توانند خود را بیرون بکشند.

 

یکی از شاهدان عینی گفت:  بعد از ظهر بود، داشتم از دانشگاه برمی‌گشتم که دیدم حدود 7 یا 8 نفر دانشجو دسته جمعی روی دریاچه شورابیل داشتند عکس یاد‎گاری می گرفتند که یک مرتبه یخ‌ها شکست؛ همه زیر آب رفتند و لحظات غرق شدن دو دختر جوان ، بسیار تلخ و دردناک بود.

بنابر این گزارش دانشجوی پسر، خود را از آب بیرون کشید و نجات یافت، اما دو دانشجوی دختر بر اثر دمای پایین آب و ناتوانی در خروج از آن غرق شدند. دخترها در حالی که دست در دست هم داشتند به داخل آب فرو رفتند و نتوانستند خود را بیرون بکشند.

یکی از این دو دانشجو ساکن شهرستان پارس آباد و دیگری ساکن مراغه بود. غرق شدن این دانشجوها درست در کناره ی دریاچه و در 10 متری لبه دریاچه شورابیل اردبیل اتفاق افتاد.

دانلود کلیپ دردناک از لحظه غرق ‌شدن ‌2 دختر جوان در ‌دریاچه شورابیل این کلیپ مربوط به اخبار استانی و صدا و سیمای مرکز اردبیل می باشد.
دانلود کلیپ دردناک از لحظه غرق ‌شدن ‌2 دختر جوان در ‌دریاچه شورابیل دانلود کلیپ دردناک از لحظه غرق ‌شدن ‌2 دختر جوان در ‌دریاچه شورابیل (حجم فایل: 17 مگابایت)

دانلود کلیپ دردناک از لحظه غرق ‌شدن ‌2 دختر جوان در ‌دریاچه شورابیل

برنامه محاسبه معدل نهایی دانش آموزان سوم دبیرستان( رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی)

 

این برنامه (نرم افزار) قادر است معدل نهایی دانش آموزان سوم دبیرستان را پس از پایان امتحانات نهایی محاسبه کند.

توجه : این برنامه مخصوص دانش آموزان رشته ریاضی-فیزیک و تجربی است.

برای دانش آموزان رشته علوم انسانی برنامه ی دیگری ساخته ایم که میتوانند با کلیک بر روی گزینه ی زیر به صفحه ی مربوط بروند.

صفحه ی دانش آموزان علوم انسانی ( برای مراجعه کلیک کنید)

 

ویژگی های برنامه:

قابل اجرای بر روی تمامی رایانه ها

دارای حجم کم ( 136کیلوبایت)

جابجایی نام دروس و پاک کردن نام دروس طبق سلیقه ی شما

 

  تعداد واحد های دروس رشته تجربی
  3              دین و زندگی3
  2                      3 عربی
  2             ادبیات فارسی3
  2                زبان فارسی
  2              زبان انگلیسی
  3                        فیزیک
   3                      شیمی  
   4            زیست شناسی   
   2             زمین شناسی
   3                       ریاضی

 

 تعداد واحد های دروس رشته ریاضی
  3              دین و زندگی3
  2                      3 عربی
  2             ادبیات فارسی3
  2                زبان فارسی
  2              زبان انگلیسی
  4                        فیزیک
   3                      شیمی  
   4                     حسابان  
   2              جبر و احتمال
   3                   هندسه2

 

توجه: در این برنامه ضریب همان تعداد واحد های دروس شما است که می توانید آن ها را تغییر دهید.

توجه: در این برنامه برای جدا کردن قسمت صحیح از قسمت اعشاری از نقطه اسفاده کنید( از ممیز استفاده نکنید.  مانند: 19.75

توجه: دانش آموزان رشته علوم تجربی می توانند نام سه درس آخر را پاک کنند و نام دروس خود را بنویسند.

تهیه کننده: محمد علیدوستی

شما برای دانلود می توانید به یکی از دو روش زیر اقدام کنید:

   دانلود برنامه به روش یک ...اینجا کلیک کنید

  دانلود برنامه به روش دو...اینجا کلیک کنید

 

 
 
 
نویسنده : بازدید : 1039 تاریخ : 26 دی 1393برچسب: ساری چهاردانگه مزده محرم۹۳ سلامو الا ساکن کربلا پرمیزنه دلم رقص دختران جوان اپارات گالری عافکت دانلود اهنگ جدىد على جهانىان به نام فاطىما گل چطور از حساب رسمی فارسی لاین ادد فرند بدزدم صنم واهیل به هم میرسند سوالات امتحان علوم همراه با جواب پایه هفتم دانلود قسمت آخر سریال کره ای قلب زرد beeg بدون نیازبه شکن دانلود آهنگهای دشتی کردی غمگین فراق ومرگ عزیزان ومصیبت مرگ مادر با لینک مستقیم دانلودای گل پرپرم وای کریمی کرک اوست 2015 دانلود نرم افزار game hacker صنم اهیل رضا ابراهیم avast premier 2015 کرک دانلود برنامه game hacker برای اندروید انشا درباره تماشا طبیعت يه پروژه اماده سورس اف ال استديو با ريتم 44 عالي hamid reza niazkar ahange ali jahaniyan fatma ali jahanian mp3 fatma gol styazdbso,blog,ir جویا مجد نمونه سوال نوبت اول پایه هفتم علوم آخر سریال قلب زرد کانووک میمیره؟ shadeganews,blogfa,,com قبول میکنم قسمت257 ama93,blogfa,com سنگ قبرم برنامه ي اندروي دانلود هک واقعی بازی road riot چگونه باید رمز پسورد برای تغذیه دانش اموزان از سناد به سیستم مدرسه بسازیم gapmap,ir edit معمای انتزاعی 1991؟ دانلود فیلم تاریخی دوبله فارسی ده فرمان بالینگ مستقیم دانلود ‏‎‎لاین‏‎‎‏ برای گوشی نوکیا ‏‎‎اشا ‏‎‎311 دانلود محمود کریمی میدونی چرا صورت من شده کبود دانلود لاین vip دراتوبوس درحال حرکت ۵دختر دردستشان ۴ سبد درهرسبد ۵گربه وهرگربه ۴ بچهگربه وجوددارد دراتوبوس چندپا وجود دارد استخدامی 93آبان درساری دانلود لاین vip اصیل دانلود مداحی اربعین دانلود بازی paradise island با پول بی نهایت متن ترجمه آهنگ steal my girl مجید شعبانی محرم۹۳ نوحه جوادمقدم دارم میام پیاده دانلود موسیقی متن قسمت 3 فصل 6 vampire diaries اهنگ مداحی لالایی میرداماد, ادامه مطلب

به روز شده ها
آمار بلاگ ریدر
  • تعداد وبلاگ ها : 138530
  • تعداد مطالب : 954717
  • کاربران حاضر : 262
  • روبات های جستجوگر حاضر : 379
  • همه حاضرین : 641
  • بارگذاری صفحه در : 0.022 ثانیه
  • آخرین بروزرسانی : پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ساعت : ۲۰:۲۸:۱
جستجو شده در بین 954717 مطلب در 0.022 ثانیه
مکان تبلیغات شما
تفاوت مدارس عالی با دانشگاه‌ها در آلمان  
در آلمان بین یک مدرسه عالی و یک دانشگاه تفاوت‌هایی وجود دارد و هرچند این تفاوت‌ها در سال‌های اخیر رو به کاهش است اما به نظر می‌رسد که فارغ‌التحصیلان دانشگاه از محبوبیت بیشتری نزد کارفرمایان برخوردارند.منبع : http://konkur100.in
ادامه مطلب
  جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴:۰ 
پذيرفته شدگان نهايي دانشگاه ، ورودي 1393 روستایمان كورده  
اسامی
ورودي های جدید به دانشگاه های سراسر كشور رو با تقدیم تبریك به این عزیزان جهت ورود
به عرصه كسب علم و دانش و به امید موفقیت روز افزون برای همه دوستان به شرح ذیل اعلام میدارد : ( تا حد اطلاع اینجانب )
 1.
آقاي محمد بهزادی:      روزانه بندر عباس      -  پرستاری
2.
آقاي حسینعلی مروج:   روزانه اهواز              -  علوم تربیتی(فرهنگیان)
3.
آقاي محمد مادی:          شبانه
جهرم            -
فیزیک
4.
آقاي سعید طاهری:      روزانه
زاهدان            –
ادامه مطلب
  پنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰:۰ 
دستگاه‌های خواندن کتاب دیجیتال در آلمان را ایرانیان تولید می‌کنند  
گودرز محبوبی یک ایرانی است که در رده بالای حوزه آی‌تی در آلمان فعالیت می‌کند. شرکت او در آلمان دستگاهی برای خواندن کتاب به صورت الکترونیک می‌سازد. مصاحبه وی با دویچه وله درباره حوزه آی‌تی در آلمان

http://www.dw.de/دستگاههای- خواندن- کتاب- دیجیتال- در- آلمان- را- ایرانیان- تولید- می‌کنند/av -17825126
ادامه مطلب
  سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹:۵۴ 
شروع سرور 4 آلمان  
با سلام
مفتخریم به اطلاع قهرمانان عزیز برسانیم سرور 4 آلمان از یکشنبه مورخ 27 / 5
یا 18 / اوت  ساعت 2:30 دقیقه (به وقت تهران) استارت خورد 
مشخصات سرور : 
1- کلاسیک با سرعت 3X 
2- قرون وسطی 
3- 18/ 8 / 2014  ساعت 0:0 (به وقت آلمان) و 2:30 به وقت تهران
منتظر حضور گرمتان هماننند سرور های قبل هستیم 
با افتخار 
تیم عصر پادشاهان آلمان
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶:۴ 
دانستنی هایی درباره ی آلمان(قسمت سوم)  
سوالات متداول دانشجویان
1 - زبان مراکز آموزشی و دانشگاهی چیست؟ آیا دانشگاه معتبر انگلیسی زبان هم دارد؟
دانشگاه آلمان دارای رشته‌های مختلف تحصیلی به زبان انگلیسی است، بعضی از دانشگاه‌ها به زبان آلمانی نیز تدریس می‌کنند.
 
2 - میانگین هزینه تحصیل در مقاطع مختلف چقدر است؟ و آیا دانشگاه رایگان هم دارد؟
در آلمان دانشگاه‌ها به صورت دولتی و یا خصوصی هستند. تعداد زیادی از دانشگاه‌های دولتی، معتبر و رایگان می‌باشند. از ترم تابستانی 2004 بعضی از د�
ادامه مطلب
  پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲:۵۶ 
من و محسن زارع در Paul Scherrer Institute  
روز گذشته برای یادگیری یک نرم افزار مرتبط با پایان نامه ام رفتم خدمت دوست خوب و قدیمی خودم آقاي دکتر محسن زارع. محسن رو من از سال 1382 توی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میشناسم و از اون موقع تا الان خیلی خاطرات خوبی با هم داشتیم که توی این دوره فرصت مطالعاتی هم سه بار تا حالا توفیق داشتم ببینمش.
محسن بعد از پایان دوره فوق لیسانس در دانشگاه صنعنی اصفهان برای دوره دکتری راهی کشور آلمان شد و الان هم به عنوان پست داک در دانشگاه گوتینگن آلمان مشغول فعا
ادامه مطلب
  یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷:۰ 
پست ویژه  
 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ تیم رویایی جام جهانی 2014 به شرح زیر است: دروازه بان:مانوئل نویر(آلمان) مدافعان: داوید لوییز(برزیل)، متس هوملس( آلمان)، مارسلو(برزیل)، تیاگو سیلوا(برزیل) هافبک ها: آنخل دی ماریا(آرژانتین)، جیمز رودریگز (کلمبیا)، تونی کروس(آلمان) مهاجمان: لیونل مسی(آرژانتین)، توماس مولر(آلمان)، نیمار(برزیل) سرمربی: یواخیم لوو(آلمان) لطفا نظرات خودتون رو درباره این تیم اعلام کنید با تشکر آرتین و امیر
 
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸:۰ 
نامزدهاي نهايي توپ طلاي جام‌جهاني 2014  
اسامی نامزد های توپ طلای جام جهانی 2014 برزیل: لیونل مسی (آرژانتین) خاویر ماسچرانو (آرژانتین) آنخل دی ماریا (آرژانتین) فیلیپ لام (آلمان) تونی کروس (آلمان) توماس مولر (آلمان) متس هوملس (آلمان) نیمار (برزیل) جیمز رودریگز (کلمبیا) آرین روبن (هلند)
ادامه مطلب
  شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳:۳۰ 
سرویس اطلاعاتی آلمان؛ دستگاه عظیم شنود و دیگر هیچ  
 
آیا می‌دانید که آلمان دارای یکي از 10 سرویس اطلاعاتی برتر جهان است؟آیا می‌دانید که عموم فعالیت‌های سرویس‌های اطلاعاتی این کشور بر پایه دو استراتژی شنود و همکاری اطلاعاتی با همتایان استوار است؟علل موفقیت سرویس اطلاعاتی آلمان چیست؟این گزارش، سرویس اطلاعاتی آلمان را معرفی کرده است.
ادامه مطلب
  شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵:۵۴ 
طرح تحقیقاتی دكتر كریم ‌نیرنیا  
غراق نیست اگر بگوییم طرح تحقیقاتی كه دكتر كریم ‌نیرنیا در دانشگاه نیوكاسل آغاز كرد و اكنون دانشگاه‌های ‌هانوفر، بوتینگن، بن، كلن و دوسلدورف آلمان، سنگاپور، شانگهای و اخیراً دانشگاه بوستون در آن مشاركت دارند، می‌تواند انقلابی در عرصه پزشكی ایجاد كند.
 
 
ادامه مطلب
  سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ - ۶:۳۵:۴۶ 
کشف یک نسخه قرآن متعلق به صدراسلام.  
یک نسخه قرآن متعلق به صدر اسلام با استفاده از فناوری‌های مدرن در آلمان شناسایی و کشف شد.

 براساس بررسی های جدید محققان دانشگاه توبینگن آلمان با استفاده از فناوریهای مدرن، یک نسخه‌ قرآن به خط کوفی که از حدود 150 سال قبل در کتابخانه این دانشگاه نگهداری می شود، بسیار قدیمی ‌تر از آن چیزی است که تاکنون تصور می شد  و به سالهای صدر اسلام تعلق دارد.
براساس بررسی های محققان که در قالب پروژه «کورانیکا» برای تعیین قدمت چند نسخه خطی دانشگاه توبینگن د�
ادامه مطلب
  جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۶:۴:۰ 
فهرستی از بهترین دانشگاه های جهان  
موسسه رتبه بندی تامسون رویترز ، در گزارش سال ۲۰۱۴ خود یکصد دانشگاه برتر جهان را معرفی کرد.بر اساس این گزارش که دانشگاه ها را در سال ۲۰۱۳ مورد بررسی قرار داده است؛ دانشگاه هاوارد، دانشگاه فناوری ماساچوست (MIT) و دانشگاه استنفورد هر سه از آمریکا، رتبه های اول تا سوم برترین دانشگاه های جهان را به خود اختصاص داده اند.دانشگاه های کمبریج و آکسفورد از انگلیس، دانشگاه برکلی در کالیفرنیا، پرینستون، ییل، موسسه فناوری کالیفرنیا و دانشگاه کالیفرنیا در
ادامه مطلب
  دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹:۱۶ 
"عکس  
44دکتر محمّدرضا موحّدین در سال ۱۳۶۴ با رتبه اول کنکور وارد دوره کارشناسی مهندسی برق و کامپیوتر دانشکده فنی دانشگاه تهران شد. وی سپس کارشناسی ارشد را در همان دانشگاه و دکتری خود را بصورت مشترک در دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی مونیخ آلمان به پایان رسانید. وی سپس به فعالیتهای صنعتی در زمینه میکروالکترونیک پرداخته و دارای چهار ثبت اختراع (patent) بین المللی و آمریکایی است. وی در کنار فعالیتهای صنعتی، در حال حاضر به صورت افتخاری در دانشکده برق دانش
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲:۳۸ 
گزینه ها و منافع آلمان در اروپا  
گزینه ها و منافع آلمان در اروپا
تلخیص :اورانوس کلانتر نیا
 برای فهمیدن گزینه ها و منافع آلمان ابتدا دو سوال ذهن را به خود مشغول میکند 1. اورپا چیست و کجاست؟ 2. منافع و گزینه های آلمان چه وجه تمایزی دارد؟ اول اینکه از دید منطقه گرایی تنها یک اروپا نداریم بلکه چندین اروپا داریم در سطح سازمانی اتحادیه اروپا و دیگران اما در سطح اجتماعی ،اقتصادی فرهنگی چندین اروپا مانند منطقه مدیترانه،اسکاندیناوی شرق اروپای مرکزی اروپای غربی دولتهای بالتیک و ار
ادامه مطلب
  دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵:۰ 
ديوار برلين 3 ( مرز بین آلمان شرقی و غربی بسته شد.)  
با حاکم شدن کمونیست‌ها در آلمان شرقی شرایط اقتصادی و سیاسی رو به
وخامت گرایید و نارضایتی گستردهٔ مردم را در پی داشت. این ناراضیان به ویژه
در برلین شرقی به دنبال شرایط بهتر زندگی راه برلین غربی را در پیش گرفتند. با آغاز جنگ سرد
کشمکش‌ها بین شوروی و دیگر متحدانش بالا گرفت و همان طور که انتظار می‌رفت
مرز بین آلمان شرقی و غربی بسته شد. با این حال شهروندان برلینی هنوز آزاد
بودند تا بین قسمت‌های شرقی و غربی شهر تردد کنند.براساس آمارهای منتشر �
ادامه مطلب
  پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶:۰ 
بیوگرافی سلما رگچ بازیگر سریال حریم سلطان  
۱ نوامبر ۱۹۷۸ ‏(۳۵ سال)آلمان ساکن استانبول، ترکيه آلمانی-ترکيه ای شهروندجمهوری فدرال آلمان، جمهوری ترکيه شغل بازیگرسال‌های فعالیتاز سال ۲۰۰۰ تاکنونآثار برجسته حریم سلطان در نقش خدیجه سلطان وب‌گاهwww.selmaergec.comسلما ارگچ (تلفظ ترکي استانبولی: [selˈma: eɾˈgetʃ]متولد ۱ نوامبر ۱۹۷۸ در هام، آلمان) و از اهالی ترک‌های آلمان
 یک مدل، طراح، فیلولوژیست، روانشناس، پزشک، و بازیگر زن ترک است.
سلما ارگنج با بازی در سریال حریم سلطان به شهرت فروان رس�
ادامه مطلب
  یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱:۵۵ 
معرفی جدیدترین فهرست از دانشگاههای برتر جهان/ هاروارد همچنان در صدر  
معرفی جدیدترین فهرست از دانشگاههای برتر جهانموسسه رتبه بندی تامسون رویترز ، در گزارش سال 2014 خود یکصد دانشگاه برتر جهان را معرفی کرد.بر اساس این گزارش که دانشگاه ها را در سال 2013 مورد بررسی قرار داده است؛ دانشگاه هاروارد، دانشگاه فناوری ماساچوست (MIT) و دانشگاه استنفورد هر سه از آمریکا، رتبه های اول تا سوم برترین دانشگاه های جهان را به خود اختصاص داده اند.دانشگاه های کمبریج و آکسفورد از انگلیس، دانشگاه برکلی در کالیفرنیا، پرینستون، ییل، موسس
ادامه مطلب
  پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰:۰ 
تصفیه آبهای آلوده با استفاده از میکروب در دانشگاه شریف  
پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف، میکروب‌ها را برای تصفیه آب‌های آلوده به خدمت گرفتند. روش جدید تصفیه بیولوژیکي که پیش از این تنها در سه کشور آمریکا، آلمان و نروژ به کار گرفته شده بود، پس از ۲۰ سال تلاش هم‌اکنون توسط محققان داخلی به...
بر روی ادمه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب
  جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳:۳۷ 
اتصال زیرزمینی دو سفارت در تهران!  
وقتی وارد سفارت ترکيه می‌شوید، یک تونل زیرزمینی را به شما نشان می‌دهند که این سفارت را به سفارت آلمان وصل می‌کند. این تونل را فکر می‌کنم در زمان شاه ساختند، من خودم هم از این تونل عبور کرده‌ام.
به گزارش شریان نیوز به نقل از رجا، ادو اولفکات خبرنگار روزنامه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه در زمان جنگ ایران با انتشار اسنادی گفت: در خیابان فردوسی تهران، فکر می‌کنم پلاک 345، سفارت آلمان قرار دارد. ساختمان کناری این سفارت، سفارت ترکيه است. وقتی برا
ادامه مطلب
  یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶:۴۱ 
به فسیل‌های زنده ایران دست نزنید/ 70 درصد جنگل‌های آلمان، اقتصادی هستند  
به فسیل‌های زنده ایران دست نزنید/ 70 درصد جنگل‌های آلمان، اقتصادی هستند
جامعه > محیط زیست - ایسنا نوشت:
استاد دانشگاه گوتینگن آلمان گفت: درختان موجود در جنگل‌های شمال فسیل زنده هستند و نباید به آن‌ها دست زد زیرا موروثی برای آیندگان محسوب می‌شوند.
علیرضا خرازی، امروز، 6 آبان در بازدید از کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شناخت کافی که از جنگل‌های مازندران دارم، 17 درصد جنگل‌های شمال از درختان انجیلی �
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴:۲۳ 
امید کروس به کسب جایزه فوتبالیست سال آلمان  
مرجع خبری 7رئال مادرید7:تونی کروس برای کسب جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال آلمان باید با مانوئل نویر و میروسلاو کلوزه رقابت کند.
این جایزه سال گذشته به اوزیل رسیده بود و حالا کروس یکي از جدی ترین مدعیان برای این جایزه پس از سال بی نظیرش با رئال ، بایرن و تیم ملی آلمان است.
منبع : http://7realmadrid7.ir
ادامه مطلب
  دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷:۰ 
بانک اطلاعات شرکت های ایرانی  
بانک اطلاعات شرکت های ایرانیفهرست شرکتهای معتبر ایرانگروه بازرگانی ایران و آلمان " بی هاو کو "
شما می توانید به رایگان شرکت خود را در فهرست شرکتهای ایران ثبت کنید در صورتی که نیاز به راهنمائی دارید با بخش پشتیبانی شرکت تماس حاصل نمائید.
---------------------------عضویت رایگان - درج آگهی رایگان ---------------------------آخرین اخبار اقتصادی ایران و آلمان را در سایت بی هاو کو دنبال کنید---------------------------قیمت ارز و سکه همه روزه در سایت بی هاو کو---------------------------برخی از خدما
ادامه مطلب
  دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲:۴۰ 
معلمان و پزشکان آلمان  
در صفحه ی یکي از دوستان آمده بود که عده ای از پزشکان و مهندسان به نزد مرکل می روند و شکایت می کنند که چرا در آلمان حقوق آن ها با معلمان یکسان نیست و جواب جالب مرکل که به آن ها می گوید :چطور می شود که شما می خواهید مزایا و حقوقتان از افرادی که شما را تربیت کرده اند بیشتر باشد ؟ در فرایند آموزش هرچه پایه ی تحصیلی پایین تر بیاید رسالت و نقش و تاثیر معلم بر شاگرد بیشتر است ، تاثیری که یک معلم ابتدایی می تواند بر شخصیت سازی یک کودک داشته باشد هرگز معلم
ادامه مطلب
  جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲:۰ 
زیبا ترین دختر آلمان چه کسی هست  
این عکس زیباترین دختر در آلمان است.
دوست دارید از نزدیک او را ببینید و با او گفتگو کنید؟
هر چند هر کاری شدنی است و آرزو بر جوانان عیب نیست ولی دیدار و گفتگو با این دختر زیبا برای هیچ کس ممکن نیست.
علت ناتوانی انسانها در دیدار و گفتگو با این دختر زیبا خیلی ساده است زیرا
او هرگز وجود ندارد و عکس او دسترنج یک پروژه ی طولانی مدت در دو دانشگاه
آلمان برای ساختن زیباترین چهره میباشد.

.
منبع : http://takduneh.ir
ادامه مطلب
  سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲:۰ 
مراسم استقبال ازدانشجویان ورودی جدید پیام‌نورخمین برگزارشد  
  مراسم استقبال ازدانشجویان ورودي جدید
پیام‌نورخمین برگزارشد   خمین- دانشگاه پیام نور- درآستانه آغاز سال تحصیلی
94-93 مراسم جشن استقبال از دانشجویان ورودي جدید دانشگاه پیام نور خمین روزگذشته
در سالن همایش این دانشگاه برگزار شد.برای مشاهده بقیه خبر به
ادامه مطلب بروید. 
ادامه مطلب
  سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸:۱۰ 
چرا هیتلر از یهودیان متنفر بود3  
هیتلر بعد از جنگ نظریه ایی داشت که پایه واساس فکر او تا پایان جنگ دوم جهانی  شداو معتقد بود آلمان ازپشت خنجر خورده اوکه ازدوران فقرو کتابخوانی یهودیانرا همراه با زنان اتریشی بلوند می دیدبا خود می گفت سنخیتی بین آ نها و یهودیان و اروپایییها بخصوص آریاییها نیست یهودیان را لکه های بی قواره ایی که بزور خود راوارد     جامعه آلمان کرده بودند و اکثرا صاحبان صنایع و پولدار بودند آنها اقتصاد و سرمایه های خودرا ازآلمان دریغ کردند و آلمان تحت فشار اق�
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱:۰ 
آلمان - ایرلند  
امشب آلمان در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام ملت های اروپا به مصاف ایرلند می رود. آلمان در ابتدای هفته هم یک بازی در این رقابت ها انجام داد که با نتیجه 2 بر 0 مغلوب لهستان شد و این نتیجه عجیب باعث می شود که آلمان امشب با جدیت بیشتری بازی خود را انجام دهد که هم برای صعود به رقابت جام ملت های اروپا به مشکل نخورد هم از اعتبار خود به عنوان قهرمان جهان دفاع کند. امیدوارم بازی جذابی باشد.
---------------
آلمان این بازی را نتوانست ببرد و بازی یک بر یک مساوی شد.
 
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۴۱:۰ 
ویزای شینگن چیست؟  
معاهده شینگن" قراردادی است که در ۱۴ ژوئن سال ۱۹۸۵ میلادی جهت ورود آزاد ساکنین کشورهای اروپایی بدون نیاز به ویزا و کاهش مشکلات رفت و آمد آنها از جمله برچیده شدن مرزها و ایستگاههای بازرسی مرزی، درعرشه کشتی "پرنسس ماری آسترید" روی رودخانه "ماسل" نزدیک شهری به نام "شینگن" در لوکزامبورگ - مرز بین فرانسه و آلمان -  به امضای ۵ کشور آلمان، فرانسه، هلند، بلژیک و لوکزامبورگ رسید و در ۳ اکتبر سال ۱۹۹۰ میلادی پس از اتحاد آلمان شرقی و غربی، مجددا با امضای آ
ادامه مطلب
  جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ - ۸:۱۰:۱۵ 
گَشتی در آلمان  
اگر دوست دارید بدانید که یک نفر در آلمان چطور زندگی میکند و روزهایش را میگذراند میتوانید به این وبلاگ سر بزنید. نویسنده این وبلاگ یک خانم خوش ذوق با روابط اجتماعیِ بالا میباشد که با همسر و فرزندش برای ادامه تحصیلِ همسرش مدتی در آلمان زندگی میکنند.
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸:۳۹ 
روز فیزیک ۱۳ آذرماه  
روز فیزیک ۱۳ آذرماه ۱۳۹۳ 
دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه شاهرود، دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه شیراز، دانشگاه قزوین، دانشگاه ارومیه، دانشگاه گیلان
ادامه مطلب
  دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۲۶:۰ 
ویتامین های شرکت اپتی سانا آلمان OPTISANA  
ویتامین های شرکت اپتی سانا آلمان OPTISANA
vitalcompletten A-Z مولتی ویتامین ویتال کامپلت اپتی سانا آلمان OPTIS
vitamin C +zink ویتامین سی و زینک اپتی سانا آلمان OPTISANA
Biotin بیوتن اپتی سانا آلمان OPTISANA
 
Omega3 امگا 3 اپتی سانا آلمان OPTISANA
calcium+vitamin D3 اپتی سانا آلمان OPTISANA
Magnesium  منیزیم  اپتی سانا آلمان OPTISANA
""جهت سفارش هر یک از محصولات با شماره 09128396039 تماس حاصل فرمایید""
 
ادامه مطلب
  شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰:۰ 
پروژه معماری - والترگرپيوس و بسط معماري در آلمان  
نام محصول : پروژه معماری - والترگرپیوس و بسط معماری در آلمان
آلمان در قرن نوزدهم تاخیر توسعه صنعت در آلمانتوجه به هنر بعد از سال 1900 جمعیت هنری ‹‹ ورك بوند›› آلمان، 1907پرستیژ جدید معمار والتر گروپیوس مقاصد معماری طرح كارخانه فاگوس توازن بین معماری و فن ساختمان عوامل تازه در ساختمان یك كارخانه ی نمونهآلمان بعد از جنگ جهانی اول مدرسه باهاس ساختمان مدرسه باهاس در ‹‹ دسا ›› ، 1926تركیب احجام در فضا به شیوه ای تازه  اهمیت بنای باهاس از نظر فن سا
ادامه مطلب
  یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲:۳۹:۲۹ 
introductions martin niemoller  
Niemöller در Grote لاهه از سنت Jacobskerk مه 1952.متولد فردریش گوستاو امیل مارتین نیمولر1892 ژانویه 14لیپاشتات، امپراتوری آلماندرگذشت 1984 مارس 6 (92 ساله)ویسبادن، غرب آلمانکلیسای کلیسای انجیلی از قدیمی پروس اتحادیهکلیسای اعترافیکلیسای پروتستان در هسه و ناسائوکلیسای انجیلی در آلماننوشته اول آنها آمد ...جماعت خدمتسنت آن را در Dahlem، آلماندفاتر برگزاررئیس جمهور، کلیسای انجیلی در هسه و ناسائو (1945-1961)رئیس جمهور، شورای جهانی کلیساها (1961-1968)عنوان کشیش مقدرفردریش
ادامه مطلب
  یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳:۳۰ 
آموزش معلّمان در آلمان  
آموزش معلّمان در آلمان     ● مترجم: علی - فلک پور  ● ارسال كننده: مدیر سایت ● منبع: سایت - باشگاه اندیشهبرخورداری
از بالاترین سطح آموزش عمومی تحت عنـوان ( آبیتـور ) برای دانش آموزان
آلمـانی رده های سنی 19 سال و بالاتر جهت ورود به نخستین مرحله آموزش مقطع
آموزش معلّمان در دانشگاه های تربیت معلّم الزامی است . تعداد دانش جویانی
كه ثبت نام می كنند با توجه به تقاضای پیش بینی شده مدارس كشور در خصوص
نیاز به معلّمان جدید منظم یا محدود نگردیده و تنها
ادامه مطلب
  شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳:۳۵ 
نامزد های توپ طلا های جام جهانی  
نامزدهای نهایی توپ طلای جام‌جهانی 2014 لحظاتی پیش کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی 2014 اسامی 10 نامزد نهایی کسب توپ طلا با همان برترین بازیکن جام جهانی 2014 برزیل را اعلام کرد. ________________________________________ لحظاتی پیش کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی 2014 اسامی 10 نامزد نهایی کسب توپ طلا با همان برترین بازیکن جام جهانی 2014 برزیل را اعلام کرد که در آن دو تیم فینالیست آلمان و آرژانتین دارای بیشترین سهمیه در بین این نامزد ها هستند. اسامی نامزد های توپ طلای جام ج
ادامه مطلب
  یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۳:۱۴:۰ 
اعضاي كميته تعيين نظام پرداخت پرسنل غيرپزشك در بيمارستان­ها منصوب شدند.  
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکي طی حکمی اعضای كمیته تعیین نظام پرداخت پرسنل غیرپزشك در بیمارستان­ها را منصوب کرد.
 
به گزارش وب دا متن این حکم به شرح زیر است:
 
جناب آقاي دكتر آقاجانی – معاون محترم درمان
 
جناب آقاي دكتر حریرچی – معاون محترم توسعه و مدیریت منابع
 
جناب آقاي دكتر امامی­رضوی – قائم مقام محترم وزیر در امور دانشگاه­ها
 
جناب آقاي مهندس ابوالحلاج – رئیس محترم مركز بودجه و پایش عملكرد معاونت توسعه و مدیریت منابع
 
جناب آقاي
ادامه مطلب
  یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷:۱۲ 
به فسیل‌های زنده ایران دست نزنید  
 
استاد دانشگاه گوتینگن آلمان گفت: درختان موجود در جنگل‌های شمال فسیل زنده هستند و نباید به آن‌ها دست زد زیرا موروثی برای آیندگان محسوب می‌شوند.
 
ایسنا: علیرضا خرازی، امروز، 6 آبان در بازدید از کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شناخت کافی که از جنگل‌های مازندران دارم، 17 درصد جنگل‌های شمال از درختان انجیلی است. این درختان در اروپا از بین رفته‌ا‌ند.وی با بیان اینکه آلمان با یک پنجم مساحت ایران، 11 میل
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲:۳۵ 
دومین یادواره تخصصی شهدای جاویدالاثر شهرستان ماسال  
به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم
جای خالی تو بوی عشق میدهد...
دومین یادواره تخصصی شهدای جاویدالاثر شهرستان ماسال
سخنران : حجت الاسلام والمسلمین صفوی
(امام جمعه محترم شهرستان فومن)
مداح : کربلایی احمد محمدی پور
(از بندر کياشهر)
همراه با پرده خوانی شهدا توسط برادر لطیفی
زمان : پنج شنبه 3 مهر ماه 1393 بعداز نمازمغرب وعشا
مکان : مسجد جامع ماسال
هیئت فرهنگی مذهبی روضه الحسین(علیه السلام)شهرستان ماسال
جهت مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نم�
ادامه مطلب

 آهنگ جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ با کیفیت 320 آهنگ روز آهنگ شهر فرنگ با صدای حامد پهلان بهترین آهنگ حامد پهلان بیوگرافی حامد پهلان حامد پهلان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید حامد پهلان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از حامد پهلان فول آلبوم حامد پهلان متن آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ موزیک ویدئو جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان به نام رعنا کد آوای انتظار حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای همراه اول, آهنگ جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ با کیفیت 320 آهنگ روز آهنگ شهر فرنگ با صدای حامد پهلان بهترین آهنگ حامد پهلان بیوگرافی حامد پهلان حامد پهلان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید حامد پهلان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از حامد پهلان فول آلبوم حامد پهلان متن آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ موزیک ویدئو جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان به نام رعنا کد آوای انتظار حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای همراه اول,آهنگ جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ با کیفیت 320 آهنگ روز آهنگ شهر فرنگ با صدای حامد پهلان بهترین آ

 

دانلود دو آهنگ جدید و شاد از امید جهان به نامهای برگرد کنارم و دلمو گردی دیونه

http://up.radiojavan.info/images/m77lmehduqcyptz9ro4v.jpg

امید جهان به نامهای برگرد کنارم و دلمو گردی دیونه

 

http://www.radiojavan.info/pic/320.png

Omid Jahan – Bargard Kenaram

Omid Jahan – Delamo Kardi Divooneh

http://www.radiojavan.info/pic/128.png

Omid Jahan – Bargard Kenaram

Omid Jahan – Delamo Kardi Divooneh

 

برچسب ها :


پست های مرتبط :


آهنگ حامد پهلان بیوگرافی حامد پهلان حامد پهلان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید حامد پهلان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از حامد پهلان فول آلبوم حامد پهلان متن آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ موزیک ویدئو جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان به نام رعنا کد آوای انتظار حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای همراه اول,دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد حامد پهلان به نام شهر فرنگ, آهنگ جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم با کیفیت 320 آهنگ دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم با صدای امید جهان آهنگ روز امید جهان بهترین آهنگ امید جهان بیوگرافی امید جهان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید امید جهان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از امید جهان فول آلبوم امید جهان متن آهنگ امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم موزیک ویدئو جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم کد آهنگ امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم برای وبلاگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل امید جهان به نام دختر آبادانی کد آوای انتظار امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم برای همراه اول, آهنگ جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم با کیفیت 320 آهنگ دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم با صدای امید جهان آهنگ روز امید جهان بهترین آهنگ امید جهان بیوگرافی امید جهان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید امید جهان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از امید جهان فول آلبوم امید جهان متن آهنگ امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم موزیک ویدئو جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم کد آهنگ امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم برای وبلاگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل امید جهان به نام دختر آبادانی کد آوای انتظار امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم برای همراه اول

نویسنده : Mostafa بازدید : 1321 تاریخ : جمعه 26 دی 1393برچسب: آهنگ جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ با کیفیت 320 آهنگ روز آهنگ شهر فرنگ با صدای حامد پهلان بهترین آهنگ حامد پهلان بیوگرافی حامد پهلان حامد پهلان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید حامد پهلان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از حامد پهلان فول آلبوم حامد پهلان متن آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ موزیک ویدئو جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان به نام رعنا کد آوای انتظار حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای همراه اول, آهنگ جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ با کیفیت 320 آهنگ روز آهنگ شهر فرنگ با صدای حامد پهلان بهترین آهنگ حامد پهلان بیوگرافی حامد پهلان حامد پهلان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید حامد پهلان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از حامد پهلان فول آلبوم حامد پهلان متن آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ موزیک ویدئو جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان به نام رعنا کد آوای انتظار حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای همراه اول,آهنگ جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ با کیفیت 320 آهنگ روز آهنگ شهر فرنگ با صدای حامد پهلان بهترین آهنگ حامد پهلان بیوگرافی حامد پهلان حامد پهلان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید حامد پهلان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از حامد پهلان فول آلبوم حامد پهلان متن آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ موزیک ویدئو جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان به نام رعنا کد آوای انتظار حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای همراه اول,دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد حامد پهلان به نام شهر فرنگ, آهنگ جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم با کیفیت 320 آهنگ دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم با صدای امید جهان آهنگ روز امید جهان بهترین آهنگ امید جهان بیوگرافی امید جهان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید امید جهان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از امید جهان فول آلبوم امید جهان متن آهنگ امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم موزیک ویدئو جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم کد آهنگ امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم برای وبلاگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل امید جهان به نام دختر آبادانی کد آوای انتظار امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم برای همراه اول, آهنگ جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم با کیفیت 320 آهنگ دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم با صدای امید جهان آهنگ روز امید جهان بهترین آهنگ امید جهان بیوگرافی امید جهان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید امید جهان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از امید جهان فول آلبوم امید جهان متن آهنگ امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم موزیک ویدئو جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم کد آهنگ امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم برای وبلاگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل امید جهان به نام دختر آبادانی کد آوای انتظار امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم برای همراه اول, آهنگ جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ با کیفیت 320 آهنگ روز آهنگ شهر فرنگ با صدای حامد پهلان بهترین آهنگ حامد پهلان بیوگرافی حامد پهلان حامد پهلان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید حامد پهلان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از حامد پهلان فول آلبوم حامد پهلان متن آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ موزیک ویدئو جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان به نام رعنا کد آوای انتظار حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای همراه اول, آهنگ جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ با کیفیت 320 آهنگ روز آهنگ شهر فرنگ با صدای حامد پهلان بهترین آهنگ حامد پهلان بیوگرافی حامد پهلان حامد پهلان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید حامد پهلان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از حامد پهلان فول آلبوم حامد پهلان متن آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ موزیک ویدئو جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان به نام رعنا کد آوای انتظار حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای همراه اول,آهنگ جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ با کیفیت 320 آهنگ روز آهنگ شهر فرنگ با صدای حامد پهلان بهترین آهنگ حامد پهلان بیوگرافی حامد پهلان حامد پهلان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید حامد پهلان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از حامد پهلان فول آلبوم حامد پهلان متن آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ موزیک ویدئو جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان به نام رعنا کد آوای انتظار حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای همراه اول,دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد حامد پهلان به نام شهر فرنگ, آهنگ جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم با کیفیت 320 آهنگ دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم با صدای امید جهان آهنگ روز امید جهان بهترین آهنگ امید جهان بیوگرافی امید جهان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید امید جهان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از امید جهان فول آلبوم امید جهان متن آهنگ امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم موزیک ویدئو جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم کد آهنگ امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم برای وبلاگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل امید جهان به نام دختر آبادانی کد آوای انتظار امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم برای همراه اول, آهنگ جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم با کیفیت 320 آهنگ دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم با صدای امید جهان آهنگ روز امید جهان بهترین آهنگ امید جهان بیوگرافی امید جهان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید امید جهان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از امید جهان فول آلبوم امید جهان متن آهنگ امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم موزیک ویدئو جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم کد آهنگ امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم برای وبلاگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل امید جهان به نام دختر آبادانی کد آوای انتظار امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم برای همراه اول, ادامه مطلب

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد حامد پهلان به نام شهر فرنگ

تنظیم: سعید ساشا – -میکس مسترینگ: محمد کلهر

پخش اختصاصی

 

آهنگ جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ با کیفیت 320 آهنگ روز آهنگ شهر فرنگ با صدای حامد پهلان بهترین آهنگ حامد پهلان بیوگرافی حامد پهلان حامد پهلان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید حامد پهلان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از حامد پهلان فول آلبوم حامد پهلان متن آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ موزیک ویدئو جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان به نام رعنا کد آوای انتظار حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای همراه اول

 

http://up.radiojavan.info/images/zg4x02cbtligtglgj53k.jpg

حامد پهلان به نام شهر فرنگ

 

http://up.patmat.ir/images/u0qx3vgkrrjkhhju6i6p.gif

http://up.patmat.ir/images/62mxbh93wtjzuvf7kaa.gif

 

 

آهنگ جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ با کیفیت 320 آهنگ روز آهنگ شهر فرنگ با صدای حامد پهلان بهترین آهنگ حامد پهلان بیوگرافی حامد پهلان حامد پهلان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید حامد پهلان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از حامد پهلان فول آلبوم حامد پهلان متن آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ موزیک ویدئو جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان به نام رعنا کد آوای انتظار حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای همراه اول,آهنگ جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ با کیفیت 320 آهنگ روز آهنگ شهر فرنگ با صدای حامد پهلان بهترین آهنگ حامد پهلان بیوگرافی حامد پهلان حامد پهلان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید حامد پهلان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از حامد پهلان فول آلبوم حامد پهلان متن آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ موزیک ویدئو جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان به نام رعنا کد آوای انتظار حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای همراه اول
نویسنده : Mostafa بازدید : 1039 تاریخ : جمعه 26 دی 1393برچسب: آهنگ جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ با کیفیت 320 آهنگ روز آهنگ شهر فرنگ با صدای حامد پهلان بهترین آهنگ حامد پهلان بیوگرافی حامد پهلان حامد پهلان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید حامد پهلان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از حامد پهلان فول آلبوم حامد پهلان متن آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ موزیک ویدئو جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان به نام رعنا کد آوای انتظار حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای همراه اول, آهنگ جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ با کیفیت 320 آهنگ روز آهنگ شهر فرنگ با صدای حامد پهلان بهترین آهنگ حامد پهلان بیوگرافی حامد پهلان حامد پهلان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید حامد پهلان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از حامد پهلان فول آلبوم حامد پهلان متن آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ موزیک ویدئو جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان به نام رعنا کد آوای انتظار حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای همراه اول,آهنگ جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ با کیفیت 320 آهنگ روز آهنگ شهر فرنگ با صدای حامد پهلان بهترین آهنگ حامد پهلان بیوگرافی حامد پهلان حامد پهلان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید حامد پهلان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك حامد پهلان به نام شهر فرنگ دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از حامد پهلان فول آلبوم حامد پهلان متن آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ موزیک ویدئو جدید حامد پهلان به نام شهر فرنگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان به نام رعنا کد آوای انتظار حامد پهلان به نام شهر فرنگ برای همراه اول,دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد حامد پهلان به نام شهر فرنگ, آهنگ جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم با کیفیت 320 آهنگ دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم با صدای امید جهان آهنگ روز امید جهان بهترین آهنگ امید جهان بیوگرافی امید جهان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید امید جهان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از امید جهان فول آلبوم امید جهان متن آهنگ امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم موزیک ویدئو جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم کد آهنگ امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم برای وبلاگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل امید جهان به نام دختر آبادانی کد آوای انتظار امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم برای همراه اول, آهنگ جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم با کیفیت 320 آهنگ دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم با صدای امید جهان آهنگ روز امید جهان بهترین آهنگ امید جهان بیوگرافی امید جهان دانلود آلبوم جدید دانلود آلبوم جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید 92 دانلود آهنگ جدید امید جهان دانلود رایگان آهنگ دانلود موزيك امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم دانلود موزیک دانلود موزیک ویدئو جدید سایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجاز سایت موزیک عکس جدید از امید جهان فول آلبوم امید جهان متن آهنگ امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم موزیک ویدئو جدید امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم کد آهنگ امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم برای وبلاگ کد آهنگ برای وبلاگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل امید جهان به نام دختر آبادانی کد آوای انتظار امید جهان به نام دلمو گردی دیونه و برگرد کنارم برای همراه اول, ادامه مطلب

کمپینی برای اعتراض به مدعیان آزادی بیان

 

 

 

هفته گذشته بود که با حمله دو فرد وابسته به گروه تروریسیتی القائده به دفتر مجله شارلی ابدو در پاریس حدود دوازده نفر از جمله چهار کارتونیست معروف فرانسوی کشته شدند.

در ادامه این کشتار و همچنین گروگانگیری در یکی دیگر از نقاط پاریس، موج گسترده ضد تروریستی در سراسر جهان ایجاد شد.

در یکی از کمپین هایی که جهت حمایت از نشریه شارلی ابدو بوجود آمد، کمپین " من شارلی هستم" "Je Suis Charlie” بود که با حمایت گسترده ای همراه شد. در راهپیمایی های اعتراضی و حمایت از کشته شدگان مجله شارلی ابدو بسیاری از افراد نوشته های " من شارلی هستم" را به همراه داشتند.

اما در این میان تنها مردم فرانسه نبودند که این اقدام را محکوم کردند، بلکه مسلمانان جهان که خود ضربه های بسیاری از تروریست های تکفیری خورده اند به این جمع پیوستند.

بسیاری از جوامع و نهادهای مسلمانان در تمام جهان از ایران گرفته تا آلمان انزجار خود را نسبت به تروریست ها و اقدامات ضد اسلامی آنها اعلام کردند و از تکفیریهایی که بویی از اسلام نبرده اند اعلام برائت کردند.

گفتنی است ، نشریه شارلی ابدو، مجله ای طنز کاریکاتور که تاکنون تصاویر موهنی از پیامبر اکرم(ص) به منتشر کرد که با موج گسترده ای از اعتراض مسلمانان جهان همراه بوده است، به طوری که بسیاری از کارشناسان انتشار تصاویر توهین آمیز علیه اسلام را تحریک آمیز خوانده و این اقدام مجله شارلی ابدو را نه تنها آزادی بیان بلکه توهین به آزادی میدانند.

پس از حوادث پاریس، این مجله در آخرین نسخه خود مجددا به پیامبر اسلام، حضرت محمد(ص) توهین کرد، توهینی که این بار با حمایت مقامات بلندپایه غربی همراه بود. غربیها در حالی از انتشار تصاویر موهن پیامبر اکرم حمایت میکنند که این اقدام بسیار زشت و ناپسند با انتقاد شدید مسلمانان جهان روبرو شده است و در پی روزهای اخیر تظاهرات های اعتراضی بسیاری در برخی کشورهای اسلامی رخ داده است. 

در کمپینی خلاقانه که توسط مسلمان جهان در فضای مجازی بوجود آمده است، فعالان مجازی مسلمان نیز کمپینی به نام " من محمد(ص) هستم" در برابر کمپین " من شارلی هستم" ایجاد کرده اند تا از اعتقادات و پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد(ص) حمایت کردند.

 

در این کمپین که با استقبال گسترده مسلمانان جهان روبرو شده است، افراد با انتشار طرح های گرافیکی خلاقانه مانند کلنا محمد(ص)، ما محمد(ص) را دوست داریم، " من محمد هستم"، عشاق محمد(ص) و .. انزجار و نفرت خود را اقدامت توهین آمیز مجله شارلی ابدو و حمایت های کشورهای غربی از این عمل ناپسندیده را اعلام کنند.

همچنین برخی فعالان از عنوان " من شارلی نیستم" نیز استفاده میکنند.

در این کمپین مسلمانان جهان ضمن اعلام اینکه هرگونه اقدام تروریستی علیه شهروندان بیگناه را محکوم میکنند از هرگونه توهین و اقدام موهن علیه پیامبر اسلام نیز اعلام برائت میکنند.

گفتنی است در کمپین حمایت از پیامبر اکرم، مسلمانان جهان اقدامات توهین آمیز مجله شارلی ابدو را برابر با اقدامات تکفیری ها دانسته و هر دو این عمل را اقدامی تروریستی میدانند.

کمپین عشاق محمد(ص) ، با استقبال گسترده فعالان مجازی مسلمان در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و ... روبرو شده است تا به جهانیان ثابت شود پیروان پیامبر مهر و دوستی، نه تنها رابطه ای با تروریست های تکفیری القائده و داعش ندارند، بلکه خود آن ها نیز در کشورهایی مانند سوریه و عراق زخم های عمیقی از تروریست ها خورده اند.

 







 

برچسب ها: شارلی ابدو ، تیراندازی ، فرانسه ، داعش ، القائده ، عشاق محمد

دیروز شایعه ای توسط سایت آلمانی الگماینه به نقل از تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر شد که اعلام کرده بود: «حاج قاسم سلیمانی در عملیات انتحاری داعش، شدیدا زخمی شد».


تکذیب خبر مجروح شدن سردار سلیمانی

 

معاون عربی- آفریقای وزیر امور خارجه خبر برخی رسانه های خارجی مبنی بر مجروح شدن سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس را قویا تکذیب کرد و گفت: سردار سلیمانی در سلامت کامل است و این خبر صحت ندارد. 

«حسین امیرعبداللهیان» این مطلب را شامگاه پنج شنبه و در گفت و گو با ایرنا در حاشیه اولین سالگرد شهید «ابوالقاسم اسدی» دیپلمات ایرانی که سال گذشته به دست گروه های تروریستی در یمن به شهادت رسید، بیان کرد.

وی درباره شایعات منتشر شده در برخی رسانه های غربی مبنی بر زخمی شدن سلیمانی در سامرا، افزود: شایعه زخمی شدن سردار سلیمانی صحت ندارد و وی در سلامت کامل درایران حضور دارد. 

امیرعبداللهیان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با قدرت به مبارزه با تروریسم و کمک به کشورهای در معرض تهدید تروریسم ادامه می دهد. 

 ذیروز شایعه ای توسط سایت آلمانی الگماینه به نقل از تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر شد که اعلام کرده بود: «حاج قاسم سلیمانی در عملیات انتحاری داعش، شدیدا زخمی شد».

“دیوید ایک” نویسنده و پژوهشگر بریتانیایی، مدعی شد که توانسته از خطای کارگردانی در نمایش فیلم حمله مسلحانه به دفتر مجله شارلی‌ابدو پرده بردارد.در این ویدئو یکی از مهاجمان از فاصله بسیار نزدیک با تفنگ کلاشنیکوف، به‌ظاهر به سر یک پلیس حاضر در محیط مجله تیر خلاص می‌زند اما جالب این است که حتی یک قطره خون از سر این پلیس جاری نمی‌شود.
آیا جنگ جدیدی در راه است/ سندی که سناریوی پاریس را زیر سؤال برد +فیلم

رسانه‌های فرانسوی مدعی شده بودند که “احمد مرابط” افسر تونسی‌تبار پلیس فرانسه، در این حادثه کشته شده است که در پی این حادثه، ده‌ها هزار نفر در کشورهای غربی با برافراشتن پلاکاردهای “من احمد هستم”، پویش تازه‌ای برای مبارزه با تروریسم به راه انداختند.

ایک در پژوهش خود با اشاره به فیلم منتشرشده از اقدام به قتل “احمد مرابط” اظهار می‌دارد که این موضوع حقیقتاً عجیب و به معجزه شبیه است و باید گفت تنها دو احتمال  برای این حالت وجود دارد؛ اول اینکه پلیسی که به او شلیک شده موجودی بشری فاقد خون در بدن خود است و احتمال دوم اینکه این، تنها یک سناریوی کثیف بوده که طی آن، سازمان‌های اطلاعاتی، تعدادی روزنامه‌نگار را هدف قرار داده‌اند تا  افکار عمومی جهان را برای توجیه سناریوی آینده علیه مسلمانان در اروپا و خاورمیانه آماده سازند.

این ویدئو که توسط “دیوید آیک” بررسی شده و  در حدود یک دقیقه است بارها از سایت‌های یوتیوب و گوگل‌ویدئو حذف شد اما به علت اشتراک‌گذاری وسیع آن، بطور لحظه‌ای فایل این فیلم، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

 

spaceplay / pause

qunload | stop

ffullscreen

shift + slower / faster

volume

mmute

seek

 . seek to previous

126 seek to 10%, 20% … 60%

این نخستین بار نیست که غربی‌ها برای سرکوب مسلمانان و حمله به کشورهای اسلامی از این سناریوها بهره می‌برند. هنوز افکار عمومی جهان، سناریوی حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ میلادی به برج‌های دوقلوی آمریکا را به خاطر دارند که منجر به حمله نیروهای ناتو به افغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم شد و سپس حمله به عراق به بهانه وجود القاعده در این کشور و جنگ بی‌پایانی که هر روز ده‌ها و صدها قربانی در این کشور می‌گیرد.

در مورد حادثه پاریس جالب این است که گویا طبق سناریویی از پیش طراحی‌شده، تشبیه این حملات به حملات یازده سپتامبر آمریکا در دستور کار قرار گرفت و ده‌ها تن از رؤسای کشورهای غربی و عربی از جلمه چند کشور اسلامی (فلسطین، اردن و عربستان سعودی) در تظاهرات میلیونی در پاریس در محکومیت حمله به مجله شارلی‌ابدو حضور یافتند.

آیا جنگ جدیدی در راه است/ سندی که سناریوی پاریس را زیر سؤال برد +فیلم

رسانه‌های غربی این هجوم را به حمله اسلام‌گرایان به اهل قلم و ترور آزادی بیان قلمداد کرده‌اند که نگاهی به کاریکاتورهای مرتبط با این موضوع، نشان می‌دهد که این سناریو به گونه‌ای نگاشته شده که تداعی‌کننده بی‌گناهی و مظلومیت کشته‌شدگان این حادثه باشد.

https://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/10/22/858970_400.png

بر اساس این گزارش، پرسش‌هایی که در صورت صحت فرض مزبور به ذهن مخاطب متبادر می‌شود از این دست است:

چرا همه مهاجمان با شلیک پلیس کشته شدند و به رغم مهارت پلیس ضدتروریسم فرانسه، حتی یک نفرشان هم زنده دستگیر نشد؟

چه کسانی دستور حمله به مجله را به حمله‌کنندگان داده بودند؟

چرا تأکید می‌شود که یکی از مهاجمان در یمن آموزش دیده و ارتباط آن با تحولات شگفت‌انگیز چند ماه اخیر در این کشور چیست؟

چرا در رسانه‌های غربی این همه تأکید می‌شود که مهاجمان پیش از این، در درگیری‌های سوریه و عراق شرکت داشته‌اند و آیا سناریوی جدیدی برای این دو کشور در راه است و آیا سناریوی بعدی غرب برای مبارزه با تروریسم و حمایت از امنیت غرب منجر به تصمیم به حمله گسترده زمینی کشورهای عضو ائتلاف علیه داعش به سوریه، عراق و یمن نیست؟

چگونه مهاجمانی که سابقه جنگ در یمن و سوریه و عراق را داشته‌اند در آزادی کامل، وارد اروپا شده و به فرانسه رفته و بدون حتی یک بار بازخواست و بازجویی، آزادانه به فعالیت‌های خود مشغول شده‌اند؟ با توجه به اینکه اطلاعات حمله‌کنندگان در لیست افراد مظنون سیا وجود داشته آیا به‌راستی سرویس جاسوسی فرانسه که بسیاری از اطلاعاتش را از دیگر سازمان‌های جاسوسی غربی می‌گیرد، تا این اندازه ضعیف است؟

پیش از این نیز در خبرها آمده بود که کشورهای غربی در پی شکست های مکرر داعش در عراق و سوریه و پیروزی‌های چشمگیر ارتش و مردم عراق و سوریه در دفع حملات داعش و بازپس گیری شهرهای عراق و سوریه از این گروهک تروریستی تصمیم دارند در بهار آینده حملات زمینی گسترده را به سوریه آغاز کنند؟

آیا رشد سریع و صعودی جمعیت مسلمانان فرانسه طی سال‌های اخیر که پیش‌بینی می‌شود در دهه‌های آینده بافت جمعیتی این کشور و حتی ساختار قدرت آن را به سود مسلمانان تغییر دهد، نقشی در طراحی این سناریو داشته است؟

آیا سناریوی حمله به دفتر نشریه “شارلی ابدو” و سپس تلاش برای جهانی‌سازی ابعاد آن، از ابتدا برای همین منظور طراحی شده است؟

اینها سؤالاتی است که در هفته‌های آینده به پاسخ آن خواهیم رسید.

پیام تصویری سربازان عراقی به داعش + عکس


برچسب‌ها: shia muslims, muharram, ashura, shia, Iraq

تاريخ : شنبه سیزدهم دی 1393 | 19:36 | نویسنده : darvish | نظر بدهید

 

.On 28 Safar 11AH  , the Prophet of Islam left this world

peace be upon mohammad and his holy family

 


برچسب‌ها: shia muslims, muslims, shia, Prophet Mohamad PBUH

تاريخ : جمعه بیست و هشتم آذر 1393 | 22:38 | نویسنده : darvish | نظر بدهید

برچسب‌ها: shia muslims, muslims, shia, Islam

تاريخ : جمعه بیست و هشتم آذر 1393 | 21:47 | نویسنده : darvish | نظر بدهید


برچسب‌ها: shia muslims, muharram, ashura, Imam Hosain

تاريخ : جمعه بیست و هشتم آذر 1393 | 21:39 | نویسنده : darvish | نظر بدهید

 


برچسب‌ها: shia muslims, muharram, ashura, Imam Hosain

تاريخ : چهارشنبه چهاردهم آبان 1393 | 15:16 | نویسنده : darvish | نظر بدهید



برچسب‌ها: shia muslims, muharram, ashura, Imam Hosain

تاريخ : چهارشنبه چهاردهم آبان 1393 | 15:10 | نویسنده : darvish | نظر بدهید
Cutlass ruled out
(Poll of Ayatollah Khamenei (PBUH
:Question 1460
.Everything that is harmless to humans. Or destroying the religion, it is forbidden
.And believers must avoid
It's no secret that most of the destruction and made notorious inmate is religion. And this is the biggest losses and damages



 


برچسب‌ها: shia muslims, muharram, ashura, Imam Hosain

تاريخ : چهارشنبه چهاردهم آبان 1393 | 14:51 | نویسنده : darvish | نظر بدهید


برچسب‌ها: shia muslims, shitte, shia, muslims, sunni

تاريخ : دوشنبه سی و یکم شهریور 1393 | 16:17 | نویسنده : darvish | نظر بدهید

 


برچسب‌ها: shia muslims, shitte, shia, muslims, Imam Khamenei

تاريخ : دوشنبه سی و یکم شهریور 1393 | 15:46 | نویسنده : darvish | نظر بدهید
29:45
 
 
Recite what has been revealed to you
 
of the Book and establish prayer. Indeed, prayer
 
prohibits immorality and wrongdoing, and the
 
remembrance of Allah is greater. And Allah
 
.knows that which you do
 
 


برچسب‌ها: shia muslims, shiite, shia, muslims, Surat Al

نویسنده : Mostafa بازدید : 1027 تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393برچسب: برچسب ها: raefi poorآخرین سخنرانی رائفی پورآسیب شناسی عزاداریاستاد رائفی پوراستاد رائفی پور مهدویتانحرافات عزاداریجدیدترین سخنرانی رائفی پوردانلود اخرین سخنرانی رائفی پوردانلود استاد رائفی پور مداحیدانلود تصویری رائفی پوردانلود تمامی جلسات روایت عهددانلود جدیدترین سخنرانی رائفیدانلود جدیدترین سخنرانی رائفی پوردانلود جدیدی ترین سخنرانی رائفی پور raefi poorدانلود رائفی پوردانلود رائفی پور آسیب شناسی عزاداریدانلود رائفی پور تصویریدانلود رائفی پور جدیددانلود رائفی پور صوتیدانلود رائفی پور مداحیدانلود رافعی پوردانلود روایت عهددانلود سخنرانی 93 رائفی پوردانلود سخنرانی استاد رائفی پوردانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع آخرالزماندانلود سخنرانی استاد رائفی پور مداحی وارداتیدانلود سخنرانی با موضوع مداحیدانلود سخنرانی تصویری رائفی پوردانلود سخنرانی دکتر رائفی پوردانلود سخنرانی رائفیدانلود سخنرانی رائفی پوردانلود سخنرانی رائفی پور mp3دانلود سخنرانی رائفی پور با حجم کمدانلود سخنرانی رائفی پور با موضوع مداحیدانلود سخنرانی رائفی پور تصویریدانلود سخنرانی رائفی پور جدیددانلود سخنرانی رائفی پور مداحیدانلود سخنرانی رائفی پور مداحی وارداتیدانلود سخنرانی صوتی رائفی پوردانلود سخنرانی مداحی رائفی پوردانلود سخنرانی های رائفی پوردانلود سخنرانیهای دکتر رائفی پوردانلود صوتی رائفی پوردانلود فیلم سخنرانی استاد رائفی پوردانلود کلیپ استاد رائفی پوردانلود کلیپ سخنرانی رائفی پور 93دانلود کلیپ های استاد رائفی پوردکتر رائفی پور 93دکتر علی اکبر رائفی پوررائفی پوررائفی پور 2014رائفی پور انحرافات عزاداریرائفی پور جدیدرائفی پور سال 93رائفی پور مداحیراعفی پوررایفی پوررایفی پورجدیدسال 93سایت رائفی پورسایت علی اکبر رافعی پورسخنرانی استاد رائفی پورسخنرانی تازه رائفی پورسخنرانی جدید استاد رائفی پورسخنرانی جدید دکتر رائفی پورسخنرانی جدید رائفی پورسخنرانی جدید رائفی پور 93سخنرانی دکتر رائفی پورسخنرانی دکتر رافعی پورسخنرانی رائفی پور با لینک مستقیمسخنرانی رائفی پور با کیفیت بالاسخنرانی رائفی پور در سال 93سخنرانی رائفی پور صوتیسخنرانی رایفی پور جدیدسخنرانی علی اکبر رائفی پورسخنرانی های استاد رائفی پورسخنرانی های دکتر رائفی پورسخنرانی های رائفی پورسخنرانیهای رائفی پورشعر خوانی استاد رائفی پورشعر خوانی رائفیصوتی رائفی پورعلی اکبر رائفی پورمهدویتکلیپکلیپ استاد رائفی پورکلیپ استاد رائفی پورسال 93کلیپ تصویری رائفی پورکلیپ رائفی پورکلیپ سخنرانی رائفی پورکلیپ صوتی رائفی پور 93 raefi poo, ادامه مطلب
نویسنده : Mostafa بازدید : 1486 تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393برچسب: دانلود بازی ها مانند کلاش آف کلنز 2 نسخه پول بی نهایت | دیالوگ اعتراف عشق کرم به زینب | فیلمهای تجاوز درمدارس از اپارات | چگونه در لاین شماره طرف را بیابیم | کتاب مهارت های نوشتاری هفتم با جواب انشا صفحه 23 93و94 | دانلود آهنگ جونی جونوم لیلا فروهر از نوان | شماره زن صیغیه د ربهبهان یا سردشت بهبهان | تصادف لكسوس ايمان جازمين عكس زن | اهنگ لری گو از السا توسط | دانلود کلیپ بریدن سر انسان با اره برقی توسط داعش | فلیم بیل میکانکی | اپارات علوم هشتم | http://getfeed,infoaxe,com/ddc_impression,jsp?q=###kw###&numads=###adserved###&gl=ir&u=9814316 | فیلم تجاوز گروه داعش به زنان موصل عراق | دانلود اهنگ جدید نیکی میناج جسی ج اریانا به اسم بنگ بنگ با کیفیت 320 | دیالوگ اعتراف عشق کرم | دانلود اهنگ دله پىتبال | افزایش حقوق رزمندگان معسر در سال 94 | داستان من باخاهرم ریحانه | فیلم کشتن افراد ب دست داعش | خفاش وطاووس نماد چیست | قسمت اخر سریال در انتظار افتاب در اپارات | ان افغانستان رابیاورید | گروه های باحال واتس آپ با شماره مدیر گروه | nex1music | آيا گروه داعش به ايران هم مي آيند؟ | تجاوز داعشیا فیلم | دانشگاه پیام نور مرودشت برنامه کلاسی نیمسال اول | آپارات عکش عاشقانع | www,irsbf,ir حقوق آبانماه93 | دانلود اخرین ورژن بازی سالار با پول بی نهایت | دانلود فیلم جنایت دعایش | دانلود آزمون های مبتکران هفتم | پیج اصلی ارسلان قاسمی اینستاگرام | اسامی پذیرفته شدگان دبیرستان نمونه الزهرا سقز | دانلود کلیپ ازدواج صنم اهیل قبول 2 | دانلود اهنك سريال اغازي در انتظار افتاب | دانلود اهنگ بایلاندو از اینریکه | clashofclanshackonline,net | قاتل مصطفی خزایی کی بود | salar پول بی نهایت | شماره موبایل صیغه شوندگان اصفهان | دانلود آهنگ مازندرانی به سمت تهرون بوردمه | شب عروسي آيلين مراد اپارات | عروسی عادل وتهمینه ویدیو کامل با کیفیت فول اچ دی | فیلم تجاوز داعش به زن شیعه | چند عفول اچ دی مصطفی خزایی | Httpfattah009,blogfa,com | آهنگ به سوی تهرون بوردمه چه با علاقه بوردمه | آدرس خرنوب کرمانشاه | چگونه شماره فرندها رو در لاین پیدا کنیم | کد جیم برای کلش اف کلنز | برنامه هفتگی روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد اردبیل سال9394 | عادل وتهمینه | دانلود آسان بازی پیکان جوانان | متن اهنگ وضیعت سفید علیرضاقربانی | پیش بینی بارندگی زمستان شیراز گوگل | متن آهنگ چشامو بستم تا نبینم قلبت سهم کی داره میشه | بیوگرافی سوگند خورشیدی همسر شهرام محمودی | دانلود نسخه هک شده خروس جنگی | اعدامیهای همدان | دانلودبازی دخترانه | beeg GH | دانلود کلیپ موتور سنگین در برازجان اپارات | جشنواره پيامكي هوش برتر | آموزش هک کلش اف کلنز با گیم کلیر تضمینی ساده | بسیاری از فن آوریهای نوین به موادی نیاز دارند که ترکیب غیر معمولی از خواص را با آلیاژهای فلزی | تراز رشته پرستاري دانشگاه ازاد93 | دانلودآهنگ علیشمس دنیابنام هم نفسم شو | دانلود آهنگ تیون بک مای لاو از انریکه از سایت آهنگستان | اپارات سوتی عمو پورنگ | قتل مرشدی خرم آباد | بهترین نقشه لول هفت بازی کلش | رییس بیمارستان الزهرا تهران درمورد پفک چی توز | رمز های کلش آف کلنز یا کد مخفی | نقشه‌ای برای تون هال لول هفت کلش آف کلنز | شماره موبایل صیغه ای بهبهان | برنامه سالانه دبیرستان الزهرا س | جوایز قرعه کشی چای دبش مهر93 | آیا رضا قوچان نژاد ازدواج کرده | ir,20597 | قسمت اخر سریال صنم اهیل | دانلود کلیپ های عاشقانه کرم بورسین هانده دوا دمیر | عضویت در گروه های تفریحیه وایبر واتساپ | دانلود اهنگهای جدید بیرصداموزیک | listدخترهای شهرممقان | من میخوام قسمت اخر کارتون انجلز فرندز رو ببینم | دانلود بازی بیوتی کویین | شماره تلفن های پسرهای ی بهبهان | هک واقعی کلش | دانلود رایگان ترانه قلبم روتکراره مرتضی | قتل جهانبخش مرشدی در خرم آباد | کشتی عبدولی در اینچیون | خواننده های جدید 20014 | ارازل کرمانشاه مهدی الفتی | ادرس هنرستان های اهواز | دانلود تمامى قسمت هاى سرىال فرىحا | دانلوداهنگ بعدازمرگم ازپاشایی | داستان تو نیکی میکن در دجله اندازدر کتاب پنجم ابت | هييت پينگ پنگ قزوين | مرثیه ترک گوزل عباسیم | دانلود آهنگ هندی هایی که در جم بالیوود می دهد | شماره دخترهای بهبهان | خاطرات آمپول خوردن سوگند | روداو توی | دانلودکتاب زنبیل فرهاد میرزا | نمونه سوالات مصاحبه حضوری بهورزی | اسامی قبول شدگان ازمون ورودی مدرسه دخترانه شاهد ٠ردوس شهرستانه مشک | دانلود پخش مراسم قرعه کشی لیگ برتر 93-94 ابرات | شماره تلفن دوست دختر در خورموج | ليليومجنونپيج مشکلات جنسي| مپ های town hall 7 به صورت عجیب | دانلود موزیک ویدیوی نیکی میناج به نامه بنگ بنگ | دانلود پو زن شوهر برای اندروید | دریافت سکه ایر بینهایت توضیح کامل | پسرهای خوشکل قره ضیاالدین | دانلودکتاب اموزشمقدماتی مربی گری فوتبال | پاور پوینت در رابطه باداستان اینکه Ú†Ù‡ شد Ú©Ù‡ شیعه شدم؟ | لیسیدن بوسیدن کف پای کریستین رونالدو | دانلوداخرین اهنگهای پاشایی | دانلود وپخش آنلاین کلیپ ویدیو کره ای ازخوانندهای زن | دانلود ع مدرسه کتا بخانه تاسیس امی ر کبیر | kalbimin tek sahibine معنی فارسی | listother side homefuck beeg | استخدامی های دولتی یارسمی خراسان رضوی درشهریور93 | جواب مسابقه فیتیله امروز | دانلود آخرین نسخه برنامه گوشیش چیه برای اندروید | بوسیدن پای رونالدو | داعش چند اززنهاي کرد را برد | تجاوز داعشیا به زنان عراقی | رویا دوست mp3 download | جواب سلام واجب است سوال فیتیله | اسامی قبولی دبیرستان مولوی ازنا 93 | قیمت خرید بیل میکانکی هیوندا چنداست | داستان ماليدن كسم با سارا | دانلود اهنگ بلک ویدو از ریتا اورا ایگی ازیلا | مهندس عباس حقیقی پرورش قارچ | لیسیدن دمپایی زنان خوشکل با پای سفید | اسم گروه زیبادر لاین واتس آپ | نمونه سوالات کمک بهیاری با جواب | تجاوز داعشیا | اپارات خواندن قران زنان | دانلود شماره تلفن دخترایی که توی واتساپ هستن | www,google,comا | دانلود اهنگ ریحانا شی رایک دایمن | دانلود موزیک ویدیو ایمن سیاه پوشان شغل شریفم | حج عمره دانشجویی 94,93 | دانلود تصویری گروه داعش اپارات | قسمت آخر کارتون نینجاگو | سایت ابدانان کلیپ | شاه-عبدالله ايران | كل دييالگ پلنگ پلنگ از زدبازي | چطور بفهمم مودم قابلیت upnp را دارد | قشنگ ترین اسم واسه گروه واتس آپ | ایا دانشگاه ازاد اباده خوابگاه دارد | دانلود بازی کلش اف لردس 2 | ترس داعش از ایران | سهر،آوازخوان پرند، | باب اسفنجی بیشتر طرفدار دارد یا قهرمانان تنیس | چگونه بفهمیم که مودم چندگابایت دارد | عخوششگل امیر فریحا موقع لب گرفتن | قشنگ ترین اسم گروه وایبر | برنامه بازی های فوتبال لیگ برتر نونهالان فصل 93و94 | بچه خوشگلهاي باباحيدري | بوسیدن فریحا امیر | فیلم پاره شکم زن باردار توسط داعش آپارات | فیلم سربریدن زنان مردان توسط داعش در اپارات | موقع رقص حرف امیر ب فریحا | فصل دوم آنجلز فرندز قسمت بیست یک | بوسيدن فريحا و امير | خبر فوری خبر فوری,,,ایت الله جنتی بلاخره تسلیم مرگ شدساعاتی پیش ایت الله جنتی در اثر سکته مغزی به بیمارستان الزهرا تهران انتقال یافت هم اکنون در کما به سر میبرد لینک خبر httpupcity,irimages220816911611371053842,jpg اینقد | کارت ورودبه جلسه کنکورفنی93 | کارتون نینجاگو دوبله به فارسی | دانلود اهنگ اریانا گرند لاو می هاردر | خلاصه فصل دوم پسران برترازگل | انجمن خوشنویسان شهرری | تصاویر ی خانم عبدوی روزنامه نگار انگلیسی | پذیرفته شدگان ذخیره مدارس نمونه دولتی 93استان مازندران | حقيقت داشتن مرگ پاشايي | جانبازانزیر 25 در سال 94 | اس برای مدیر گروه وایبر | دانلود موزیک ویدیو آهنگ بی بی سی جان شاهین | اسامی برندگان جشنواره عید ولادت تا عید ولایت اصفهان | شماره موبایل واقعی واقعی مرتضی پاشایی | تعریف از مدیر گروه واتس آپ طنز | اسامی بازیکنان تیم فوتبال هامون سازه زاهدان | دانلود کلیپ های صنم آهیل از سایت آپارات | دانلود تاروت اصلی رایگان | آبا پرستاری رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 93-94 است | دانلود یا پخش کارتون فروزن | شعر برلی مدیر گروه طنز | خلسه رپر خوش اومدین به باغ وحش خلسه | beeg 30 | کا | دانلود بریدن سر سربازان توسط دتعش | شماره موبایل کرم بورسین | اوین اسو مجری کردماس هنگام اب ریختن برسرخود | نمونه سوال مهارت های مشترک دوره های علمی کاربردی کتاب مدیریت منابع انسانی تالیف مهدی سعیدی کیا | تصاویردختران بی حجاب چالدران | آپارات تزریقات خانم دکتر بی حجاب | دانود کلیپ ها شیر ما رو دوس دارند دارند از شبکه ی پرشین تون | دانلود اهنگ میثم ابراهیمی درشهریور93 | پخش انلاین کارتون فروزن | عکسهای چاتای اولوسوی | بازی مدرسه ی سوفیا | جفت گیری پسران نوجوان | اعلام ذخیره دبیرستان نمونه دولتی 93-94 شیراز | دانلود اهنگ شادمهرانتخاب | دانلود اهنگ باغ وحش خلسه | باسن تپل سیبل جان | اپارات قسمت آخر فاطما گل | انشا درباره باران بند مقدمه, بند بدنه بند نتیجه | نمونه برنامه سالانه مدیریت تعالی آموزشگاهی سال تحصیلی94 | آهنگ سریال در انتظار آفتاب | جشن برگزیدگان کنکور قاین | ایاگروه تروریست داعش هنوزم به مردم عراق ظلم میکنند | youtube ب | انتخاب واحدنیمسال دوم درسال93,94 | ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی لوله سازی اهواز ۹۳ | داستان بريدن دودولم در مدرسه | کلیپهای موبایل از جنایات داعش | عکسهای باسن سیبل کن | دانلود اهنگ هر عشقی میمیرد خاموشی میگیرد عشق تو نمیمیرد ب م | استخر بادی نونهالان در سایت 5040 | عضو شدن در گروه تلگرام | نتایج قرعه کشی نیوا از چه طریقی اعلام میشود؟ | های خوشگل | داستان ی | کلیپ اعدام با اره برقی توسط داعش | اﭘﺎﺭاﺕ ﻭﻳﻮﻟﻦ ﺯﻥ ﺧﻴﺎﺑﻮﻧﻲ | دانلود اهنگ پلنگ سیجی | انشا درمورد تماشای طبیعت باقواعد بدنه مقدمه نتیجه | توصیف مدیر گروه واتس اپ | فاطما گل در آپارات | کنسرت سلنا گومز که گریه کرد از اپارات | تنظىمات اينترنت پرسرعت نسل 3و4 ايرانسل گوشى اتدرويد | هک کلاش اف کلانس | شماره موبایل زن قروه | اسام قبول شدگان دبیرستان نمونه نجمه 93 شهرستان زابل | رهگیری برنده شدگان جشنواره هوش برتر | آزمون سردفتری ازدواج برای خانمها 94یا سال 94 تشکیل میشود | جنایت سربریدن با اره برقی داش فیلم | دانلود کارتون اژدها سواران ۲۰۱۴ دوبله فارسی | ایدی رقاص عرب تو اینستاگرام | حال متحرک | دی ماریا بازیکن رئال مادرید اهل کدام کشور از آمریکای جنوبی است | دانلودکلیپ های رقص فرزانه خورشید در اپارات | دانلود رایگان آهنگ لری ای چش سیاه نازارم خُت دُنی دوست دارم | سریال فاطما گل کریم از زندان آزاد میشه | دانلود برنامه هکر گیم کلش اف کلنز | دانلودفیلم رقص عروس داماد جدید ,اپارات | دی ماریا اهل کدام کشور است | دانلود آهنگ موسم بهار اولونجا از اورهان گنجه بای | صرف تم ودیو سونگ دونلود کلواق | دانلود رقص پسران زیبای خارجی نونهال | زمان دوره دوم قرعه کشی برنج میزبان 21 | امریکن موزیک اواردز 2014 | نقشه های کلاش اف کلانس تاون 8 | دانلود کلیپ صوتی خنده دار تو مزرعه مشغول کارو شخمم اگر که محصوصل نمیده به من چه م | کرم بازیگرترکی | تاریخ ازمون دانشگاه افسری سپاه | دانلود فیلم بزرگسالان همون بوق دار | سخنرانی ابوبکر بغدادی همراه با زیرنویس فارسی | چیدمان شهر هشت کلاش اف کلانس | فاىده وار در بازى کبش اف کلنز | دانلود آهنگ پیرمردمهربون مزرعه داره | دانلود پول والماس بی نهایت برای انگری بردز گو | نینجاگو | دانلود آهنگ کودکانه پیرمرد مهربون مزرعه داره اپارات | مرهم دردم با تو چه کردم این همه دلگیری ای همه جونم رو به جونونم حالا ک ه تو میر | اسم برای کروه | نتایج قرعه کشی نیوا | اختلافات درون زدبازي | اعلام اسامی قبول شدگان ازمون استخدامی بهورزی شبکه بهداشت درمان استان مازندران شهرستان نکا | نسخه نامحدود انگی برد گو | راز های نهفته کلش اف کلنز | آيدي لاين گي | کلیپ رقص زنان شمالی در شالیزار اپارات | دانلود تیتراژ ابت سریال فریحا با صدای میثاق | دانلود موزیک ویدیو wiggle | مرهم دردم با تو چی کردم این همه دلگيري ای همه جونم رو به جنونم حالا که تو میری نرو که میشکنه | دانلود اهنگ جواد مقدم نم نم بارون غم انگیزه | دانلود چرا دانش‌آموزان ممتاز برای دانش‌آموزان ضعیف کار می‌کنند؟ pdf | تفنگ 270 | نمون برگ پرشده طرح تعالی مدارس | بوسيدن امير فريحا اپارات در سريال فريحا | اسم وشماره دختربرای دوستی | آهنگ فیلم فریحا با صدای میثاق دبیری | aparat تلافی‏ ‏برسر‏ ‏داعش | دانلودآهنگ جواد مقدم بارون غم | سکشت | همسر شهرام مهمودی ع | دانلود آهنگ هوشنگ عقیلی فردا تو میایی با کیفیت320 | از کجا بدونم تو لاین بلاک شدیم | چگونه اندروید را هک کنیم تا بتوان در کلش اف کلنز جم خرید | سردار سليماني و داعش | داشت براش ساک میزد | اعلام اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علوم انتظامی امین | داستان وای جوون چهی بکن,توش | خاطره هایی تصادف روستای پشاباد | چقد طول میکشد درخت کاج طلایی شود در بازی کلش اف کلنز | سردار سليماني وجنگ با داعش | پیام سردار سلیمانی به اوباما | کوس,پیرزن | استخدام بانکها در قروه سنندج درشهریور 1393 | بازی خروس جنگی نسخه هک شده | ع تسادف پویا فیاضی | مپ های عجیب تن حال 7 کلش اف کلنز | نتایج قبولی شدگان آزمون دانشگاه کوشیار گلسار رشت | ساک میزد | شهریه ثابت دانشگاه آزاد مکانیک 93,94 | استخدام مهندس عمران,شهریور۹۳ شهرکرد | فریحا امیر در حال بوسیدن | پیرزن | آخرین مهلت ثبت نام برا دانشگاه علمی کاربردی امورصنفی ورودی مهرماه93 | كليپ ٩٣ | www,irsbf,ir | دانلود موزیک ویدیو نیکی مناج وجسی جی | ققسمت های پخش شده پسران برتر از گل از پرشین استار | دانلود اهنگ سعد المجرد بنام مال حبیبی ملو با کیفیت 320 | دانلود قسمت عاشقانه حموم رفتن اهیل با صنم | مصاحبه كاران سينگ | سربریدن گروه داشی | آیا از تو لاین که هستیم میشه شماره تلفن هم دیگه را یافت | رشته های بدون کنکور دانشگاه فلاورجان برای بهمن93 | سایت سقوط شماره دختر واتس اپ دار | کدآهنگ پیشواز مسعود جلیلیان بانام زخمی عشق برای همراه اول | شرایط ورود به دانشگاه افسری نیروی انتظامی در سال 93-94در دانشگاه امام علی وامام صادق | دانلود اهنگ تیک بک مای لاو انریکه | دانلوداهنگ سعد مع الحبیبی | دانلود فیلم بزرگ مردان کوچک تفکر | دانلود اهنگ دیس ایز از اریانا گرند | رشته های بدون کنکوردانشکاههای غیر انتفاعی استان قزوین بهمن93 | فیلم عنقاشی شاهزاده خانمتفکر سبک زندگیکلاس هشتم | قیمت ورق ام دی اف در سال 93 | صندوق رفاه آموزشوپرورش خوسف | فیلم اعدام لواط کندگان آپارات | چگونه بفهمیم بلاک شدیم در لاین | دانلود آهنگ مال حبیبی با صدای سعد المجرد با کیفیت عالی | در بازی کلش اف کلن چطور وارد گروه شویم | جدول برنامه مسابقات لیگ برتر93 | درسال ٩٣ دیه ی کامل چقدر است در سایت لاریجانی | آهنگ معراج جفت پوچ | دانلود بي نفس از نيما شاكي پور | سايت هايي براي هك كلش | وایبر دانشجو فاطمه فعله گری,ملایر | خرید استیکر رولی 40 سانتی | httpasal802002,blogfa,com | جدول لیگ زیر14سال شهریار | خلاصه قسمت اخرفریحا | جوست جوی وایبر | نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 93 | www,beeg com new | ایا هواوی گوشی y520 خوب است؟ | ودکا نایتس | دانلود کلیپ کوتاه سربریدن داعش | دانلود موزیک ویدیو های inna اپارات با کیفیت full hd | عمو شهرام | شورت زن عمو خونی | دانلود کلش اف کلنز بی نهایت الماس بی نهایت سکه بی نهایت یار بی نهایت مایع بنفش | مدل مانتو دبستان شهرستان سلماس | اطلاعاتی درباره ی گوشی y520 | اسم واسه گروه لاین | دانلود بازی هک سالار برای اندروید با پول بی نهایت | ‚رع‡ Ú©Ø´Å’ hyundai ix35 | www beeg,com japan | اپارات رقص سولماز | پاهای لاک زده خانم ها | تقویم 94در یک نگاه | دانلود اهنگ بایلاندو از انریکه | نقشه های برتر کلاش اف کلنز تاون هال 8 | دانلود اهنگ بوشهری پلیش پلیشم بکنه | متن کامل نامه سردار سلیمانی به تروریست های تکفیری داعش | www beeg,,com Persian | دانلود برنامه اچار جم درکلش اف کلنز | تقویم 94در یک صفحه | اسامی برندگان ورزش از نگاه دو | گنده لاتهای تهرن | دانلود فیلم جنایات داعش باحجم کم بالینک مستقیم | ساک بافتنی | دانلود اهنگ انریکه بای لاندو | مقابله قاسم سلیمانی با 20 نفر جلوی داعش | نحوه حذف 9090 | برندگان مسابقه ورزش از نگاه دو | عهای زیباترین دختران خرمدره ای | مسخره مدیر گروه واتس آپ | خلاصه قسمت 64 فاطماگل | دانلودآهنگ تیتراژ برنامه مهمانی ازشبکه نسیم | چیدمان کلش اف کلنس شبیه خفاش | عبدالرحمن حسنوند کاراته کار الشتری | قسمت 64فاطماگل | 93_94 بابل تست فوتبال | کليپ شکم زنان | پیام های بامزه برای مدیرگروه واتس اپ | هک کلش | تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 93 مرحله سوم | عچیدمان خفاش کلش | وضعیت جنتی | بیس برای تاون هال 8 | دانلود قسمت هایی از کارتون قهرمانان تنیس-آپارات | دانلودسریال در انتظار افتاب | شماره دخترای انزلی که دنبال دوست پسرند | سریال قبو ل میکنم | دانلود اهنگ محسن چاوشی نزار زندگیمون | اطلاعات واموزش هک کلش اف کلنس | ع جدیدترین زینب در فیلم درانتطار افتاب | map کلش او کلنز بر ای تون حال لول 5 | id لاین پسرهای خوشگل | تصادف کرم | شماره ي دختران قهبه نقده | دانلود قسمت 20 کارتون قهرمانان تنیس 10 دقیقه نهایی | ادد لایک کن های پیج دیگه تولاین | دانلود گم کیلر | چیدمان خفاشی در کلش | ویژگی های پسرهای تیرماهی | مدل بشکی بندری | دانلود رایگان برنامه اندروید کی اطرافمه بیتالک | عهای به سلامتی تولاین | شرایط ورود به دانشگاه افسری خانمها در سال 93,94 | جنایت داعش برای زنان عراق تصاویر | دانلود اهنگ های مرتضپاشایی | كون كردن پسر | دانلود آهنگ نخند علی بابا | مدل بشکی | آ خرين قسمت سريال ترکى روزى روزگارى | جفت گیری اشتبا هی | خبر ازدواج بارك شين هي بازيكر كره اي | مرتضپاشایی | عهای با استخر درشمال, | فقط سکه بی نهایت برای کلش آو کلنز | دانلود نرم افزار وب فریر با ورژن 1,1,1,1 | دانلود دفترچه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 94 | پدر شدن شهرام محمودی | انشاء جشنواره خوارزمی ات هفتم | آهنگ تهرانی که شده پر مازراتی | برنامه اتک انتخابی کلش اف کلنز | میزان پذیرش در رشته مهندسی پرتو پزشکی در تکمیل ظرفیت کارشناسی پیوسته بدون ازمون93 | انتخاب اسم گروه وایبر | httpeform,farsedu,ir | فیلم زایمان سزارین ا پارات نباشه | قيمت بليط تتاتر تولدت مبارك شيرين سالن ميلاد | پورن استارها | دانلو مداحی جواد مقدم من فقط به عشق حرم توئه که زندم | آهنگ مرتضی پاشای برای مردنش خوانده | چگونه با یه گوشی دوتا مپ درکلش اف کلن داشته باشیم | تاریخ امتحانات پیام نور 93-94 | تست ازمون ایین نامه اموزشگاه ارشاد اهواز | اوکان هانده | برنده شدگان نمونه دولتی شش مریوان | وقتی باریش میفهمه کرم زینب باهم رابطه دارن؟ | دانلود بازی کلش اف کلنز با جم بی نهایت | اسامی بازیکنان شهرداری اردبیل | موضوع انشا درباره بار کج به منزل نمی رسد در مقطع راهنمایی | دانلود آهنگ شهروز حبیبی سال۹۳ | دانلود مستقیم فیلم سربریدن گروه دایش | اسم خوب برای گروه واتس اپ | دوختر کبل | جانگ هیوک | دانلود اهنگ مرتضى پاشايى روزاى سخت 320 | دانلود بازی انگری بردز اپیک بدون دیتا نسخه نامحدود بزای اندروید | دانلود رات برای هک اینستاگرام برای اندروید | بچه های رویا پرداز | دانلود کلیپ تیتراژ جدید دو دو برنامه خندوانه از سایت آپارات | نام گروه ای در واتس اپ دختران | نفرات ثبت نام کننده در جابربن حیان سال 93 | دانلود آهنگى که فريحا امير گوش ميدن | شماره وایبر واتس آپ شبکه نور | نسخه نامحدود انگیبرد فرند | دانلود برنامه اتک انتخابی بازی کلش اف کلنز اندروید | آپارات صدای سهره | دانلود آهنگ زنی که تو سریال امیر فریحا میخونه | ساعت کارتون رویاپردازان نهایی در جم جونیور | آهنگ های پیشواز مسعود جلیلیان برای همراه اول | نام فوتبالیستها یه خارجی به ترتیب حروف | لز منو زن عموم | فخرا | beeg,com langar | سایت دانلود فیلم بزرگسالان 18 همون فیلم های بوق | مپ کلنش اف کلنز برای هر لولی | الگوریتم id3 درخت تصمیم | اسامی قبول شدگان استعدادهای درخشان 93-94 شهرتان بناب | دانلود آهنگ دیس ایز هو وی دو کتی پری | بهارم دخترم مرضيه دانلود سريع اهنگ | دانلود برنامه hideman | دانلود آهنگ باد بهاری وزید تیتراژ کدوم سریال | لز من با زن عموم | جواب قسمت پاک کن بازی هندونه | فیلمهای بوق | چگونه دو اکانت در گوشی داشته باشیم کلش اف کلنز | دابل اس داستان | کلنش اف کلنز | طاهر فردوس در فیلم ستا یش بیوگرافی طاهر | كليپ قمه زني 3gp | نام انگلیسی کارتون رقابت قهرمانان | مسابقات کشتی اینچیون کره | فیلم قتل مرتضی نصرتیان | داستان عاشقانه دابل اس 2015 | جواب سوالات پاک کن هندونه | اعلام اسامی قبول شدگان ازمون استخدامی بهورزی روستایی شبکه بهداشت درمان استان مازندران شهرستان نکا | تقویم سال ١٣٩۴ |, ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حال کنیم سایت دانلود فیلم‌های سکسی‌ روز  کوس , کیر ،کون ایرانی‌ ,کوس , دانلود کوس ایرانی‌،سایت سکسی‌, دانلود فیلم و کیلیپ سکس با لینک مستقیم , فیلم سوپرخانهبرگه نمونه.RSS  ← کردن دختر, دوربین مخفی یکسی, دوربین مدار بسته, دوربین مداربسته, دوربین های زنده جزایر هاوایی, دوست, دوست داری زنمو بکنی, دوست دختر, دوست دختر ۱۴ ساله, دوست دختر ۱۸, دوست دختر ارسلان قاسمی, دوست دختر امیر تتلو, دوست دختر ایرانی رونالدو, دوست دختر پیام صادقیان, دوست دختر جانگ گیون سوک, دوست دختر سعید معروف, دوست دختر سید علی ضیا, دوست دختر کیم هیون جونگ, دوست دختر لخت, دوست دختر لی مین هو, دوست دختر محمد رضا گلزار, دوست دختر میخام, دوست دختر یابی, دوست دختر یابی اینترنتی, دوست دخترم, دوست شوهرم حمام رفتیم, دوست شوهرم منو کرد, دوست مامانم سمانه خانم و۲تادوستاش, دوست یابی با شماره تلفن, دوستی دانلود, دوش گرفتن با زن دایی, دول زنها, دونگ یی بدون سانسور, دونگ یی لخت, دید زدن, دید زدن از زیر دامن, دید زدن از سوراخ در, دید زدن خاله, دید زدن خواهرم, دید زدن دخترم تو حموم, دید زدن زن همسایه, دید زدن کون .کوس , کیر ،کون ایرانی‌ ,کوس , دانلود کوس ایرانی‌،سایت سکسی‌,سکس بازیگران زن, سکس خوابگاه دختران, سکس در استخر, سکس در شهر, سکس دردناک, عکس سکس تازه ایرانیبرچسب‌خورده با فیلم سکس, فیلم سکس زن ایرانی, كليپ سكسي ايراني با خواهر زن در حمام ايراني خارجي, کلیپ, کلیپ گاییدن دخترعمو, کلیپ گاییدن سکسی زن, کلیپ استخر زنانه ۲۰۱, کلیپ حمام زنانه, کلیپ خمام زنانه ایرا, کلیپ دختران لخت, کلیپ سکس, کلیپ سکسی ایرانی, کلیپ سکسی خارجی, کون گاییدن, گاییدن کس, گاییدن دختر همسایه, گاییدن دختر زیبا, گاییدن زن, گاییدن سکسی, آموزش حالات سکس با دختر, تصویر حمام زنانه ایرانی, تصاویر حمام زنانه, تصاویر سکسی, حمام النساء, حمام زنانه سکسی, دانلود فیلم, دانلود فیلم سکس, دانلود کلیپ گاییدن دختر همسایه, دانلود کلیپ حمام زنانه ۲۰۱۵, دانلود کلیپ سکس خانوادگی, دانلود کلیپ سکس در استخر با خواهر زن جدید ایران خارجی, دانلود کلیپ سکسی دانلود فیلم و کیلیپ سکس با لینک مستقیم , فیلم سوپر ,سکس ایرانی‌, سایت جدید سکس ,عکس سکسی‌ بازیگران , کوس دختر ایرانی‌ ,داستان سکسی‌, سایت شهوانی جدید, کلیپ سکس با حیوانات , سکس با حیوانات جدید,سکس با سگ , سکس با خواهر, سکس دختر,دختر کوچولوی سکسی‌ ,کوس‌های سکس جوان ,دختر نو جوان سکسی‌, سکس از کوس مامان,گاییدن کوس مادر, سکس با خواهر جنده , شماره جنده , شماره دختر جنده تهرانی‌, کوس دادن به افغانی , سکس افغانی جدید, کوس دختر افغانی , سکس افغان, بچه کنی , بچه خوشکل, داستان سکسی‌ جدید, سایت سکسی‌ هالو هول بهمن ۲۴ .برای دانلود فیلم‌های سکسی‌ کلیک کنید  www.sex021.com  برای دانلود فیلم‌های سکسی‌ کلیک کنید  www.sex021.com  برای دانلود فیلم‌های سکسی‌ کلیک کنید  www.sex021.com  برای دانلود فیلم‌های سکسی‌ کلیک کنید  www.sex021.com  برای دانلود فیلم‌های سکسی‌ کلیک کنید  www.sex021.com  برای دانلود فیلم‌های سکسی‌ کلیک کنید  www.sex021.com              برای ورود به سایت فیلتر شکن خود را فعال نمائید  برای دانلود فیلم‌های سکسی‌ کلیک کنید  www.sex021.com  برای دانلود فیلم‌های سکسی‌ کلیک کنید  www.sex021.com  برای دانلود فیلم‌های سکسی‌ کلیک کنید  www.sex021.com  برای دانلود فیلم‌های سکسی‌ کلیک کنید  www.sex021.com  برای دانلود فیلم‌های سکسی‌ کلیک کنید  www.sex021.com  برای دانلود فیلم‌های سکسی‌ کلیک کنید  www.sex021.com   Posted by admin on بهمن ۲۴, ۱۳۹۳ in , دیدگاه‌ها خاموش .Tags: جزیره لختی ها در ترکیه, جسیکا آلبا برهنه, جشنواره باسن, جفت گیری اسب در یوتیوب, جفت گیری حیوان با زن, جفت گیری حیوانات در یوتیوب, جفت گیری زن با حیوان, جفت گیری زنان با حیوانات, جفت گیری سگ با انسان, جق زدن با شورت مامان, جق زدن دخترها با خیار, جلق, جلق زدن, جلق زدن با حال, جلق زدن با دست, جلق زدن دختر, جلق زدن دخترا, جلق زدن دختران, جلق زدن رو سینه, جلق زدن زن, جلق زدن زن عکس, جلق زدن زنها, جلق زدن مامان, جلق زدن کس, جلق زدن کوس, جلق کس, جلو و عقب کردن دختر, جماع, جماع البنت, جماع الزوجة من الخلف, جماع الطیز, جماع العربی, جماع النساء, جماع النساء مع الحیوانات, جماع ایرانی, جماع بالفیدیو, جماع حیوانات, جماع حیوانات مع نساء, جماع خلفی, جماع ساخن عربی, جماع فی کس, جماع كس, جماع کردن, جمشید, جملات با حال, جملات تحریک کننده جنسی, جمله های قشنگ برای فیسبوک, جنایات جنسی, جنایات و عکسهای لو رفته, جنده, جنده ایرانی, جنده تبریز, جنده خانه, جنده خانه در تهران, جنده خانه در رشت, جنده خونه, جنده خونه فیس بوک, جنده های ایرانی, جنده های ایرانی در فیسبوک, جنده های تهران, جنده های ساپورت پوش, جنده یابی, جنس, جنس دوم, جنسی, جنسی کس, جنگ نرم, جنیفر لوپز لخت, جنیفر لوپز لختی, جهاد نکاح, جواب وام ازدواج, جوان, جوراب زن همسایه, جوراب زنانه, جوراب ساپورت, جوراب شلواری, جوراب شلواری ساپورت, جوراب نازک شهوانی, جون همشو بکن تو دهنت, جوک با حال, جوک تحریک کننده, جوک توهین به دخترا, جوک جدید, جوک سوپر, جوک سکسی, جوک های جنسی, جوک کس و کیر, جک با حال دختر پسری, جک بی تربیتی جنسی, جک جنسی, جک دخترانه و بی ادبی, جک ممه, جک های جنسی, جیغ, جیغ زدن دختر, جیغ زدن زیر کیر, جیگر کوس ایرانی و افغانی, حال, حال با باسن, حال با دختران, حال با زن همسایه, حال با عمه, حال حول, حال دادن دختر به پسر, حال دادن زن به مرد, حال دادن زنم, حال زوری با خواهر, حال كردن از مقعد, حال كردن با زن داداش, حال كردن با شوهرم, حال كردن تو حموم, حال كردن دختران, حال كردن زن وشوهر, حال هول, حال و حول, حال و هول, حال وهول, حال کردن, حال کردن از عقب, حال کردن از پشت, حال کردن با, حال کردن با اسب, حال کردن با حیوانات, حال کردن با خاله, حال کردن با خانم دکتر, حال کردن با خواهر, حال کردن با خواهر زن, حال کردن با خواهر زنم, حال کردن با خواهرم, حال کردن با دختر, حال کردن با دختر بچه, حال کردن با دختر جوان, حال کردن با دختر خاله, حال کردن با دختر دانشجو, حال کردن با دختر لخت, حال کردن با دختران, حال کردن با دوست دختر, حال کردن با زن, حال کردن با زن داداش, حال کردن با زن دایی, حال کردن با زن دوستم, حال کردن با زن لختی, حال کردن با زن همسایه, حال کردن با زنان, حال کردن با زنان لخت, حال کردن با سگ, حال کردن با سینه, حال کردن با سینه دختر, حال کردن با سینه زن, حال کردن با مادر بزرگ, حال کردن با مامان, حال کردن با منشی, حال کردن با منی انسان, حال کردن با همسایه, حال کردن با همسر, حال کردن با کس, حال کردن با کس دختر, حال کردن با کس زن, حال کردن با کوس حیوان, حال کردن باپسر, حال کردن تلفنی, حال کردن دختر با خودش, حال کردن دختر با دختر, حال کردن دختر و پسر, حال کردن در حمام, حال کردن در رختخواب, حال کردن دکتر با مریض, حال کردن زن, حال کردن زن با, حال کردن زن با حیوان, حال کردن زن با حیوانات, حال کردن زن با خر, حال کردن زن با زن, حال کردن زن با سگ, حال کردن زن با مرد, حال کردن زن و سگ, حال کردن زن وشوهر, حال کردن زن ومرد, حال کردن زنان, حال کردن زنان با حیوانات, حال کردن زنان با مردان, حال کردن زنها, حال کردن سینه, حال کردن شب زفاف, حال کردن مادر با پسر, حال کردن پسر با پسر, حالات امیزش, حالت خوابیدن مردان با زنان, حالت دخول, حالت های آمیزش زن, حالت های خوابیده آمیزش, حالت های دخول, حالت های مختلف آمیزش جنسی, حالت های مختلف نزدیکی کردن, حالت های نزدیکی, حامله شدن زن, حامله کردن خاله, حامله کردن خواهر زن, حامله کردن خواهرم, حامله کردن دختر, حامله کردن زن توسط مرد, حامله کردن زن دایی, حامله کردن زنان, حامله کردن لیلا, حامله کردن مادر زن, حامله کردن مامان, حامله کردن مامانم, حاملگی, حرف دل برای عشق خود, حركات جماع, حروف متحرک, حشری, حمام, حمام با خواهرم, حمام بدون سانسور, حمام بدون سانسور ژاپنی, حمام بوسه, حمام بوکا بدون سانسور ژاپنی, حمام ترکی, حمام جنسی, حمام خاله شادونه, حمام خواهرم, حمام دختر, حمام رفتن من و زن داییم, حمام زن, حمام زن ومرد, حمام زنا نه, حمام زنان, حمام زنان ایرانی, حمام زنان خارجی, حمام زنانه, حمام عمه, حمام كردن دختران, حمام لخت, حمام منو خاله مهدیه, حمام منو زن داداش, حمام کردن خاله, حمام کردن دختر, حمام کردن زن, حمام کردن زن دایی, حمام کردن زن همسایه, حمام کردن زن ومرد, حمام کردن زنان, حمام کردن مامان, حمام یوکا بدون سانسور ژاپنی, حمام یوگا بدون سانسور ژاپنی, حمله ارازل به استخر زنانه, حمله ارازل به استخر صدف, حموم, حموم خاله, حنانه شهشهانی بدون سانسور, حنانه شهشهانی برهنه, حوادث امروز تهران, حوادث تجاوز, حوادث تجاوز به دختران, حوادث تجاوز به زنان, حوادث تهران, حوادث جنسی در ایران, حوادث خیانت به همسر, حکم ساک زدن در اسلام, حکم شرعی خوردن آلت جنسی, حکم شرعی ساک زدن, حیوان و کس زن, خارجی, خارش مقعد, خاطرات جنسی دختر افغانی, خاطرات حال با شوهر دوستم, خاطرات داغ, خاطرات زنان شوهر دار, خاطرات زنم با دوستم, خاطرات سکس با مادر زن, خاطرات شب زفاف, خاطرات شهوت, خاطرات ضربدری الهام زنم, خاطرات لذت بخش, خاطرات من و دختر همسایه, خاطرات من و زن همسایه, خاطرات من و عمه, خالم کس سفید, خالمو زوری کردم, خاله, خاله الهام, خاله برام ساک زد, خاله تحمل کن گشاد میشه, خاله خوابید, خاله در اوردن دامن, خاله زهره, خاله ستاره, خاله شادونه, خاله لیلا, خاله مهتاب, خاله میترا, خاله ناهید, خاله نرگس, خاله کس طلا, خانم با حال, خانه عروس, خاهر زنم را کردم, خبرهای داغ, ختنه, ختنه آلت دختران در ایران, ختنه دختران, ختنه زنان, خدمت بزرگ الت تناسلی مرد, خر, خر با زن, خرید کیر مصنوعی, خزر, خط باسن, خط تولید کاندوم, خفن, خفن عکس کس دختر ایرانی, خلوت زن ومرد, خواب با خاله بیوه, خوابگاه, خوابگاه دانشجویی دختران, خوابگاه دختر, خوابگاه دختران, خوابگاه دختران تهران, خوابگاه دختران دانشجو, خوابگاه دختران دانشگاه, خوابگاه دختران شیراز, خوابیدم روش, خوابیدن با زن همسایه, خوابیدن روی خاله, خوابیدن زن از پشت, خواص, خواص اب منی, خواص شراب, خواص کردن کس, خواندن افغانی, خوانندگان ایرانی, خواهر زنم, خواهر زنم خوابوندم رو تخت, خواهر زنم عجب دافیه, خواهرم تو حموم, خواهرم را کردم, خود, خود ارایی, خود ارایی در منزل, خود ارزایی, خود ارضای, خود ارضایی, خود ارضایی دختران, خود ارضایی دختران ایرانی, خود ارضایی در زنان, خود ارضایی زنان, خودارضایی, خودمو زدم به خواب, خورد, خوردن, خوردن آب زن, خوردن آب كیر, خوردن آب کمر, خوردن آب کوس, خوردن آلت تناسلی, خوردن آلت زنانه, خوردن آلت مرد, خوردن اب منی, خوردن اب منی زن, خوردن اب کس مادر زن, خوردن اسپرم, خوردن الت, خوردن الت تناسلی زن, خوردن الت تناسلی مرد, خوردن الت تناسلی مردان, خوردن الت زنان, خوردن الت مرد توسط زن, خوردن الت مردانه, خوردن الت همسر, خوردن اندام تناسلی, خوردن اندام تناسلی زن, خوردن بدن زن, خوردن دستگاه تناسلی, خوردن سوراخ كون زن, خوردن سینه, خوردن سینه آنجلینا, خوردن سینه خاله به زور, خوردن سینه دختر, خوردن سینه در شب زفاف, خوردن سینه زن, خوردن سینه زن توسط مرد, خوردن سینه زنان, خوردن سینه زنان توسط مردان, خوردن سینه کس ناهید, خوردن سینه ی دختر, خوردن سینه ی همسر, خوردن شهوت زن, خوردن شیر از ممه, خوردن شیر زن توسط مرد, خوردن فرج زن, خوردن كیر, خوردن كیر خر, خوردن لای پای زن, خوردن لب, خوردن لب دختر, خوردن لب زن, خوردن مایع منی, خوردن ممه, خوردن ممه دختر, خوردن ممه زن, خوردن منی, خوردن منی توسط زنان, خوردن منی زن, خوردن منی مرد, خوردن مهبل, خوردن نوک سینه, خوردن و لیسیدن, خوردن واژن, خوردن پستان, خوردن پستان زن, خوردن پستان زنان, خوردن چوچوله, خوردن کس, خوردن کس دختران, خوردن کس زن, خوردن کس زنان, خوردن کس مادر زن, خوردن کس همسر, خوردن کلیتوریس, خوردن کوس, خوردن کوس داف, خوردن کوس صاف, خوردن کون زن, خوردن کون عمه, خوردن کیر پسرم, خوش استیل ترین زن دنیا, خوش اندام, خوش اندام ترین زنان دنیا, خوش تیپ ترین دختر ایرانی, خوش تیپ ترین دختران چادری, خوش تیپ ترین ها, خوش فرم, خوش فرم ترین باسن دنیا, خوش چت, خوش کس وکون, خوشگل ترین داف هاوپاف ها, خوشگل ترین کوس, خوشگل سینه گنده, خیار کرد لای کسم, خیانت زنان ایرانی, خیانت زنم, خیس, خیس شدن الت زن, خیس شدن کس, خیلی خشن تلمبه میزد, خیلی لختی, داخل اتاق, داخل اتاق ماشین دنا, داد, داداش بکن تو کوسم, داداش کسم جر بده, دادن, دادن از عقب, دادن زنم, دادن زنم به, دادن زنم به دوستم, دادن زنم به همه, دادن زنم منا, داستا نهای شهوت انگیز, داستان, داستان آخ و اوف, داستان آمیزش, داستان ابم کجا بریزم خاله, داستان ارضا شدن, داستان از عقب دادن, داستان از عقب كردن خاله, داستان از عقب كردن مامان, داستان افتادن من روی خواهرم, داستان افغانی کوس کون سینه39, داستان امپول زدن به عمه, داستان انگلیسی, داستان اوج لذت خاله, داستان ایرانی, داستان ایرانی شب زفاف, داستان با حال 18, داستان باحال, داستان بد, داستان بدن لخت زن همسایه, داستان بوسیدن پا, داستان بکن, داستان بکن بکن, داستان تجاوز, داستان تجاوز به خاله, داستان تجاوز به زن دوستم, داستان تحریک آمیز, داستان تحریک کننده, داستان ترسناک, داستان تصویری, داستان جدید سکس با خاله, داستان جدید سکس خانوادگی, داستان جر دادن خاله, داستان جلق زدن مامان, داستان جنسی, داستان جنسی با خواهر زن, داستان جوراب شیشه ای, داستان حال, داستان حال با زن همسایه, داستان حال دادن زنم, داستان حال کردن, داستان حال کردن با خاله, داستان حال کردن با خواهر, داستان حال کردن با خواهرم, داستان حال کردن با مادر, داستان حال کردن با محارم, داستان حال کردن ضربدری, داستان حامله كردن مادر زنم, داستان حامله کردن خاله, داستان حامله کردن زن داداشم, داستان حمام رفتن با پسرم, داستان حمام من و مامانم, داستان حمام کردن با خاله, داستان حموم, داستان حموم خاله, داستان حموم رفتن خواهر, داستان حموم رفتن مادرم, داستان خاله, داستان خاله و بابا, داستان خفن, داستان خوابیدن من و عمه, داستان خیانت زن شوهردار, داستان دادن زن همسایه, داستان داغ, داستان داغ عشقی, داستان دختر, داستان دختر افغانی, داستان دختر و پسر, داستان دو شهر, داستان دوست زنم ضربدری, داستان دکتر رفتن خالم ودکتر, داستان دید زدن, داستان رابطه با زن همسایه, داستان رابطه منشی با رئیس, داستان رفتن حموم با مامان, داستان زن, داستان زن دایی, داستان زن دید حموم, داستان زن همسایه, داستان زن همسایه 10, داستان زن همسایه جدید, داستان زن وشوهر, داستان زنا, داستان زناشویی, داستان زنم, داستان زنم تو شرکت دوستش, داستان زنم و باجناق, داستان زنم و دوستم, داستان زنم ویدا, داستان زنم پرستو ضربدری, داستان س, داستان ساک زدن خواهرم, داستان ساک زدن زن دوستم, داستان ساک زدن مامانم, داستان ساک زدن کس, داستان سفید برفی, داستان سكسی, داستان سوراخ زنم, داستان سوراخ مامان, داستان سوراخ کس خاله, داستان سوراخ کون مامان, داستان سوپر, داستان سوپر فامیلی, داستان سک, داستان سک30, داستان سک30 با دختر خاله, داستان سکس, داستان سکس ایرانی, داستان سکس با بابام, داستان سکس با خاله, داستان سکس با خواهر, داستان سکس با خواهرم, داستان سکس با دختر بچه, داستان سکس با دختر همسایه, داستان سکس با دوست شوهرم, داستان سکس با زن همسایه, داستان سکس با عمه, داستان سکس با مادر تپل, داستان سکس با مامان جون, داستان سکس با مامانم, داستان سکس با محارم ضربدری, داستان سکس با معلم, داستان سکس با همسایه, داستان سکس تصویری, داستان سکس تصویری با جوراب, داستان سکس جدید, داستان سکس خاله, داستان سکس خواهر, داستان سکس زوری, داستان سکس زوری با مامان, داستان سکس زوری فامیلی, داستان سکس زوری منو مامانودوستم, داستان سکس شهوانک, داستان سکس عروس خاله, داستان سکس عروس همسایه, داستان سکسی, داستان سکسی ایرانی, داستان سکسی تصویری, داستان سکسی تصویری جدید, داستان سکسی جدید, داستان سکسی خاله, داستان سکسی فارسی, داستان سکسیه زن جنده من, داستان سیکسی, داستان شب اول ازدواج, داستان شب زفاف, داستان شب زفاف با زنم, داستان شهوانی, داستان شهوت, داستان شهوت انگیز, داستان شهوت توی اتاق خالی, داستان شهوت جنسی, داستان شهوت دختر همسا یه, داستان شهوت زن, داستان شهوت زن دایی, داستان شهوت زن همسایه, داستان شهوت سرا, داستان شهوت مامان, داستان شهوت مامان و خاله, داستان شهوتی, داستان شهوتی من و خاله, داستان شورت خاله, داستان شورت زن همسایه, داستان شیرن خانم زن همسایه, داستان شیلا زن همسایه, داستان ضربدری زنم, داستان عاشقانه, داستان عاشقانه واقعی, داستان عاشقانه وسکسی, داستان عاشقی, داستان عشق, داستان عشقولانه شهوتی, داستان عشقی, داستان كس دادن به برادرم, داستان كون دادن زنم, داستان كون دادن مامان, داستان لز زوری, داستان م, داستان مادر زنم, داستان مالش سینه, داستان مالش کس, داستان مالیدن ممه, داستان مالیدن کوس, داستان مصور سکس با خواهر, داستان من, داستان من و برادر شوهرم, داستان من و خاله سارا, داستان من و خاله فریبا, داستان من و دختر همسایه, داستان من و زن همسایه, داستان من و منشی, داستان من و همسایه بالایی, داستان من وزن همسایه, داستان منشی, داستان مکیدن سینه زن, داستان نزدیکی, داستان نزدیکی با زن دوستم, داستان ها, داستان های تحریک کننده, داستان های تحریک کننده جنسی, داستان های جذاب جنسی, داستان های حال کردنی, داستان های خاله با شوهرش, داستان های خانوادگی جدید, داستان های دادن زنم, داستان های زن همسایه, داستان های زنا, داستان های زنهای شوهر دار, داستان های سوپر, داستان های سکس با مامان, داستان های سکس زوری, داستان های سکسی, داستان های شب ازدواج, داستان های شب زفاف, داستان های شب زفاف 18, داستان های شهوت انگیز, داستان های شهوت سرا, داستان های ضربدری زوری, داستان های عاشقانه, داستان های واقعی, داستان های کردن, داستان های کردن زنم, داستان های کوتاه, داستان همسایه, داستان و عکس سکسی, داستان وعکس سکسی, داستان پاره کردن پرده, داستان پاره کردن پرده بکارت, داستان پاره کردن پرده خواهرم, داستان پاره کردن کس, داستان پاره کردن کون خواهرم, داستان پایین کشیدن شورت مامان, داستان کردن, داستان کردن خانم دکتر, داستان کردن خواهر زن خوشگل خوش کس, داستان کردن خواهر زنم, داستان کردن خواهرم, داستان کردن خواهرم تو حموم, داستان کردن دختر افغانی, داستان کردن دختر دانشجو, داستان کردن دختر عمه, داستان کردن زن, داستان کردن زن بیوه, داستان کردن زن همسایه, داستان کردن زوری خواهر, داستان کردن زوری خواهرم, داستان کردن زوری زنم, داستان کردن زوری مامان, داستان کردن زوری مامانم, داستان کردن زوری کون, داستان کردن عمه, داستان کردن عمه داخل هتل, داستان کردن مادر زنم, داستان کردن پرستار, داستان کردن کس دختر عمه, داستان کردن کوس همسایه, داستان کردن کون دختر خاله, داستان کس, داستان کس تنگ, داستان کس تنگ مامان, داستان کس دادن خاله, داستان کس دادن زن شوهر دار, داستان کس دادن زن من, داستان کس دادن زنم, داستان کس دادن شب عروسی, داستان کس زن دایی جدید, داستان کس زن عمو, داستان کس عروس, داستان کس کردن, داستان کس کردن بدون فیلتر, داستان کس کردن منشی, داستان کس گرم ابجی کسو, داستان کس گشاد, داستان کوتاه, داستان کوتاه عاشقانه, داستان کوتاه عشقی, داستان کوس, داستان کوس دادن زنم, داستان کون, داستان کون دادن زنم, داستان کون دختر, داستان کون دختر همسایه, داستان گ, داستان گایش, داستان گاییدن خواهر زن, داستان گاییدن زن دایی, داستان گاییدن زن همسایه, داستان گاییدن کون پسر, داستانه منو سوراخ تنگ مامانم, داستانهای جنسی, داستانهای رابطه سک خانوادگی عمه با برادرزاده, داستانهای سکس, داستانهای سکسی, داستانهای سکسی انجمن‎ ‎لوتی, داستانهای سکسی ایرانی, داستانهای شهوتی بدون فیلتر, داستانهای عمه, داستانهای واقعی شهوت, داشت کسمو می خورد, داغ, داغ داغ, داغ دختر, داغ دختران زیبا iran, داغ سک سی, داغ نیوز, داغ چت, داف, داف ایران, داف ایرانی, داف ایرانی 18, داف ایرونی, داف ایرونی در فیس بوک, داف برزیلی, داف تنگ, داف تهران, داف تهرانی, داف تهرونی, داف خفن, داف خفن ایرانی, داف خوشگل, داف خونه, داف دافی ایرانی, داف زن, داف زن کس, داف ساپورت, داف ساپورت پوش, داف ساپورت پوشان facebook, داف سوپر, داف شاسی بلند, داف عرب شهوت, داف فیس بوک, داف فیسبوک, داف فیسبوکی, داف لخت, داف لخت ایرانی, داف ناز, داف های ایرانی, داف های تهران, داف های ساپورت پوش فیسبوک, داف های ساپورتی ایرانی, داف های ساپورتی فیس بوک, داف های شاخ فیس بوک, دامن, دامن تنگ منو داد بالا, دامن خاله, دامن زن داداش, دامن کوتاه, دامن کوتاه با جوراب, دامن کوتاه خواهرم, دامن کوتاه دختر خاله, دامنشو زدم بالا, دانستنی های جنسی, دانستنیهای جنسی, دانش, دانشجو, دانشجویی, دانشگاه, دانشگاه ازاد, دانشگاه ازاد تهران جنوب, دانلد عکس, دانلود, دانلود از یوتیوب, دانلود اموزش رقص, دانلود تجاوز به دختر ایرانی, دانلود تصاویر, دانلود جدید ترین فیلم سوپر, دانلود داستان, دانلود داستان سکسی, دانلود دوربین مخفی 18, دانلود دوربین مخفی زنان, دانلود راحت فیلم سکس, دانلود راحت فیلم صحنه دار, دانلود رایگان, دانلود رایگان رمان عاشقانه ایرانی, دانلود رایگان زایمان طبیعی, دانلود رایگان عکس, دانلود رایگان عکسهای سوپر, دانلود رایگان فیلم, دانلود رایگان فیلم ایرانی, دانلود رایگان فیلم ایرانی 18, دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم, دانلود رایگان فیلم بدون سانسور, دانلود رایگان فیلم جدید, دانلود رایگان فیلم جدید 2013, دانلود رایگان فیلم خارجی, دانلود رایگان فیلم خارجی جدید, دانلود رایگان فیلم دوبله فارسی, دانلود رایگان فیلم زایمان طبیعی, دانلود رایگان فیلم سوپر, دانلود رایگان فیلم سوپر ایرانی, دانلود رایگان فیلم سوپر خارجی, دانلود رایگان فیلم سکس خارجی, دانلود رایگان فیلم شب زفاف, دانلود رایگان فیلم صحنه دار, دانلود رایگان فیلم های 2014, دانلود رایگان فیلم های ایرانی, دانلود رایگان فیلم های سوپر, دانلود رایگان فیلم پورن, دانلود رایگان فیلمهای ایرانی, دانلود رایگان فیلمهای خارجی, دانلود رایگان کلیپ, دانلود رایگان کلیپ خنده دار, دانلود رقص دختر ایرانی, دانلود سایفون, دانلود سوپر, دانلود سوپر خارجی كم حجم, دانلود سکس, دانلود سکس ایرانی, دانلود عكس, دانلود عکس, دانلود عکس 18, دانلود عکس با کیفیت خارجی, دانلود عکس جدید, دانلود عکس حیوانات, دانلود عکس خفن, دانلود عکس خنده دار, دانلود عکس خوشگل, دانلود عکس دختر, دانلود عکس دختر ایرانی, دانلود عکس دختر برای موبایل, دانلود عکس دختر سوپر, دانلود عکس رونالدو, دانلود عکس زن, دانلود عکس زیبا, دانلود عکس ساک زدن, دانلود عکس سوپر, دانلود عکس سوپر از شهره, دانلود عکس سوپر جنیفر لوپز, دانلود عکس سوپر خارجی, دانلود عکس سکس, دانلود عکس سکسی, دانلود عکس سکسی اچ دی, دانلود عکس لختی, دانلود عکس ماشین, دانلود عکس های اونجوری, دانلود عکس های خنده دار, دانلود عکس های زیبا, دانلود عکس های سوپر, دانلود عکس های مسی, دانلود عکس های نیمار, دانلود عکس کس, دانلود عکس کس نانسی, دانلود عکس کون دختر دبیرستانی, دانلود عکس گل, دانلود فری گیت, دانلود فیلم, دانلود فیلم 18 برای موبایل, دانلود فیلم آموزش کس کردن, دانلود فیلم آمیزش, دانلود فیلم از یوتیوب, دانلود فیلم امریکایی بدون سانسور, دانلود فیلم ایرانی, دانلود فیلم ایرانی جدید, دانلود فیلم با لینک مستقیم, دانلود فیلم بدون سانسور, دانلود فیلم تایتانیك بدون سانسور, دانلود فیلم تایتانیک بدون سانسور, دانلود فیلم تمام سوپر, دانلود فیلم جدید, دانلود فیلم جدید 2014, دانلود فیلم جدید ایرانی, دانلود فیلم جنسی, دانلود فیلم خارجی, دانلود فیلم خارجی 2013, دانلود فیلم خارجی بدون سانسور, دانلود فیلم خارجی جدید, دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی, دانلود فیلم خارجی رایگان, دانلود فیلم خارجی سانسور نشده, دانلود فیلم خارجی صحنه دار, دانلود فیلم خنده دار, دانلود فیلم خوابگاه دختران, دانلود فیلم داغ بدون سانسور, دانلود فیلم دوبله, دانلود فیلم دوبله فارسی, دانلود فیلم رایگان, دانلود فیلم رقص, دانلود فیلم رویای خیس, دانلود فیلم زایمان طبیعی, دانلود فیلم سكسی, دانلود فیلم سه بعدی, دانلود فیلم سه کس, دانلود فیلم سوپر, دانلود فیلم سوپر 14 ساله, دانلود فیلم سوپر video, دانلود فیلم سوپر آمریکایی, دانلود فیلم سوپر انجلینا جولی, دانلود فیلم سوپر ایرانی, دانلود فیلم سوپر ایرانی رایگان, دانلود فیلم سوپر جنیفر لوپز, دانلود فیلم سوپر خارجی, دانلود فیلم سوپر خفن خارجی, دانلود فیلم سوپر دختران, دانلود فیلم سوپر زندان زنان, دانلود فیلم سوپر زوری, دانلود فیلم سوپر عربی, دانلود فیلم سوپر مجانی, دانلود فیلم سوپر موبایل, دانلود فیلم سوپر کامل, دانلود فیلم سکس, دانلود فیلم سکس افغانی, دانلود فیلم سکس ایرانی, دانلود فیلم سکس ایرانی جدید, دانلود فیلم سکس جنیفر لوپز, دانلود فیلم سکس زهره, دانلود فیلم سکسی, دانلود فیلم صحنه دار, دانلود فیلم صحنه دار زیاد, دانلود فیلم عاشقانه بدون سانسور, دانلود فیلم عاشقانه خارجی, دانلود فیلم عاشقانه صحنه دار, دانلود فیلم لخت کردن, دانلود فیلم لینک مستقیم, دانلود فیلم های جدید رایگان, دانلود فیلم های سکسی, دانلود فیلم هندی بدون سانسور, دانلود فیلم و سریال, دانلود فیلم پاره کردن کوس, دانلود فیلم پورن 18 ساله, دانلود فیلم کامل سوپر, دانلود فیلم کردن, دانلود فیلم کردن دختر امریکایی, دانلود فیلم کردن زن ایرانی, دانلود فیلم کردن کس بزور, دانلود فیلم کردن کوس, دانلود فیلم کم حجم 18, دانلود فیلم کوتاه, دانلود فیلم کوتاه بدون سانسور, دانلود فیلم کوتاه صحنه دار, دانلود فیلم کوتاه کس کردن, دانلود فیلم کوس, دانلود فیلمهای خارجی بدون سانسور, دانلود فیلمهای سوپر, دانلود كلیپ, دانلود كلیپ رقص, دانلود كلیپ ساك زدن, دانلود مجانی فیلم بدون سانسور, دانلود مجانی فیلم سوپر خارجی, دانلود مسابقه رقص, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار رایگان, دانلود ها, دانلود پاره کردن پرده بکارت, دانلود کارتون, دانلود کتاب, دانلود کلیب, دانلود کلیپ, دانلود کلیپ 18, دانلود کلیپ 18 موبایل, دانلود کلیپ ایرانی, دانلود کلیپ ایرانی 18, دانلود کلیپ باحال, دانلود کلیپ بوسه, دانلود کلیپ تجاوز به دختر, دانلود کلیپ تصویری, دانلود کلیپ تصویری حسنی, دانلود کلیپ جام جهانی شکیرا, دانلود کلیپ جدید, دانلود کلیپ جدید شکیرا, دانلود کلیپ جق زدن دختر, دانلود کلیپ خارجی, دانلود کلیپ خفن, دانلود کلیپ خنده دار, دانلود کلیپ رقص, دانلود کلیپ رقص ایرانی, دانلود کلیپ رقص ایرانی 18, دانلود کلیپ رقص خاله شادونه, دانلود کلیپ سوپر, دانلود کلیپ سوپر hd, دانلود کلیپ سوپر ایرانی, دانلود کلیپ سوپر ایرانی 89, دانلود کلیپ سوپر بدون فیلتر, دانلود کلیپ سوپر برای موبایل, دانلود کلیپ سوپر دانشجو, دانلود کلیپ سوپر زبان فارسی, دانلود کلیپ سکس 3gp, دانلود کلیپ سکس ایرانی, دانلود کلیپ سکس با مامان, دانلود کلیپ سکس بهنوش بختیاری, دانلود کلیپ سکس کم حجم, دانلود کلیپ سکسی, دانلود کلیپ سکسی ایرانی, دانلود کلیپ شکیرا لوکا, دانلود کلیپ طنز, دانلود کلیپ عاشقانه, دانلود کلیپ عروسی, دانلود کلیپ عروسی ایرانی, دانلود کلیپ فیلم سوپر ایرانی, دانلود کلیپ موبایل, دانلود کلیپ های الکسیس تگزاس, دانلود کلیپ های خنده دار, دانلود کلیپ های لو رفته, دانلود کلیپ های کره ای, دانلود کلیپ های کره ای گروه big bang, دانلود کلیپ های کوس کردن, دانلود کلیپ کره ای, دانلود کلیپ کشتی کج زنان, دانلود کلیپ کم حجم سوپر, دانلود کلیپهای سکسی, دانلودعکس, دانلودعکس دختر, دانلودعکس سکسی, دانلودفیلم سوپر, دانلودفیلم سکس رایگان, دانلودفیلم سکسی, دانلودکلیب عاشقانه, دانلودکلیپ, دانلودکلیپ خنده دار, دختر, دختر آخ وای جون, دختر اروپای, دختر افغانی, دختر ایرانی, دختر ایرانی 18, دختر ایرانی با ساپورت, دختر ایرانی تخت روی تخت, دختر ایرانی در حال دادن, دختر ایرانی عکس سوپر, دختر ایرانی لخت عکس, دختر ایرونی, دختر با حال, دختر با شورت, دختر با پسر تو حموم, دختر بازی, دختر بدون شورت, دختر برهنه, دختر تهرانی, دختر جدید, دختر خارجی, دختر خارجی داغ, دختر خاله, دختر خاله با حال من, دختر خواهر زن با حال, دختر خوش اندام, دختر خوش هیکل ایرانی, دختر خوشکل در حال کردن, دختر خوشگل, دختر داخل حمام, دختر داغ عرب, دختر داف, دختر داف ایرانی, دختر دانشجو, دختر دانشجو در خانه ی پسرانه, دختر دانشگاه, دختر دبیرستان, دختر در حال ساک زدن, دختر درحال کردن, دختر زیبا, دختر زیر فشار كیر پسر, دختر ساپورت پوش, دختر سکسی, دختر عمه, دختر لخت, دختر لخت 18 آلبوم, دختر لخت video, دختر لخت داغ, دختر لخت در حمام, دختر لخت در ساحل, دختر لخت روی تخت, دختر میلیون دلاری, دختر ناز افغان, دختر های افغانی در کابل, دختر های خوش اندام, دختر های داغ, دختر همسایه, دختر و پسر, دختر پسر, دختر کس گنده, دختر کون گشاد, دختر کون گنده, دختران, دختران اروپا, دختران اسراییل, دختران اصفهان, دختران افغانی, دختران المان, دختران امریکا, دختران ایران, دختران ایرانی, دختران ایرانی در حمام, دختران ایرانی در ساحل, دختران ایرانی در ساحل دبی, دختران باتومی, دختران باحال, دختران باسن گنده, دختران بد, دختران بدون سینه بند, دختران بدون شرت, دختران بدون شورت, دختران بدون لباس, دختران برهنه, دختران برهنه ایرانی, دختران بی حیا, دختران بی شورت, دختران تمام لخت خارجی, دختران تهران, دختران تهرانی, دختران حامله 15 ساله, دختران خارجی, دختران خارجی بدون شورت, دختران خارجی برهنه, دختران خوش اندام, دختران خوش اندام 18, دختران خوش اندام ایرانی, دختران خوش بدن, دختران خوشگل, دختران خیابانی, دختران داغ, دختران داغ ایرانی, دختران داغ تهرانی, دختران داغ عرب, دختران داغ فیسبوک, دختران داغ لخت, دختران داغ کره ای, دختران داف ایرانی, دختران داف تهران, دختران در حمام, دختران در ساحل ترکیه, دختران زیبا, دختران زیبا در حمام, دختران زیبا ولخت, دختران ساپورت پوش, دختران ساپورت پوش تهران, دختران ساپورت پوش فیس بوک, دختران ساک زن, دختران سکس, دختران سکسی, دختران سینه بزرگ, دختران شمال, دختران عریان, دختران فراری, دختران فیسبوک, دختران فیسبوکی, دختران كاملا لخت, دختران كون گنده, دختران ل خ ت, دختران لخت, دختران لخت امریکا, دختران لخت بدون فیلتر, دختران لخت برزیل, دختران لخت ترکیه, دختران لخت خوش اندام, دختران لخت داغ, دختران لخت در حمام, دختران لخت زاپنی, دختران لخت شیراز, دختران لخت شیرازی, دختران مقبول افغانی, دختران ناز 15 ساله ایرانی, دختران ناز تركیه, دختران والیبال دوست, دختران کالیفرنیا, دختران کس تنگ, دختران کس ده تهران, دختران کس لیس, دختران کس گشاد, دختران کس گنده, دختران کون گنده, دختران کویت, دختران گرجستان, دخترانه, دخترانه ها, دخترای کون تپل, دخترای کون گنده, دخترایرانی, دختربازی, دختری با خالکوبی اژدها, دخول, دخول آلت تناسلی در واژن, دخول از جلو, دخول از كون, دخول از پشت, دخول الت در مهبل, دخول الت در کون سفید, دخول الت مرد, دخول الت مرد در زن, دخول التنین, دخول القضیب فى المهبل, دخول الى فسبوك, دخول اوت لوك, دخول به زن, دخول تویتر, دخول در زن, دخول در مقعد, دخول زن ومرد, دخول على الفیس بك, دخول عمیق, دخول فیس, دخول فیس بوك, دخول كردن, دخول للفیس, دخول مقعدی, دخول کردن, دخول یاهو, در استخر, در اوردن شلوار, در اوردن شلوار دختر, در اوردن شلوار زن, در اوردن شورت, در اوردن شورت دختر, در اوردن شورت زن, در حال تلمبه زدن, در حال کردن کوس ایرانی, درآمدن آب کس زن, دراز ترین, درازترین, دراوردن شلوار, دراوردن شلوار دختر, دراوردن شلوار زن, دراوردن شورت, دراوردن شورت دختر, دراوردن شورت زن, دربین مخفی سوپر, درد شب عروسی, دردم امد یواش, درست کردن جیمیل, درمان خود ارضایی, درمان عقب افتادن عادت ماهیانه, درمان فشار خون, درمان گیاهی زود انزالی, درمان گیاهی شقاق مقعد, دست, دست داداشم تو شرتم بود, دست زدن به کون دختر, دست مالیدن فرج زن, دست کرد تو شورتم, دست کردم تو شرتش, دست کردم تو شورتش, دست کشید رو کسم, دستش لای کسم, دستشوی زنانه, دستشویی زنانه, دستشویی کردن دختر, دستم را گذاشتم روی کس, دستمو بردم زیر ش, دستمو کردم تو شلوارش, دسته گل, دسته گل رز, دسته گل رز عروس, دسته گل عروس, دسر, دعای عاشق کردن مردان, دعای علاقه مند کردن, دلایل عقب افتادن پریود, دلم برات تنگ شده, دلم کلفت و دراز میخواد, دلیل عقب افتادن عادت ماهانه, دو کیر ها, دوجنسی زنان کیر دار, دوران بارداری, دوربین, دوربین زنده, دوربین زنده جهان, دوربین عکاسی, دوربین مخفی, دوربین مخفی 18, دوربین مخفی 2011, دوربین مخفی اتاق پرو, دوربین مخفی از استخر زنان, دوربین مخفی از استخر زنانه, دوربین مخفی از حمام زنان, دوربین مخفی از حمام زنانه, دوربین مخفی استخر, دوربین مخفی استخر زنان, دوربین مخفی استخر زنانه, دوربین مخفی اطاق پرو, دوربین مخفی ایرانی, دوربین مخفی تجاوز, دوربین مخفی ترسناک, دوربین مخفی تهران, دوربین مخفی جوراب شلواری ساپورت, دوربین مخفی حمام زن, دوربین مخفی حمام زنان, دوربین مخفی حمام زنانه, دوربین مخفی خارجی, دوربین مخفی خفن, دوربین مخفی دبیرستان دخترانه, دوربین مخفی دختر, دوربین مخفی دختران ایران, دوربین مخفی در استخر ایرانی, دوربین مخفی در استخر زنان, دوربین مخفی در توالت زنانه, دوربین مخفی در حمام, دوربین مخفی در حمام زنان, دوربین مخفی در دستشوی زنانه, دوربین مخفی زن لخت, دوربین مخفی سواحل ایران, دوربین مخفی سک, دوربین مخفی سکس ایرانی, دوربین مخفی طنز, دوربین مخفی لب دریا, دوربین مخفی لخت, دوربین مخفی لخت کردن دختر, دوربین مخفی پخش فیلم امریکایی, دوربین مخفی کس, دوربین مخفی کس کردن, دوربین مخفی یکسی, دوربین مدار بسته, دوربین مداربسته, دوربین های زنده جزایر هاوایی, دوست, دوست داری زنمو بکنی, دوست دختر, دوست دختر 14 ساله, دوست دختر 18, دوست دختر ارسلان قاسمی, دوست دختر امیر تتلو, دوست دختر ایرانی رونالدو, دوست دختر جانگ گیون سوک, دوست دختر سعید معروف, دوست دختر سید علی ضیا, دوست دختر لخت, دوست دختر لی مین هو, دوست دختر محمد رضا گلزار, دوست دختر میخام, دوست دختر پیام صادقیان, دوست دختر کیم هیون جونگ, دوست دختر یابی, دوست دختر یابی اینترنتی, دوست دخترم, دوست شوهرم حمام رفتیم, دوست شوهرم منو کرد, دوست مامانم سمانه خانم و2تادوستاش, دوست یابی با شماره تلفن, دوستی دانلود, دوش گرفتن با زن دایی, دول زنها, دونگ یی بدون سانسور, دونگ یی لخت, دکتر کس, دید زدن, دید زدن از زیر دامن, دید زدن از سوراخ در, دید زدن خاله, دید زدن خواهرم, دید زدن دخترم تو حموم, دید زدن زن همسایه, دید زدن کون دختر دایی, زیره لختی تایلند, چای سفید, چت ایرانی, چت با ارسلان قاسمی, چت با دختر, چت با دختر با حال, چت با دختران, چت با زنان بیوه, چت به چت, چت تهران, چت خصوصی با دختر, چت در فیسبوک, چت راز, چت روم اتیش پاره, چت روم تهران, چت روم حشری, چت روم دوستیابی مختلط, چت روم فارسی با دختران, چت روم ققنوس, چت روم پارتی, چت مخفی, چت کردن, چت کردن با دختر, چت کردن با دیگران, چقدر کلفت بود, چندتا عکس کوس, چه طوری کس زنم وجربدم, چوچله, چوچواه, چوچوله, چوچوله کون کس جنده 1384, چچوله, چک کردن ایمیل شخصی, چگون خواهرم را حامله کردم, چگونه, چگونه آمیزش کنیم, چگونه از عقب بکنیم, چگونه ازعقب بکنیم, چگونه با زن نزدیکی کنیم, چگونه به زنم تجاوز کرد, چگونه بکنیم, چگونه جلق بزنیم, چگونه خود ارضایی کنیم, چگونه زن را باید کرد, چگونه نزدیکی کنیم, چگونه همسر خود را بکنیم, چگونه پوستی سفید داشته باشیم, چگونگی آمیزش جنسی, چگونگی امدن اب منی, چگونگی حامله شدن دختر, چگونگی حامله شدن دختران, چگونگی حامله کردن یک زن, چگونگی سکس از راه مقعد, چگونگی پاره کردن پرده بکارت, چگونگی پاره کردن کس, چگونگی کردن دختر, چیدمان اتاق عروس, چیدمان منزل عروس ← کردن دختر, دوربین مخفی یکسی, دوربین مدار بسته, دوربین مداربسته, دوربین های زنده جزایر هاوایی, دوست, دوست داری زنمو بکنی, دوست دختر, دوست دختر ۱۴ ساله, دوست دختر ۱۸, دوست دختر ارسلان قاسمی, دوست دختر امیر تتلو, دوست دختر ایرانی رونالدو, دوست دختر پیام صادقیان, دوست دختر جانگ گیون سوک, دوست دختر سعید معروف, دوست دختر سید علی ضیا, دوست دختر کیم هیون جونگ, دوست دختر لخت, دوست دختر لی مین هو, دوست دختر محمد رضا گلزار, دوست دختر میخام, دوست دختر یابی, دوست دختر یابی اینترنتی, دوست دخترم, دوست شوهرم حمام رفتیم, دوست شوهرم منو کرد, دوست مامانم سمانه خانم و۲تادوستاش, دوست یابی با شماره تلفن, دوستی دانلود, دوش گرفتن با زن دایی, دول زنها, دونگ یی بدون سانسور, دونگ یی لخت, دید زدن, دید زدن از زیر دامن, دید زدن از سوراخ در, دید زدن خاله, دید زدن خواهرم, دید زدن دخترم تو حموم, دید زدن زن همسایه, دید زدن کون, آرشیو فیلم هابنگ بورس (11) کون (4) کوس (6) کوس و کون (2) دو مرد یک زن (2) موفوس (11) کوس (5) کوس و کون (6) دو زن یک مرد

نویسنده : Mostafa بازدید : 3749 تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393برچسب: ‫اعلام کد شبکه های کارتی ‬ ‎اعلام کد شبکه های کارتی‎ 3 659 الجزیره اسپورت که ۱۹ شبکه‌ پخش زنده کدهای سی تی فان کد شبکه اسکای اسپورت سی تی فان کد شبکه اسکای اسپورت سی تی فان پست های خفن آخرین شبکه های پخش رایگان قرعه کشی جام شبکه های الجزیره اسپورت هاتبرد کانالهای یورو اسپورت ۱۱۲۴۰ افقی کد دستی 0385 فرکانس و مشخصات کانال های پکیج الجزیره اسپورت اینم کد شبکه پخش فرکانس های شبکه های اچ دی الجزیره اسپورت رو اگه داغ ترین اهنگها ها و فیلم بیس قسطیکد بیس شبکه الجزیره اسپورت 29 9 کد شبکه الجزیره شبکه های الجزیره اسپورت کد بازکردن شبکه الجزیره اسپورت کد بازکردن شبکه الجزیره اسپورت بازکردن کد شبکه ۳ و ورزش در کد بازکردن شبکه های ماهواره داغ ترین اهنگها ها و فیلم کد کد شبکه الجزیره اسپورت کد شبکه الجزیره اسپورت کد بیس شبکه های الجزیره اسپورت پخش زنده شبکه بیین اسپورت 99 ایکس ماهواره نیوز کد جدید شبکه پخش زنده و آنلاین شبکه های الجزیره و بین اسپورت دانلود اهنگ های مجید خراطها جدید91 شرکت کنکاش عمران دکتر داریوش ساریخانی جراح پلاستیک اوریگامی کلاژ رئیس مجموعه برج آزادی سینما کانون پرورش فکری آهنگ شالیزار از محمد نوری نغمة محدش مرتاح يوتيوب کمربند لاغری ویبره و حرارتی آموزش اتوکد 2007 pdf مقایسه پارس elx با تندر 90 مقایسه پارس elx با لیفان 620 نجم الدين شريعتي حامد زماني و همسرش messi ارزيابي هاي مجامع بين المللي حوزه فاوا هوادار آتیشه روزانه طور طول فعالیت خود تعمیر دستگاه کپی زیراکس جزوه icdl مجتمع فنی تهران صميميت مشاهده سایت اصلی (منبع ), مداحي اومديم پاي پياده روز شب تو دل جاده اهنگ پیشوازآه میکشم ازجهانیان روش سنگ نقاشی ali jahaniian,fatma gol danlod ahange ali jahanian seryal fatima gol خلاصه ای از قسمت آخر سریال ترکی برگ ریزان علی لهراسبی درهمه چیزانجاست آهن آهن زنگ نزن چیست در کجای ایران دانلودآهنگ جدیدتیتراژفاطماگل علی جهانیان دانلود شور همه چیم حرم حرم سیب سرخی دانلودنوحه سلام برحسین سلام برحسین سلام برمحرم ازسیب سرخی کلیپ گریه مریم قاسمی بر سر مزار مرتضی پاشایی درباره صفات ثانويه در جانوران تحقيق كنيد چگونه میتوان یک مثلث متوازی الاضلاع رابه چندمثلث همنهشت تقسیم کرد دا ïº©ïº ï»§ï» ï»®ïº© ï»“ï»´ï» ï»¢ ﺟﺎﻥ ï»­ï»³ï® pdfدرباره دانش رسانه ای ومعلم دراتوبوسی درحال حرکت پنج دختر وجوددارد برده پا-beeg download titraj film fatma gol ali jahanian دانلود اهنگ من نزدیکامو دور انداختم خلصه انشاء ترازو اه نزدیکای پریودیمه دانلود کتاب مدریت از دید اسلام جواب معمای یک اتوبوس در حال حرکت با پنج دختر که هر کدام چهار گربه کتاب عاشورا دکتر سنگری اندروید دانلود اهنگ فصل دوم فاطما گل عهاي اجدي دوباره حرمله بازی سین جیم برخیز که شور مشهر امد هلالی قسمت اخر سريال برگ ريزان غذای سگ گربه آقازاده آپارات برندگان همراه اول طرح شتاب آبان نود وسه عزل در سریال برگریزان يک مرد کور در جزيره اي ali jahaniyan ahang fatmagol بابا بشنين بشنو نال هاى يتيمونه نام خواننده آهنگ سر مزار مادرم گل نیارید سبد سبد ,دانلود frimبرای اندروید فقط نماز دانلود آهنگ پشتم گرمه جدید قسمت 72 سریال ایسان دانلود frimبرای سیمبیان ۳ اهنگ تیتراژفاطماگل از امیر جهانیان امضای امیر صراف اوغلو بازیگر سریال فریحا, ادامه مطلب

بهترین ترانه های عدنان شنسیس | مطالب جذاب روز , عکسهای داغ ... www.parsino.ir/tag/بهترین-ترانه-های-عدنان-شنسیس خواننده برجسته و مشهور ترکیه، “عدنان شنسس”، شب گذشته، 25 دسامبر 2013، ساعت 22:18 دقیقه به وقت استانبول، در بیمارستان خصوصی شیشلی استانبول درگذشت. موسیقی - آهنگ های ترکیه ای www.topmeysam.blogfa.com/tag/آهنگ-های-ترکیه-ای موسیقی - آهنگ های ترکیه ای - موسیقی ایرانی و ترکی استانبولی ... به همین منظور آهنگ الوداع که جز بهترین آهنگهای adnan میباشد رو دراین پست قرار میدم. روحش شاد. بهترین ترانه های عدنان شنسیس Archives - بیوگرافی www.biograph.ir/tag/بهترین-ترانه-های-عدنان-شنسیس/ ۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بایگانی/آرشیو برچسب ها : بهترین ترانه های عدنان شنسیس ... ترکیه درگذشت خواننده برجسته و مشهور ترکیه، “عدنان شنسس”، شب گذشته، ۲۵ دسامبر ... بهترین اهنگ های adnan - دانلود آهنگ songzz.ir/بهترین-اهنگ-های-adnan/tag-42612/ بهترین اهنگ های adnan-بهترین سایت دانلود ازاد اهنگهای ابراهیم تاتلیس,دانلود آهنگهای عدنان شنسس rss.persianwet.ir/دانلود_آهنگهای_عدنان_شنسس بهترین های عدنان شنسس - خبر ... ادنان شنسس - بزرگترین فروشگاه اینترنتی ... دانلود رایگان همه آهنگهای ... دانلود رایگان همه آهنگهای خواننده های ترکیه - دانلود رایگان ... دانلود بهترین آهنگ - دانلود آهنگ ترکیه از adnan senses bestmuzikdownload.mihanblog.com/post/172 ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کل بازدید : 196830; بازدید امروز :62; بازدید دیروز : 304; بازدید این ماه : 5830; بازدید ماه قبل : 9514; تعداد نویسندگان : 0; تعداد کل پست ها : 297 ... ادنان شنسس Adnan senses mp3 - بزرگترین فروشگاه ... - خانه toork.ir/14-ادنان-شنسس-adnan-senses-mp3.html عدنان ترانه های بسیاری خوانده که شاید مشهورترین آنها ترانه ای است که همیشه در مجالس ... عدنان در بهترین کازینوهای ترکیه به خوانندگی مشغول شد و در بیش از 35 فیلم ... دانلود رایگان همه آهنگهای خواننده های ترکیه - دانلود رایگان آهنگ ... mp3download.blogsky.com/1390/08/21/post-209/ ۲۱ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بهترین ترانه ها و کلیپهای ترکیه ای ... یکی از خوانندگان با احساس موسیقی ترکیه عدنان شنسس dnan Şenses ( صدای مبارک) است . عدنان ترانه های ... بهترین های عدنان شنسس - لینک های داغ addit.ir/hot/بهترین-های-عدنان-شنسس بهترین های عدنان شنسس. ادنان شنسس بزرگترین فروشگاه اینترنتی عدنان شنسس ادنان شنسس ادنان شانسس فول آلبوم ادنان شنسس خواننده ترک ادنان لیست آلبوم ها

 

 

 

 
 

Amir Tataloo - To Too Dide Man Nisti MusicVideo




Amir Tataloo - Mardomane Bi Eshgh ORGINAL QUALITY



Behind The Scenes Of Ba To Music Video- Click Here




Amir Tataloo Interview With Zendegie Ideal Magazine




Amir Tataloo - Full Music




Amir Tataloo- Full MusicVideo




Amir Tataloo - Full Video





Amir Tataloo - IOS & ANDROID Program





توجه توجه

:: به زودی پشت صحنه ی موزیک ویدئو تو توو دید من نیستی ::

برای فرستادن آهنگهای خود به سایت میتونید به ایمیل زیر بفرستید
که این آهنگ میتونه به سبک تتلیتی یا در حمایت از امیر تتلو باشه فقط اگه آهنگ خوب و قوی باشه در سایت قرار داده میشه

Masoud_Shiri1368@Yahoo.com


تمامیه منابع خبری وبسایت از فن پیج رسمی امیر تتلو هستش
www.Facebook.com/AmirTataloof



پیج های اصلی امیر تتلو در اینترنت، لطفا حواستون باشه و گول پیجهای تغلبی رو نخورید

YouTube → www.youtube.com/TheAmirTataloo
Instagram → www.instagram.com/AmirTatalooI
Pheed →
www.pheed.com/AmirTatalooF
Twitter →
www.twitter.com/AmirTatalooT
Vimeo →
www.vimeo.com/AmirTataloo
Soundcloud →
www.soundcloud.com/AmirTataloo-1
Reverbnation →
www.reverbnation.com/AmirTataloo7


آدرس های وب

www.Tataloo181.MihanBlog.Com

www.AmirTataloo.Org


ازتباط با من ( مدیر وبسایت )

Yahoo ID For Send Email : Masoud_Shiri1368

ID For Chat In Yahoo Messenger : Masoud.Shiri@Att.Net

WeChat ID : MasoudShiri1

KiK ID : MasoudShiri

LiNE ID : masoudshiri


KaKao Talk : MasoudShiri

BeeTalk ID : MasoudShiri


اینم از پیج های اینستاگرام ،فیسبوک  و صفحه ی اشتراک ویدئوهای پخش آنلاین وب ( آپارات ) خوشحال میشم ADD و FOLLOW کنید

       


فروشگاه

لطفا از فروشگاه وبسایت هم دیدن فرمایید ، هر چی رو که فکرشو میکنی توی فروشگاه پیدا میشه ، برای ورود به فروشگاه روی نوشته ورود کلیک کنید

ورود


خرید دامین و هاست




آدرس صفحه وبسایت ما در اینستاگرام
www.instagram.com/tataloo181

آدرس فن پیج رسمی امیر تتلو در فیس بوک
www.facebook.com/amirtataloof

آدرس پروفایل رسمی امیر تتلو در فیس بوک
www.facebook.com/amir.tataloo1




برای دانلود بهتر و راحت تر از وبسایت پیشنهاد میکنم حتما از برنامه اینترنت دانلود منجر استفاده کنید لینک زیر مربوط به لینک پست این برنامه هستش میتونید از لینک زیر برنامه رو دانلود کنید


دانلود پست مربوط به دانلود برنامه Internet Download Manager


برچسب ها: وبسایت هواداران امیر تتلو ، عکسهای فیسبوکی امیر تتلو ، دانلود جدیدترین اهنگهای امیر تتلو ، خبرهای مربوط به امیر تتلو ، سایت هواداران امیر تتلو ، دانلود موزیک ویدئوهای امیر تتلو ، امیر تتلو ،

جمعه 19 دی 1393 MaSouD SHiRi دیدگاه ها (-)

Amir Tataloo : Hello ❤️ rooooze hamegi bekheir ❤️ ba arezooooye movafaghiat baraye team melie keshvaremoon



پنجشنبه 25 دی 1393 MaSouD SHiRi دیدگاه ها (0)

Amir Tataloo : Man nagoftam ahang midam biroon !! Goftam age too hamin zemestoon yek milyooni shodim in ahango misazam midam biroon age na ke vagheAn na vaghtesho daram o na halesho tarahi : @ali.qasemi

مدیر سایت : خدارو شکر مشکل میهن بلاگ برطرف شدش و تونستم پست بذارم به خدا وقت اندک و پستهای امیر زیاد به خاطر اون مجبور شدم چند تا پستهای آخری امیر تتلو رو بذارم اگه باز میهن بلاگ قاطی نکنه من همه ی پستهای امیر رو میذارم هم من هم دادا یزدان ، راستی میخوایم با کمک داداش یزدان و یه دوسته قدیمی دیگه بریم توی سایت رزبلاگ و دیگه دس از میهن بلاگ برداریم البته میهن بلاگ سرویس راحت و خوبی هستش ولی رزبلاگ امکاناتش زیاده و میشه اونجا تالار گفتمان گذاشت ، عضو گیری کردش پس به زودی میریم توی سرویس رزبلاگ فقط صبور باشین برای استفاده از سایت هم فقطو فقط از آدرس www.AmirTataloo.org استفاده کنید توی سرویس رزبلاگم بریم بازم سایت با همین آدرس که گفتم میاد بالا سایت ، پس لطفا صبور باشین تا با یه سایت خوب در خدمتتون باشیم  فعلا توی میهن بلاگ حال میکنیم تا به زودی بریم رزبلاگ



پنجشنبه 25 دی 1393 MaSouD SHiRi دیدگاه ها (0)

امیر تتلو : واما اینم یه تحلیل ساده و زیبا از "یین یانگ" توسط یه تتلیتیه عشق و به راستى كه زندگى به همین سادگیست و بد و خوب همه جا همراه و مكمل هم !! خوب امشبم مثل هر شب لطف كنید زیر این پست فقط دعاهاتون رو بنویسین ایشالا كه دعاهاى هممون مستجاب شه ❤️ پروردگارا همه ى بیمارانى كه میتونن مفید باشن و میخوان مفید باشن رواز چنگال بیمارى رهاكن كه در جهت سازندگى خدمت كنن ❤️ الهى آمین❤️

http://s5.picofile.com/file/8163903026/10932420_336458646562375_403814067_n.jpg

پنجشنبه 25 دی 1393 MaSouD SHiRi دیدگاه ها (0)

امیر تتلو : ایندفه واقعا منم یكى از اون یازده تا میشم ! بدون شك ! قول میدم ! با آرزوى موفقیت واسه تیم ملى كشورمون تو بازیه فردا یعنى الان دیگه امروز قلب❤️ ایشالا قطر رو هم میبریم با اختلااااااف قلب پست بعدى همه باهم مثل هرشب براى همه چیز دعا میكنیم ❤️

http://s4.picofile.com/file/8163902826/10919481_1556437724594623_2064766335_n.jpg

پنجشنبه 25 دی 1393 MaSouD SHiRi دیدگاه ها (0)

امیر تتلو :كارى ندارم چى بهم میاد و چى بهم نمیاد !! معلومه همه ى حرفا كه نمیشه به یه نفر بیاد !! اینه كه شهامت واقعى اینه كه یه چیز بهت نیاد ولى چون حرفه حقه بگى !!!! من خودم از همه ى اینا كه میان فحش مینویسن لش تر و بى ادب تر بودم !! اما دیدم هیچى تش نیست !!! اینا هم حرفاى خودمه و واسه هوادارام میگم و هیشكى هیچى بهم نمیتونه یاد بده تا خودم نخوام یاد بگیرم !! اینكه هرچى به نظرم درست باشه رو میگم حتى اگه ١٪ هم تاثیر گذار باشه و سازنده !!! پس اونایى كه دوست ندارن به راحتى میتونن منو بلاك كنن كه دیگه حرفام و نبینن و اذیت نشن !! مرسى قلب❤️

http://s4.picofile.com/file/8163902676/10890694_728409763939849_558639995_n.jpg

پنجشنبه 25 دی 1393 MaSouD SHiRi دیدگاه ها (0)

امیر تتلو :نمیدونم چرا چند روزه همه میگن نظرتو راجع به گلشیفته ى فراهانى بگو اول از همه چى به خاطر دخالتم عذر میخوام و بعد میخوام بگم كه بدن زن راحت ترین راه و امن ترین راه براى شیطان است به دلیل اینكه از بدن مرد به مراتب ضعیف تر هست و راه وچاكراه ها براى عبور انرژیه منفى بازتر، اما تحملى برابر با درد زایمان خانه اى امن تر راساخته واز طرفى به مراتب جزابترو زیباتر براى فریب انسان !!! به همین دلیل است كه اسلام كه كاملترین دین خداوند به حساب میاد از حجاب و پوشش زن به صورت جدى صحبت كرده !! به همین دلیل است كه باید زنان و دخترانمان را بیشتر مراقبت كنیم و به همین دلیل است كه تصمیم گیرى ها در تاریخ اكثرا به عهده ى مردها بوده !! من عقیده دارم كه گلشیفته ى فراهانى لحظه اى غیر ارادى توسط شیطان هدایتو تسخیر شده و امروز خودش ناراحت و پشیمان است از این اشتباه !!! من یقین دارم كه نه خانم گلشیفته بلكه هیچ بانوى ایرانى اى حیا و غیرتش اجازه ى این كار رو بهش نمیده و واقعا این فقط كار شیطان بوده !! ما از این داستان فقط درس میگیریم كه زنان و دخترانمان را بیشتر مواظبت كنیم و یقین دارم كه با دیدن این سرانجام "از این به بعد هیچ دختر ویا هنرمند ایرانى اى درگیر اشتباهاتى از این قبیل نخواهد شدوعقیده دارم كه باید همه باهم براى حتى شیطان هم دعا كنیم كه به راه راست هدایت شود و دست از سر دختران پاك آریایى برداره زیرا خداوند قاضی و بخشنده ى مطلق هست و هیچ كس به جز پروردگار اجازه ى قضاوت ندارد ! در آخر بازم ازتون معذرت میخوام و از خداوند براتون سلامتى و عشق بدون قید شرط الهى خواستارم پروفسور تتلو

http://s5.picofile.com/file/8163902568/10899039_422623444557180_159911669_n.jpg

پنجشنبه 25 دی 1393 MaSouD SHiRi دیدگاه ها (0)

Amir Tataloo : Han ?!?? @amiralinorouzii

http://s4.picofile.com/file/8163901900/10890892_772767699445852_2111647034_n.jpg

پنجشنبه 25 دی 1393 MaSouD SHiRi دیدگاه ها (0)

امیر تتلو : بعد زمستون میرسیم به عیدمون ❤️

مدیر سایت : من دیگه رفتم پای درس بعدش خواب !! شایدم باز اومدم پست گذاشتم ، انرژی یادتون نره بفرستین

مدیر سایت : الآن ساعت 10.35 شب روز 4 شنبه اومدم پست بدم ولی باز مثل چند وقته پیش با اخطار اخلال در ارسال پست مواجعه شدم به خاطر اون نمیتونم پست بدم خداییش میهن بلاگ مزخرف شده به زودی میریم روی سرویس رزبلاگ

برای دانلود و دیدن ویدئو به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

چهارشنبه 24 دی 1393 MaSouD SHiRi دیدگاه ها (2)

مدیر سایت : اینم عکس دیروز امیر تتلو ، امیر دیوا و علی قاسمی که توی استخر بودند گفتم بذارم ، من برم یکم درس بخونم و بخوابم دیگه التماس دعا دارم ازتون لطفا انرژی بفرستین ممنونم ازتون



سه شنبه 23 دی 1393 MaSouD SHiRi دیدگاه ها (3)

امیر تتلو : حالم خوش نیس !! ناراحت خودم نیستم !! بابام بهم یاد داده با نون خشك تو بیابونم میشه زندگى كرد !! خودم به خودم یاد دادم میشه همش دوئیدو حتى نخوابید !! اما نگرانم !! نگران "اردشیر احمدى" كه ٤ روزه ازش هیچ خبرى ندارم !! نگرانه اینكه نكنه اینهمه زحمت بكشم و به آمادگى برسم و فوتبالمم مثل موزیكم انكار شه !! نگران خودم نیستم نگران اونام كه طاقتشو ندارن زحمتاشون انكار شه و انرژیه زیادشون به تنفر تبدیل شه !! نگران اونام كه پاى كامنت فحش خوار مادر مینویسن چون واقعا من ارث باباشون و نخوردم و طبیعت ازشون نمیگذره !! نگران اونام كه مست میكنن و دم خونه خودم و رفیقام داد میزنن "تتلو بیا بیرون و هلو ماى فریندزز" چون من كه نمیرم اما پلیس میاد میگیرتشون !! نگران اونام كه وسط ورزش بهم تیكه میندازن و چپ چپ نگام میكنن و نمیدونن من دارم واسه خودشون سگ دو میزنم !! نگران هر كسى هستم غیر از خودم !! نگران كشورمم !! نگران مردمم !! نگرانم !! نگران !! یكم دعام میكنید ؟!؟ من اصلا دیگه اعصاب نگرانى ندارم به اندازه ى كافى بدنم خستس و همیشه چشا قرمز بوده دستامون یخ !!! @ardeshirahmadi

مدیر سایت : درسها سنگنین و وقت کم و منم خوب نخوندم درسهارو اصلا باید اعتراف کنم امتحان اولمم که یکشنبس فقط چند صحش رو خوندم و کلیش مونده امتحان اولی هم 40 تا سوال داره اونم 1 ساعت زمان امتحان هستش !!! خدا به دادم برسه تورو خدا اترژِی بفرستین و دعا کنید برای من و همه ی دانشجویان و دانش آموزان به خدا از درسم میزنم و سایت رو بروز میکنم منتی نیستش چون دوستون دارم و این سایت به عشق شما داره چرخش میچرخه ، خیلی دوستون دارم ، التماس دعا



سه شنبه 23 دی 1393 MaSouD SHiRi دیدگاه ها (9)

امیر تتلو : گاهى وقتا باید به هر سازى رقصید !! به عشق اونا كه دوسشون دارى و براى شادیشون !!! حتى اگه واقعا رقص رو نه دوست داشته باشى نه بلد باشى !! حتى اگه تو دلت پُرِ درد باشه !! حتى اگه خسته باشى !! حتى اگه نخوابیده باشى ! حتى اگه هیشكى به سازت نرقصه ! حتى اگه همه انكارت كنن !! همه مسخرت كنن !!خدایا همه پاك و سلامت و خوشحال باشن، من رو سَرَم میچرخم اصلا !!

برای دیدن عکس با سایز اصلی روی عکس کلیک کنید و برای دیدن و دانلود ویدئو رقص امیر تتلو به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

سه شنبه 23 دی 1393 MaSouD SHiRi دیدگاه ها (2)

امیر تتلو : هركى میخواد اسنوبورد" خفن یاد بگیره بره پیش عمو "فرید لطفى" كه كارش واقعا درسته تو اسكیو پاركور و ورزشاى بپر بپر  ❤️ @faridlotfi



سه شنبه 23 دی 1393 MaSouD SHiRi دیدگاه ها (0)

امیر تتلو : امروزم سه ساعت ورزش سنگین داشتم میرسونمش به شیش ساعت تو هفته ى بعدى !!! قول !! ❤️



سه شنبه 23 دی 1393 MaSouD SHiRi دیدگاه ها (2)

Amir Tataloo : Vasate tamrin ❤️ terekidam baba yekam energi bedin beram edameye varzesh @shahram.tondro

برای دانلود و دیدن ویدئو به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب

سه شنبه 23 دی 1393 MaSouD SHiRi دیدگاه ها (2)

امیر تتلو : اردشیر احمدى !!! تا فردا منتظر زنگت میمونم ! اگه زنگ نزنى میام اصفهان دنبالت !! اونوقت بیام پیدات كنم باید بگى كجا بودیو چرا ها !!! ؟؟؟ خودت میدونى یه كارو بگم میكنم ، میكنم پس خودت بهم زنگ بزن چون من اصلا از نگرانى خوشم نمیاد سه روزه زنگ میزنم ور نمیدارى !! حواست باشه وقتى یه خانواده شدیم حق ندارى جایى بى خبر برى @ardeshirahmadi



سه شنبه 23 دی 1393 MaSouD SHiRi دیدگاه ها (1)Ali Ebadian

نویسنده : Mostafa بازدید : 9296 تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393برچسب:بهترین ترانه های عدنان شنسیس | مطالب جذاب روز , عکسهای داغ ,,, www,parsino,ir/tag/بهترین-ترانه-های-عدنان-شنسیس خواننده برجسته و مشهور ترکیه، “عدنان شنسس”، شب گذشته، 25 دسامبر 2013، ساعت 22:18 دقیقه به وقت استانبول، در بیمارستان خصوصی شیشلی استانبول درگذشت, موسیقی - آهنگ های ترکیه ای www,topmeysam,blogfa,com/tag/آهنگ-های-ترکیه-ای موسیقی - آهنگ های ترکیه ای - موسیقی ایرانی و ترکی استانبولی ,,, به همین منظور آهنگ الوداع که جز بهترین آهنگهای adnan میباشد رو دراین پست قرار میدم, روحش شاد, بهترین ترانه های عدنان شنسیس Archives - بیوگرافی www,biograph,ir/tag/بهترین-ترانه-های-عدنان-شنسیس/ ۸ دی ۱۳۹۲ ه‍,ش, - بایگانی/آرشیو برچسب ها : بهترین ترانه های عدنان شنسیس ,,, ترکیه درگذشت خواننده برجسته و مشهور ترکیه، “عدنان شنسس”، شب گذشته، ۲۵ دسامبر ,,, بهترین اهنگ های adnan - دانلود آهنگ songzz,ir/بهترین-اهنگ-های-adnan/tag-42612/ بهترین اهنگ های adnan-بهترین سایت دانلود ازاد اهنگهای ابراهیم تاتلیس,دانلود آهنگهای عدنان شنسس rss,persianwet,ir/دانلود_آهنگهای_عدنان_شنسس بهترین های عدنان شنسس - خبر ,,, ادنان شنسس - بزرگترین فروشگاه اینترنتی ,,, دانلود رایگان همه آهنگهای ,,, دانلود رایگان همه آهنگهای خواننده های ترکیه - دانلود رایگان ,,, دانلود بهترین آهنگ - دانلود آهنگ ترکیه از adnan senses bestmuzikdownload,mihanblog,com/post/172 ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍,ش, - کل بازدید : 196830; بازدید امروز :62; بازدید دیروز : 304; بازدید این ماه : 5830; بازدید ماه قبل : 9514; تعداد نویسندگان : 0; تعداد کل پست ها : 297 ,,, ادنان شنسس Adnan senses mp3 - بزرگترین فروشگاه ,,, - خانه toork,ir/14-ادنان-شنسس-adnan-senses-mp3,html عدنان ترانه های بسیاری خوانده که شاید مشهورترین آنها ترانه ای است که همیشه در مجالس ,,, عدنان در بهترین کازینوهای ترکیه به خوانندگی مشغول شد و در بیش از 35 فیلم ,,, دانلود رایگان همه آهنگهای خواننده های ترکیه - دانلود رایگان آهنگ ,,, mp3download,blogsky,com/1390/08/21/post-209/ ۲۱ آبان ۱۳۹۰ ه‍,ش, - بهترین ترانه ها و کلیپهای ترکیه ای ,,, یکی از خوانندگان با احساس موسیقی ترکیه عدنان شنسس dnan Şenses ( صدای مبارک) است , عدنان ترانه های ,,, بهترین های عدنان شنسس - لینک های داغ addit,ir/hot/بهترین-های-عدنان-شنسس بهترین های عدنان شنسس, ادنان شنسس بزرگترین فروشگاه اینترنتی عدنان شنسس ادنان شنسس ادنان شانسس فول آلبوم ادنان شنسس خواننده ترک ادنان لیست آلبوم ها , ادامه مطلب

Clansh of clans IOS Clansh of clans PC clan wars Clash of Clans Clash of clans Android Clash of clans andy Clash of clans Download Clash of clans IPAD Clash of clans Iphone clash of clans pc clash of clans کامپیوتر Gem Giant level 7 آپدیت کریسمس 205 آیفون آیپد اجرای کلش اف کلنز کامپیوتر ارور کلش اندورید باز نشدن بازی clash of clans باز نشدن بازی کلش بازی بینهایت الماس کلش بینهایت جم کلش جام جاینت لول 7 جم جم رایگان حل مشکل clash of clans حل مشکل باز نشدن بازی clash of clans حل مشکل باز نشدن بازی کلش اف کلنز حمله در کلش دانلود دانلود Clash of Clans کامپیوتر دانلود کلش اف کلنز راه حل باز کردن کلش محدوده کاپ مسدود شدن بازی کلش مشکل Clash of Clans مشکل بعد از آپدیت نبر قبایل برای کامپیوتر هک Clash of clans وارد شدن به بازی کلش اف کلنز کلش کلش اف کلنز برنامه

 

امروز یکی از جنجالی ترین موضوعات رو براتون اماده و پخش میکنم.

برای تغییر دادن اسم خود در بازی کلش آف کلنز clash of clans ، تنها راه وارد شدن به قسمت help and support بازی است . در آن قسمت باید از بالای صفحه سمت راست گزینه contact us را انتخاب کنید. بلافاصله صفحه ای باز میشود که در آن از شما میخواهد متنتان را بفرستید. متنی بنویسید در این رابطه که میخواهید اسم بازی خود را عوض کنید. میتوانید از این متن استفاده نمایید

?hi . i need to change the name of my village . can u help me please

منتظر جواب ایمیل بمانید . طی 24 ساعت ایمیلی دریافت خواهید کرد که به شما میگوید این کار تنها یکبار قابل انجام است و تنها در صورتی که اسم دهکده شما نام و فامیل باشد که میخواهید کسی آن را نداند یا نامیست  که ممکن است بقیه شمارا مسخره دست خود قرار دهند میتوانید آن را تعویض نمایید یا به عبارتی درخواست تعویض دهید

در جواب این نامه اگر نام دهکده شما اسم و فامیلی است یا فامیلی است میتوانید بنویسید:

 yes it’s a family name and i want to change it to best

به جای best اسمی که میخواهید روی دهکده تان بگذارید را بنویسید. یا هر دلیل دیگری بیاورید که از این اسم نمیتوانید استفاده کنید.

پس از مدت کوتاهی اولین ایمیل را از شرکت سوپرسل که یک ایمیل اتوماتیک است و حاوی متن زیر بوده را دریافت میکنید :

##- Please type your reply above this line -##

Request received: Clash of Clans Report Problem

Your request (#*******) has been received and is being reviewed by our support staff.

We are receiving an unusually high number of tickets at the moment, so please be patient and kindly avoid sending additional help requests. One of our agents will reply to you as soon as they are available.

Don’t forget to check our easy-to-use Game Support page for a faster resolution at http://support.supercell.com

که معنی کلی آن اینست که به دلیل حجم بسیار بالای تیکتها و درخواستهای کاربران باید منتظر بررسی اکانت خود توسط سوپرسل و پاسخ آنها باشید.

باید منتظر بمانید تا پاسخ بعدی سوپرسل را دریافت کنید.

ظرف 48 تا 72 ساعت مشاهده میکنید که اگر درخواست شما منطقی باشید و بتوانید قانعشان کنید، اسم شما در بازی تغییر کرده است .

این روش تست شده و به خوبی جواب داده است.شاید باورتون نشه اما من اسم دهکده ام BIZHAN  بود ،‌به ZARA  تغییر دادم.این روش هیچگونه اسیبی به بازی شما نخواهد زد.

Andy

نویسنده : Mostafa بازدید : 1129 تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393برچسب:Clansh of clans IOS Clansh of clans PC clan wars Clash of Clans Clash of clans Android Clash of clans andy Clash of clans Download Clash of clans IPAD Clash of clans Iphone clash of clans pc clash of clans کامپیوتر Gem Giant level 7 آپدیت کریسمس 205 آیفون آیپد اجرای کلش اف کلنز کامپیوتر ارور کلش اندورید باز نشدن بازی clash of clans باز نشدن بازی کلش بازی بینهایت الماس کلش بینهایت جم کلش جام جاینت لول 7 جم جم رایگان حل مشکل clash of clans حل مشکل باز نشدن بازی clash of clans حل مشکل باز نشدن بازی کلش اف کلنز حمله در کلش دانلود دانلود Clash of Clans کامپیوتر دانلود کلش اف کلنز راه حل باز کردن کلش محدوده کاپ مسدود شدن بازی کلش مشکل Clash of Clans مشکل بعد از آپدیت نبر قبایل برای کامپیوتر هک Clash of clans وارد شدن به بازی کلش اف کلنز کلش کلش اف کلنز برنامه Andy,Clansh of clans IOS Clansh of clans PC clan wars Clash of Clans Clash of clans Android Clash of clans andy Clash of clans Download Clash of clans IPAD Clash of clans Iphone clash of clans pc clash of clans کامپیوتر Gem Giant level 7 آپدیت کریسمس 205 آیفون آیپد اجرای کلش اف کلنز کامپیوتر ارور کلش اندورید باز نشدن بازی clash of clans باز نشدن بازی کلش بازی بینهایت الماس کلش بینهایت جم کلش جام جاینت لول 7 جم جم رایگان حل مشکل clash of clans حل مشکل باز نشدن بازی clash of clans حل مشکل باز نشدن بازی کلش اف کلنز حمله در کلش دانلود دانلود Clash of Clans کامپیوتر دانلود کلش اف کلنز راه حل باز کردن کلش محدوده کاپ مسدود شدن بازی کلش مشکل Clash of Clans مشکل بعد از آپدیت نبر قبایل برای کامپیوتر هک Clash of clans وارد شدن به بازی کلش اف کلنز کلش کلش اف کلنز برنامه Andy, ادامه مطلب

برنامه ای برای محاسبه معدل، میانگین ، نمره سالانه  دانش آموزان دبیرستانی

 

محاسبه معدل دانش آموزان دبیرستانی , نرم افزار محاسبه معدل دانش آموزان دبیرستان , محاسبه کارنامه دانش آموزان اول , محاسبه کارنامه دانش آموزان دوم , محاسبه کارنامه دانش آموزان سوم , کارنامه دانش آموزان دبیرستانی , برنامه کارنامه ای ویژوال بیسیک

با استفاده از این برنامه که توسط نرم افزار ویژوال بیسیک ساخته شده دانش آموزان می توانند نمرات خود را پس از پایان امتحانات دیماه یا امتحانات خرداد در قسمت های مربوطه این برنامه وارد نموده و معدل کارنامه ای خود را مشاهده کنند.این برنامه بر اساس سیستم دانا(سیستم صدور کارنامه برای دانش آموزان) تهیه شده است.

توجه توجه: در این مطلب چند برنامه محاسبه معدل گذاشته شده است:

برنامه محاسبه معدل اول: تمامی دانش آموزان دبیرستانی می توانند این برنامه را دانلود کنند. فرمت: exe

برنامه محاسبه معدل دوم: این برنامه مخصوص دانش آموزان اول دبیرستان است. فرمت: xls(Excel 

برنامه محاسبه معدل سوم: این برنامه مخصوص دانش آموزان دوم دبیرستان است. xls(Excel

برنامه محاسبه معدل چهارم: این برنامه مخصوص دانش آموزان سوم دبیرستان است.xls(Excel

توجه:در صورت هرگونه مغایرت در نام دروس و تعداد واحد ها خودتان آن ها را تغییر دهید.

توجه: در این برنامه برای جدا کردن قسمت صحیح از قسمت اعشاری از نقطه اسفاده کنید( از ممیز استفاده نکنید)مانند: 19.75

توجه: برای محاسبه معدل کل سال باید تمامی نمرات را وارد کنید در غیر این صورت برنامه اخطار خواهد داد.

توجه: در این برنامه ضریب همان تعداد واحد های دروس شما است.

توجه: برنامه در فرمت exe می باشد و در تمامی رایانه ها قابل اجراست. پس از دانلود  گزینه Run رابزنید تا برنامه باز شود.

 توجه:در این برنامه پس از وارد کردن نمرات روی تمامی دکمه های hesab کلیک کنید. برای محاسبه معدل کل سال ابتدا روی دکمه محاسبه1 سپس روی دکمه محاسبه2 کلیک کنید.

 

ویژگی های این برنامه

محاسبه معدل نمرات مستمر اول

محاسبه معدل نمرات مستمردوم

محاسبه معدل نمرات پایانی اول

محاسبه معدل نمرات پایانی دوم

محاسبه مجموع نمرات کسب شده

محاسبه نمره سالانه هر یک از دروس

محاسبه معدل کل سال

 

حجم فایل برنامه:496kb

نمره سالانه به صورت زیر محاسبه می شود:
(نمره مستمر اول + نمره مستمر دوم + نمره امتحان نوبت اول ضربدر 2 + نمره امتحان نوبت دوم ضربدر 6 ) حالا جواب را تقسیم بر 10 کنید

معدل کل سال به صورت زیر محاسبه می شود:

نمرات سالانه را در تعداد واحد هر درس ضرب می کنید. بعد برای هر درسی یک عدد به دست می آید. آن اعداد را با هم جمع می کنید سپس جواب به دست آمده را تقسیم بر مجموع تعداد واحد ها می کنید

 

 

تهیه کننده: محمد علیدوستی

 شما برای دانلود برنامه کلی محاسبه معدل می توانید به یکی از دو روش زیر اقدام کنید:

دانلود برنامه کلی محاسبه معدل به روش یک

دانلود برنامه کلی محاسبه معدل به روش دو

 دانلود برنامه اول دبیرستان ... محاسبه معدل

 دانلود برنامه دوم دبیرستان ... محاسبه معدل

 دانلود برنامه سوم دبیرستان...محاسبه معدل

 

 مطالب دیگر سایت:

برنامه محاسبه معدل نهایی دانش آموزان سوم دبیرستان( رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی)

 برنامه محاسبه معدل نهایی دانش آموزان سوم دبیرستان(ادبیات و علوم انسانی)

 دانلود نمونه سؤالات امتحانی و امتحان نهایی(برای مراجعه به این مطلب کلیک کنید.)

,,

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد پهلان و علی نجات به نام حرفت حرف منه, دانلودآهنگ جدید وشادحامد, پهلان وعلی نجات بنام حرفت حرف منه, وبلاگ رسمی حامدپهلان,دانلود آهنگ ویژه ماه محرم و ایام سوگواری دانلود آهنگ مرتضی پاشایی دانلود فیلم ایرانی Benyamin – Chand Metr Moka’ab Eshgh مرتضی پاشایی Valy – Dokhtare Hamsaye Bala رضا شیری به نام مثل تنهایی دانلود آهنگ مثل تنهایی دانلود آهنگ رضا شیری به نام مثل تنهایی دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام مثل تنهایی آهنگ رضا شیری به نام مثل تنهایی Reza Shiri – Mesle Tanhai Download New Music Reza Shiri – Mesle Tanhai دانلود آلبوم مهدی مدرس به نام مسیر رویایی آلبوم مهدی مدرس به نام مسیر رویایی دانلود آهنگ خزون دانلود آهنگ جدید افشین اسدی به نام برش گردون دانلود آهنگ افشین اسدی به نام برش گردون افشین اسدی به نام برش گردون افشین اسدی برش گردون آهنگ افشین اسدی به نام برش گردون Afshin Asadi – Bareshgardoon مرتضی پاشایی به نام نگران منی لحظه مرگ مرتضی پاشایی فیلم آخرین لحظات زندگی مرتضی پاشایی مرگ مرتضی پاشایی,دانلود آهنگ حرفت حرف منه از حامد پهلان,دانلود آهنگ حرف منه از حامد پهلان,جدیدترین آهنگ شاد حامد پهلان,دانلود آهنگ حرفت از حامد پهلان,دانلود آهنگ حرفت حرف منه از علی نجات,دانلود آهنگ حرفت حرفمنه از حامد پهلان و علی نجات,آهنگ حرفت حرف منه از هامد پهلان,حرفت حرف منه از حامد پهلان,حرف منه از پهلان حامد,حامد پهلان - حزفت حرف منه,عنصر شیک و حامد پهلان,سیتی فان و اردلان,اردلان,دانلود آهنگ حامد پهلان به نام حرفت حرف منه با لینک مستقیم از سیتی فان و عنصر شیک,سایت آهنگ های روز از حامد پهلان,آهنگ شاد عروسی از حامد پهلان,xvtnhvhk phln ighk ,امید جهان و حامد پهلان,

,,

نویسنده : Mostafa بازدید : 1618 تاریخ : چهار شنبه 24 دی 1393برچسب:دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد پهلان و علی نجات به نام حرفت حرف منه, دانلودآهنگ جدید وشادحامد, پهلان وعلی نجات بنام حرفت حرف منه, وبلاگ رسمی حامدپهلان,دانلود آهنگ ویژه ماه محرم و ایام سوگواری دانلود آهنگ مرتضی پاشایی دانلود فیلم ایرانی Benyamin – Chand Metr Moka’ab Eshgh مرتضی پاشایی Valy – Dokhtare Hamsaye Bala رضا شیری به نام مثل تنهایی دانلود آهنگ مثل تنهایی دانلود آهنگ رضا شیری به نام مثل تنهایی دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام مثل تنهایی آهنگ رضا شیری به نام مثل تنهایی Reza Shiri – Mesle Tanhai Download New Music Reza Shiri – Mesle Tanhai دانلود آلبوم مهدی مدرس به نام مسیر رویایی آلبوم مهدی مدرس به نام مسیر رویایی دانلود آهنگ خزون دانلود آهنگ جدید افشین اسدی به نام برش گردون دانلود آهنگ افشین اسدی به نام برش گردون افشین اسدی به نام برش گردون افشین اسدی برش گردون آهنگ افشین اسدی به نام برش گردون Afshin Asadi – Bareshgardoon مرتضی پاشایی به نام نگران منی لحظه مرگ مرتضی پاشایی فیلم آخرین لحظات زندگی مرتضی پاشایی مرگ مرتضی پاشایی,دانلود آهنگ حرفت حرف منه از حامد پهلان,دانلود آهنگ حرف منه از حامد پهلان,جدیدترین آهنگ شاد حامد پهلان,دانلود آهنگ حرفت از حامد پهلان,دانلود آهنگ حرفت حرف منه از علی نجات,دانلود آهنگ حرفت حرفمنه از حامد پهلان و علی نجات,آهنگ حرفت حرف منه از هامد پهلان,حرفت حرف منه از حامد پهلان,حرف منه از پهلان حامد,حامد پهلان - حزفت حرف منه,عنصر شیک و حامد پهلان,سیتی فان و اردلان,اردلان,دانلود آهنگ حامد پهلان به نام حرفت حرف منه با لینک مستقیم از سیتی فان و عنصر شیک,سایت آهنگ های روز از حامد پهلان,آهنگ شاد عروسی از حامد پهلان,xvtnhvhk phln \ighk ,امید جهان و حامد پهلان,دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد پهلان و علی نجات به نام حرفت حرف منه,دانلود آهنگ حامد پهلان و علی نجات به نام حرفت حرف منه , ادامه مطلب
Samsung-Galaxy-S6

اسمارت فون ها بسیار شبیه به فیلم های فرنشایز هالیوودی هستند.همانطور که پس از ارایه یک اسمارت فون پرچمدار، ما 12 ماه صبر میکنیم تا نسخه بعدی کامل تر شده، اسمارت فون مورد نظرمان را ببینیم، بزرگان هالیوودی نیز در تلاش برای ارائه دنباله های جذاب برای فیلم های پرفروش خود هستند و از این نظر همانطور که گفتیم، این دو مورد شباهت بسیاری با یکدیگر دارند.

 

سال 2014 با همه خوبی ها و بدی هایش کم کم به پایان می رسد و ما عاشقان تکنولوژی منتظر ارایه پرچمداران جدیدی از برندهای محبوبمان در سال 2015 هستیم که ویژگی هایی چون سرعت بیشتر، طراحی جذاب تر و سبکی بیشتری را از آن اسمارت فون، برایمان به ارمغان بیاورند.

در سال 2014، htc پرچمدار خود را با نام M8، اپل با نام آیفون 6 و 6پلاس و سامسونگ با نام گالکسی اس 5 و نوت 4 و ال جی با نام G3 و گوگل با نام نکسوس 6،معرفی و عرضه نمودند.می دانیم که همه این ها به عنوان پرچمدار بسیار خوب بودند.و در میان آن ها نوآوری های جذابی نیز وجود داشت و همچنین پیشرفت های قابل توجهی در برخی از آنان به وجود آمده بود.اما از آنجا که چرخ های پیشرفت تکنولوژی هیچ گاه نخواهند ایستاد، مطمئنا در سال آینده نیز انتظار بهبودهای قابل توجهی را در سری بعدی این پرچمداران انتظار داریم.شاید مواردی چون گسترش صفحات QHD و یا 4K، دوربین هایی با کیفیت خیره کننده تر، پردازنده های 64 بیتی همچون اسنپدراگون 810 و مقداری دیگر نوآوری که همگی آنها در سال 2015 از راه خواهند رسید و بازار رقابت و جذب مصرف کننده باز هم بیش از پیش در بین شرکت ها داغ خواهد شد.

اما پس از این پیش بینی کلی بگذارید یک پیش بینی جزئی را هم داشته باشیم و به 10 اسمارت فون پرچمدار که انتظار معرفی و عرضه آن ها را در سال 2015 داریم بپرداریم:

 

1. HTC One M9

پیش بینی تاریخ انتشار : مارس 2015

3zar.ir_htc-one-concept-ashik-empro

ما دوست داریم که شایعه همکاری میان HTC و BOSE به واقعیت مبدل شود و شاهد وجود بلندگوهایی حتی قویتر از M8 در M9 باشیم.همچنین در این پرچمدار، صحبت از ارتقای پردازنده، رم و رزولوشن صفحه نمایش(1440 در 2560) وجود دارد.

گوشی های اندرویدی به دنبال یک فرمول جادویی در ارتقای دوربین های خود هستند و اچ تی سی نیز تا به حال در این زمینه خوب کار کرده است.امیدواریم کیفیت دوربین M9 بیشتر از M8 باشد و همچون آیفون همواره دارای دوربین خوبی باشد.

 

2. Samsung Galaxy S6

پیش بینی تاریخ انتشار : مارس 2015

Samsung-Galaxy-S6

هنوز مشخصات بالایی در گالکسی اس 5 وجود دارد.اما سامسونگ تصمیم گرفته است تا ششمین کهکشانی اش با سایر آن ها متفاوت باشد و اینجاست که موضوعی با نام پروژه صفر مطرح میگردد.الهام از گالکسی آلفا و بدنه فلزی در اطراف دستگاه، احتمالا از ویژگی های بعدی گالکسی اس 6 خواهد بود.همچنین ما بسیار هیجان زده هستیم تا ببینیم که سامسونگ در پروژه صفر خود چه بر سر اس 6 خواهد آورد.

تغییراتی که ما امیدوار هستیم در اس 6 اتفاق بیفتد میتواند شامل هرچه نازک تر شدن آن، شاسی تمام فلزی،افزایش رزولوشون صفحه نمایش و شاید انحنای صفحه نمایش در یک طرف همانند نوت اج باشد.

در پایان میتوانیم بگوییم که، پردازنده 64 بیتی و اندروید 5، قطعا از مشخصات گالکسی اس 6 سامسونگ خواهند بود.

 

3. iPhone 6S/7

پیش بینی تاریخ انتشار : سپتامبر 2015

iphone-6-camera

هرساله اپل در زمان خاصی و طی مراسمی آیفون های جدید را معرفی میکند که در سال 2015 هم این سنت همچنان وجود دارد.

ما امیدواریم که اپل سنت نام گذاری یک سال در میان “S” را بشکند و آیفون بعدی از یاقوت کبود در محافظت از صفحه نمایش برخوردار باشد.در مورد مشخصات هم امیدواریم که با بهبودهای خوبی روبه رو باشیم.

اما تجدید طراحی آیفون به طور قابل توجه در سال 2015 بعید است.اما شایعات نشان از تغییرات عمده در آیفون نسل بعدی میدهند و گفته میشود که قدرت دوربین آیفون بعدی به پای دوربین های DSLR خواهد رسید.امیدواریم چنین چیزی واقعیت داشته باشد.

 

4. LG G4

پیش بینی تاریخ انتشار : می 2015

LG-G4

LG G3 واقعا مارا به عنوان یک محصول فوق العاده عالی و بزرگ تحت تاثیر قرار داد.امیدواریم که این اتفاق در G4 هم رخ دهد.شایعاتی پیرامون کاهش سایز صفحه نمایش در G4 وجود دارد که گفته میشود دارای صفحه نمایش 5.3 اینچی خواهد شد که برای کارهای لمسی راحت تر باشد.همچنین امکان دارد تگنولوژی خمیدگی که در جی فلکس وجود دارد به G4 راه پیدا کند.

از دیگر شایعاتی که من از آن در مورد G4 خوشم آمد، شایعه افزایش و ارتقای دوربین است که گفته شده G4 دارای دوربین 20.7 مگاپیکسلی خواهد بود.از موارد دیگر که امیدواریم ال جی به آن توجه و در G4 اعمال کند، تغییر طراحی برای قرار دادن شاسی فلزی و بهبود هرچه بیشتر عملکرد باتریست که امیدواریم از سوی ال جی برای جی 4 انجام شود.

 

5. Sony Xperia Z4

پیش بینی تاریخ انتشار : ژانویه 2015

Sony-Xperia-Z41

شاید یکی از اولین پرچمدارانی که در سال 2015 ببینیم اکسپریا Z4 باشد که در CES 2015 و در اولین ماه آن، شاهد رونمایی از آن باشیم.باز هم باید انتظار یک پردازنده قوی تر(64 بیتی) و دوربینی بالاتر باشیم.اما اگر سونی میخواهد که یک پرش بزرگ را در بازار تجربه کند، قطعا این ها کافی نیست.سونی نیاز به یک سورپرایز بزرگ برای Z4 دارد تا افراد زیادی را به سمت این اسمارت فون بکشاند.

قطعا ما دوست داریم توانایی ضبط ویدئوهای 4K را در یک صفحه نمایش QHD در Z4 شاهد باشیم.بله! صفحه نمایش و QHD شدن آن واقعا یکی از انتظارات ما از سونی اکسپریا Z4 است.در کنار این تغییرات کوچک در طراحی این اسمارت فون که دارد به مرز پحتگی میرسد میتواند انتظار بعدی ما باشد.تغییراتی همچون گرد کردن بیشتر گوشه های آن.در کل باید سونی پرچمداری را بدهد که نگاه ها را خیلی زود به سمت خود جلب کند.

 

6. Samsung Galaxy Note 5

پیش بینی تاریخ انتشار : اکتبر 2015

gsmarena_002

آیا گالکسی نوت 5، اولین دستگاه سامسونگ خواهد بود که دارای صفحه نمایش 4K UHD خواهد بود؟با رزولوشن خارق العاده 2160 در 3840 پیکسل و تراکم پیکسلی 746 پی پی آی در این اسمارت فون چطورید؟!شاید هم بیشتر به یک فبلت تبدیل شود، وقتی که سامسونگ بخواهد صفحه نمایش آن را 6 اینچی کند و قابلیت های قلم جادویی آن را باز هم بالا ببرد؟مطمئنا با یک محصول تمام عیار رو به رو خواهیم بود؟نه؟!

 

7. The new Nexus

پیش بینی تاریخ انتشار : اکتبر 2015

1

آیا گوگل واقعا میخواهد نام نکسوس 7 را برروی اسمارت فون بعدی خود بگذارد؟!در کنار این باید به مشکلات تولید انبوه آن هم غلبه کند.

شاید سنسور اثر انگشت را در نکسوس بعدی شاهد باشیم و یا کارهایی که گوگل برای استفاده راحت تر از صفحه غول پیکر نکسوس بعدی در نظر بگیرد.مثلا اضافه کردن قابلیت هایی برای کار با یک دست.در کنار این باید منتظر اندروید بعدی هم برروی نکسوس بعدی باشیم که قطعا به خوبی با آن هماهنگ خواهد بود.

 

8. Microsoft Lumia 1030

پیش بینی تاریخ انتشار : سپتامبر 2015

Microsoft-Lumia-1030-concept

از سال 2013 تاکنون، منتظر یک جانشین شایسته برای لومیا 1020 هستیم که هنوز این انتظار محقق نشده است.از زمانی که به طور رسمی مایکروسافت لومیا به جای نوکیا لومیا آمد، تصاویری از پرچمدار بعدی لومیا به بیرون درز کرد و خبرهایی منتشر شد که برای آمدن پرچمدار لومیا باید تا نیمه دوم سال میلادی 2015 صبر کنیم.

اگر لومیا 1030 رنگ واقعیت به خود بگیرد، شایعاتی پیرامون دوربین 50 مگاپیکسلی برروی آن به گوش می رسد.مشخصات بسیار فوق العاده دوربین های لومیا و لنز کارل زایس اگر به آن اضافه شود، شاید خیلی ها را مجاب کند که گوشی بعدی خود را لومیا 1030 انتخاب کنند.

 

9. Moto X+2

پیش بینی تاریخ انتشار : دسامبر 2015

moto-x-2-hero

ما امسال تنها به یک موتو ایکس جدید قناعت کردیم (همان که به نام Moto X+1 شناخته میشد) و بنابراین زمان ارائه بعدی موتو ایکس هنوز در ابهام قرار دارد.موتو ایکس هنوز عالیست ولی اگر نسل بعدی مشخصات یک اسمارت فون بزرگ و عالی را داشته باشد(نه میان رده) شاید بازار نکسوس گوگل را برای خود تصاحب کند.

چیزی که ما واقعا از موتورولا میخواهیم : صفحه نمایش عالی، قیمت منصفانه برای رقابت بیشتر،مشخصات داخلی قوی تر و قابلیت شخصی سازی همانند گذشته.

 

10. OnePlus Two

تاریخ انتشار : آوریل 2015

oneplus-two-490x326

ما هیچ چیز زیادی در مورد وان پلاس 2 نمیدانیم.اما باید باز هم انتظار قیمت پایین در کنار ویژگی های عالی را در آن داشته باشیم.و امیدواریم این فرمول در نسخه 2015 وان پلاس هم رعایت شود.از نکات مهم، آمدن اندروید آب نبات چوبی به وان پلاس است که مسلما آن را بیش از پیش جذاب خواهد کرد.

http://ovalic.org/ زیگ زاگ

 

  • زیگ زاگ

    ovalic.org/
    منتظر بهترین پست ها از طرف ما باشید. به امید دیدار. یاعلی. خدانگهدار. موضوع : اخبار سایت · ادامه مطلب. برچسپ ها : برچسب‌ها: افتتاحیه ی سایت زیگ زاگ>. دوستان.
  • داستان خنده دار - زیگ زاگ

    ovalic.org/tag/داستان-خنده-دار/
    ۱۰ ساعت پیش - این سایت به زودی در سایت ساماندهی ثبت خواهد شد ، این سایت با کمک چندین نویسنده ی فوق العاده حرفه ای برپا شده است و امیدواریم که نام سایتمان ...
  • عکس نوشته های طنز - زیگ زاگ

    ovalic.org/category/عکس-نوشته-های-طنز/
    ۱۰ ساعت پیش - این سایت به زودی در سایت ساماندهی ثبت خواهد شد ، این سایت با کمک چندین نویسنده ی فوق العاده حرفه ای برپا شده است و امیدواریم که نام سایتمان ...
  • متن دخترونه - زیگ زاگ

    ovalic.org/tag/متن-دخترونه/
    ۱۵ ساعت پیش - این سایت به زودی در سایت ساماندهی ثبت خواهد شد ، این سایت با کمک چندین نویسنده ی فوق العاده حرفه ای برپا شده است و امیدواریم که نام سایتمان ...
  • خر تو خر تو خر - Blogfa

    smbaran.blogfa.com/
    ovalic.org. البته افتتاحیه ی این سایت 1393/10/19 میباشد که برابر با ولادت حضرت محمد ... اسم سایتمون زیگ زاگ هست .... http://dl.iranmoosighi.ir/ahang/1390/12

دانلود فیلم اهدای توپ طلای 2014 به کریس رونالدو

دانلود فیلم اهدای توپ طلای 2014 به کریس رونالدو

سرانجام گمانی زنی ها در مورد اینکه چه بازیکنی، عنوان مرد سال فوتبال جهان در سال 2014 را بدست خواهد آورد، با انتخاب کریس رونالدو ، ستاره رئال مادرید برای سومین بار، به پایان رسید.

 

در این مراسم که دوشنبه شب (22 دی 1393) در زوریخ سوئیس برگزار شد، از میان کریس رونالدو ، لیونل مسی و مانوئل نویر، سه نامزد نهایی توپ طلا 2014؛ سرانجام این رونالدو بود که توانست این عنوان با ارزش در سال 2014 را به نام خودش رقم بزند.

لیونل مسی که با پشت سرگذاشتن یک سال کابوس وار، برای دومین سال پیاپی، دستش از توپ طلا بی نصیب ماند، هم اکنون با در اختیار داشتن 4 توپ طلای متوالی (2009 تا 2012) در صدر پرافتخارترین بازیکنان جهان در کسب این عنوان قرار دارد.

دانلود فیلم اهدای توپ طلای 2014 به کریس رونالدو دانلود فیلم ورود کریس رونالدو به محل برگزاری مراسم در زوریخ (حجم فایل: 5 مگابایت)

دانلود فیلم اهدای توپ طلای 2014 به کریس رونالدو


دانلود فیلم اهدای توپ طلای 2014 به کریس رونالدو دانلود فیلم اهدای توپ طلای 2014 به کریس رونالدو (حجم فایل: 10 مگابایت)

دانلود فیلم اهدای توپ طلای 2014 به کریس رونالدو

آبروریزی دیگر ؛ اینبار کنسرت ابی و گوگوش + تصاویر

هفته گذشته، در کنسرت مشترک ابی و گوگوش ، حوادثی رخ داد که جز تأسف خوردن، چیزی نمیشه گفت…

 

پس از آنکه کنسرت شهرام کاشانی خواننده لوس آنجلسی با حواشی عجیب و غریبی در آلمان، همه را به شوک فرو برد، کنسرت آمریکا و لندن دو خواننده سرشناس دیگر هم با بوجود آمدن حواشی به مراتب بدتر از آلمان، همه را غافلگیر کرد.

آبروریزی دیگر ؛ اینبار کنسرت ابی و گوگوش + تصاویر

طی هفته گذشته برخی کنسرت های خوانندگان لوس آنجلسی که بطور جداگانه در آلمان، آمریکا و لندن برگزار گردید با برخی اتفاقات و حواشی معمول در این فضاها به افتضاحی تازه تبدیل شد.

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، طی هفته گذشته چند کنسرت کریسمسی لوس آنجلسی بطور جداگانه در آلمان، آمریکا و انگلیس برگزار شد که ظاهرا اتفاقات عجیبی در آنها رخ داده است.

آبروریزی دیگر ؛ اینبار کنسرت ابی و گوگوش + تصاویر

اما یکی از این کنسرت ها که به دلایلی از اهمیت بیشتری برخوردار بود، با جنجال و افتضاح بیشتری مواجه شد.

به گزارش رسانه ها، ظاهرا اجرای مشترک ابی و گوگوش در چند شهر علاوه بر آنکه با شکست در گیشه و بی اعتنایی مخاطبان همراه بوده، حرکات جلف و زننده ابی ، کنسرت لندن را به حاشیه کشانده و گویا ناراحتی فائقه آتشین را در پی داشته است.

آبروریزی دیگر ؛ اینبار کنسرت ابی و گوگوش + تصاویر

ابی در کنسرت مشترکش با گوگوش در لندن در حالت مستی کف سالن طاق باز دراز کشید حرکتی که باعث ناراحتی گوگوش شد

اما دیگر کنسرت این دو خواننده در لاس وگاس نیز حواشی مشابه یا بدتری داشته است.

بنابر گزارش ها، بلیط های این کنسرت گران فروش نرفته اند. گفته می شود از مجموع بلیط ها فقط ۳۰۰۰ عدد آن برای یک سالن ۱۲۰۰۰ نفری فروش رفته که از این نظر یک شکست برای کنسرت‌گذار محسوب می شود؛ در حالی که هزینه ای معادل ۴۰۰ هزار دلار در برداشته است.

از دیگر حواشی قابل توجه در این برنامه مبتذل، اختلاف بر سر عدم دریافت پیش پرداخت از سوی ابی و اعتراض وی به این مساله بوده است.

بنا بر اظهارات شاهدان عینی، ابتدا ابی برآشفته شده و می گوید: “چرا به خانوم گوگوش پول دادید و به من هنوز پول نپرداختید؟ اگر من پولم را دریافت نکنم روی صحنه حاضر نمی شوم.”

گوگوش که ظاهرا شریک شهرام شهرابی (کنسرت گذار) بوده، در واکنش به وی با ناراحتی پاسخ می دهد: “کی گفته من پولم را دریافت کرده ام؟”

این آبروریزی در نهایت با وساطت اطرافیان فیصله یافته و گوگوش و ابی روی صحنه می روند. جالب اینکه ابی برای جبران مافات روی صحنه بارها دست گوگوش را فشرده و می بوسد تا جایی که این خواننده زن در یک صحنه با عتاب به وی می گوید: «بسه دیگه چقدر…؟»

به گفته ناظران، این جمله ناجور به قدری بلند و واضح ادا شده که بسیاری از شرکت کنندگان سه ردیف جلو به خوبی صدای گوگوش را شنیده اند.

آبروریزی دیگر ؛ اینبار کنسرت ابی و گوگوش + تصاویر

شهرام شهرابی در بیمارستان

از سوی دیگر خبر می رسد در میانه دعوای گوگوش و ابی، شهرام شهرابی به عنوان کنسرت گذار -که به کلاهبرداری نیز شهرت دارد- سکته می کند چرا که هزینه 400 هزار دلاری اجاره سالن 12 هزار نفری نتوانسته حتی مخارج جاری اش را برگرداند.

البته کسانی که او را می شناسند می گویند این کار فیلم اوست تا از زیر بار تعهداتش فرار کند.

گفتنی است در کریسمس دو سال پیش نیز برخی‌ کنسرت های لس آنجلسی در لاس وگاس جنجال ساز و موجب آبروریزی شده بودند.

آبروریزی دیگر ؛ اینبار کنسرت ابی و گوگوش + تصاویر

دعوا هنگام یکی از این کنسرت ها

بعد از دامنه دات tk که خودم هم زیاد باحاش حال نکردم حالا ثبت دامنه رایگان .com .net .biz .org .info رو پیدا کردم که می خوام آموزش بدم.ولی به دلیل تحریم های ایران برای استفاده از این سایت باد از وی پ.ی ان یا نرم افزار های تغییر آی پی استفاده کنین چون آی پی ایران قبول نمی کنن
وقتی درصد بالایی از درآمد شرکت گوگل و شرکت ارائه دهنده خدمات‌هاست از طریق شرکت و افرادی که قصد دارند با استفاده از یک وب سایت پا به عرصه تجارت الکترونیک و فروش اینترنتی بگذارند است خیلی هم تعجب آور نیست که هزینه راه اندازی یک سایت در این زمینه را بر عهده بگیرند تا از همین امسال و در سال‌های آینده از این طریق به درآمد و مشتریان خود بیفزایند.

حدود یک سال است که گوگل با همکاری باهاست و ثبت کنندگان دامن، امکان راه اندازی یک سایت کاملاً حرفه ای با دامنه .com – .net – .biz – .info – .name جدید خود در طرح رایگان WisconsinGetOnline کافی است مراحل زیر را طی کنید. توجه داشته باشید به این خاطر که عضویت اولیه در این طرح توسط Google Apps انجام می‌شود و این سرویس به کاربران ایرانی اجازه دسترسی را نمی‌دهد نیاز است که IP سیستم خود را به یکی از روش معمول تغییر دهید. البته این کار تنها در هنگام عضویت نیاز است و بعداً با استفاده از اینترنت معمول خود نیز می‌توانید به مدیریت دامنه و سایت خود بپردازید.

اینم آدرس سایت وقتی درصد بالایی از درآمد شرکت گوگل و شرکت ارائه دهنده خدمات‌هاست از طریق شرکت و افرادی که قصد دارند با استفاده از یک وب سایت پا به عرصه تجارت الکترونیک و فروش اینترنتی بگذارند است خیلی هم تعجب آور نیست که هزینه راه اندازی یک سایت در این زمینه را بر عهده بگیرند تا از همین امسال و در سال‌های آینده از این طریق به درآمد و مشتریان خود بیفزایند.

حدود یک سال است که گوگل با همکاری باهاست و ثبت کنندگان دامن، امکان راه اندازی یک سایت کاملاً حرفه ای با دامنه .com – .net – .biz – .info – .name جدید خود در طرح رایگان WisconsinGetOnline کافی است مراحل زیر را طی کنید. توجه داشته باشید به این خاطر که عضویت اولیه در این طرح توسط Google Apps انجام می‌شود و این سرویس به کاربران ایرانی اجازه دسترسی را نمی‌دهد نیاز است که IP سیستم خود را به یکی از روش معمول تغییر دهید. البته این کار تنها در هنگام عضویت نیاز است و بعداً با استفاده از اینترنت معمول خود نیز می‌توانید به مدیریت دامنه و سایت خود بپردازید.

اینم آدرس سایتش برای ثبت نام http://www.gybo.com/wisconsin
در ضمن در صورت درخواست کردیت کارت از شماره های فیک زیر می تونین استفاده کنین
Name on card: Jackie Chan
number: 4067424695632061
date: 12-2012
Card security number: 279

یک مجموعه بسیار غنی از سوالات نوبت اول شیمی (ودرس های دیگر)تمام پایه ها طی چهار سال در سایت دبیرستان شهید صدوقی یزد گرد آوری شده و می تواند مورد استفاده دانش آموزان و دبیران محترم قرار گیرد. 

 


 

بازي کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,گیم کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,دانلود بازي کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,Download  کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,Download game کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,دانلود بازي اکشن کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,danload bazi  کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی, بازي زیبا کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و ک

 

سایت دبیرستان شهید صدوقی یزد

 
 
 
 

بازي کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,گیم کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,دانلود بازي کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,Download  کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,Download game کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,دانلود بازي اکشن کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,danload bazi  کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی, بازي زیبا کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و ک



░░░░░░░░░░░░░ مطالب دیگر این دسته ░░░░░░░░░░░░░░

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین نمونه سؤالات

نویسنده : Mostafa بازدید : 2329 تاریخ : سه شنبه 23 دی 1393برچسب:www,ssampad,irدبیرستان شهید صدوقی یزدssampadssampad,irwww,sampad,irدبیرستان شهید صدوقیدبیرستان شهیدصدوقی یزدسایت دبیرستان شهید صدوقی یزدمدرسه شهید صدوقی یزددبیرستان شهیدصدوقیsampad,irدبیرستان صدوقی یزدسمپاد یزددبيرستان شهيد صدوقي يزدعلمی مقایسه ای استان یزدسوالات علمی مقایسه ای یزدپاسخنامه سمپاد 92www,ssampadتیزهوشان شهید صدوقی یزددبیرستان پسرانه شهید صدوقی یزدشهید صدوقی یزدشهید صدوقی دبیرستانسوالات شیمی اول دبیرستان یزدسوالات علمی مقایسه اینمونه سوال علمی مقایسه اینمونه سوالات علمی مقایسه ایدبیرستان تیزهوشان یزدwww,ssampad,comwww,s sampad,irssampad ,irssampad irwww,ssmpad,irآزمون علمی مقایسه ایآزمون علمی مقایسه ای استان یزدsampad ir portal layoutسایت دبیرستان تیزهوشان یزدسایت دبیرستان شهید صدوقیسوالات سنجش علمی اول دبیرستاننمونه سوالات شیمی سمپاد یزدشیمی یزد, ssampad,ir, مدرسه شهید صدوقی یزد, دبیرستان استعداد درخشان یزد, دفترچه ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان, سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي و استعدادهاي درخشان, دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان قزوين 91, دفترچه راهنمای ثبت نام ازمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان, کتاب های مرجع آزمون ورودی مدارس دبیرستان استعدادهای درخشان, ثبت نام استعداد درخشان و نمونه یزد, لينك ثبت نام مدارس نمونه و تيزهوشان در سايت www,yazdedu,ir, مهلت ثبت نام آزمون استعداد های درخشان استان یزد, خرداد 88 site:ssampad,ir, مدرسه شهید صدوقی یزد, دبیرستان شهید صدوقی یزد, , ssampad,ir, ssampad, sampad,ir, سمپاد نشریه, ثبت نام قرائت خانه سماد یزد, دبیرستان استعداد درخشان یزر, yazdedu,ir - ,:: دبیرستان استعدادهای درخشان شهید صدوقی یزد ::,, yazdedu,ir - دبیرستان شهید صدوقی یزد - درسی و نمونه سؤال, http://ouldoozfilm,ir/, مسجدحضرت رقیه شادآباد | اولدوز فیلم, اصغر رضوانپور | اولدوز فیلم, حاج ولی الله کلامی زنجانی | اولدوز فیلم, حجت الاسلام موسوی – 27 صفر 91 مشهدمقدس | اولدوز فیلم, کربلایی علیرضا اسفندیاری | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی | اولدوز فیلم, محبوب القلوب استاد حاج شهروز اردبیلی – 29 صفر 91 مشهدمقدس | اولدوز فیلم, سعید جوانبخت-ایام فاطمیه سلام الله علیها-پنجشنبه 31 فروردین 1391 | اولدوز فیلم, حاج شهزاد عیسی پور-ولادت حضرت زینب سلام الله علیها-سه شنبه8فروردین 1391 | اولدوز,,,, استاد حاج شهروز اردبیلی – ایام فاطمیه 1390 | اولدوز فیلم, حاج اصغر رضوانپور – ایام فاطمیه 1390 | اولدوز فیلم, شهید حاج حسن شریفی | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی – ولادت حضرت زینب سلام الله علیها 1388 | اولدوز فیلم, کربلایی علیرضا اسفندیاری – ۲۹ صفر ۹۱ مشهدمقدس | اولدوز فیلم, حاج نادر جوادی-ایام فاطمیه سلام الله علیها-جمعه1 اردیبهشت 1391 | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی – ولادت حضرت زینب سلام الله علیها 1387 | اولدوز فیلم, حاج عبدالله داداشی – طشت گذاری ۹۱ (اردبیل) | اولدوز فیلم, حاج شهروز حبیبی – ایام فاطمیه 1390 | اولدوز فیلم, از مداحی انگلیسی استاد موذن زاده تا درآوردن کفش ضرغامی | اولدوز فیلم, حاج طاهر رحیمی – ماه مبارک رمضان 1391 | اولدوز فیلم, حاج نادر جوادی-ایام فاطمیه سلام الله علیها-دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 | اولدوز فیلم, محصولات : حاج محمدباقر منصوری | اولدوز فیلم, حاج محمد باقر تمدنی-ولادت حضرت زینب سلام الله علیها-سه شنبه8فروردین 1391 | اولدو,,,, حاج جعفر ایمان نژاد-شام غریبان حضرت زهرا سلام الله علیها-چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹,,,, حاج بابک ارشدی – طشت گذاری ۹۱ (تهران) | اولدوز فیلم, ویژه نامه : دانلود مداحی های ولادت حضرت زینب سلام الله علیها | اولدوز فیلم, گلچین مراسم عزاداری 28 صفر 91 – مشهد مقدس | اولدوز فیلم, استاد حاج غلامرضا عینی فرد زنجانی – طشت گذاری 91 (زنجان) | اولدوز فیلم, گلچین ولادت حضرت زینب سلام الله علیها از مداحان معروف – قدیمی | اولدوز فیلم, حاج داود علیزاده – طشت گذاری ۱۳۹۰ | اولدوز فیلم, حاج محمدباقر منصوری-شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها-سه شنبه 5 اردیبهشت ۱۳۹۱ |,,,, محصولات : استاد سلیم موذن زاده اردبیلی | اولدوز فیلم, حاج محمدباقر منصوری-شام غریبان حضرت زهرا سلام الله علیها-چهار شنبه 6 اردیبهشت ۱۳,,,, گزارش تصویری ولادت حضرت زینب سلام الله علیها-سه شنبه۸فروردین 1391 | اولدوز فیلم, حاج محمد نورانی – طشت گذاری 1390 | اولدوز فیلم, استاد حاج داود علیزاده – طشت گذاری 91 (تهران) | اولدوز فیلم, نمونه کار | اولدوز فیلم, اخبار هیئت ها | اولدوز فیلم, حاج محمد نورانی – طشت گذاری ۹۱ (تهران) | اولدوز فیلم, محبوب القلوب استاد حاج شهروز اردبیلی – محرم 91 | اولدوز فیلم, حاج محمدباقر منصوری – طشت گذاری 91 (اردبیل) | اولدوز فیلم, حاج نادر جوادی – طشت گذاری ۱۳۹۰ (اردبیل) | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی-ماه رمضان1390 | اولدوز فیلم, گالری تصاویر | اولدوز فیلم, فاطمیه | اولدوز فیلم, رمضان | اولدوز فیلم, اولدوز فیلم | اولین تصویر بردار هیئت های مذهبی - آذری, حاج نادر جوادی – طشت گذاری 91 (اردبیل) | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی – آلبوم بسیار زیبای ساقی سرمست | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی – آلبوم بسیار زیبای ساقی سرمست | اولدوز فیلم,http://ouldoozfilm,ir/, مسجدحضرت رقیه شادآباد | اولدوز فیلم, اصغر رضوانپور | اولدوز فیلم, حاج ولی الله کلامی زنجانی | اولدوز فیلم, حجت الاسلام موسوی – 27 صفر 91 مشهدمقدس | اولدوز فیلم, کربلایی علیرضا اسفندیاری | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی | اولدوز فیلم, محبوب القلوب استاد حاج شهروز اردبیلی – 29 صفر 91 مشهدمقدس | اولدوز فیلم, سعید جوانبخت-ایام فاطمیه سلام الله علیها-پنجشنبه 31 فروردین 1391 | اولدوز فیلم, حاج شهزاد عیسی پور-ولادت حضرت زینب سلام الله علیها-سه شنبه8فروردین 1391 | اولدوز,,,, استاد حاج شهروز اردبیلی – ایام فاطمیه 1390 | اولدوز فیلم, حاج اصغر رضوانپور – ایام فاطمیه 1390 | اولدوز فیلم, شهید حاج حسن شریفی | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی – ولادت حضرت زینب سلام الله علیها 1388 | اولدوز فیلم, کربلایی علیرضا اسفندیاری – ۲۹ صفر ۹۱ مشهدمقدس | اولدوز فیلم, حاج نادر جوادی-ایام فاطمیه سلام الله علیها-جمعه1 اردیبهشت 1391 | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی – ولادت حضرت زینب سلام الله علیها 1387 | اولدوز فیلم, حاج عبدالله داداشی – طشت گذاری ۹۱ (اردبیل) | اولدوز فیلم, حاج شهروز حبیبی – ایام فاطمیه 1390 | اولدوز فیلم, از مداحی انگلیسی استاد موذن زاده تا درآوردن کفش ضرغامی | اولدوز فیلم, حاج طاهر رحیمی – ماه مبارک رمضان 1391 | اولدوز فیلم, حاج نادر جوادی-ایام فاطمیه سلام الله علیها-دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 | اولدوز فیلم, محصولات : حاج محمدباقر منصوری | اولدوز فیلم, حاج محمد باقر تمدنی-ولادت حضرت زینب سلام الله علیها-سه شنبه8فروردین 1391 | اولدو,,,, حاج جعفر ایمان نژاد-شام غریبان حضرت زهرا سلام الله علیها-چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹,,,, حاج بابک ارشدی – طشت گذاری ۹۱ (تهران) | اولدوز فیلم, ویژه نامه : دانلود مداحی های ولادت حضرت زینب سلام الله علیها | اولدوز فیلم, گلچین مراسم عزاداری 28 صفر 91 – مشهد مقدس | اولدوز فیلم, استاد حاج غلامرضا عینی فرد زنجانی – طشت گذاری 91 (زنجان) | اولدوز فیلم, گلچین ولادت حضرت زینب سلام الله علیها از مداحان معروف – قدیمی | اولدوز فیلم, حاج داود علیزاده – طشت گذاری ۱۳۹۰ | اولدوز فیلم, حاج محمدباقر منصوری-شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها-سه شنبه 5 اردیبهشت ۱۳۹۱ |,,,, محصولات : استاد سلیم موذن زاده اردبیلی | اولدوز فیلم, حاج محمدباقر منصوری-شام غریبان حضرت زهرا سلام الله علیها-چهار شنبه 6 اردیبهشت ۱۳,,,, گزارش تصویری ولادت حضرت زینب سلام الله علیها-سه شنبه۸فروردین 1391 | اولدوز فیلم, حاج محمد نورانی – طشت گذاری 1390 | اولدوز فیلم, استاد حاج داود علیزاده – طشت گذاری 91 (تهران) | اولدوز فیلم, نمونه کار | اولدوز فیلم, اخبار هیئت ها | اولدوز فیلم, حاج محمد نورانی – طشت گذاری ۹۱ (تهران) | اولدوز فیلم, محبوب القلوب استاد حاج شهروز اردبیلی – محرم 91 | اولدوز فیلم, حاج محمدباقر منصوری – طشت گذاری 91 (اردبیل) | اولدوز فیلم, حاج نادر جوادی – طشت گذاری ۱۳۹۰ (اردبیل) | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی-ماه رمضان1390 | اولدوز فیلم, گالری تصاویر | اولدوز فیلم, فاطمیه | اولدوز فیلم, رمضان | اولدوز فیلم, اولدوز فیلم | اولین تصویر بردار هیئت های مذهبی - آذری, حاج نادر جوادی – طشت گذاری 91 (اردبیل) | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی – آلبوم بسیار زیبای ساقی سرمست | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی – آلبوم بسیار زیبای ساقی سرمست | اولدوز فیلم, اولدوز فیلم, www,ouldoozfilm,ir, شهروز اردبیلی, حاج محمد نورانی,الدوزفيلم, حاج شهروز اردبیلی, محمد نورانی, دانلود مداحی حاج نادر جوادی, حاج نادر جوادي, سید محمد عاملی, دانلود آلبوم ساقی سرمست کریمخانی, اولدوز فیلم اذری, دانلود مولودی ولادت حضرت زینب, حاج غلامرضا عيني فرد, حاج داوود علیزاده, الدوز فیلم اذری, دانلود آلبوم ساقی سرمست محمد علی کریمخانی, سایت الولدوز فیلم, ایمیل زینب عیسی, مداح جدید میلاد حضرت زینب, کربلایی عبدالله داداشی, مسجدحضرت رقیه شاداباد, مداحی مصطفی برماسی ایام فاطمیه, بیوکرافی نامه نادرجوادی, عکسهای سیدمحمدعاملی, سن ایلدون عزم سفر عم اوغلی, شهزاد عيس پور, دانلود کلیپ از روضه خوانی داوود علیزاده, دانلود آلبوم ساقي سرمست کریمخانی, دانلود مداحی جدید سال 91 حاج داود علیزاده, سعید جوانبخت مداح, حاج ابراحیم مشکینی, شهروز اردبیلی مداحی دانلود, یک کاروان دل ساقی سرمست دانلود, مرکز دانلودمداحي 6ماهه عليه السلام, حاج حسین غفاری شاعر ترکی, متن نوحه مصطفی برماسی, دانلود مداحی های جدید کربلایی اکبر بابازاده به نام حسین جانم · دانلود کل مداحی های حاج شهروز حبیبی · دانلود مداحی های کربلایی علیرضا اسفندیاری · دانلود مداحی های حاج بهزاد حسنی اهر · دانلود مداحی های حاج شهروز اردبیلی · دانلود کل مداحی های حاج مهدی قربانی · دانلود گلچین مداحی های حاج مهدی خادم آذریان جدید · دانلود گلچینی از مداحی های حاج داود علیزاده · دانلود گلچینی از مداحی های حاج محسن رستگاری · دانلود مداحی های سال 89 از کربلایی اکبر بابازاده با طبل و سنج · دانلود مداحی های حاج مختار صادق زاده اروموی · دانلود آلبوم مداحی جدید محرم شاهین جمشید و فریبرز خاتمی تشنه لبلر با طبل و سنج · دانلود گلچینی از بهترین مداحی های مرحوم سید جواد ذاکر · دانلود گلچینی از بهترین مداحی های حاج محمد باقر منصوری · دانلود گلچینی از مداحی های مداحان جوان شهرستان ارومیه · دانلود گلچین مداحی های حاج شهروز حبیبی · دانلود گلچینی از بهترین و خاطره انگیز ترین مداحی های حاج سلیم موذن زاده · دانلود مداحی های حاج جواد رسولی زنجانی · دانلود مداحی های جدید 92 ایام فاطمیه · دانلود گلچین مداحی های حاج اصغر زنجانی · دانلود گلچینی از بهترین مداحی های حاج محمد باقر تمدن اردبیلی · دانلود نوحه های حاج سید محمد عاملی · دانلود نوحه های حاج جعفر ایمان نژاد · دانلود مداحی های جدید آذری ترکی · آموزش تحریرها در مداحی · آموزش دعای توسل در آواز دشتی · دانلود آموزش ختم خوانی برای مجالس · دانلود آلبوم کویتی پور · دانلود کتابهای مداحی ترکی آذری · دانلود مداحی های ترکی 92 · دانلود گلچین نواهای ماه مبارک رمضان · دانلود و دریافت اس ام اس های مخصوص شهادت حضرت علی · دانلود و دریافت مداحی های مخصوص شهادت حضرت علی · دانلود گلچینی از مداحی های حمید علیمی · دانلود مداحی های جدید ایرج محمدی · دانلود مداحی های عادل اصلانی · دانلود مداحی های علی حقایق · دانلود گلچین مداحی های نزار القطری · دانلود نوای عاشورایی از استاد شهریار · دانلود گلچینی از بهترین مداحی های حاج محمود کریمی · دانلود بهترینی از گلچین مداحی های حاج حسین سیب سرخی · آموزش مداحی ترکی · آموزش مداحی فارسی · أانلود کلاسهای آموزش مداحی ترکی صوتی · آموزش مرثیه خوانی · آموزش کلمل مداحی در یک مجلس شروع و اتمام آن · آموزش نحو مداحی در مجالس و رفع گرفتگی صدا · دانلود مداحی های حاج نادر جوادی · دانلود مداحی های حاج ابراهیم رهبر · دانلود گلچین مداحی های حاج عبدالرضا هلالی جدید و قدیم · دانلود گلچین مداحی های جواد مقدم · دانلود گلچین مداحی های سید مهدی میرداماد · دانلود مداحی های محمدعلی کریمخانی · دانلود گلچینی از مداحی های حسین عینی فرد · دانلود گلچینی از مداحی های شاهین جمشید پور · دانلود آلبوم مداحی آهوی تشنه با صدای شاهین جمشید پور · دانلود مداحی های فارسی مخصوص اربعین حسینی · دانلود مداحی های ترکی مخصوص اربعین حسینی · دانلود مداحي هاي حاج حسين غفاري · اس ام اس پیامک و دوبیتی های ویژه شهادت امام رضا (ع) · دانلود نرم افزار متن، ترجمه، و قرائت قرآن کریم · دانلود مجموعه تصاویر 3 بعدی از اماکن متبرکه اسلامی (مکه، مدینه، مساجد) · دانلود ترتیل کامل قرآن کریم، با ترجمه گویای فارسی (ترتیل با صدای استاد شهریار پرهیزگار) · دانلود مجموعه نرم افزارهاي مذهبي · اس ام اس پیامک و دوبیتی های شهادت امام حسن عسگری(ع) · تولد پیامبر اکرم (ص) · پیامک ویژه ولادت پیامبر اکرم(ص) · دانلود مرثيه خواني از حاج صديف مشكيني · دانلود آثار جديد و قديم دانلود مجموعه آثار جديد و قديم استاد حاج ولی الله کلامی · دانلود گلچین اشعار و نوحه های حاج سيد تقي سیفی اردبیلی · دانلود نوحه هاي حاج شهزاد عيسی پور · برترين وبلاگ دومين جشنواره اروميه · دانلود مداحي هاي ايام فاطميه93 · دانلود مداحي هاي تركي ويژه ايام فاطميه · دانلود مراسم هشتم محرم 92 اروميه با مداحي كربلايي اكبر بابازاده · دانلود گلچيني از مداحي هاي عالي از حاج مهدی اکبری · دانلود گلچين نوحه هاي تركي آذري · دانلود نوحه مخصوص شهادت امام موسی کاظم (ع) · دانلود مولودي مخصوص نيمه شعبان · دانلود مداحی های فارسی مخصوص شهادت حضرت علی (ع) · دانلود نوحه های ترکی مخصوص شهادت حضرت علی (ع) · دانلود نوحه های ترکی مخصوص شهادت حضرت علی (ع) · دانلود نوحه های استاد بیرام کرمانی اروموی · دانلود آلبوم جدید شهروز حبیبی به نام سلام اولسون · دانلود آلبوم مداحی جدید کربلایی اکبر بابازاده (طفل عطشان ) محرم ,دانلود آلبوم مداحی جدید ویژه محرم 93 از کربلایی اکبر بابازاده به نام (طفل عطشان) با طبل و سنج دانلود آلبوم جدید شهروز حبیبی به نام سلام اولسون دانلود نوحه های استاد بیرام کرمانی (اروموی) دانلود مداحی های ترکی مخصوص شهادت حضرت علی (ع) دانلود مداحی های فارسی مخصوص شهادت حضرت علی (ع) دانلود گلچين مولودي مخصوص نيمه شعبان تركي و فارسي دانلود نوحه مخصوص شهادت امام موسی کاظم (ع) دانلود گلچين نوحه هاي تركي دانلود گلچيني از مداح هاي حاج مهدي اكبري دانلود گوشه هايي از مداحي كربلايي اكبر بابازاده در هشتم محرم 92 تصويري دانلود نوحه هاي تركي مخصوص ايام فاطميه دانلود مداحي هاي فارسي ايام فاطميه 93 وبلاگ برتر دومين جشنواره اروميه دانلود مداحي هاي حاج شهزاد عیسی پور دانلود گلچین اشعار و نوحه های حاج سيد تقي سیفی اردبیلی دانلود مجموعه آثار جديد و قديم استاد حاج ولی الله کلامی امام زمان (عج)، در دوره‌ی غیبت کجا و چگونه زندگی می‌کنند؟ دانلود مداحي هاي حاج صديف مشكيني بهترین عملی که می تواند در قیامت نجاتتان دهد اس ام اس پيامك دوبیتی های شهادت حضرت رقيه خاتون(س) جدید, نیو ایسترن اوت لوک ، داعش ، تروریست ، درآمد ، سوریه ، عراق ، نفت ، فروش ، عناصر ، آمریکا ، ارتش ، بین الملل, برگه اطلاعات ایمنی مواد(MSDS) مجموعه فایل های تکمیلی کتاب راهنمای معلم شیمی۳ کتاب راهنمای تدریس شیمی (۳) و آزمایشگاه بارم بندی شیمی متوسطه و پیش دانشگاهی منابع مرحله اول المپیاد شیمی بارم بندی کتاب های شیمی ۹۳-۹۲ دعوت به همکاری بارم بندی شیمی متوسطه و پیش دانشگاهی خردادماه ۱۳۹۳ برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۳۹۳ کلیه رشته ها قابل توجه سرگروه های محترم مناطق استان آخرین نمونه سؤالات تمرین سینتیک شیمیایی با پاسخ تشریحی تست های طبقه بندی شده شیمی پایه و پیش تمرین های سنتیک شیمیایی روش های سریع محاسبات برای شیمی کنکور سوالات شیمی ۲ رشته ریاضی کنکور خارج از کشور سال ۹۳ سوالات شیمی ۲ رشته تجربی کنکور خارج از کشور ۹۳ سوالات طبقه بندی شده نهایی شیمی ۳ دی ۸۲ تا شهریور ۹۳ همراه پاسخ تشریحی توسط سید طالب موسوی + جزوه ( جدید ) دانلود جزوه کنکوری شیمی سال چهارم ( پیش دانشگاهی ) جدید شیمی کنکور سراسری ۹۳-۱۳۸۵ با پاسخ تشریحی مجموعه سؤالات دسته بندی شده‌ی امتحانات نهایی کشوری شیمی سوم + پاسخ کلیدی مسایل [تهیه کننده: علی‌رضا تمدّنی] , ادامه مطلب
admin
18 دی 1393
4,221 بازدید
19 نظر
  • دانلود کلیپ سخنرانی جنجالی علی مطهری در مجلس درباره فتنه

    تشنج در مجلس بر سر نطق مطهری/ نماینده تهران در خانه ملت کتک خورد/ مطهری: حصر باید برداشته شود

    دانلود کلیپ سخنرانی جنجالی علی مطهری در مجلس درباره فتنه

     

    .

    بخشی از سخنان علی مطهری و اعتراضات به او در مجلس. ۲۱ دی

    http://www.sibafuse.ir/wp-content/uploads/2014/11/download.gif بخش اول

    http://www.sibafuse.ir/wp-content/uploads/2014/11/download.gif بخش دوم

    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره حبس خانگی سران فتنه را غیر قانونی خواند، اما سخنرانی او با شعار مرگ بر فتنه گر همراه شد.

    سایر نمایندگان صندلی های خود را ترک کردند و جلوی ناطق میان دستور حلقه زدند و شعار می دادند تا جاییکه حجت لاسلام محمد حسن ابوترابی فرد، جلسه علنی را قطع و اعلام تنفس کرد.

    در جلسه علنی امروز یکشنبه 21 دی 1393علی مطهری در نطق میان دستورش حبس خانگی سران فتنه را پس از پایان آشوب های خیابانی 88 بدون حکم قضایی خلاف اصول متعدد قانون اساسی خواند.

    سخنان مطهری ادامه نیافت، چرا که برخی نمایندگان از جای خود برخاسته و دو دو گویان و با شعارهای “مرگ بر منافق” و “مرگ برفتنه گر” دور میز ناطق میان دستور حلقه زدند.

    مطهری سخنان خود را ادامه داد، اما سخنان او در میان همهمه پارلمان نشینان شنیده نمی شد. برخی نمایندگان به جایگاه ناطق میان دستور رفتند تا جایی که برخوردی فیزیکی میان صفر نعیمی رز و علی مطهری صورت گرفت.

    عابد فتاحی تلاش می کرد تا نمایندگان را از جایگاه ناطق دور کند و سپس این امر را احمد توکلی، غلامرضا مصباحی مقدم، کائیدی و ایرج ندیمی ادامه دادند اما نادر قاضی پور، حسینعلی حاجی دلیگانی، مهدی موسوی نژاد، فرهاد رشیدی، عزیز الله اکبریان و چند نماینده دیگر اطراف مطهری حلقه زدند و مانع سخن گفتن او شدند.

    ابوترابی فرد که ریاست جلسه را برعهده داشت پس از سخنان مطهری گفت: شما در فضای واقعی کشور قرار دارید و می بینید آنچه در مورد این افراد انجام شد با نهایت رافت و رحمت اسلامی و مصالح ملی بود و اگر اراده نظام بر رافت نبود باید به گونه دیگری کار صورت می گرفت.

    او ادامه داد: تعرض به این گونه احکام قطعی و شرعی که در چارچوب اختیارات قانون اساسی صورت گرفته طبیعی است که اعتراض همه نمایندگان را که به نمایندگی از ملت عزیز در مجلس حضور دارند، برانگیزد.

    نایب رییس مجلس گفت: از شما انتظار می رود احکام شرعی و قانون اساسی را مدنظر بگیرید و صحبتی نفرمایید که انضباط مجلس را به هم بریزد.

    ابوترابی فرد سپس در ساعت 10:40 زنگ پایان جلسه را به صدا درآورد و اعلام کرد که فعلا جلسه را ختم می کنم و برای تنفس 15 دقیقه جلسه از حالت علنی خارج می شود.

    سپس خبرنگاران از جلسه علنی خارج شدند، اما تنش ها درمجلس ادامه یافت.

    نطق علی مطهری

    خبرگزاری خانه ملت نطق نا تمام علی مطهری را منتشر کرده است که در ادامه می آید:

    ایام میلاد پیامبر اسلام را تبریک می‌گویم، جشن میلاد پیامبر اکرم در میان ما شیعیان نسبت به جشن میلاد حضرت مسیح در میان مسیحیان و جشن میلاد پیامبر اسلام در میان اهل سنت از شور و هیجان کمتری برخوردار است. گویی یک نوع تقسیم کار صورت گرفته است که بزرگداشت پیغمبر اسلام به اهل سنت واگذار شده و بزرگداشت ائمه اطهار به شیعیان. این یک نقطه ضعف برای ما است که باید به همت روحانیت اصلاح شود. نگاهی به برنامه‌های صدا و سیما در این ایام و مقایسه آن با برنامه‌های ایام نوروز از نظر شادی آفرینی این حقیقت را آشکارتر و این شائبه را تقویت می کند که شادی‌ها مخصوص مناسبت‌های ملی و غم و اندوه ویژه مناسبت‌های مذهبی است.

    در خصوص وحدت اسلامی متاسفانه پیشرفت چندانی نداشته ایم بلکه عقبگرد داشته‌ایم و دشمنی ما بیشتر شده است. علت اصلی این است که بیشتر حرف می‌زنیم و کمتر عمل می کنیم. زمانی که از وحدت اسلامی سخن می‌گوییم اما اجازه ساخت یک مسجد را در تهران به اهل تسنن نمی‌دهیم روشن است که دل ها به هم نزدیک نمی‌شود و آن ها نیز در مکه و مدینه تلافی می‌کنند. اگر اقداماتی نظیر آنچه رهبر انقلاب در کردستان فرمودند که مردم آنجا مجازند اذان خود را بشنوند صورت گیرد آنگاه آثار خیر آن را خواهیم دید. تاثیر تندروهای دو طرف نیز آشکار است از آن سو شیعه را مشرک می نامند و مبارزه با او را مقدم بر مبارزه با کفار معرفی می‌کنند و از این سو برخی مداحان صرفا بر طبل تفرقه می‌کوبند و حتی در ایام رحلت و یا میلاد پیامبر اسلام به جای آنکه از خوبی‌های آن حضرت بگویند از مصائب حضرت زهرا و مسائل تفرقه انگیز می‌گویند. در این میان علمای شیعه و سنی وظیفه سنگینی در نفی تحریف مبطلان و مبارزه با بدعت‌ها دارند. اگر وحدت اسلامی آنگونه که مرحوم آیت الله بروجردی و امام خمینی و شهید آیت الله مطهری و رهبر انقلاب بیان کردند بیشتر بر مشترکات و تشکیل جبهه واحد در مقابل دشمنان مشترک تاکید می‌شد امروز زمینه پیدایش گروه‌هایی مانند داعش و القاعده وجود نداشت.

    ترورهای اخیر در پاریس را محکوم می‌کنیم اگرچه اقدامات مکرر نشریه شارلیدو در انتشار کاریکاتورهای پیامبر اسلام نیز محکوم است.

    در ایام 9 دی برخی رسانه‌ها از جمله صدا و سیما راه افراط پیمودند و بر طبل تفرقه کوبیدند و ماهیت 9 دی را آنگونه که دوست داشتند معرفی کردند در حالی که همه می‌دانند در 9 دیماه سال 88 مردم با قاطعیت از تخلفات دو طرف فتنه دوری و به دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی پرداختند. اگر بخواهیم 9 دی را مظهر تفرقه میان ملت قرار دهیم دیگر یوم الله نخواهد بود بلکه یوم الشیطان خواهد بود.

    همچنین تذکراتی به دولت دادم، بهتر بود دولت محترم در مسئله برداشت 1/4 میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی به جای مجادله با مجلس و ایجاد تنش در کشور صداقت به خرج دهد و به اشتباه بانک مرکزی و سپس تلاش برای جبران آن اقدام و سپس عذرخواهی می‌کرد. از این دولت انتظار نداریم که روش‌های دولت گذشته را تکرار کند.

    از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم مسئله صدور مجوز پرواز هواپیماهای شرکت صهیونیستی اوکراین اینترنشنال بر فراز ایران را که مورد تحریم کشورهای عربی است را بررسی و نتیجه را به اطلاع ملت برساند.

    چندین ماه است که معاون سیاسی وزارت کشور مشخص نشده این امر کفایت وزیر محترم کشور را زیر سوال برده و لازم است در اسرع وقت یک فرد فرا جناحی یا لااقل مستقل و بدون تعصب گروهی برای این سمت معرفی شود.

    همچنین سال گذشته وزیر کشور به خاطر جدی نگرفتن مسئله عفاف و حجاب از مجلس کارت زرد گرفت و به او هشدار داده شد که از رسمیت گرفتن پوششی به نام ساپورت در خیابان جلوگیری کند اما وی این امر را به شوخی گرفته و امروز شاهد رواج آن هستیم، طبیعی است که مجلس همچنان این موضوع را دنبال خواهد کرد.

    از شهرداری و پلیس راهور که اخیرا به رعایت خط عابر پیاده توسط راننده و عابر و نیز حرکت خودروها بین دو خط اهتمام ورزیده اند تشکر می‌کنم زیرا وضعیت رانندگی ما در دنیا اسف بار بوده و در رتبه‌های آخر قرار دارد و این زیبنده جمهوری اسلامی نیست.

    همچنین خواهشمندیم که انضباط موتورسواران نیز با همین جدیت دنبال شود.

    برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار از این نظر قابل تمجید است که عده‌ای دلسوز فرهنگ و هنر کشور که ایدئولوژی و هنر را عامل جمع می‌دانند به جای آه و ناله از وضعیت فرهنگ و سینمای کشور خود وارد عرصه ساخت فیلم شدند و عملا فیلم مطلوب خویش را به نمایش می‌گذارند این حرکت بسیار ارزشمند و قابل تقدیر بوده و قطعا در صنعت سینمای کشور اثرگذار خواهد بود و لازم است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این افراد حمایت کند.

    همچنین اینجانب حصر خانگی آقایان موسوی، کروبی و خانم رهنورد را پس از پایان آشوب‌های خیابانی بدون حکم قضائی همچنان خلاف اصول متعدد قانون اساسی و ادامه آن را به زیان انقلاب اسلامی می‌دانم و معتقدم در این زمینه شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیس جمهور و قوه قضائیه کوتاهی کرده‌اند. همه می‌دانند که من هیچ تعلق خاطری به آقایان کروبی و موسوی ندارم و در انتخابات سال 88 نیز به آقای رضایی رای دادم. هدف اینجانب دفاع از یک موضوع بزرگ‌تر در نظام اسلامی است.

      , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نویسنده : Mostafa بازدید : 1718 تاریخ : دو شنبه 22 دی 1393برچسب:حرف های سخنان علی مطهری در مجلس درباره فتنه , دانلود سخنرانی جنجالی علی مطهری در مجلس , دانلود سخنرانی علی مطهری در مجلس درباره فتنه , دانلود صدای سخنرانی علی مطهری درباره حصر غیر قانونی , دانلود صوت سخنرانی علی مطهری درباره حصر غیر قانونی , دانلود فیلم درگیری علی مطهری 21 دی , دانلود فیلم درگیری علی مطهری در مجلس , دانلود فیلم سخنرانی علی مطهری 21 دی , دانلود کلیپ دعوای علی مطهری با صفر نعیمی رز , دانلود کلیپ سخنرانی جنجالی علی مطهری در مجلس درباره فتنه , دانلود کلیپ علی مطهری درباره حصر غیر قانونی , سخنان جنجالی علی مطهری در مجلس , سخنان علی مطهری در مجلس درباره فتنه , سخنرانی جنجالی علی مطهری در مجلس , سخنرانی علی مطهری در مجلس , سخنرانی علی مطهری در مجلس درباره فتنه , صحبت های علی مطهری در مجلس درباره فتنه , صوت دعوای علی مطهری با صفر نعیمی رز , عکس جنجال امروز مجلس 21 دی , عکس های دعوای علی مطهری و صفر نعیمی رز , عکس های سخنرانی جنجالی علی مطهری در مجلس , عکس های کتک خوردن علی مطهری در مجلس , فیلم جنجال سخنرانی مطهری در مجلس , فیلم دعوای علی مطهری با صفر نعیمی رز , ماجرای جنجال سخنرانی مطهری در مجلس , ماجرای جنجال سخنرانی مطهری در مجلس درباره حصر موسوی و کروبی , ماجرای جنجال سخنرانی مطهری درباره فتنه , متن کامل سخنرانی مطهری 21 دی , متن کامل سخنرانی مطهری در مجلس درباره فتنه 88 , متن کامل سخنرانی مطهری که باعث تشنج در مجلس شد , کلیپ دعوای علی مطهری با صفر نعیمی رز , کلیپ دعوای علی مطهری با صفر نعیمی رز در مجلس درباره فتنه , کلیپ دعوای علی مطهری و صفر نعیمی رزدر مجلس , کلیپ سخنرانی جنجالی علی مطهری در مجلس , کلیپ سخنرانی علی مطهری در مجلس درباره فتنه , کلیپ سخنرانی علی مطهری درباره حصر غیر قانونی , کلیپ صوتی سخنرانی علی مطهری درباره حصر غیر قانونی , کلیپ علی مطهری درباره حصر غیر قانونی , کلیپ ماجرای جنجال سخنرانی مطهری در مجلس , کلیپ کتک خوردن علی مطهری در مجلس, ادامه مطلب

 

به نام خدا

نام کتاب:بیشعوری

نویسنده:خاویرکرمنت

مترجم:محمودفرجامی

فرمت:PDF

صفحات:170

توضیحات:

این کتاب درباره بیشعوری در دوره معاصر است. بله، بیشعوری! و تاثیر عمیقی که بیشعورها با نفوذ در اجتماع، سیاست، علوم، تجارت، دین و امثال اینها در دنیای معاصر می گذارند. به نظر نویسنده، بیشعورها احمق نیستند، اتفاقا بیشتر آنها نابغه اند؛ اما نابغه هایی خودخواه؛ مردم آزار، با اعتماد به نفس بالا و البته وقیح که نتیجه تیزبازی هایشان در نهایت به ضرر خودشان و اطرافیانشان می شود.
نویسنده با شوخ طبعی و یک عالمه ماجراهای ساختگی (اما در واقع بسیار شبیه به اتفاقاتی که هر روز دور و بر ما می افتد) نظریه من درآوردی خودش را مطرح می کند: بیشعوری یک بیماری مسری است و دارد دنیا را تهدید می کند! باید کاری کرد والا بیشعورها دنیا را نابود می کنند.

 

 

کربلایی جواد مقدم شب 30 صفر 93 بین الحرمین تهران
 

مجموعه نوحه های شب 30 صفر 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت بین الحرمین تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید : **   موضوع: صفر المظفر | 4 دی , 1393  2 نظر   | ادامه مطلب »
کربلایی جواد مقدم شب 29 صفر 93 بین الحرمین تهران
 

مجموعه نوحه های شب 29 صفر 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت بین الحرمین تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید : **   موضوع: صفر المظفر | 2 دی , 1393  بدون نظر   | ادامه مطلب »
کربلایی جواد مقدم شب 28 صفر 93 بین الحرمین تهران
 

مجموعه نوحه های شب 28 صفر 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت بین الحرمین تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید : **   موضوع: صفر المظفر | 1 دی , 1393  3 نظر   | ادامه مطلب »
کربلایی جواد مقدم شب 27 صفر 93 بین الحرمین تهران
 

مجموعه نوحه های شب 27 صفر 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت بین الحرمین تهران اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید : **   موضوع: صفر المظفر | 30 آذر , 1393  6 نظر   | ادامه مطلب »
جواد مقدم : من جانم را برای ولایت‌فقیه و رهبرم می‌دهم
 

جواد مقدم، مداح جوانی است که هرازگاهی شایعاتی درباره‌اش مطرح می‌شود. چندی پیش بود که یک فایل صوتی از او منتشر شد و عده‌ای با شنیدن آن، تصور کردند که جواد مقدم حرف‌هایی علیه ولایت فقیه بر زبان آورده است. اما این ذاکر جوان، با صراحت اعلام کرد که به هیچ وجه چنین منظوری نداشته و همواره خودش را سرباز ولایت فقیه می‌داند.

هر چند که می‌توان انتقاداتی به روش‌‌ها و گفتارهای مقدم و بسیاری از ذاکران شناخته شده دیگر داشت، اما قرار دادن او در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی، هدفی است که توسط جریان‌های خاص که به دنبال نفوذ در هیات‌ها هستند دنبال می‌شود. جریان‌هایی که در چند ماه اخیر سعی داشتند با پرداخت مبالغ سنگین به جواد مقدم، او را مصادره کنند که خوشبختانه ناکام ماندند. جواد مقدم تصمیم گرفت خودش به این شایعات پاسخ دهد و با صراحت ارادت خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را اعلام کند تا جای هیچ تفسیر دیگری باقی نماند. این حرف‌های جواد مقدم آب پاکی را روی دست شایعه‌سازان و موج‌سواران این جریان می‌ریزد. عقیق لازم دانست تا این سخنان را برای حفظ وحدت هیئات انقلابی منتشر کند:

ادامه مطلب را بخوانید ….

تعداد بازدید : **   موضوع: ویژه نامه ها | 9 آذر , 1393  8 نظر   | ادامه مطلب »
کربلایی جواد مقدم شب سیزدهم محرم 93 خادم الرضا قم
 

مجموعه نوحه های شب سیزدهم محرم 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید : **   موضوع: محرم الحرام | 20 آبان , 1393  1 نظر   | ادامه مطلب »
کربلایی جواد مقدم شب دوازدهم محرم 93 خادم الرضا قم
 

مجموعه نوحه های شب دوازدهم محرم 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید : **   موضوع: محرم الحرام | 15 آبان , 1393  بدون نظر   | ادامه مطلب »
کربلایی جواد مقدم شام غریبان محرم 93 خادم الرضا قم
 

مجموعه نوحه های شام غریبان محرم 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید : **   موضوع: محرم الحرام | 15 آبان , 1393  بدون نظر   | ادامه مطلب »
کربلایی جواد مقدم شب عاشورا محرم 93 خادم الرضا قم
 

مجموعه نوحه های شب عاشورا محرم 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید : **   موضوع: محرم الحرام | 13 آبان , 1393  بدون نظر   | ادامه مطلب »
کربلایی جواد مقدم شب تاسوعا محرم 93 خادم الرضا قم
 

 

مجموعه نوحه های شب تاسوعا محرم 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تصویری اضافه شد

برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , ,

نویسنده : Mostafa بازدید : 1170 تاریخ : دو شنبه 23 دی 1393برچسب: دانلود مستقیم ترانه دوستت دارم لارا فابیان با زیر نویس فارسی زینب بابرادردوقلوی کرم سایر مداحی لری رضا موسیوند ۹۳؛ستون خیمه لیلا دانلودنوحه جوادمقدم بنام دریا جواب دختر سبد گربه متن اهنك دلم كرفته اي رفيق كرشا رضايي نوحه یک پسر بچه در راه کربلا فیلم حضرت رقیه در اردبیل در حال نماز انشا صداى وزش باد معمای اسم دختر شماره تلفن پسر گی برای جلوگیری از کاهش ید در نمک یددار چه کار باید کرد؟ علیرضا رجبی هرسینی کد پیشواز ایرانسل علی جهانیان تیتراژ سریال فاطما گل ترکیه فیس بوک مریم قاسمی کلبه ای در زمستان دانلود زیر نویس سریال راه رفتن مردگان فصل 5 قسمت3 برای جلوگیری از کاهش ید در نمک یددار چه روش هایی را باید اجرا کرد خلاصه ای از قسمت آخر سریال ترکی برگ ریزان فیلم چاقو خوردن فائزه دختر گرگانی اهنگ فیلم فاطما گل علی جهانیان انشادرموردقطره بارانی که ازابری چکیده اید خلاصه قسمت42فاطماگل دستگيري اسيد پاشان اصفهانآپارات ستاره شب رباط کریم نام خوانندگان اهنگ جدیدفاطماگل دانلود مداحی بابا حسین غریبه با صدای جواد حسین خانی سریال فصل دو قبول میکنم قسمت 273 قاب زيبا براي كاغذ A4 دربارهي صرفه جويي در آب بقیه قلب زرد جویا مجد نمونه سوال نوبت اول پایه هفتم علوم نمونه سوال زبان انگلیسی ترم اول پایه ی اول دبیرستان دانلود رمان جدید با ژانر کل کل عاشقانه فرمت apk سری دوم پشت صحنه فریحا مداحی لری ای حسین آرام جانم نصب libg,soبرای اندروید مرحوم آغاسی باآهنگ انشا صدای زیبای وزش شدید باد ‏‎ ‎روضه بااهنگ جدید ابی گوگوش آپارات مریم قاسمی با مرتضی پاشایی حل معماي مرد کور قرص سفيد قرمز کشتن داعشی توسط قاسم سلیمانی قلب زرد چند قسمته مداحی باسم کربلایی جدید با پسرش براءه العشق par3roid دانلود مداحی عربی حسینم وا حسینم وا حسینا نوحه ومداحی ورود کاروان اسرا به کوفه وشام, ادامه مطلب
بلاگ ریدر

 

 

 

دانلودرمان استايل مخصوص اندروييد2

نویسنده : Mostafa بازدید : 1002 تاریخ : دو شنبه 22 دی 1393برچسب: دانلودرمان استايل مخصوص اندروييد2 ارش روشنایی ذخیرهودانلود فیلمهای ی دانلود رايكان اهنك فاطما كل علي جهانيان جذب در کافه بازار کد پیشواز مستان همه افتاده جویا مجد نمونه سوال نوبت اول پایه هفتم علوم بازی انلاین ارایش انجلز فرندز نمونه سوالات امتحان نوبت اول زبان انگلیسی بصورت انلاین سریال ایسان قسمت 47 دانلود نوحه جواد مقدم به نام پياده ميرن عاشقا از نجف تا كربلا دانلود اهنگ جدید شهریاری ها دادیم دانلود جدیدترین کار آمد ترین نقشه های کلش اف کلن جواب تست هوش ورودی دانشگاه های المان در سال 2013 خلاصه متنی قسمت 73 سریال ایسان بياض نيوز کد پیشواز ایرانسل علی جهانیان تیتراژ سریال فاطما گل ترکیه سلسله مراتب تربيتي ابن سينا قلب زرد چند قسمته نقاشی قطره آب اموزش هک بازی کلش اف کلنس بابرنامه گیم هکر خسته از زمونه2211 چادگان دیارمن جواب معمای مرد کور با چهار قرص در جزیره دانلود نمونه سوالات شاداب سازی محیط کتابخونه افشار آهنگ کردی لنو آهنگ پس بیا باهم در کنارهم گل زندگی بچینیم از علیرضا روزگار نوحه جوادمقدم گنج قارون نمی خوام دوتخس شیطون شهادت اسو در دادگاه درسریال فاطما گل کد اهنگ چیشواز ایرانسل اه میکشم از علی جهانیان دانلود کلیپ جمشید خونه است باكستان ‏XXX‏ فصل اباد ويديو بیژن پاکزاد خرید تمام بلیط های کنسرت دانلود اهنگ امید توهم مثل من بیقرار چشات دوتخس شیطون,دانلود,‏jar جواد کریمی معلم کامپیوتر دانلودهمه اي برنامه هاي جاوا نوكيا ۳۰۳؟ دانلودنمونه سوالات مدیریت نیمسال دوم۹۲-۹۳ faramarzraisi‏ در رز بلوق داستان طنز برای ضربالمثل هرکه بامش بیش برفش بیشتر برگزاري كلاسهاي خانمها در دارالقران يک موضوع خوب براي نقاشي ۲۲بهمن اپارات تعزیه ده اول محرم 93از امیر صفری جواب معمای پرنده عدد زوج نوشیدنی دانلود مداحی جدید جوادمقدم به نام همه میدونند به کی بگم ارباب عكس هاي متحرك كارتون آنجلز فرندز متحرك, دانلود مستقیم ترانه دوستت دارم لارا فابیان با زیر نویس فارسی زینب بابرادردوقلوی کرم سایر مداحی لری رضا موسیوند ۹۳؛ستون خیمه لیلا دانلودنوحه جوادمقدم بنام دریا جواب دختر سبد گربه متن اهنك دلم كرفته اي رفيق كرشا رضايي نوحه یک پسر بچه در راه کربلا فیلم حضرت رقیه در اردبیل در حال نماز انشا صداى وزش باد معمای اسم دختر شماره تلفن پسر گی برای جلوگیری از کاهش ید در نمک یددار چه کار باید کرد؟ علیرضا رجبی هرسینی کد پیشواز ایرانسل علی جهانیان تیتراژ سریال فاطما گل ترکیه فیس بوک مریم قاسمی کلبه ای در زمستان دانلود زیر نویس سریال راه رفتن مردگان فصل 5 قسمت3 برای جلوگیری از کاهش ید در نمک یددار چه روش هایی را باید اجرا کرد خلاصه ای از قسمت آخر سریال ترکی برگ ریزان فیلم چاقو خوردن فائزه دختر گرگانی اهنگ فیلم فاطما گل علی جهانیان انشادرموردقطره بارانی که ازابری چکیده اید خلاصه قسمت42فاطماگل دستگيري اسيد پاشان اصفهانآپارات ستاره شب رباط کریم نام خوانندگان اهنگ جدیدفاطماگل دانلود مداحی بابا حسین غریبه با صدای جواد حسین خانی سریال فصل دو قبول میکنم قسمت 273 قاب زيبا براي كاغذ A4 دربارهي صرفه جويي در آب بقیه قلب زرد جویا مجد نمونه سوال نوبت اول پایه هفتم علوم نمونه سوال زبان انگلیسی ترم اول پایه ی اول دبیرستان دانلود رمان جدید با ژانر کل کل عاشقانه فرمت apk سری دوم پشت صحنه فریحا مداحی لری ای حسین آرام جانم نصب libg,soبرای اندروید مرحوم آغاسی باآهنگ انشا صدای زیبای وزش شدید باد ‏‎ ‎روضه بااهنگ جدید ابی گوگوش آپارات مریم قاسمی با مرتضی پاشایی حل معماي مرد کور قرص سفيد قرمز کشتن داعشی توسط قاسم سلیمانی قلب زرد چند قسمته مداحی باسم کربلایی جدید با پسرش براءه العشق par3roid دانلود مداحی عربی حسینم وا حسینم وا حسینا نوحه ومداحی ورود کاروان اسرا به کوفه وشام, ادامه مطلب

کلیپ مسخره بازی خنده دار mp4 1 MB

 

  یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸:۱۲ 
مسخره  
 
یه روز به یکی گفتم "هیچ چیز مسخره ای وجود نداره"... امشب با صدای بلند میگم "غلط کردم"... مسخره است... این زندگی مسخره است... اینکه یهو بدون دلیل دلت بگیره مسخره است... اینکه وقتی چشم های سرخت رو می بینند باید به دروغ بگی "از خستگیه" مسخره است... این که دلت برای چند تا حرف و کلمه و جمله تنگ بشه مسخره است... این که باید تحمل کنی مسخره است... خیلی مسخره است.
من رو ببخشید بابت تمام دروغ هایی که گفتم... نیستم تا روزی که همه این مسخره ها تموم بشه.
 
+ سحر ندارد این ش
ادامه مطلب
  جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲:۱:۰ 
 
هیشوَخ شغل کسی رو مسخره نکنهیشوَخ قیافه کسی رو مسخره نکنهیشوَخ ...هیشوَخ  نداشته ها و ایرادای کسی رو مسخره نکنچون اون خودش از من و تو خیلی بهتر میدونه درداشوتو اگه یه باره اون کمبودا و ایرادا رو دیدیاون هر لحظه با این دردا داره زندگی می کنهدِ آخه بی معرفت کی رو داری مسخره می کنی؟؟؟به کی داری تیکه و متلک میندازی و می خندی؟؟؟به کسی که خودش هر لحظه به این بدبختی هاش داره گریه می کنه ؟!به خدا باس از خجالت آب شد وقتی که گریه ی کسی بشه خنده من و شوما!!!
ادامه مطلب
  دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۱۸:۵ 
مرده شور شوخی ای را ببرد که جدی شود  
مرده شور شوخی ای را ببرد که جدی شود!
وبلاگ > مهاجری، محمد - پسر دبیرستانی‌ام همین 2- 3 روز پیش در انتخابات شورای دانش‌آموزی مدرسه‌اش شرکت کرده است.
 
می گوید: «همین جوری، یهویی، برای خنده و مسخره بازي» با چند نفر از بچه‌ها قرار گذاشتیم كاندیدا شویم و شدیم و همین جوری شوخی‌شوخی رأی آوردیم.
می‌گوید: همین جوری برای مسخره بازي من و یكی از دوستانم با هم توافق كردیم كه دو لیست مجزا تهیه كنیم و هر كدام‌مان در صدر یك لیست قرار بگیریم.می‌گوید: حالا د
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱:۲۶ 
خودكشى مرگ قشنگى كه ب آن دل بستم  
 
 
من از این زندگى چى خواستم مگه؟
خسته شدم فقط واسه خانوادم نفس كشیدم.اه.
كسى چرا براى من نیست؟ چرا من نباید خیالم راحت باشه یكى همیشه هست؟ چرا ب كسى نمیشه تكیه كرد؟
ببین چه قدر مسخره س همه چیز.این جمله عالیه.اگه آدم خوبى هستى و از دنیا انتظار دارى باهات خوب رفتار كنه مث این میمونه ب گاو فش ندى و انتظار داشته باشى شاخت نزنه. پس واسه چى زنده باشم؟ از هر طرف نتیجه باختنه.پوچیه.مسخره س .مسخره س. مسخره س.
یک نفر، از وسط کوچه صدا کرد مرا.
بازي مسخره ای �
ادامه مطلب
  یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵:۲۰ 
خیلی مسخره و خنده داره بخونیدش شادشید.ههه  
یه خبر فوق العاده خنده دار وچرت وپرت شنیدم گفتم ب شمام بگم بترکید از خنده.جاستین و با ارسلان قاسمی.مقایسه کردن و میگن ارسلان چقدبهترازجاستینه و خوشگله و هزارجور دری وری دیگه.دارم میترکم از خنده ک اخه مقایسه ی کی با کی!!!!!تازه نوشته بودن زیر عکس ارسلان:جاستین بیبر درتیران
ههههههههههه
ای خدا چقدر اینا ا*س*ک*ل تشریف دارن
ادامه مطلب
  دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۳:۱۶:۱۸ 
کلیپ خنده دار  
  نام کليپ : Just For Laugh – فقط برای خنده سال انتشار: ۲۰۱۴ مدت زمان: ۹ دقیقه حجم : ۶۰ مگابایت کیفیت : ۷۲۰p HDRip خلاصه : این کليپ شامل دوربین مخفی های خنده دار می باشد که مردم را در شرایطی خنده دار قرار می دهند و از آن ها فیلم برداری می کنند ، با توجه به گستردگی سوژه ها ، این ویدئوها بسیار متعدد هستند که سایت دانلودها قصد دارد بهترین آن ها را به صورت رایگان برای شما مهیا کند
ادامه مطلب
  شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵:۵۹ 
امروز  
می خوام بنویسم ولی چیزی نوشته نمی شه. امروز خوب بود. آره خوب بود. دیدار با سه تا شاید هم بشه گفت 5 تا از دوستام. حتی مسخره بازي های ع و نگاه های من که بهش انداخته می شد و به این نتیجه رسیدم محدثه چقدر از ع بهتره و کم تر از این نگاه ها می خواد امروز حتی وقتی محدثه کلوب بود و بهش گفتم اون عکس رو ببینه و متوجه نکته اش بشه و کلی خندیدیم هم خوب بود. بعد از سه روز اومدنش برام خنده به ارمغان آورد خنده از ته دلم. خدایا شکرت به خاطر خنده ها و به خاطر گریه هامون.
ادامه مطلب
  یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۵:۳۷:۵۵ 
دانلود انواع کلیپ خنده دار و ترسناک  
در وبسایت clip2net.ir شما میتوانید انواع کليپ خنده دار،کليپ های شاد عروسی،کليپهای حوادث و ترسناک و همچنین ویدئو کليپهای موسیقی از خوانندگان معروف کشورمان و یا کليپهای آموزشی و علمی را به راحتی مشاهده و سپس دانلود نمایید.
همچنین در سایت انواع دسته های دیگر کليپ از جمله:کليپ تبلیغاتی،کليپ حیوانات و طبیعت،کليپ هنری ،کليپ ورزشی و کارتونی و دیگر کليپهای متفرقه جهت دانلود قرار داده شده.
جهت مشاهده کليپها دو دانلود به سایت دانلود کليپ خنده دار بروی�
ادامه مطلب
  پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۸:۳۱:۰ 
سوالِ مسابقه  
سوالِ مسابقه امروز...ورزش صبحگاهی چه اثری دارد؟1-موجب نشاط و شادابی و سرزنده ای می شود2-باعث تنظیم ساعت خواب می شود3-هر دو موردجدا این سواله؟!! از تلویزیون پخش بشه؟!آخه مردم رو چی فرض کردید؟! مگه برای بچه دبستانی دارید سوال طرح می کنیدآدم شاخ در میاره بخدا...بازي گرفتیم همه چیزو؛ یه مشت بی سواد شدن تهیه کننده، کارگردان،مجری...درک خوبی ندارم از بعضی چیزابرنامه های مایه خنده، بی محتوا، حرفای صدتا یه غازکليپ های تکراری و مسخره...
ادامه مطلب
  دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲:۳۵ 
کلیپ دوربین مخفی خنده دار ... Just For Laugh  
کليپی دیدنی و خنده دار که این کليپ شامل دوربین مخفی های خنده دار می باشد که مردم را در شرایطی خنده دار قرار می دهند و از آن ها فیلم برداری می کنند ، با توجه به گستردگی سوژه ها ، این ویدئوها بسیار متعدد هستند این ویدئو از سایت بزرگ دانلود ها گرفته شده است . منبع : http://farsload..com
ادامه مطلب
  دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲:۶:۰ 
 
جدیدا ها به یک وضعیت خیلی خنده دار رسیدم! اصلا حال خوبی نیست!مثل گم شدن وسط یک جنگل تاریک که هرچه بیشتر میدوی کمتر میرسی!یا مثلا یک خیابان خیلی شلوغ که نمیدانی دست مادرت را کی و کجا رها کردی و آن خانم چادر به سری که دنبالش راه افتادی اصلا هم مادرت نیست! اگر بخواهم حال خنده دارم را بیشتر توصیف کنم تا خود صبح چرت و پرت دارم که به هم ببافم و یک غول بی شاخ و دم از خودم بسازم!اما نه امشب وقتش را دارم نه حوصله اش را!اصلا میدانی؟این روز ها انگار مدام یک چ
ادامه مطلب
  شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۵:۴۲:۴۵ 
خاطره آقای جلال عباسیان  
در دانشگاه شهید باهنر با مجید محمدی مسئول دارالثقلین هم اتاقی بودم. بابک سرباز بود و گاهی میومد اتق ما سری میزد. یه مدت میومد اتاق و جلسه تفسیر قرآن میذاشت.من شل دین بودم و بابک کمی سختگیر! بخاطر همین چون میدونستم بابک از مسخره بازي بدش میاد، برای اذیت کردن بابک به محض تموم شدن تفسیر قرآن شوخی و خنده و مسخره بازي رو شروع میکردمیه روز جلسه که تموم شد و بچه ها هنوز متفرق نشده بودند با همکلاسیم که برای جلسه اومده بودم اتاق ما، رفتیم توی تخت و پرده
ادامه مطلب
  جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۷:۴۵ 
نوشتن  
نوشتن را از یک جهت خوب دانستم و آن این نیست که میشود با نوشتن زندگی جهانیان را زیبا کرد که اگر زندگی جهانیان زیبا شود و همه جا صلح و دوستی باشد مسخره است.باید جنگی باشد و عده ای به دنبال زیبایی باشند، اگر همه ماشینهای یکسان داشته باشند و عده ای احمق پولدار نباشند که ملت فحششان دهند مسخره است. اگر فقیری نباشد و کسی نباشد که شبها خیابان ها را خرش خرش جارو کند و همه به اندازه نیازشان پول در می آوردند و مصرف میکردند و باقیمانده را بین بقیه تقسیم می�
ادامه مطلب
  یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۷:۹:۱۶ 
دانلود کلیپ خنده دار جدید  
مقوله رقص مثل اینکه خیلی طرفدار داره چون خیلی این وبلاگ زیاد سرچ میشه. ولی اینبار می خوام واستون آدرس چندتا صفحه بزارم که ببینید و کیف کنید، اولین صفحه برای دانلود کليپ خنده دار هست و کليپ های مودبانه خنده دار زیاد داره.
اگر هم شما به کليپ های وحشتناک و تصادف و آدم کشی و داعشی علاقه دارید و خلاصه دنبال راهی برای دانلود کليپ +18 هستید به این آدرس دومی برید، ولی حتما 18 سالتون شده باشه ها.
ادامه مطلب
  جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۴۸:۰ 
عاقبت تست کردن قبل از خرید!  
تصویر خنده دار,بهترین تصویر خنده دار,جدیدترین تصویر خنده دار,دانلود تصویر خنده دار,مشاهده جدید ترین تصویر خنده دار,عکس خنده دار,تصویر جدید خنده دار,تصویر این ماه خنده دار,اخبار جدید در باره خنده دار,تصویر کیفیت دار خنده دار,تصویر مینیاتوری خنده دار,کاریکاتور خنده دار,دانلود تصویر های  خنده دار,دانلود تصویر خنده دار,عکس خنده دار,
منبع : http://khandestan..ir
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵:۰ 
Tell the morning we'll be there soon  
_نور آفتاب خیلی شدیده[نگاه به پرده پنجره].-هی، فکرشم نکن که پرده رو می‌کشم،نور آفتاب قراره به صورتامون بخوره.[لب‌خند بی‌حس]._منم تا آخر راه، همینو بهت نشون می‌دم،[لب‌خند بی‌حس][نشانه:دوتا میدل فینگرز]-منم همین دوتا رو بهت می‌دم؛[دوتا نشانه بالایی].[لب‌خند حرص‌درآر]_خوبه،من اینوری،تو اونوری،مردم فکر می‌کنن میدل ها برای اوناس. [خنده]-حتی یک جهت‌بگیرش!_[قه‌قهه][ادای تفنگ رو درمیاره،بوم بوم می‌کند]-لعنتی.[قه‌قهه]_حتی اون شکلی که برات کشیدم.[
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۷:۰ 
حسین غیاثی  
تهران ولی عصر ترافیک مسخره
بنــز سیاه رنگ متالیک مسخره
با شیشه های دودی و با رینگ نقره ای
یک آدم نجیب ِ رمــــــــــــانتیک مسخره
چشمان مست خیره به دنبال دختریست
دختر کنــــــــار شیشه ی بوتیک مسخره
با گونه های گل به ای و لنز های سبز
قـــــــــــــد بلند و هیکل باریک مسخره
بوق و چـراغ و بعد مسیری همیشگی
یک جای دنج ِ خلوت و نزدیکِ مسخره
مردان گر گرفته و زن های بی دلیل
زیـــــر فشار قدرت تحریک مسخره
هی قهوه می خورند و هی حرف می زنند
آرامش خیال�
ادامه مطلب
  پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹:۱۷ 
نهار  
آخخخخ امروز مردیم از خنده! مدرسه زیارت عاشورا داشت و بعدش بمون نهار دادن پلو مرغ و دوغ!
وای خدا ترکیدیم ها
با مسخره بازي بچه ها
مریم گف ایشالا نهار قبولی دانشگاه یهو پریا گف ایشا شام عروسیاتون!خخخخ
بعدم امیری و مهسا و مهرنوش و نیلو تخته پاک کنو کرده بودن دوربین عکاسی و عکس مینداختن! آخ مردیم همه از خنده
خانم حقانیم واقعا ازمون عکس انداخت و قراره برامون ظاهرش کنه
ولی اون عکس انداختن الکی بچه ها با تخته پاک کن و لب و لوچشون ک مث دختر فیسبوکیا کرد
ادامه مطلب
  شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲:۱۶:۵ 
اقایون حوااستون باشه قسمت هفتم  
-7 ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﺮﺩﻥ : ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺪ ﺍﺳﺖ، ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﻫﻤﺴﺮ ﺑﺪﺗﺮ ﻭ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﻫﻤﺴﺮ ﺩﺭ ﺣﻀﻮﺭ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﻣﻤﮑﻦ ! ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺟﻨﺒﻪﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﻫﻤﺴﺮﺗﺎﻥ ﮐﺎﺭﯼ ﺭﺍ ﺩﺭﺳﺖ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﺪﺍﺩﻩ ﺷﻤﺎ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺻﺪﺍ ﻣﯽﮐﻨﯿﺪ : «ﻧﺎﺑﻐﻪ ! ﺁﯼ ﮐﯿﻮ ! ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪ«! ﯾﺎ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﻗﺪ، ﻫﯿﮑﻞ ﯾﺎ ﻟﻬﺠﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻫﻢ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺑﺪ ﻭ ﺯ
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۱۰:۳۲ 
جووک  
ﺁﻫﺎﯼ ﭘﺴﺮایی ﮐﻪ ﭘﺎﺭﮎ ﺩﻭﺑﻠﻪ ﺧﺎﻧﻤﺎ ﺭﻭ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ... !!ﺁﺭﻩ ﺑﺎ ﺷﻤﺎﻡ ... ;)ﺗﻮﭖ ﺷﻮﺕ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﺎﻧﻤﻬﺎ ﺭﺍ ﺩﯾﺪﯾﻦ ؟! شبیه پنگوئن فلجه ... :))))))ﺍﻭﻧﻢ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﻨﯿﺪ خیلی باحاله ... ^_^.
 
ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﺑﺲ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻧﯿﻮﻣﺪﻩ ﺭﻭﺍﺑﻂﻋﻤﻮﻣﯿﺶ ﺿﻌﯿﻔﻪ !ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺁﺵ ﻧﺬﺭﯼ ﭘﺨﺶ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ﺍﻭﻣﺪ ﺁﯾﻔﻮﻧﻤﻮﻧﻮ ﺯﺩ , ﮔﻔﺘﻢﮐﯿﻪ؟ﮔﻔﺖ ﺁﺷﻪ !ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﺁﯾﻔﻮﻥ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﺧﻨﺪﻩ ﺍﺗﺼﺎﻝ ﮐﺮﺩ !!!
 
ق
ادامه مطلب
  جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶:۴۲ 
تنهایی  
دلم اروم وقرار ندارد قدرت تعقل وتفکر از من گرفته شده است .همه جا فقط صدا ست که به گوش می رسد و همراه با مغز تمام اندامهای درونیم را هم متلاشی می کند . از یک طرف گروم گروم های دویدن بچه همسایه از بالا /صدای مکالمه پسر نفهم همسایه دیگر درست پشت در واحد ما که با صدای نکره اش با رفقای هم کاسه اش در حال شو خی و خنده است  وصدای آژیر ما شین انسان بی شعوری که از فرهنگ ماشین سواری فقط خریدن دزد گیر را بلد بوده تا پز ماشین خود را به دیگرانداده باشد یا صدای
ادامه مطلب
  یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲:۴۲:۴۶ 
مرا از چه می ترسانی؟؟؟  
مرا از چه می ترسانی؟
از نبودنت؟
از تنهایی؟
آخ که چقد تو ساده ای
اگر تمام وقتت را به جای خر کردن من(دور از جون)
صرف آدم شدن خودت می کردی
الان قیمت اندکی داشتی....
این روزها دیگر نه به برگشتت فکر میکنم 
نه به خاطراتت
دیگر وقتی اسمت را هم می شنوم خنده ام می گیرد
وااای که تو چه تجربه ی مسخره ای بودی
و مسخره تر من بودم که بهای گزاف عمرم را صرفش کردم
من که دیگر فراموش کرده ام و زندگی ام را از نو صیغل داده ام
تو میمانی با یک اعصاب داغون
پاکتهای سیگار
ذهن کث�
ادامه مطلب
  شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹:۰ 
 
امروز شت ( یه پسره هست که مدل دورگه اسپانیایی و ایرانیه و انقد خوشگل و خوش هیکله که من شت صداش میکنم ) رو تو رستوران رو به روی دانشگاه دیدیم این جناب شت محل سگ به کسی نمیذاشت حالا فک کنین با یه دختره اومده که قد کوتاه و چاق و یه صورت معمولی داشت!!!! دست تو دست!!! اون قدر مسخره بازي درآوردیم و من زاغ سیاهشونو چوب زدم و لب خونی حرفاشونو کردم که مردم از خنده:/ :)))
خدا این سرگرمی ها رو از ما خل و چلا نگیره !
ادامه مطلب
  پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳:۰ 
 
ایندفعه دلم میخاس تو بنویسی.. خب.. شاید از خنده ها گریه هامون .. از اون ماهگرد دوستی خاصمون ..یه روز پر از مسخره بازي .. یا صندلی مخصوصمون تو پارک.. یا از وقتایی ک دس میذاری رو نقطه ضعفام .. ب فاطمه زنگ میزنی و کافه میری.. یا از من ک دیگه بت گیر نمیدم .. یا آرمان میقانی ....
دلم میخاس دیگه .. 
ولی رمزو عوض کردم ..
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۶:۲:۰ 
انواع خنديدن در انگليسي  
انواع خندیدن در انگلیسی با آرزوی لبخند به روی لبهای شما عزیزانSmile : سْمایللبخند، كه همه تون باهاش آشنا هستیدLaugh: لَفمعمول ترین لغت در مورد خنده که در واقع بیان کننده خوشحالی و احساساته و معنای مثبتی داره نسبتاGiggle: گِگلیه نوع خندیدن سریع و نسبتا" آرومه که ممکنه به علاوه خجالت باشهChuckle: چاكِلخندیدن خیلی آروم و متین که تقریبا" دهن زیاد باز نمیشهSmirk: سمیركخندینیه که معنی منفی داره .و در واقع از روی غروره و یکی رو مسخره میکنه.Snicker: یواشکی خندیدن به �
ادامه مطلب
  دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۵:۱۴:۴ 
حال من و حال خواهرام و هالِ مامان !  
حالم ناخوش بود و سرم گیج میرفت.. با تلو تلو خوردن راه افتادم برم سمت آشپزخونه.مامان و بابا خونه نبودن و خواهرهام توی هال نشسته بودن و با مسخره بازي عکس سلفی از خودشون میگرفتن. بهشون خندیدم و با آخرین توانی که واسم مونده بود گفتم " بچه ها من سرم خیلی گیج میره "
چند ثانیه بعد از گفتن این جمله دیگه نتونستم روی پاهام وایسم و از حال رفتم و همونجا افتادم کف زمین. در این حین خواهرهام فکر کردن دارم ادا درمیارم و مسخره بازي می کنم. با خنده اومدن بالا سرم و
ادامه مطلب
  جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۲۱:۲۸ 
دانلود کليپ خوردن انسان توسط خرس با لينک مستقيم  
لطفا برای دانلود و تماشای کليپ کليپ خورده شدن انسان توسط خرس به ادامه مطلب این پست مراجعه نمایید…تماشای آنلاین کليپ کليپ خورده شدن انسان توسط خرس :
 
برای دانلود این کليپ با عنوان کليپ خورده شدن انسان توسط خرس کلیک نماییدمنبع : http://anjomanezaban..com
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳:۰ 
دانلود کلیپ سوتی خیابانی در گزارش فوتبال  
در این کليپ جواد خیابانی گزارشگر فوتبال که سوتی هایش پر آوازه است و همه او را به این عنوان می شناسند در گزارش فوتبال جمله ای می گوید که خیلی خنده دار است.این کليپ خنده دار رو حتما در ادامه مطلب  دانلود کنید!منبع : http://riopatogh.ir
ادامه مطلب
  یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲:۰ 
تربیت خنده دار  
سلام امروز داشتم چت میکردم صحبت راحت شدن بعد مرگ شد که هممون راحت میشیم بعدش منم گفتم من الان دوران خوشیمه و اقدر فشار روحی داشتم و گرفتاری مثلاکه الان راحتم بعد ادامه دادم اصلا بابام یادمه دیگه موقع کودکی مارو تو خونه مسخره میکرد اگه احساس درد داشتیم و گریه میکردم مثلا میگفت آی ننه اش برو ببین بچه ت چشه یا میگفت آی ننه ش به بچت توجه کن حالا مام گریه اونم با لحن مسخره میگفت اگرم گریه رو ادامه میدادم قاه قاه میخندید حالا مام خنده ش رو کم دیده ب�
ادامه مطلب
  یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲:۲۶ 
آسمان هم گاهی خجالتی می شود  
 دیروز آسمون داشت میخندید از اون خنده های بزرگ واز بنا گوش در رفته عصر پنج شنبه ای...وقتی با دختر داییم روی نیمکت پارک نشسته بودیم و مثل دیوونه ها عکس می‌گرفتیم و بلند بلند میخندیدیم آسمون هم میخندید ..آسمون هم داشت به مسخره بازي های ما از ته دل میخندید....اول فکر کردم یه حس مسخره و درونی هستش اما وقتی به آسمون نگاه کردم دیدم ابرا دارن می خندن.... دقیقا دوتا چشم با یه لبخند گنده... وقتی می خواستم عکس بگیرم ابرا  رفتنه بودن دیگه نه از چشمای بزرگ آبی
ادامه مطلب
  جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰:۰ 
يك روز ميرسد...  
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﻣﯿﺮﺳﺪ...ﯾﮏ ﻣﻼﻓﻪ ﯼ ﺳﻔﯿﺪ ﭘﺎﯾﺎﻥﻣﯿﺪﻫﺪ...ﺑﻪ ﻣﻦ ...ﺑﻪ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻫﺎﯾﻢ ...ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯾﮕﻮﺷﯽ ﻫﺎﯾﻢ...ﺑﻪ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺑﻠﻨﺪﻡ...ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﻋﮑﺴﻢ ﺑﻐﺾ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻭ ﻣﯿﮕﻮﯾﯽ: ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ،ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺎﺯﯼ ﻫﺎﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ..........
ادامه مطلب
  یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰:۵۱:۴۱ 
می خند؟!  
ینی من با همه ی عمق وجودم ازین جمله متنفرم: "یه روزی یاد این کارات میوفتی خودت خنده ت میگیره"ینی چی این حرف؟؟کارای ما کجاش خنده داره؟؟؟اینکه من بخاطر عدم آگاهی.عقده ها.کمبود ها.تربیت اشتباه.جامعه غلط.زندگی غلط و هزارتا مساله دیگه کارهایی میکنیم که اشتباه از اب درمیاد این خنده داره؟؟؟این خنده داره که باید انقدر عذاب بکشیم تا تازه بتونیم مثل یه آدم سالم زندگی کنیم؟؟؟این خنده داره که وقتی بعد از گذشت چند سال وقتی برمیگردی به گذشته و میبینی چه ک
ادامه مطلب
  دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱:۰ 
 
شانزده دلیل برای خندیدن
 - ۱) خنده چهره را شاداب و زیبا می‌کند.
      ۲) خنده عمر را طولانی می‌کند.
      ۳) خنده سن افراد را کمتر نشان می‌دهد. (قابل توجه خانم‌ها!!)
      ۴) خنده رگ‌ها را گشاد می‌کند که در سلامتی مؤثر است.
      ۵) خنده با افزایش هورمون کورتیزول ایمنی بدن را در برابر بیماری‌ها زیاد می‌کند.
      ۶) خنده با شستن CO۲ از خون احساس مطلوبی ایجاد می‌کند.
      ۷) خنده کلسترول خون را کاهش می‌دهد.
      ۸) خنده گرفتن حمام اکسیژن است.
      ۹) خن
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۲۳:۰ 
صحنه های خنده دار از فوتبال  
سلام به همهبریم سراغ کليپ های امروز.- صحنه های خنده دار از فوتبال فوتبال خنده دار و دیدنی
Your browser does not support the video tag.
کليپ : تریلر از گیم پلی بازي زیبا god of ware تریلر زیبا از گیم پلی بازي زیبا جنگ خدایان
Your browser does not support the video tag.
- تریلر تبلیغاتی از بازي god of ware تریلر تبلیغاتی از بازي زیبا جنگ خدایان
Your browser does not support the video tag.
کليپ جدید : دمو بازي جنگ خدایان دمو زیبا از بازي جنگ خدایان - God Of Ware
Your browser does not support the video tag.
ویدیو : میدان جنگ یا میدان فوتبا
ادامه مطلب
  سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲:۰ 
اثرمعجزه آسای تربت  
مرحوم شیخ حر عاملی درکتاب وسائل الشیعه ومجلسی
دربحارنقل کرده اندکه درزمان امام صادق(علیه السلام)
زن بدکاره ای بود که بیشترجوانان اهل شهررا آلوده کرده بود،
هرگاه ازراه نامشروع باردار می شد ،جنین هارا سقط می کرد
وبعدبه آتش می کشید ومی سوزاند.سرانجام این زن ازدنیا رفت،
درکمال تعجب بعدازلحظاتی دیدندبدنش ازقبربیرون افتاده است.
ماجرارابه امام (علیه السلام)خبردادندحضرت فرمودند:چون فرزندان
سقط شده رامی سوزاند،زمین هم بدنش را قبول نمی کند.
فر�
ادامه مطلب

بازي کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,گیم کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,دانلود بازي کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,Download  کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,Download game کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,دانلود بازي اکشن کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی,danload bazi  کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و کليپ سکسی, بازي زیبا کليپ کون و کوس عکس سکس کون و کوس عکس و ک

نویسنده : Mostafa بازدید : 1445 تاریخ : دو شنبه 22 دی 1393برچسب: www,ssampad,irدبیرستان شهید صدوقی یزدssampadssampad,irwww,sampad,irدبیرستان شهید صدوقیدبیرستان شهیدصدوقی یزدسایت دبیرستان شهید صدوقی یزدمدرسه شهید صدوقی یزددبیرستان شهیدصدوقیsampad,irدبیرستان صدوقی یزدسمپاد یزددبيرستان شهيد صدوقي يزدعلمی مقایسه ای استان یزدسوالات علمی مقایسه ای یزدپاسخنامه سمپاد 92www,ssampadتیزهوشان شهید صدوقی یزددبیرستان پسرانه شهید صدوقی یزدشهید صدوقی یزدشهید صدوقی دبیرستانسوالات شیمی اول دبیرستان یزدسوالات علمی مقایسه اینمونه سوال علمی مقایسه اینمونه سوالات علمی مقایسه ایدبیرستان تیزهوشان یزدwww,ssampad,comwww,s sampad,irssampad ,irssampad irwww,ssmpad,irآزمون علمی مقایسه ایآزمون علمی مقایسه ای استان یزدsampad ir portal layoutسایت دبیرستان تیزهوشان یزدسایت دبیرستان شهید صدوقیسوالات سنجش علمی اول دبیرستاننمونه سوالات شیمی سمپاد یزدشیمی یزد, ssampad,ir, مدرسه شهید صدوقی یزد, دبیرستان استعداد درخشان یزد, دفترچه ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان, سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي و استعدادهاي درخشان, دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان قزوين 91, دفترچه راهنمای ثبت نام ازمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان, کتاب های مرجع آزمون ورودی مدارس دبیرستان استعدادهای درخشان, ثبت نام استعداد درخشان و نمونه یزد, لينك ثبت نام مدارس نمونه و تيزهوشان در سايت www,yazdedu,ir, مهلت ثبت نام آزمون استعداد های درخشان استان یزد, خرداد 88 site:ssampad,ir, مدرسه شهید صدوقی یزد, دبیرستان شهید صدوقی یزد, , ssampad,ir, ssampad, sampad,ir, سمپاد نشریه, ثبت نام قرائت خانه سماد یزد, دبیرستان استعداد درخشان یزر, yazdedu,ir - ,:: دبیرستان استعدادهای درخشان شهید صدوقی یزد ::,, yazdedu,ir - دبیرستان شهید صدوقی یزد - درسی و نمونه سؤال, http://ouldoozfilm,ir/, مسجدحضرت رقیه شادآباد | اولدوز فیلم, اصغر رضوانپور | اولدوز فیلم, حاج ولی الله کلامی زنجانی | اولدوز فیلم, حجت الاسلام موسوی – 27 صفر 91 مشهدمقدس | اولدوز فیلم, کربلایی علیرضا اسفندیاری | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی | اولدوز فیلم, محبوب القلوب استاد حاج شهروز اردبیلی – 29 صفر 91 مشهدمقدس | اولدوز فیلم, سعید جوانبخت-ایام فاطمیه سلام الله علیها-پنجشنبه 31 فروردین 1391 | اولدوز فیلم, حاج شهزاد عیسی پور-ولادت حضرت زینب سلام الله علیها-سه شنبه8فروردین 1391 | اولدوز,,,, استاد حاج شهروز اردبیلی – ایام فاطمیه 1390 | اولدوز فیلم, حاج اصغر رضوانپور – ایام فاطمیه 1390 | اولدوز فیلم, شهید حاج حسن شریفی | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی – ولادت حضرت زینب سلام الله علیها 1388 | اولدوز فیلم, کربلایی علیرضا اسفندیاری – ۲۹ صفر ۹۱ مشهدمقدس | اولدوز فیلم, حاج نادر جوادی-ایام فاطمیه سلام الله علیها-جمعه1 اردیبهشت 1391 | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی – ولادت حضرت زینب سلام الله علیها 1387 | اولدوز فیلم, حاج عبدالله داداشی – طشت گذاری ۹۱ (اردبیل) | اولدوز فیلم, حاج شهروز حبیبی – ایام فاطمیه 1390 | اولدوز فیلم, از مداحی انگلیسی استاد موذن زاده تا درآوردن کفش ضرغامی | اولدوز فیلم, حاج طاهر رحیمی – ماه مبارک رمضان 1391 | اولدوز فیلم, حاج نادر جوادی-ایام فاطمیه سلام الله علیها-دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 | اولدوز فیلم, محصولات : حاج محمدباقر منصوری | اولدوز فیلم, حاج محمد باقر تمدنی-ولادت حضرت زینب سلام الله علیها-سه شنبه8فروردین 1391 | اولدو,,,, حاج جعفر ایمان نژاد-شام غریبان حضرت زهرا سلام الله علیها-چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹,,,, حاج بابک ارشدی – طشت گذاری ۹۱ (تهران) | اولدوز فیلم, ویژه نامه : دانلود مداحی های ولادت حضرت زینب سلام الله علیها | اولدوز فیلم, گلچین مراسم عزاداری 28 صفر 91 – مشهد مقدس | اولدوز فیلم, استاد حاج غلامرضا عینی فرد زنجانی – طشت گذاری 91 (زنجان) | اولدوز فیلم, گلچین ولادت حضرت زینب سلام الله علیها از مداحان معروف – قدیمی | اولدوز فیلم, حاج داود علیزاده – طشت گذاری ۱۳۹۰ | اولدوز فیلم, حاج محمدباقر منصوری-شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها-سه شنبه 5 اردیبهشت ۱۳۹۱ |,,,, محصولات : استاد سلیم موذن زاده اردبیلی | اولدوز فیلم, حاج محمدباقر منصوری-شام غریبان حضرت زهرا سلام الله علیها-چهار شنبه 6 اردیبهشت ۱۳,,,, گزارش تصویری ولادت حضرت زینب سلام الله علیها-سه شنبه۸فروردین 1391 | اولدوز فیلم, حاج محمد نورانی – طشت گذاری 1390 | اولدوز فیلم, استاد حاج داود علیزاده – طشت گذاری 91 (تهران) | اولدوز فیلم, نمونه کار | اولدوز فیلم, اخبار هیئت ها | اولدوز فیلم, حاج محمد نورانی – طشت گذاری ۹۱ (تهران) | اولدوز فیلم, محبوب القلوب استاد حاج شهروز اردبیلی – محرم 91 | اولدوز فیلم, حاج محمدباقر منصوری – طشت گذاری 91 (اردبیل) | اولدوز فیلم, حاج نادر جوادی – طشت گذاری ۱۳۹۰ (اردبیل) | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی-ماه رمضان1390 | اولدوز فیلم, گالری تصاویر | اولدوز فیلم, فاطمیه | اولدوز فیلم, رمضان | اولدوز فیلم, اولدوز فیلم | اولین تصویر بردار هیئت های مذهبی - آذری, حاج نادر جوادی – طشت گذاری 91 (اردبیل) | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی – آلبوم بسیار زیبای ساقی سرمست | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی – آلبوم بسیار زیبای ساقی سرمست | اولدوز فیلم,http://ouldoozfilm,ir/, مسجدحضرت رقیه شادآباد | اولدوز فیلم, اصغر رضوانپور | اولدوز فیلم, حاج ولی الله کلامی زنجانی | اولدوز فیلم, حجت الاسلام موسوی – 27 صفر 91 مشهدمقدس | اولدوز فیلم, کربلایی علیرضا اسفندیاری | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی | اولدوز فیلم, محبوب القلوب استاد حاج شهروز اردبیلی – 29 صفر 91 مشهدمقدس | اولدوز فیلم, سعید جوانبخت-ایام فاطمیه سلام الله علیها-پنجشنبه 31 فروردین 1391 | اولدوز فیلم, حاج شهزاد عیسی پور-ولادت حضرت زینب سلام الله علیها-سه شنبه8فروردین 1391 | اولدوز,,,, استاد حاج شهروز اردبیلی – ایام فاطمیه 1390 | اولدوز فیلم, حاج اصغر رضوانپور – ایام فاطمیه 1390 | اولدوز فیلم, شهید حاج حسن شریفی | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی – ولادت حضرت زینب سلام الله علیها 1388 | اولدوز فیلم, کربلایی علیرضا اسفندیاری – ۲۹ صفر ۹۱ مشهدمقدس | اولدوز فیلم, حاج نادر جوادی-ایام فاطمیه سلام الله علیها-جمعه1 اردیبهشت 1391 | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی – ولادت حضرت زینب سلام الله علیها 1387 | اولدوز فیلم, حاج عبدالله داداشی – طشت گذاری ۹۱ (اردبیل) | اولدوز فیلم, حاج شهروز حبیبی – ایام فاطمیه 1390 | اولدوز فیلم, از مداحی انگلیسی استاد موذن زاده تا درآوردن کفش ضرغامی | اولدوز فیلم, حاج طاهر رحیمی – ماه مبارک رمضان 1391 | اولدوز فیلم, حاج نادر جوادی-ایام فاطمیه سلام الله علیها-دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 | اولدوز فیلم, محصولات : حاج محمدباقر منصوری | اولدوز فیلم, حاج محمد باقر تمدنی-ولادت حضرت زینب سلام الله علیها-سه شنبه8فروردین 1391 | اولدو,,,, حاج جعفر ایمان نژاد-شام غریبان حضرت زهرا سلام الله علیها-چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹,,,, حاج بابک ارشدی – طشت گذاری ۹۱ (تهران) | اولدوز فیلم, ویژه نامه : دانلود مداحی های ولادت حضرت زینب سلام الله علیها | اولدوز فیلم, گلچین مراسم عزاداری 28 صفر 91 – مشهد مقدس | اولدوز فیلم, استاد حاج غلامرضا عینی فرد زنجانی – طشت گذاری 91 (زنجان) | اولدوز فیلم, گلچین ولادت حضرت زینب سلام الله علیها از مداحان معروف – قدیمی | اولدوز فیلم, حاج داود علیزاده – طشت گذاری ۱۳۹۰ | اولدوز فیلم, حاج محمدباقر منصوری-شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها-سه شنبه 5 اردیبهشت ۱۳۹۱ |,,,, محصولات : استاد سلیم موذن زاده اردبیلی | اولدوز فیلم, حاج محمدباقر منصوری-شام غریبان حضرت زهرا سلام الله علیها-چهار شنبه 6 اردیبهشت ۱۳,,,, گزارش تصویری ولادت حضرت زینب سلام الله علیها-سه شنبه۸فروردین 1391 | اولدوز فیلم, حاج محمد نورانی – طشت گذاری 1390 | اولدوز فیلم, استاد حاج داود علیزاده – طشت گذاری 91 (تهران) | اولدوز فیلم, نمونه کار | اولدوز فیلم, اخبار هیئت ها | اولدوز فیلم, حاج محمد نورانی – طشت گذاری ۹۱ (تهران) | اولدوز فیلم, محبوب القلوب استاد حاج شهروز اردبیلی – محرم 91 | اولدوز فیلم, حاج محمدباقر منصوری – طشت گذاری 91 (اردبیل) | اولدوز فیلم, حاج نادر جوادی – طشت گذاری ۱۳۹۰ (اردبیل) | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی-ماه رمضان1390 | اولدوز فیلم, گالری تصاویر | اولدوز فیلم, فاطمیه | اولدوز فیلم, رمضان | اولدوز فیلم, اولدوز فیلم | اولین تصویر بردار هیئت های مذهبی - آذری, حاج نادر جوادی – طشت گذاری 91 (اردبیل) | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی – آلبوم بسیار زیبای ساقی سرمست | اولدوز فیلم, استاد محمدعلی کریمخانی – آلبوم بسیار زیبای ساقی سرمست | اولدوز فیلم, اولدوز فیلم, www,ouldoozfilm,ir, شهروز اردبیلی, حاج محمد نورانی,الدوزفيلم, حاج شهروز اردبیلی, محمد نورانی, دانلود مداحی حاج نادر جوادی, حاج نادر جوادي, سید محمد عاملی, دانلود آلبوم ساقی سرمست کریمخانی, اولدوز فیلم اذری, دانلود مولودی ولادت حضرت زینب, حاج غلامرضا عيني فرد, حاج داوود علیزاده, الدوز فیلم اذری, دانلود آلبوم ساقی سرمست محمد علی کریمخانی, سایت الولدوز فیلم, ایمیل زینب عیسی, مداح جدید میلاد حضرت زینب, کربلایی عبدالله داداشی, مسجدحضرت رقیه شاداباد, مداحی مصطفی برماسی ایام فاطمیه, بیوکرافی نامه نادرجوادی, عکسهای سیدمحمدعاملی, سن ایلدون عزم سفر عم اوغلی, شهزاد عيس پور, دانلود کلیپ از روضه خوانی داوود علیزاده, دانلود آلبوم ساقي سرمست کریمخانی, دانلود مداحی جدید سال 91 حاج داود علیزاده, سعید جوانبخت مداح, حاج ابراحیم مشکینی, شهروز اردبیلی مداحی دانلود, یک کاروان دل ساقی سرمست دانلود, مرکز دانلودمداحي 6ماهه عليه السلام, حاج حسین غفاری شاعر ترکی, متن نوحه مصطفی برماسی, دانلود مداحی های جدید کربلایی اکبر بابازاده به نام حسین جانم · دانلود کل مداحی های حاج شهروز حبیبی · دانلود مداحی های کربلایی علیرضا اسفندیاری · دانلود مداحی های حاج بهزاد حسنی اهر · دانلود مداحی های حاج شهروز اردبیلی · دانلود کل مداحی های حاج مهدی قربانی · دانلود گلچین مداحی های حاج مهدی خادم آذریان جدید · دانلود گلچینی از مداحی های حاج داود علیزاده · دانلود گلچینی از مداحی های حاج محسن رستگاری · دانلود مداحی های سال 89 از کربلایی اکبر بابازاده با طبل و سنج · دانلود مداحی های حاج مختار صادق زاده اروموی · دانلود آلبوم مداحی جدید محرم شاهین جمشید و فریبرز خاتمی تشنه لبلر با طبل و سنج · دانلود گلچینی از بهترین مداحی های مرحوم سید جواد ذاکر · دانلود گلچینی از بهترین مداحی های حاج محمد باقر منصوری · دانلود گلچینی از مداحی های مداحان جوان شهرستان ارومیه · دانلود گلچین مداحی های حاج شهروز حبیبی · دانلود گلچینی از بهترین و خاطره انگیز ترین مداحی های حاج سلیم موذن زاده · دانلود مداحی های حاج جواد رسولی زنجانی · دانلود مداحی های جدید 92 ایام فاطمیه · دانلود گلچین مداحی های حاج اصغر زنجانی · دانلود گلچینی از بهترین مداحی های حاج محمد باقر تمدن اردبیلی · دانلود نوحه های حاج سید محمد عاملی · دانلود نوحه های حاج جعفر ایمان نژاد · دانلود مداحی های جدید آذری ترکی · آموزش تحریرها در مداحی · آموزش دعای توسل در آواز دشتی · دانلود آموزش ختم خوانی برای مجالس · دانلود آلبوم کویتی پور · دانلود کتابهای مداحی ترکی آذری · دانلود مداحی های ترکی 92 · دانلود گلچین نواهای ماه مبارک رمضان · دانلود و دریافت اس ام اس های مخصوص شهادت حضرت علی · دانلود و دریافت مداحی های مخصوص شهادت حضرت علی · دانلود گلچینی از مداحی های حمید علیمی · دانلود مداحی های جدید ایرج محمدی · دانلود مداحی های عادل اصلانی · دانلود مداحی های علی حقایق · دانلود گلچین مداحی های نزار القطری · دانلود نوای عاشورایی از استاد شهریار · دانلود گلچینی از بهترین مداحی های حاج محمود کریمی · دانلود بهترینی از گلچین مداحی های حاج حسین سیب سرخی · آموزش مداحی ترکی · آموزش مداحی فارسی · أانلود کلاسهای آموزش مداحی ترکی صوتی · آموزش مرثیه خوانی · آموزش کلمل مداحی در یک مجلس شروع و اتمام آن · آموزش نحو مداحی در مجالس و رفع گرفتگی صدا · دانلود مداحی های حاج نادر جوادی · دانلود مداحی های حاج ابراهیم رهبر · دانلود گلچین مداحی های حاج عبدالرضا هلالی جدید و قدیم · دانلود گلچین مداحی های جواد مقدم · دانلود گلچین مداحی های سید مهدی میرداماد · دانلود مداحی های محمدعلی کریمخانی · دانلود گلچینی از مداحی های حسین عینی فرد · دانلود گلچینی از مداحی های شاهین جمشید پور · دانلود آلبوم مداحی آهوی تشنه با صدای شاهین جمشید پور · دانلود مداحی های فارسی مخصوص اربعین حسینی · دانلود مداحی های ترکی مخصوص اربعین حسینی · دانلود مداحي هاي حاج حسين غفاري · اس ام اس پیامک و دوبیتی های ویژه شهادت امام رضا (ع) · دانلود نرم افزار متن، ترجمه، و قرائت قرآن کریم · دانلود مجموعه تصاویر 3 بعدی از اماکن متبرکه اسلامی (مکه، مدینه، مساجد) · دانلود ترتیل کامل قرآن کریم، با ترجمه گویای فارسی (ترتیل با صدای استاد شهریار پرهیزگار) · دانلود مجموعه نرم افزارهاي مذهبي · اس ام اس پیامک و دوبیتی های شهادت امام حسن عسگری(ع) · تولد پیامبر اکرم (ص) · پیامک ویژه ولادت پیامبر اکرم(ص) · دانلود مرثيه خواني از حاج صديف مشكيني · دانلود آثار جديد و قديم دانلود مجموعه آثار جديد و قديم استاد حاج ولی الله کلامی · دانلود گلچین اشعار و نوحه های حاج سيد تقي سیفی اردبیلی · دانلود نوحه هاي حاج شهزاد عيسی پور · برترين وبلاگ دومين جشنواره اروميه · دانلود مداحي هاي ايام فاطميه93 · دانلود مداحي هاي تركي ويژه ايام فاطميه · دانلود مراسم هشتم محرم 92 اروميه با مداحي كربلايي اكبر بابازاده · دانلود گلچيني از مداحي هاي عالي از حاج مهدی اکبری · دانلود گلچين نوحه هاي تركي آذري · دانلود نوحه مخصوص شهادت امام موسی کاظم (ع) · دانلود مولودي مخصوص نيمه شعبان · دانلود مداحی های فارسی مخصوص شهادت حضرت علی (ع) · دانلود نوحه های ترکی مخصوص شهادت حضرت علی (ع) · دانلود نوحه های ترکی مخصوص شهادت حضرت علی (ع) · دانلود نوحه های استاد بیرام کرمانی اروموی · دانلود آلبوم جدید شهروز حبیبی به نام سلام اولسون · دانلود آلبوم مداحی جدید کربلایی اکبر بابازاده (طفل عطشان ) محرم ,دانلود آلبوم مداحی جدید ویژه محرم 93 از کربلایی اکبر بابازاده به نام (طفل عطشان) با طبل و سنج دانلود آلبوم جدید شهروز حبیبی به نام سلام اولسون دانلود نوحه های استاد بیرام کرمانی (اروموی) دانلود مداحی های ترکی مخصوص شهادت حضرت علی (ع) دانلود مداحی های فارسی مخصوص شهادت حضرت علی (ع) دانلود گلچين مولودي مخصوص نيمه شعبان تركي و فارسي دانلود نوحه مخصوص شهادت امام موسی کاظم (ع) دانلود گلچين نوحه هاي تركي دانلود گلچيني از مداح هاي حاج مهدي اكبري دانلود گوشه هايي از مداحي كربلايي اكبر بابازاده در هشتم محرم 92 تصويري دانلود نوحه هاي تركي مخصوص ايام فاطميه دانلود مداحي هاي فارسي ايام فاطميه 93 وبلاگ برتر دومين جشنواره اروميه دانلود مداحي هاي حاج شهزاد عیسی پور دانلود گلچین اشعار و نوحه های حاج سيد تقي سیفی اردبیلی دانلود مجموعه آثار جديد و قديم استاد حاج ولی الله کلامی امام زمان (عج)، در دوره‌ی غیبت کجا و چگونه زندگی می‌کنند؟ دانلود مداحي هاي حاج صديف مشكيني بهترین عملی که می تواند در قیامت نجاتتان دهد اس ام اس پيامك دوبیتی های شهادت حضرت رقيه خاتون(س) جدید, نیو ایسترن اوت لوک ، داعش ، تروریست ، درآمد ، سوریه ، عراق ، نفت ، فروش ، عناصر ، آمریکا ، ارتش ، بین الملل, ادامه مطلب
www.ssampad.irدبیرستان شهید صدوقی یزدssampadssampad.irwww.sampad.irدبیرستان شهید صدوقیدبیرستان شهیدصدوقی یزدسایت دبیرستان شهید صدوقی یزدمدرسه شهید صدوقی یزددبیرستان شهیدصدوقیsampad.irدبیرستان صدوقی یزدسمپاد یزددبيرستان شهيد صدوقي يزدعلمی مقایسه ای استان یزدسوالات علمی مقایسه ای یزدپاسخنامه سمپاد 92www.ssampadتیزهوشان شهید صدوقی یزددبیرستان پسرانه شهید صدوقی یزدشهید صدوقی یزدشهید صدوقی دبیرستانسوالات شیمی اول دبیرستان یزدسوالات علمی مقایسه اینمونه سوال علمی مقایسه اینمونه سوالات علمی مقایسه ایدبیرستان تیزهوشان یزدwww.ssampad.comwww.s sampad.irssampad .irssampad irwww.ssmpad.irآزمون علمی مقایسه ایآزمون علمی مقایسه ای استان یزدsampad ir portal layoutسایت دبیرستان تیزهوشان یزدسایت دبیرستان شهید صدوقیسوالات سنجش علمی اول دبیرستاننمونه سوالات شیمی سمپاد یزدشیمی یزد

 

 
 
 
 
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نویسنده : Mostafa بازدید : 11327 تاریخ : دو شنبه 22 دی 1393برچسب:www,ssampad,irدبیرستان شهید صدوقی یزدssampadssampad,irwww,sampad,irدبیرستان شهید صدوقیدبیرستان شهیدصدوقی یزدسایت دبیرستان شهید صدوقی یزدمدرسه شهید صدوقی یزددبیرستان شهیدصدوقیsampad,irدبیرستان صدوقی یزدسمپاد یزددبيرستان شهيد صدوقي يزدعلمی مقایسه ای استان یزدسوالات علمی مقایسه ای یزدپاسخنامه سمپاد 92www,ssampadتیزهوشان شهید صدوقی یزددبیرستان پسرانه شهید صدوقی یزدشهید صدوقی یزدشهید صدوقی دبیرستانسوالات شیمی اول دبیرستان یزدسوالات علمی مقایسه اینمونه سوال علمی مقایسه اینمونه سوالات علمی مقایسه ایدبیرستان تیزهوشان یزدwww,ssampad,comwww,s sampad,irssampad ,irssampad irwww,ssmpad,irآزمون علمی مقایسه ایآزمون علمی مقایسه ای استان یزدsampad ir portal layoutسایت دبیرستان تیزهوشان یزدسایت دبیرستان شهید صدوقیسوالات سنجش علمی اول دبیرستاننمونه سوالات شیمی سمپاد یزدشیمی یزد , www,ssampad,irدبیرستان شهید صدوقی یزدssampadssampad,irwww,sampad,irدبیرستان شهید صدوقیدبیرستان شهیدصدوقی یزدسایت دبیرستان شهید صدوقی یزدمدرسه شهید صدوقی یزددبیرستان شهیدصدوقیsampad,irدبیرستان صدوقی یزدسمپاد یزددبيرستان شهيد صدوقي يزدعلمی مقایسه ای استان یزدسوالات علمی مقایسه ای یزدپاسخنامه سمپاد 92www,ssampadتیزهوشان شهید صدوقی یزددبیرستان پسرانه شهید صدوقی یزدشهید صدوقی یزدشهید صدوقی دبیرستانسوالات شیمی اول دبیرستان یزدسوالات علمی مقایسه اینمونه سوال علمی مقایسه اینمونه سوالات علمی مقایسه ایدبیرستان تیزهوشان یزدwww,ssampad,comwww,s sampad,irssampad ,irssampad irwww,ssmpad,irآزمون علمی مقایسه ایآزمون علمی مقایسه ای استان یزدsampad ir portal layoutسایت دبیرستان تیزهوشان یزدسایت دبیرستان شهید صدوقیسوالات سنجش علمی اول دبیرستاننمونه سوالات شیمی سمپاد یزدشیمی یزد, ssampad,ir, مدرسه شهید صدوقی یزد, دبیرستان استعداد درخشان یزد, دفترچه ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان, سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتي و استعدادهاي درخشان, دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان قزوين 91, دفترچه راهنمای ثبت نام ازمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان, کتاب های مرجع آزمون ورودی مدارس دبیرستان استعدادهای درخشان, ثبت نام استعداد درخشان و نمونه یزد, لينك ثبت نام مدارس نمونه و تيزهوشان در سايت www,yazdedu,ir, مهلت ثبت نام آزمون استعداد های درخشان استان یزد, خرداد 88 site:ssampad,ir, مدرسه شهید صدوقی یزد, دبیرستان شهید صدوقی یزد, , ssampad,ir, ssampad, sampad,ir, سمپاد نشریه, ثبت نام قرائت خانه سماد یزد, دبیرستان استعداد درخشان یزر, yazdedu,ir - ,:: دبیرستان استعدادهای درخشان شهید صدوقی یزد ::,, yazdedu,ir - دبیرستان شهید صدوقی یزد - درسی و نمونه سؤال, , ادامه مطلب

 موارد تحليل صرفي اسم :


1- مفرد= بر یک فرد یا یک شیء دلالت می‌کند: مانند: قلم، شجرةُ‍، رجل ٌ 


2- مثنی= بر دو فرد یا دو شی دلالت دارد، مانند: رجلانِ ، رجلینِ که در حالت رفعی 

(انِ ) مکسورو در حالت نصبی ( ینِ ) مکسور می‌گیرد= المُسْلِمانِ، المُسْلمینِ

3-جمع = انواع جمع عبارتند از :


الف- جمع مذکر سالم: در حالت رفعی(ونَ) مفتوح

و در حالت نصبی و جری (ینَ) مفتوح می‌گیرد : الطالبونَ ، الطالبینَ. 

ب- جمع مونث سالم: در حالت رفعی(اتُ) با همان نشانه‌ی اصلی رفع،

و در حالت نصب و جر(اتِ) مکسور می‌آید

توجه کنید که (ات) جمع مونث سالم هیچگاه به صورت مفتوح نمی‌آید. مانند:

مسلماتُ، مسلماتِ. 


ج- جمع مکسّر: صورت مفرد آن تغییر می‌کند مانند :علم که جمع آن می‌شود عُلوم


4- مذکر: اسمی است که علامت مونث (ت) (ة) ندارد مانند: رجل، قلم. 


5- مونث: اسمی است که علامت تأنیث دارد .علامتهای تانیث عبارتند از :

( ة  = فاطمة) (ات = المعلمات ) (ی = کبری) (اء= زهراء)


6- جامد: اسمی است که ریشه‌ی فعلی و معنای وصفی ندارد و بر دو نوع

مصدری و غیرمصدری است. مانند : جلوس - الکتاب


7- مشتق: اسمی است که ریشه‌ی فعلی و معنای وصفی دارد و چندین نوع است:

از جمله: اسم فاعل، اسم مفعول، اسم مبالغه، صفت مشبهة، اسم تفضیل و ... 


8- معرفه: اسم معرفه یعنی اسمی که تنوین نداشته باشد و شناخته شده باشد و 6 نوع است:

 ضمیر، معرفه به اضافه، اسم علم، معرفه به ال، موصول، اسم اشاره. 


9- نکره: اسمی که تنوین بگیرد و جزء موارد ششگانه بالا نباشد. 


10- معرب: کلمه‌ای است که حرکت حرف آخرش به تناسب موقعیت در جمله تغییر می‌کند. 

مانند : التلمیذ


11- مبنی: کلمه‌ای است که حرکت حرف آخرش به تناسب موقعیت در جمله تغییر نمی‌کند. 

برخی از اسمهای مبنی عبارتند از : ضمایر- اسمهای موصول - اسمهای اشاره و استفهام


12- منصرف: اسمی است که تنوین می‌گیرد و غالب اسم‌های معرب منصرف است. 


13- غیرمنصرف: اسمی است که تنوین نمی‌پذیرد واقسام آن عبارتند از:

علم مؤنث، علم غیرعربی، صفت بر وزن أفْعَلْ، اسم شهر و کشور،

جمع مکسر بر وزن مفاعل، مفاعیل و.... 


14- اسم مقصور: اسمی است که به الف ختم می‌شود. مانند: موسی، دنیا و ....

 
15- اسم ممدود: اسمی است که به الف و همزه ختم می‌شود. مانند:
زهراء، صحراء و..... 


16- اسم منقوص: اسمی است که به یای ماقبل مکسور ختم می‌شود. مانند: داعی، قاضی و .... 


17- اسم صحیح الآخر: اسمی است که مقصور، ممدود، منقوص نباشد. مانند: العلمْ ، محمّد


منسوب: اسمی است که یای نسبت داشته باشد. مانند: مَکّة = مکّی. 


18- مصغّر: اسمی است که به منظور «تحبیب» یا «تحقیر» به کار می‌رود. 


روش ساختن اسم مصغر: فَعل = فُعَیل / رَجُل=رُجَیْلْ

مثال تحلیل صرفی اسم ( المعلمات ) = اسم - جمع مونث سالم - معرب - مشتق (اسم فاعل )

معرفه -منصرف - صحیح الآخر 


موارد تحليل صرفي فعل :

۱- زمان فعل :
الف - فعل ماضی: درعربی 14 صیغه دارد و دارای یک ریشه‌ی سه حرفی است : ذَهَبَ - ذهبا

- مضارع:(ا، ت، ی، ن) نشانه‌های فعل مضارع است که در اول فعل می آیند : یَذْهَبُ،یَذْهَبانِ 


ج - امر: امر حاضر از 6 صیغه‌ی مخاطب مضارع ساخته می‌شود. 


۲- صیغه: الغائب، المخاطب، متکلم وحده و .... را صیغه‌ی فعل گوییم. 


۳- ثلاثی: فعل ثلاثی بر دو نوع است. 1) مجرد 2)مزید 


الف- ثلاثی مجرد: فعلی که در باب نرفته است واز 3 حرف تشکیل شده است: ذَهَبَ 


ب- ثلاثی مزید: فعلی که در باب‌های اِفْعال، تفعیل، مُفاعلة و …. برود

 و از 3 حرف بیشتر است: کَلَّمَ، یُنْزِلُ، اِسْتَخْرَجَ


۴- معتل: فعلی که حروف (و ا ی ) در ریشه‌ی آن است و بر 4 نوع است: 


مثال : وعد -اجوف: قال - ناقص: رجا - لفیف (مفروق:وقی و مقرون:طوی) 

۵- صحیح: فعلی که معتل نباشد. مهموز، مضاف، سالم، جزء فعل صحیح است. 


۶-لازم: فعلی که نیاز به مفعول به ندارد و فقط فاعل دارد. (ذَهَبَ عَلیٌّ )ذَهَبَ: لازم 


۷- متعدی: فعلی که علاوه بر فاعل، مفعول به نیز دارد.( کَتَبَ عَلیٌّ الدرسَ. )کَتَبَ : متعدی 


۸- معرب: افعال مضارع به جز صیغه (6 و 12) معرب هستند. توضیح معرب داده شده است 


۹- مبنی: فعل‌های ماضی، فعل‌های امر و صیغه‌ی 6 و 12 مضارع، مبنی هستند. 

۱۰- معلوم: فعلی است که فاعل آن مشخص است مانند: کَتَبَ عَلیٌّ الدرسَ. 


۱۱- مجهول: فعلی است که  فاعل آن نا معلوم است و نایب فاعل جای فاعل راگرفته است  


ماضی مجهول مانند: کَتَبَ = کُتِبَ / مضارع مجهول مانند: یَکْتُبُ = یُکْتَبُ 


مثال: تحلیل صرفی فعل : یستخدمون= فعل مضارع/ للغائبین، ثلاثی مزید، متعدی،معلوم،

صحیح، معرب، سالم.

موارد تحليل صرفي حرف :


1- ذکر نام حرف  مانند :حروف جاره، ناصبه، جازمه و ….. 


2-عامل، غیرعامل 


3-نوع بناء حرف : مبنی بر فتح – مبني برکسر-مبني بر سکون – مبني برضم


مثال: تحلیل صرفی (فی) = حرف ، حرف جر، عامل، مبنی بر سکون.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از بچه‌های کودکستان سوال هوش زیر پرسیده شد:«اتوبوس شکل زیر به کدام طرف حرکت می‌کند؟» به دقت به شکل نگاه کنید.
 
 جواب این تست هوش را می‌دانید؟
تنها دو جواب وجود دارد: «چپ» یا «راست»
 
درباره‌اش فکر کنید ...
 
هنوز نمی‌دانید به کدام طرف حرکت می‌کند؟
عیب نداره! ما به شما می‌گوئیم.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
تمام بچه کودکستانی‌ها جوابشان این بود: به طرف چپ.
وقتی از آن‌ها پرسیده شد: «چرا فکر می‌کنید که اتوبوس به طرف چپ حرکت می‌کند؟»
جواب همه‌شا
ادامه مطلب
  دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶:۰ 

 

تست هوش مخصوص ذهن های فعال  
از بچه‌های کودکستان سوال هوش زیر پرسیده شد:«اتوبوس شکل زیر به کدام طرف حرکت می‌کند؟» به دقت به شکل نگاه کنید.

جواب این تست هوش را می‌دانید؟تنها دو جواب وجود دارد: «چپ» یا «راست» درباره‌اش فکر کنید ...هنوز نمی‌دانید به کدام طرف حرکت می‌کند؟عیب نداره! ما به شما می‌گوئیم......................تمام بچه کودکستانی‌ها جوابشان این بود: به طرف چپ.وقتی از آن‌ها پرسیده شد: «چرا فکر می‌کنید که اتوبوس به طرف چپ حرکت می‌کند؟»جواب همه‌شان این بود: «چون درب ات�
ادامه مطلب
  جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱:۳۱ 

 

تست هوش  
در این تصویر2 تا از چوب کبریت‌ها را جابجا کنید تا در تصویر به جای 2 مربع، 3 مربع داشته باشیم.

                                                                           پاسخ تست هوش اتوبوس هادر
ابتدا قرار بوده که دوازده تا اتوبوس برای انتقال دانش آموزان به اردوگاه
بیایند و در نتیجه هرکدام باید بیست و پنج نفر از دانش آموزان را سوار می
کردند ولی به هر دلیلی که مهم نیست دو تا از اتوبوس ها نیامده اند در حال
حاضر ده اتوبوس موجود است که هر ک
ادامه مطلب
  جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵:۳۵ 

 

معمای طنز  
به نظر شما اتوبوس به کدو م طرف حرکت می کنه؟

 
با دقت به شکل نگاه کن.می‌تونی جواب بدی.
..
..
...(جواب‌های ممکن، چپ یا راست هست)درباره‌اش فکر کن.......هنوز نمی‌دونی؟....
از بچه‌های پیش‌دبستانی این سؤال پرسیده شد.
...بچه‌های پیش‌دبستانی همگی جواب دادند: «چپ»...وقتی ازشون پرسیدن که چرا فکر می‌کنید اتوبوس داره به طرف چپ می‌ره؟اونا جواب دادن:....«چون توی عکس، نمی‌تونی در اتوبوس رو ببینی.»....الآن چه احساسی داری؟می‌دونم. من هم همین‌طور!
 
ادامه مطلب
  سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰:۵۸ 

 

بهتر قضاوت کنیم  
 
قصاب با دیدن سگی که به طرف مغازه اش نزدیک می شد حرکتی کرد که دورش کند اما کاغذی را در دهان سگ دید .کاغذ را گرفت.روی کاغذ نوشته بود" لطفا ۱۲ سوسیس و یه ران گوشت بدین" . ۱۰ دلار همراه کاغذ بود.قصاب که تعجب کرده بود سوسیس و گوشت را در کیسه ای گذاشت و در دهان سگ گذاشت .سگ هم کیسه راگرفت و رفت .  قصاب که کنجکاو شده بود و از طرفی وقت بستن مغازه بود تعطیل کرد و بدنبال سگ راه افتاد . سگ در خیابان حرکت کرد تا به محل خط کشی رسید . با حوصله ایستاد تا چراغ سبز شد �
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸:۳۳ 

 

از عابر چه خبر ؟  
از راننده‌های قدیمی تهران بود. روی اتوبوس‌های خطی کار می‌کرد. آن روز در قهوه‌خانه‌ای که پاتوق راننده‌ها بود، نشسته و تعریف می‌کرد که... بعله! با اتوبوس وارد میدان شوش شده بودم که دیدم باد، کلاه عابری را برده است و عابر وسط میدان دنبال کلاه خود می‌دود. ترمز اتوبوس چند پا بود- یعنی باید چند بار با پا فشارش می‌دادی تا کار کند!- اما خودم را گم نکردم! دست فرمانم معرکه بود! ماشین را با هزار زحمت کنترل کردم و بالاخره کلاه عابر را رد کردم!... پرسیدند�
ادامه مطلب
  سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱:۵۱:۳۱ 

 

برنامه حرکت اتوبوس واحد به طرف قره تپه جهت عزاداری  
به اطلاع می رساند جهت رفاه حال عزاداران حسینی قره تپه ای های مقیم مرند، یک دستگاه اتوبوس واحد هر شب با برنامه ای به شرح زیر به طرف روستا حرکت می نماید:
ساعت شروع حرکت: ساعت 20:10 از جلوی اداره برق 
مسیر حرکت پل یالدور-میدان قائم- میدان معلم - میدان فهمیده - خیابان پاسداران - میدان پلیس - میدان محراب
ساعت حرکت به سمت روستا از میدان محراب از مسیر خیابان جلفا و بلوار شهید باکری ساعت 20:30
التماس دعا
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۳:۵۴:۰ 

 

زمان حرکت اتوبوس از ترمینال مرند به تهران خرید آنلاین بلیط  
ساعت و زمان حرکت اتوبوس ها از ترمینال مرند، خرید آنلاین بلیط مرند - تهران و بالعکس
زمان حرکت اتوبوس تعاونی مسافربری شماره 15:           مبدا                              مقصد                             ساعت حرکتترمینال غرب تهران                      مرند                             21:15-22:15جهت خرید بلیط اتوبوس برای مسیر تهران - مرند و یا تبریز - تهران کلیک کنید.شرکت ها :همسفر مهرا- دروازه تهران ترمینال تبریز  ایران پیما تبریز  همسفر چابکسو�
ادامه مطلب
  یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۴:۲۳:۰ 

 

 
مسئله های خوب 
مسئله 1 - فرض کنید راننده یک اتوبوس برقی هستید. در ایستگاه اول 6 نفر وارد اتوبوس می شوند ، در ایستگاه دوم 3 نفر بیرون می روند و پنج نفر وارد می شوند . راننده چند سال دارد ؟ مسئله 2 - پنج کلاغ روی درختی نشسته اند ، 3 تا از آنها در شرف پرواز هستند . حال چه تعداد کلاغ روی درخت باقی می ماند؟ مسئله 3 - چه تعداد از هر نوع حیوان به داخل کشتی موسی برده شد ؟ مسئله 4 - شیب یک طرفِ پشت بام شیروانی، شصت درجه است و طرف دیگر 30 درجه. اردکی روی این پشت بام �
ادامه مطلب
  شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹:۰ 

 

برخورد مرگبار اتوبوس با عابر پیاده  
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخورد اتوبوس درون شهری با عابر پیاده در خیابان بقایی بزرگراه بسیج تهران، مرگ عابر را به دنبال داشت.سرهنگ «عین الله جهانی» در گفت و گو با ایرنا افزود: دراین حادثه، اتوبوس با دنده عقب درحال حرکت بود که با عابری 40 ساله برخورد و وی را زیر گرفت.وی با اشاره به اینکه این حادثه منجر به فوت عابر شد، اظهار کرد: حرکت غیرضروری اتوبوس با دنده عقب علت اصلی بروز این حادثه است.سرهنگ جهانی همچنین از حادثه برخو�
ادامه مطلب
  یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۴:۵۸:۳۲ 

 

اتوبوس  
-          اتوبوس همیشه دوتا بود ، ماشین بالا و ماشین ته .
-          ماشین بالا مال قاضی ها و عرب ها بود و ماشین پایین مال غنضفری ها و عام ها.
-          هر دو ماشین با هم راه می افتادند و با هم بر می گشتند .
           سرعت اتوبوس ها چهل پنجاه کیلومتر در ساعت بود.
-          از نیم ساعت قبل از حرکت اتوبوس ها بوق می زدند . یعنی ما داریم راه می افتیم ، عجله کنید.
-          اونهایی که مندیل بزرگتری داشتند صندلی های جلو می نشستند.
-          صندلی ه�
ادامه مطلب
  شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰:۰ 

 

سن راننده ی اتوبوس  
این معما رو با دقت بخونید تا شاید بتونید جواب بدیدفرض کنید شما راننده ی یک اتوبوس هستیددر ایستگاه اول 23نفر سوار شده اند به ایستگاه دوم می رسید و 15نفر پیاده شده و 6 نفر سوار می شونددر ایستگاه سوم فقط 7 نفر سوار اتوبوس می شونددر ایستگاه چهارم مجددا 7 نفر سوار شده  و 2 نفر پیاده می شونددر ایستگاه پنجم 9 نفر پیاده شده و 11 نفر سوار می شونددر ایستگاه ششم باید بگید راننده ی اتوبوس چند ساله استخیلی هم ساده است و بی ربط هم نیست فقط کمی دقت میخواهد 
ادامه مطلب
  پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶:۵۲ 

 

لاستیک  
زن و شوهری با 9 بچه در ایستگاه اتوبوس منتظر بودند که پیرمردی هم به آنها ملحق شد...
اتوبوس که آمد پر بود و فقط زن و 9 تا بچه تونستند سوار بشوند..
به همین خاطر شوهر و پیرمرد تصمیم گرفتند پیاده راه بیافتند ...
بعد از مدتی آقای شوهر از تق تق چوب پیرمرد عصبانی شد و گفت :
چرا یه تیکه لاستیک سر اون لامصب نمیزنی؟ تق تقش منو دیوونه کرد...
پیرمرد جواب داد :
اگه تو هم یه لاستیک سر اون لا مصب میذاشتی الان ما سوار اتوبوس بودیم !!! پس خفه شو
منبع : http://fun20.ir
ادامه مطلب
  سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴:۰ 

 

معمای دخترها و گربه ها  
یه معماي جالب براتون طرح میکنم که شاید در ظاهر نوع طرح سوال طنز به نظر بیاد اما یه معماي جالبیه که کمتر کسی جواب درست بهش دادهشماهم هوش خودتون رو محک بزنید.نهایتا بعد از پاسخی که بدست میارید میتونید جواب صحیح رو در ادامه ی مطلب ببینیداما سوال:در اتوبوسی 5 دختر وجود دارد ، که در دست هر کدام 4 سبد هست ، اگر درون هر سبد 5 گربه باشد و هر گربه 4 بچه گربه داشته باشد ، در اتوبوس کلا چندتا پا وجود دارد ؟( نکته : هر دختر 2 پا و هر گربه 4 پا دارد . )
ادامه مطلب
  یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۷:۵۶:۱ 

 

بزرگترین اتوبوس برقی در جهان + عکس  
بزرگترین اتوبوس برقی موجود در دنیا را بشناسید. این اتوبوس برقی که تحت عنوان Lancaster eBus شناخته می شود در نمایشگاه اخیر سازمان حمل و نقل عمومی آمریکا رونمایی و با استقبال کارشناسان صنعت خودروهای عمومی مواجه شد. از همان زمان بود که به این محصول جدید عنوان بزرگترین سیستم حرکتی برقی جهان – که صرفا با استفاده از باتری حرکت می کند – داده شد.
ادامه مطلب
ادامه مطلب
  یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲:۵۹:۵۶ 

 

جنازه‌ای ادمی زیر اتوبوس..(عکس)  
جنازه‌ای ادمی زیر اتوبوس..(عکس)
آتی نیوز: ظاهرا هیچ کس علاقه ای به پیگیری وضعیت مرد موتورسوار و یا حتی پوشاندن صورت آن مرحوم پس از فوت نداشته است.
در حادثه ای که صبح روز گذشته در بلوار خیام شمالی مشهد رخ داد، موتور سواری میانسال از سمت چهارراه خیام به طرف میدان بار سپاد در حرکت بود که با اتوبوس شهری برخورد کرد.
در پی وقوع این حادثه موتور سوار به زیر چرخ های اتوبوس کشیده شد و جان سپرد.
منبع : http://salak..com
ادامه مطلب
  پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۵:۵۹:۰ 

 

الگوی جامعه  
حدود ساعت هشت و نیم بود. سوار اتوبوس شدم تا به خانه بروم. اتوبوس حرکت کرد. یک ایستگاه بعد یک پیرمرد با کمر خم و دست‌‎های لرزان سوار شد. یک جوان همان جلو نشسته بود. آشنا بود. عمران می‎خواند. تازه ارشد گرفته بود. از جایش برخاست و جایش را به پیرمرد داد. چند ایستگاه بعد یک مرد تقریبا چهل ساله که در ردیف آخر اتوبوس نشسته بود، از جایش برخاست و بلند صدا زد: فردین جون بیا بشین جای من. من می‎خوام پیاده بشم.
جوان که بهت زده بود سرش را پایین انداخت و از اتوب�
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۳۸:۵۷ 

 

خواندنی داستانک  
 سگ قصاب قصاب با دیدن سگی که به طرف مغازه اش نزدیک می شد حرکتی کرد که دورش کند اما کاغذی را در دهان سگ دید .کاغذ را گرفت.روی کاغذ نوشته بود" لطفا ۱۲ سوسیس و یه ران گوشت بدین" . ۱۰ دلار همراه کاغذ بود.قصاب که تعجب کرده بود سوسیس و گوشت را در کیسه ای گذاشت و در دهان سگ گذاشت .سگ هم کیسه راگرفت و رفت . قصاب که کنجکاو شده بود و
از طرفی وقت بستن مغازه بود تعطیل کرد و بدنبال سگ راه افتاد . سگ در خیابان
حرکت کرد تا به محل خط کشی رسید . با حوصله ایستاد تا چراغ �
ادامه مطلب
  شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۳۳:۴۹ 

 

مرکز خریدت کجاست؟  
بعضیا انگار از بس رو حالت دره داف بودن خودشون کار کردن دیگه ازین حالت خارج نمیشن، ثابت روشونه، اصلا جز شاکله وجودیشون شده.  یعنی بعد از 4ساعت تو اتوبوس نشستن، صدبار به شیشه اتوبوس خوردن و چرت زدن و گرم و سرد شدن هوای اتوبوس باز یه جوری از اتوبوس پیاده میشن انگار همین الان میخوان دربست بگیرن برن جشن عقد!!
ادامه مطلب
  یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲:۰ 

 

جمهوری در اتوبوس  
توجه: برای اطلاع از کتابخانه‌های دارای این کتاب به سایت samanpl.ir مراجعه فرمایید.
نام کتاب: جمهوری در اتوبوس
نویسنده: نزار قبّانی
انتشارات: دستان
در سال 1378 یازده کماندوی فلسطینی به رهبری دوشیزه "دلال المغربی" با تصرف یک اتوبوس به سمت تل آویو حرکت کردند. آن‌ها بر فراز اتوبوس پرچم سه رنگ فلسطین را نسب کردند تا در زمانه‌ای که کشوری را از روی نقشه محو می‌کنند، آن اتوبوس را جمهوری مستقل فلسطنی بنامند:
«یازده مرد و یک زن...(لطفا به ادامه مطلب مراجعه �
ادامه مطلب
  جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰:۰ 

 

بدو بدو معما  
فرض کنید راننده اتوبوس برقی اید. در ایستگاه اول 6 نفر وارد اتوبوس می شوند ، در ایستگاه دوم 3 نفر بیرون می روند و 5 نفر سوار می شوند. راننده چند سال دارد؟
 
 پنج کلاغ روی درختی نشسته اند ، 3 تا از آنها در شرف پروازند ، حال چه تعداد کلاغ روی درخت باقی می ماند؟
 
 چه تعداد از هر نوع حیوان به داخل کشتی حضرت موسی برده شد؟
 
 شیب یک طرف پشت بام شیروانی شکلی ، 60 درجه و طرف دیگر 30 درجه است ، خروسی روی این پشت بام تخم گذاشته است. تخم به کدام سمت پرت میشود؟
 
 ا�
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶:۴۱ 

 

پنجره  
اتوبوس در ایستگاه ایستاد. پسرکی با موهای تراشیده و لباسهایی کهنه وارد اتوبوس شد و همان صندلی اول کنار پنجره نشست. اولین کاری که کرد، باز کردن پنجره بود، و سپس شهر را نظاره میکرد. شاید دوست داشت دنیا را واقعی ببیند نه از پشت پنجره های کثیف اتوبوس. شاید اینگونه آزادی را بهتر احساس میکرد و زندگی را لمس و حقیقت را نفس میکشید.
ایستگاه بعد پیرمردی لاغر اندام و عینکی، که کلاهی بر سرش داشت وارد اتوبوس شد و همانجا کنار پسرک نشست.
اولین کاری که کرد، بست�
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶:۰ 

 

دخترونه  
میگویند به دختران نباید بال وپر داد..میپرد..اما دختران فقط پروازهای عاشقانه را دوست دارند، بی دلیل نمیپرند..میگویند به دختران نگویید دوستت دارم..خودش را میگیرد..اما دختران فقط دستان عشقشان را میگیرند و میگویند دوستت دارم..میگویند نباید به دختران توجه زیاد کرد..خودشان را گم میکنند..اما دختران وقتی گم میشوند که عشقشان به آنها بی توجهی کند.
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱:۲۱ 

 

داستان  
دختری بنام زهرا:        زهرا فقط هزار تومن داشت تا با اون به مدرسه بره هوا خیلی سرد بود کنار خیابان منتظره اتوبوس ایستاده بود با دستهایه سردش کیف مدرسشو رو دوشش جابجا کرد نگاهش به دختری افتاد که کمی اونطرف تر با دوستش میخندید دختر یک جفت دستکش خیلی زیبا دستش بود زهرا دستاشو جلو دهانش برد تا کمی گرمش بشه خانومی در حالی که بچه ی کوچیکشو رو دوشش بسته بود جلو اومدو گفت یه کمکی بکنید کسی بهش توجه نکرد چند دقیقه گذشت اتوبوس اومد همه سوار شدن اتوبو�
ادامه مطلب
  شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲:۳۴:۲۸ 

 

اتوبوس گناه  
بسم الله الرّحمن الرّحیم
متاسفانه در اتوبوس می بینیم که برخی از خواهران عزیز کشورمان با حجابی نامناسب در اتوبوس حضور پیدا می کنند و در جایی که مردان نشسته اند می نشینند.
آن ها با حجاب نامناسب شان برخی از جوان ها و مردان را به گناه می کشند و باعث می شوند که چشم جوانان به حرام به سوی آنان بچرخد. اتوبوس دیگر به اتوبوس گناه تبدیل شده و برخی از مردم به گناه می افتند .
امیدوارم روزی این اتوبوس گناه تبدیل به اتوبوسی پاک و بی گناه شود.
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰:۵۷ 

 

اتوبوس گناه  
بسم الله الرّحمن الرّحیم
متاسفانه در اتوبوس می بینیم که برخی از خواهران عزیز کشورمان با حجابی نامناسب در اتوبوس حضور پیدا می کنند و در جایی که مردان نشسته اند می نشینند.
آن ها با حجاب نامناسب شان برخی از جوان ها و مردان را به گناه می کشند و باعث می شوند که چشم جوانان به حرام به سوی آنان بچرخد. اتوبوس دیگر به اتوبوس گناه تبدیل شده و برخی از مردم به گناه می افتند .
امیدوارم روزی این اتوبوس گناه تبدیل به اتوبوسی پاک و بی گناه شود.
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰:۵۷ 

 

از عابر چه خبر؟! (یادداشت روز)  
بسم الله از
راننده‌های قدیمی تهران بود. روی اتوبوس‌های خطی کار می‌کرد. آن روز در
قهوه‌خانه‌ای که پاتوق راننده‌ها بود، نشسته و تعریف می‌کرد که... بعله! با
اتوبوس وارد میدان شوش شده بودم که دیدم باد، کلاه عابری را برده است و
عابر وسط میدان دنبال کلاه خود می‌دود. ترمز اتوبوس چند پا بود- یعنی باید
چند بار با پا فشارش می‌دادی تا کار کند!- اما خودم را گم نکردم! دست
فرمانم معرکه بود! ماشین را با هزار زحمت کنترل کردم و بالاخره کلاه عاب�
ادامه مطلب
  دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴:۴۶ 

 

قدر داشته هایمان را بدانیم  
قصاب با دیدن سگی که به طرف مغازه اش نزدیک می شد حرکتی کرد که دورش کند اما کاغذی را در دهان سگ دید.کاغذ را گرفت. روی کاغذ نوشته بود "لطفا ۱۲ سوسیس و یک ران گوشت بدین"۱۰ دلار همراه کاغذ بود. قصاب که تعجب کرده بود سوسیس و گوشت را در کیسه و در دهان سگ گذاشت. سگ هم کیسه را گرفت و رفت.قصاب که کنجکاو شده بود و از طرفی وقت بستن مغازه بود تعطیل کرد و بدنبال سگ راه افتاد.سگ در خیابان حرکت کرد تا به محل خط کشی رسید.با حوصله ایستاد تا چراغ سبز شد و بعد از خیابان ر
ادامه مطلب
  دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷:۰ 

 

جواب بده  
جواب سلام را باسلام بده،- جواب تشکر را با تواضع ،-جواب کینه را با گذشت ،-جواب بی مهری را با محبت-جواب دروغ را با راستی ،-جواب دشمنی را با دوستی،-جواب خشم را به صبوری ،جواب سرد را به گرمی ،-جواب نامردی را با مردانگی ،-جواب پشت کار را با تشویق ،-جواب بی ادب را با سکوت ،-جواب نگاه مهربان را با لبخند ،-جواب لبخند را با خنده ،-جواب دل مرده را با امید ،-جواب منتظر را با نوید،جواب گناه را با بخشش ،هیچ وقت هیچ چیز و هیچ کس را بی جواب نگذار ، مطمئن باش هر جواب
ادامه مطلب
  یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲:۳۵ 

 

معما  
مسئله 1 - فرض کنید راننده یک اتوبوس برقی هستید. در ایستگاه اول 6 نفر وارد اتوبوس می شوند ، در ایستگاه دوم 3 نفر بیرون می روند و پنج نفر وارد می شوند . راننده چند سال دارد ؟
مسئله 2 - پنج کلاغ روی درختی نشسته اند ، 3 تا از آنها در شرف پرواز هستند . حال چه تعداد کلاغ روی درخت باقی می ماند؟
مسئله 3 - چه تعداد از هر نوع حیوان به داخل کشتی موسی برده شد ؟
مسئله 4 - شیب یک طرفِ پشت بام شیروانی، شصت درجه است و طرف دیگر 30 درجه. اردکی روی این پشت بام تخم گذاشته که تخم
ادامه مطلب
  پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۳۸:۵۱ 

 

آخرین بازمانده  
صبح ساعت شش و نیم در ایستگاه اتوبوس ایستاده ام....
اتوبوس می آید و سوار می شوم....
کسی که جلوی اتوبوس نشسته شدیداً آشنا به نظر می آید....
حین پیاده شدن نگاه می کنم خودش است....
سلام می دهم و سلام می گیرم و پیاده می شوم....
او محمد مهدی عبدخدایی بود....
آخرین عضو زنده از فداییان اسلام...
 
ادامه مطلب
  شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴:۰ 

 

داستان اموزنده  
ارزش واقعی
 
قصاب با دیدن سگی که به طرف مغازه اش نزدیک می شد حرکتی کرد که دورش کند اما کاغذی را در دهان سگ دید. کاغذ را گرفت. روی کاغذ نوشته بود «...لطفا ۱۲ سوسیس و یه ران گوشت بدین». ۱۰ دلار همراه کاغذ بود. قصاب که تعجب کرده بود سوسیس و گوشت را در کیسه ای گذاشت و در دهان سگ گذاشت. سگ هم کیسه را گرفت و رفت. قصاب که کنجکاو شده بود و از طرفی وقت بستن مغازه بود تعطیل کرد و به دنبال سگ راه افتاد. سگ در خیابان حرکت کرد تا به محل خط کشی رسید. با حوصله ایستاد ت�
ادامه مطلب
  جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱:۴۳ 

 

 
من از خدا جواب میخواهم
من از خدا برای دیدن تصویرهایی كه روز هاو شب ها میبینم جواب میخواهم
برای تصویرهایی كه از انسانها میبینم
همان هایی كه مدت زیادی ما را به فكر وا میدارد
همانهایی كه روحت را ازرده میكند
من برای دیدن تصویرهایی كه ادم را شرمنده میكند
جواب میخواهم
من برای دیدن مرد سالخورده با دستای بر از بینه كه كنار خیابان در هوای كرم منتظر اتوبوس هست جواب میخواهم
من برای كودكان سر جهار راه جواب میخواهم
برای اینكه جرا مادر بزركم در30 سالك
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴:۱۸ 

 

یک معمای جالب  
از بچه های پیش دبستانی این سوال پرسیده شد:
اتوبوس تو این شکل کدوم طرف میره؟؟؟
جواب های ممکن: چپ یا راست!
حدس بزنین!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خیلی آسونه چون همه بچه های پیش دبستانی بهش جواب دادن!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
باشه خودم میگم:
بچه ها گفتن:چپ.
ازشون پرسیدن چرا؟
گفتن:چون تو شکل در اتوبوس معلوم نیست!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الان چه حسی داری؟؟
میدونم!!! منم همین حس رو دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ادامه مطلب
  سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹:۲۲ 

 

کم کم صاحب کرامات می شم!  
 
8:15
:باریکلا؛ بلاخره سر موقع از خونه اومدی بیرون.
 
8:22
:به به چه خوب موقع رسیدم ایستگاه.
 
8:26
:پس چرا اتوبوس نمیاد؟ یعنی خداوکیلی روزیم که به موقع میایم بیرون این اتوبوسای بی شهور دیر میان!
 
8:28
:خدایا یه اتوبوس بفرست؛ دیر شد.
 
8:29
خدایا دیگه وقتشه... یه اتوبوس بفرست دیگه. یعنی تا یه دیقه ی دیگه اگه اتوبوس بیاد امیدی هست که به موقع برسم. ای خدااااااا
 
8:30
:وای خدا جووووونو یه کاری کن!
 
8:32
(اتویوسی از دور دست ها می آید و جانی تازه در کالبد منتظران ما�
ادامه مطلب
  دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵:۵۱ 

 

پیام اخلاقی1  
جواب سلام را با علیک بده ،        جواب تشکر را با تواضع،               جواب کینه را با گذشت،                  جواب بی مهری را با محبت،                          جواب ترس را با جرأت،                                  جواب دروغ را با راستی،                                         جواب دشمنی را با دوستی،                                                 جواب زشتی را به زیبایی،                                                     �
ادامه مطلب
  دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲:۲:۲۴ 

 

برنامه غار کهک جمعه 93/9/7  
                                                                بسمه تعالی 
روز جمعه ساعت  5:30  صبح با تنی از همنوردان سوار بر یک دستگاه اتوبوس رفتیم به طرف 
غار کهک برای غار نوردی .
در پارک دلیجان برای ساعت 9 برای خوردن صبحانه توقف نیم ساعته داشته ایم و سپس حرکت 
کردیم به طرف غار 
در ساعت 10:30 به نزدیکی غار رسیده از اتوبوس پیاده شده ایم بعد از 20 دقیقه پیاده روی به 
دهانه غار رسیده ایم .
قبل دهانه غار سرپرست برنامه درباره  غار و همچنین رفتار های که همنوردان
ادامه مطلب
  چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷:۰ 

 

تبریز در هفته نکوداشت تحقیر شد/نامه هایی که به شهرداری فرستاده می شود یا گم می شود و یا جواب داده نم  

 

تبریز در هفته نکوداشت تحقیر شد/نامه هایی که به شهرداری فرستاده می شود یا گم می شود و یا جواب داده نمیشود


مهندس امیر حقیان در نطق پیش از دستور

تبریز در هفته نکوداشت تحقیر شد/نامه هایی که به شهرداری فرستاده می شود یا گم می شود و یا جواب داده نمی شود


چرا باید در افتتاح پروژه ی ناتمام شیراز معاون رئیس جمهور حاضر باشد اما در هفته ی نکوداشت تبریز نماینده ی مجلس حضور داشته باشد. این ضعف ماست که تبریز را اینگونه خوار و تحقیر میکنیم. متاسفانه در هفته

 

ادامه مطلب

  دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۹:۴۰

نویسنده : Mostafa بازدید : 1184 تاریخ : دو شنبه 22 دی 1393برچسب: جواب معمای دختران در اتوبوس در حال حرکت دختر ۱۹ساله کشته شده در گرگان نوحه منصوري داعش بیر صدا دانلود اهنگ تیتراژ تازه نفس‎ ‎از شبکه سه دوشنبه ها معمای پنج دختر در اتوبوسی هستند که هر کدام چهار سبد دارند در هر سبد نزدىکامو دور انداختم روى سىاهىا نور انداختم شنیدن صدای لالایی مادر چه حس حالی دارد؟ دانلود آهنگ میانی فاطما گل از علی جهانیان آپارات‏ ‏دانلود‏ ‏مراسم‏پنجم‏ ‏محر‏ م‏ ‏میناب هلالی نوحه سلام من به محرم به آنکه صاحب آن است سوادوجودی مولان اواده ایدی سیمبین بچه سونگ یون میمیره سیستم بارشی کی وارد کشور میشود دانلود برنامه بازی تام سخنگو که همه کار باید براش انجام دهیم سریال قبول میکنم دخترونه كتاب فارسي هفتم درس اول تا شش نقاشی جالب آب ومنابع آبی شورای اسلامی واسه خنده هام جواد مقدم نام پرنده اي كه سه حرف اول آن عدد زوجه سه حرف دومش يك نوشيدني دانلود فیلم لاک پشت های نینجا قسمت هوده دا جویا مجد نمونه سوال نوبت اول پایه هفتم علوم اینترنت رایگان با اپرا مینی 7 جاوا نام پرنده ای که سه حرف اول اسمش عدد زوج است نام یه پرنده که اولش با,هشت شروع شه كليپ اهيل دانلودکتاب طرح تعالی مدیریت مدرسه نوحه مقدم به نام یا قاتل زینب زهرا حسین کلیپ ضایع شدن توسط اسامي برندگان ١٨ ديماه ٩٣ شركت نيوا دانلود اهنگ جدید فاطما گل با صدای علی عزیزیان سريال فريحا download ahang fatma gol ali jahaniyan سازه ماکارونی به زبان انگلیسی جواب معمای گربه ها ahange fatma gol ba sedaye ali jahanian فصل دوم خلاصه قبول می کنم قسمت 60 دانلود آهنگ های سریال کره ای مای گرل کلیپ چاقو خوردن دختر کد پیشواز اه میکشم هر روز از علی جهانیان کلیپ کشته شدن دختر در گرگان خلاصه سی دی کلام حق نتایج قرعه کشی نیوآ کد آوای پیشواز دولت مخفی همراه اول, ادامه مطلب

دانلود آلبوم بسیار زیبای نیدن با صدای ابراهیم تاتلیس   محصول سال 2008

دانلود آلبوم بسیار زیبای نیدن با صدای ابراهیم تاتلیس – محصول سال 2008

 این بسته ، شامل: آلبوم نیدن با صدای خواننده محبوب ، مشهور و دوست داشتنی ترکیه ای ، ابراهیم تاتلیس می باشد.

Neden album – ebrahim tatlises - محصول سال  2008 کشور ترکیه

این آلبوم فقط به خاطر همدردی با هواداران ابراهیم تاتلیس بر روی سایت قرار گرفته شده است.

 

 

نویسنده : Mostafa بازدید : 6897 تاریخ : دو شنبه 22 دی 1393برچسب:ibrahim tatlises, Neden album, آلبوم نیدن با صدای ابراهیم تاتلیس, آلبوم های زیبای ابراهیم تاتلیس, آهنگ ترکی, آهنگهای آذری, آهنگهای ابراهیم تاتلیسس, تمامی آهنگ های ابراهیم تاتلیسس, خواننده محبوب, دانلود آلبوم نیدن با صدای ابراهیم تاتلیسس, دانلود آهنگ های آذری, دانلود آهنگ های ابراهیم تاتلیس, دانلود آهنگ های ترکی, دانلود همه آهنگ های ابراهیم تاتلیسس, مرگ ابراهیم تاتلیسس, هواداران ابراهیم تاتلیس, پونک,ibrahim tatlises, Neden album, آلبوم نیدن با صدای ابراهیم تاتلیس, آلبوم های زیبای ابراهیم تاتلیس, آهنگ ترکی, آهنگهای آذری, آهنگهای ابراهیم تاتلیسس, تمامی آهنگ های ابراهیم تاتلیسس, خواننده محبوب, دانلود آلبوم نیدن با صدای ابراهیم تاتلیسس, دانلود آهنگ های آذری, دانلود آهنگ های ابراهیم تاتلیس, دانلود آهنگ های ترکی, دانلود همه آهنگ های ابراهیم تاتلیسس, مرگ ابراهیم تاتلیسس, هواداران ابراهیم تاتلیس, پونک,http://www,poonak,org/,ibrahim tatlises, Neden album, آلبوم نیدن با صدای ابراهیم تاتلیس, آلبوم های زیبای ابراهیم تاتلیس, آهنگ ترکی, آهنگهای آذری, آهنگهای ابراهیم تاتلیسس, تمامی آهنگ های ابراهیم تاتلیسس, خواننده محبوب, دانلود آلبوم نیدن با صدای ابراهیم تاتلیسس, دانلود آهنگ های آذری, دانلود آهنگ های ابراهیم تاتلیس, دانلود آهنگ های ترکی, دانلود همه آهنگ های ابراهیم تاتلیسس, مرگ ابراهیم تاتلیسس, هواداران ابراهیم تاتلیس, پونک,ibrahim tatlises, Neden album, آلبوم نیدن با صدای ابراهیم تاتلیس, آلبوم های زیبای ابراهیم تاتلیس, آهنگ ترکی, آهنگهای آذری, آهنگهای ابراهیم تاتلیسس, تمامی آهنگ های ابراهیم تاتلیسس, خواننده محبوب, دانلود آلبوم نیدن با صدای ابراهیم تاتلیسس, دانلود آهنگ های آذری, دانلود آهنگ های ابراهیم تاتلیس, دانلود آهنگ های ترکی, دانلود همه آهنگ های ابراهیم تاتلیسس, مرگ ابراهیم تاتلیسس, هواداران ابراهیم تاتلیس, پونک,http://www,poonak,org/, ادامه مطلب

نظر واقعی ابراهیم تاتلیسس درباره ایرانی‌ها چیست؟

ابراهیم تاتلیسس
به اشتراک گذاشتن

نگین سرحدی: در اول ژانویه سال 1952 در شهر اورفا ترکیه به دنیا آمد. پدرش از نژاد عرب و مادرش کُرد بود. ابراهیم بزرگترین فرزند یک خانواده هفت نفری بود و کودکی‌اش با فقر و نداری سپری شد. در جوانی به همراه خانواده ی خود به شهر استانبول مهاجرت کرد و در آنجا به کارهای مختلفی از قبیل کارگری ساختمان و آهنگری پرداخت.

به گزارش موسیقی ایرانی، ابراهیم در استانبول با شخصی به نام « یلماز تاتلیسس » که موسیقیدان بود آشنا شد و به پیشنهاد وی کلمه‌ی ” سس” یعنی صدا را به نام خانوادگی اش که “تاتلی” به معنی شیرین بود، اضافه کرد . هنگام کار در یک ساختمان، سینماگری از شهر آدانا با شنیدن صدای آوازش او را به شرکت خود دعوت نمود و از تاتلیسس خواست که در گازینوی او ترانه بخواند. بدین ترتیب کم کم مسیر شهرت برایش هموار شد. در سال 1977 اولین آلبوم خود را با نام “Ayağında kondura”وارد بازار کرد که مثل بمب در دنیای موسیقی ترکیه صدا کرد و بعد از آن با آلبوم “Sebuha” و ترانه‌هایی به سبک محلی به محبوبیت خود افزود. پس از کسب شهرت در زمینه خوانندگی با پيشنهاد سينماگران تصميم گرفت وارد اين هنر نيز شود.

در دهه هشتاد ميلادي تقريبا در تمام اروپا و كشورهاي عرب و فارس زبان و مسلمان قسمت‌هاي ترك آسيا داراي ميليون‌ها طرفدار شد. يكي از دلايل اين شهرت همان فيلم‌هاي موزيكال بود كه باعث شد مردم نه به خاطر فيلم بلكه صداي جالبي كه داشت به طرف او كشيده شوند.

در دهه 80 میلادی فروش آلبوم‌های”Allah Allah” ،”Kara Zindan”،”İnsanlar” از مرز میلیون گذشت و در دهه 90 به اوج خود رسید .در سال 1998 آلبوم « At Gitsin » را روانه بازار نمود. قطعه به قطعه ترانه‌های این آلبوم سر زبانها افتاد. تاتلیسس در این آلبوم ترانه‌های بزرگان موسیقی پاپ ترکیه، « Odalarda Işıksızım » از کایاهان، « Erkekler » از سزن آکسو، و « Anam » از ییلدیز تیلبه را اجرا کرد. او با اجرای ترانه‌های « Bitanem »، « Günes doğmuyor » و«Ağlıyorum Kahrımdan » از چنگیز ایمرن یک استعداد موسیقیایی را به ترکیه معرفی کرد.

به مرور زمان با روي كار آمدن پاپ از محبوبيتش در ميان مردم تركيه كم شد .در آن زمان به خوانندگان اين سبك نام بابا داده شد كه اين صفت‌ها بر روي اسم آن‌ها باقي ماند. به ابراهيم تاتليسس هم لقب امپراطور دادند . بعدها با تالك شو Talk Show یا همان ايبو شو برنامه‌هاي تلويزيوني را ادامه داد. اين افكار كه او ترك نيست در زمان درگيري‌هاي دولت مركزي تركيه با تروريست‌ها يا آزادي‌خواهان كُرد باعث شد كه چندين شماره از صدر جدول هواداران نزول كند، اما با اين حال هنوز تنها ابراهيم تاتليسس تركيه بود و ترانه‌هاي توركو و آرابسك مي خواند و طرفداران خاص خود را داشت و دارد.

ابراهيم نه فقط به خاطر خوانندگی بلكه به خاطر هزاران كار ديگر تبديل به اسمبشورگ در تركيه شده است و در توريسم، مواد غذايي ، رستوران‌ها، شركت هوايي، فيلمسازي ،موزيك، كارگرداني و تهيه كنندگي به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.

او که خواهان وارد شدن به عرصه ی سیاست بود ، اعلام کرد که در انتخابات سال 2011 از « حزب عدالت » Akp که حزب رئیس جمهور ترکیه یعنی رجب تایپ اردوغان می باشد، ثبت نام خواهد کرد که این موضوع مورد پسند حزب کردها یعنی bdp قرا نگرفت. ولی با این حال تاتلیسس در تصمیم خود قاطع بود و قرار بود که از حزب عدالت نامزد انتخاباتی شود که در تاریخ 13 مارس 2011 بعد از آنکه برنامه شوی « Ibo Show» را در کانال « Beyaz TV» اجرا کرد ، وقتی که می خواست به خانه اش برود هدف گلوله‌های کلاشینکف قرار گرفت به طوری که یکی از گلوله‌ها به مغزش اصابت کرد و با تلاش پزشکان بعد از 15 روز کما از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. بعدها معلوم شد این ترو به دست گروه ppk و یکی از دشمنان دیرینه تاتلیسس که قبلا به جرم سوی قصد به جان او به زندان افتاده بود، صورت گرفته است.

ابراهیم که از علویان ترکیه است و ارادت خاصی به شیعیان و حضرت علی (ع) دارد، بارها در برنامه‌های تلویزیونی خود از بزرگان علوی دعوت به عمل آورده است. زندگی شخصی‌اش نیز پیچیدگی‌های فراوانی دارد که از آن جمله حضور زنان مختلف و ازدواج با چهار نفر از آنان است.

بر خلاف شایعاتی که پیرامون تنفر او از ایران و ایرانی‌ها وجود دارد، او در برنامه‌های مختلف ارادت خود را به ایرانی‌ها نشان داده است. به گفته‌ی خودش منشا شایعات از آنجاییست که روزی یک خانم خبرنگار ایرانی از او می‌پرسد که آیا شما ایرانی‌ها را دوست دارید؟ ابراهیم هم می گوید نه!بعد از چند لحظه مکث با حالت تمسخر ادامه می‌دهد که چرا چنین سوالاتی می پرسید؟! مگر من می‌توانم ایرانی‌ها را دوست نداشته باشم؟! که این مصاحبه تنها قسمت اولش پخش شده و ایرانی‌ها را دچار سوی تفاهم کرده است.

همچنین در جریان سفر رئیس جمهور دولت دهم به ترکیه در جمع ایرانی‌های حاضر در استودیو، از علاقه مندی خود برای نزدیک‌تر شدن رابطه ایران و ترکیه و حضور در ایران برای اجرای کنسرت گفت.حتی عنوان کرد که آنقدر تعداد علاقه مندانم در ایران زیاد است که فکر می‌کنم استادیوم ورزشی نیز برای جای دادنشان کافی نباشد و هر چه قدر ایرانی‌ها من را دوست دارند، عشق و ارادت من به آن‌ها دو برابر است.

ابراهیم تاتلیسس که بعد از جریان ترور، توانایی سابقش را برای خواندن از دست داده است، دوباره درصدد تهیه یک آلبوم است. گوکهان تپه، یکی از خوانندگان و نوازندگان نام آشنای ترکیه که ترانه زیبای “Beyaz”را برای آلبوم 2011 ابرو گوندش نوشته است، در یکی از مصاحبه‌هایش اعلام کرد که دو ترانه برای ابراهیم تاتلیسس نوشته اما متاسفانه صدای امپراطور دچار مشکل شده است.

 

نظر واقعی ابراهیم تاتلیسس درباره ایرانی‌ها چیست؟,ابراهیم تاتلیس - آپارات,ابراهیم تاتلیسس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد,دانلود گلچینی از آهنگهای شاد ابراهیم تاتلیس,دانلود آهنگ ابراهیم تاتلیس,جدیدترین عکس ابراهیم تاتلیس خواننده معروف به همراه پسرش,عکس زن ابراهیم تاتلیس - سایت سرگرمی فان کلوب,عروسی ابراهیم تاتلیس » سايت کوچولو - www.Kocholo.org,tatlises - ahmadi nejad سخنان ابراهیم تاتلیس در باره احمدی نژاد

 

 

  1. ابراهیم تاتلیسس
  2. ابراهیم تاتلیسس*، از خوانندگان مشهور ترانه‌های ترکی کشور ترکیه است. مردم در ترکیه نام ایبو را هم برای او استفاده می‌کنند. امپراتور لقب متداولی برای او است،, وی در شهر اورفا زاده شده است. پدر او عرب و مادر او کرد تبار بوده است . ویکی‌پدیا
  3. تولد: ۱ ژانویهٔ ۱۹۵۲ م. (سن ۶۳)، شانلی‌اورفه، ترکیه
  4. Tabi Tabi
    ۲۰۰۳ م.
    Tek Tek
    Acı Gerçekler
    ۱۹۸۰ م.
    Gelme İstemem
    Yalan
       
    Leylim Ley
    ۱۹۸۵ م.
    Mavi Mavi
    Anam
    ۱۹۹۸ م.
    At Gitsin
    Saçlarını Yol Getir
       
    Hepsi Geçer
    ۱۹۸۴ م.
    Yaşamak Bu Değil
    Aramam
    ۲۰۰۴ م.
    Aramam
    Haydi Söyle
    ۱۹۹۴ م.
    Haydi Söyle
    Vur Gitsin Beni
    ۱۹۹۱ م.
    Vur Gitsin Beni
    Sarhoş
    ۱۹۸۶ م.
    Gülüm Benim - Gülümse Biraz
    Mavi Mavi
    ۱۹۸۵ م.
    Mavi Mavi
    Yorgun
       
    Nasıl İsyan Etmem
    ۱۹۸۴ م.
    Yaşamak Bu Değil
    Mutlu Ol Yeter
    ۱۹۸۴ م.
    Mutlu Ol Yeter
    Bir Kulunu Çok Sevdim
    ۱۹۸۴ م.
    Mutlu Ol Yeter
    Yalnızım
    ۱۹۸۵ م.
    Mavi Mavi
    Hesabım Var
    ۱۹۹۰ م.
    Hesabım Var - Söylim mi?
    Seni Sana Bırakmam
    ۲۰۰۳ م.
    Tek Tek
    Benim Hayatım
    ۱۹۸۷ م.
    Allah Allah - Hülya
    Ayağında Kundura
    ۱۹۸۷ م.
    Allah Allah - Hülya
    Yıkılmışım Ben
    ۱۹۸۶ م.
    Gülüm Benim - Gülümse Biraz
    Tek Tek
    ۲۰۰۳ م.
    Tek Tek
    Allah Allah
    ۱۹۸۷ م.
    Allah Allah - Hülya
    Kal Benim İçin
    ۲۰۰۴ م.
    Aramam
    Tükendi Nakti Ömrüm
    ۱۹۹۱ م.
    Vur Gitsin Beni
    Yallah Şöför
    ۱۹۸۵ م.
    Mavi Mavi
    Bebegim
    ۲۰۰۱ م.
    Yetmez mi?
    Dom Dom Kurşunu
    ۱۹۸۷ م.
    Allah Allah - Hülya
    Bırakın Gitsin
    ۱۹۸۵ م.
    Mavi Mavi
    Canım Dediklerim
    ۱۹۸۷ م.
    Allah Allah - Hülya
    Rındamın
    ۲۰۰۴ م.
    Aramam
  5. الله الله (۱۹۸۷ م.)
    الله الله
    ۱۹۸۷ م.
    لبخندی بزن (۱۹۸۶ م.)
    لبخندی بزن
    ۱۹۸۶ م.
    گل من (۱۹۸۷ م.)
    گل من
    ۱۹۸۷ م.
    گناه (۱۹۸۳ م.)
    گناه
    ۱۹۸۳ م.
    رنج (۱۹۸۰ م.)
    رنج
    ۱۹۸۰ م

 

 

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از بهزاد پکس و آرمین Restive به نام دیگه فردایی نیست

http://dl2.radiojavan.info/files/radiojavan/dey/21/Behzad-Pax-Dige-Fardaei-Nist-(Ft-Armin-Restive).jpg

بهزاد پکس و آرمین Restive به نام دیگه فردایی نیست

 

http://www.radiojavan.info/pic/320.png

Behzad-Pax-Dige-Fardaei-Nist Ft-Armin-Restive

http://www.radiojavan.info/pic/128.png

Behzad-Pax-Dige-Fardaei-Nist Ft-Armin-Restive

 

نویسنده : Mostafa بازدید : 3598 تاریخ : دو شنبه 22 دی 1393برچسب:نظر واقعی ابراهیم تاتلیسس درباره ایرانی‌ها چیست؟,ابراهیم تاتلیس - آپارات,ابراهیم تاتلیسس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد,دانلود گلچینی از آهنگهای شاد ابراهیم تاتلیس,دانلود آهنگ ابراهیم تاتلیس,جدیدترین عکس ابراهیم تاتلیس خواننده معروف به همراه پسرش,عکس زن ابراهیم تاتلیس - سایت سرگرمی فان کلوب,عروسی ابراهیم تاتلیس » سايت کوچولو - www,Kocholo,org,tatlises - ahmadi nejad سخنان ابراهیم تاتلیس در باره احمدی نژاد,ابراهیم تاتلیسس ابراهیم تاتلیسس*، از خوانندگان مشهور ترانه‌های ترکی کشور ترکیه است, مردم در ترکیه نام ایبو را هم برای او استفاده می‌کنند, امپراتور لقب متداولی برای او است،, وی در شهر اورفا زاده شده است, پدر او عرب و مادر او کرد تبار بوده است , ویکی‌پدیا تولد: ۱ ژانویهٔ ۱۹۵۲ م, (سن ۶۳)، شانلی‌اورفه، ترکیه آلبوم‌ها: Kara Kız، Klasikleri، Ashab Gecesi، Dünü Bugünü، بیشتر فرزندان: ملک زبیده تاتلیسس آهنگ‌ها Tabi Tabi ۲۰۰۳ م, Tek Tek Acı Gerçekler ۱۹۸۰ م, Gelme İstemem Yalan Leylim Ley ۱۹۸۵ م, Mavi Mavi Anam ۱۹۹۸ م, At Gitsin Saçlarını Yol Getir Hepsi Geçer ۱۹۸۴ م, Yaşamak Bu Değil Aramam ۲۰۰۴ م, Aramam Haydi Söyle ۱۹۹۴ م, Haydi Söyle Vur Gitsin Beni ۱۹۹۱ م, Vur Gitsin Beni Sarhoş ۱۹۸۶ م, Gülüm Benim - Gülümse Biraz Mavi Mavi ۱۹۸۵ م, Mavi Mavi Yorgun Nasıl İsyan Etmem ۱۹۸۴ م, Yaşamak Bu Değil Mutlu Ol Yeter ۱۹۸۴ م, Mutlu Ol Yeter Bir Kulunu Çok Sevdim ۱۹۸۴ م, Mutlu Ol Yeter Yalnızım ۱۹۸۵ م, Mavi Mavi Hesabım Var ۱۹۹۰ م, Hesabım Var - Söylim mi? Seni Sana Bırakmam ۲۰۰۳ م, Tek Tek Benim Hayatım ۱۹۸۷ م, Allah Allah - Hülya Ayağında Kundura ۱۹۸۷ م, Allah Allah - Hülya Yıkılmışım Ben ۱۹۸۶ م, Gülüm Benim - Gülümse Biraz Tek Tek ۲۰۰۳ م, Tek Tek Allah Allah ۱۹۸۷ م, Allah Allah - Hülya Kal Benim İçin ۲۰۰۴ م, Aramam Tükendi Nakti Ömrüm ۱۹۹۱ م, Vur Gitsin Beni Yallah Şöför ۱۹۸۵ م, Mavi Mavi Bebegim ۲۰۰۱ م, Yetmez mi? Dom Dom Kurşunu ۱۹۸۷ م, Allah Allah - Hülya Bırakın Gitsin ۱۹۸۵ م, Mavi Mavi Canım Dediklerim ۱۹۸۷ م, Allah Allah - Hülya Rındamın ۲۰۰۴ م, Aramam فیلم‌ها مشاهده 5 مورد + موارد دیگر الله الله (۱۹۸۷ م,) الله الله ۱۹۸۷ م, لبخندی بزن (۱۹۸۶ م,) لبخندی بزن ۱۹۸۶ م, گل من (۱۹۸۷ م,) گل من ۱۹۸۷ م, گناه (۱۹۸۳ م,) گناه ۱۹۸۳ م, رنج (۱۹۸۰ م,) رنج ۱۹۸۰ م,نظر واقعی ابراهیم تاتلیسس درباره ایرانی‌ها چیست؟,ابراهیم تاتلیس - آپارات,ابراهیم تاتلیسس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد,دانلود گلچینی از آهنگهای شاد ابراهیم تاتلیس,دانلود آهنگ ابراهیم تاتلیس,جدیدترین عکس ابراهیم تاتلیس خواننده معروف به همراه پسرش,عکس زن ابراهیم تاتلیس - سایت سرگرمی فان کلوب,عروسی ابراهیم تاتلیس » سايت کوچولو - www,Kocholo,org,tatlises - ahmadi nejad سخنان ابراهیم تاتلیس در باره احمدی نژاد,ابراهیم تاتلیسس ابراهیم تاتلیسس*، از خوانندگان مشهور ترانه‌های ترکی کشور ترکیه است, مردم در ترکیه نام ایبو را هم برای او استفاده می‌کنند, امپراتور لقب متداولی برای او است،, وی در شهر اورفا زاده شده است, پدر او عرب و مادر او کرد تبار بوده است , ویکی‌پدیا تولد: ۱ ژانویهٔ ۱۹۵۲ م, (سن ۶۳)، شانلی‌اورفه، ترکیه آلبوم‌ها: Kara Kız، Klasikleri، Ashab Gecesi، Dünü Bugünü، بیشتر فرزندان: ملک زبیده تاتلیسس آهنگ‌ها Tabi Tabi ۲۰۰۳ م, Tek Tek Acı Gerçekler ۱۹۸۰ م, Gelme İstemem Yalan Leylim Ley ۱۹۸۵ م, Mavi Mavi Anam ۱۹۹۸ م, At Gitsin Saçlarını Yol Getir Hepsi Geçer ۱۹۸۴ م, Yaşamak Bu Değil Aramam ۲۰۰۴ م, Aramam Haydi Söyle ۱۹۹۴ م, Haydi Söyle Vur Gitsin Beni ۱۹۹۱ م, Vur Gitsin Beni Sarhoş ۱۹۸۶ م, Gülüm Benim - Gülümse Biraz Mavi Mavi ۱۹۸۵ م, Mavi Mavi Yorgun Nasıl İsyan Etmem ۱۹۸۴ م, Yaşamak Bu Değil Mutlu Ol Yeter ۱۹۸۴ م, Mutlu Ol Yeter Bir Kulunu Çok Sevdim ۱۹۸۴ م, Mutlu Ol Yeter Yalnızım ۱۹۸۵ م, Mavi Mavi Hesabım Var ۱۹۹۰ م, Hesabım Var - Söylim mi? Seni Sana Bırakmam ۲۰۰۳ م, Tek Tek Benim Hayatım ۱۹۸۷ م, Allah Allah - Hülya Ayağında Kundura ۱۹۸۷ م, Allah Allah - Hülya Yıkılmışım Ben ۱۹۸۶ م, Gülüm Benim - Gülümse Biraz Tek Tek ۲۰۰۳ م, Tek Tek Allah Allah ۱۹۸۷ م, Allah Allah - Hülya Kal Benim İçin ۲۰۰۴ م, Aramam Tükendi Nakti Ömrüm ۱۹۹۱ م, Vur Gitsin Beni Yallah Şöför ۱۹۸۵ م, Mavi Mavi Bebegim ۲۰۰۱ م, Yetmez mi? Dom Dom Kurşunu ۱۹۸۷ م, Allah Allah - Hülya Bırakın Gitsin ۱۹۸۵ م, Mavi Mavi Canım Dediklerim ۱۹۸۷ م, Allah Allah - Hülya Rındamın ۲۰۰۴ م, Aramam فیلم‌ها مشاهده 5 مورد + موارد دیگر الله الله (۱۹۸۷ م,) الله الله ۱۹۸۷ م, لبخندی بزن (۱۹۸۶ م,) لبخندی بزن ۱۹۸۶ م, گل من (۱۹۸۷ م,) گل من ۱۹۸۷ م, گناه (۱۹۸۳ م,) گناه ۱۹۸۳ م, رنج (۱۹۸۰ م,) رنج ۱۹۸۰ م, ادامه مطلب